بازی Cyberpunk 2077 شما را مجبور به استفاده از روش خاصی برای پیشروی نمی‌کند - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 شما را مجبور به استفاده از روش خاصی برای پیشروی نمی‌کند - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 شما را مجبور به استفاده از روش خاصی برای پیشروی نمی‌کند - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 شما را مجبور به استفاده از روش خاصی برای پیشروی نمی‌کند - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 شما را مجبور به استفاده از روش خاصی برای پیشروی نمی‌کند - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 شما را مجبور به استفاده از روش خاصی برای پیشروی نمی‌کند - گیمفا

بازی Cyberpunk 2077 شما را مجبور به استفاده از روش خاصی برای پیشروی نمی‌کند

احسان دهشیری
۰۹:۳۰ ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
بازی Cyberpunk 2077 شما را مجبور به استفاده از روش خاصی برای پیشروی نمی‌کند - گیمفا

شاید کمتر کسی باشد که در مورد سیستم چندلایه‌ای بازی Cyberpunk 2077 خبر‌هایی نشنیده باشد. سیستم این بازی به گونه‌ای است که به بازی‌بازان این امکان را می‌دهد تا از راه‌های مختلفی که در بازی تعبیه شده است، مراحل و ماموریت‌های این عنوان را به انجام برسانند. این نوع از پیشروی را در بازی‌هایی چون Witcher 3 نیز شاهد بوده‌ایم. اخیرا وب‌سایت گیمینگ بولت (GamingBolt) از یکی از طراحان بازی استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD projekt RED)، آقای مایلز توست (Miles Tost)، سوال‌هایی را در مورد نوع پیشروی بازی Cyberpunk 2077 پرسیده‌ است.

آقای مایلز توست در جواب این سوال این گونه بیان کرد:

شما در این بازی هر طور که بخواهید بازی می‌کنید؛ در این بازی شما مجبور به نوع خاصی از پیشروی نخواهید بود. یکی از ویژگی‌های ممتاز و برجسته‌ی این بازی، همین آزادی عملی است که بازی‌باز در طی مراحل در اختیار دارد. این به این معنا است که بازی‌بازان می‌توانند از روش‌های مختلفی برای راه‌یابی در بازی، انجام ماموریت‌ها و حتی گریز از حل بعضی مشکلات استفاده کنند. ما هیچ‌گاه طرفداران خود را با حرکت‌های از پیش تعیین شده در بازی محدود نخواهیم کرد.

این گفته‌های منتشر شده، از تلاش بسیار این استودیو برروی توسعه‌ی بازی Cyberpunk 2077 حکایت می‌کند. ساخت این نوع بازی‌ها که دارای آزادی عمل بیشتری نسبت به عناوین دیگر هستند، همکاری و تلاش تعداد زیادی از طراحان را می‌طلبد. پس می‌توان انتشار بازی Cyberpunk 2077 را یکی از دستاورد‌های بزرگ این تیم توسعه‌دهنده به حساب آورد.

ظاهرا ترفند «دزدی» در این بازی تنها قابلیتی نیست که به بازی‌بازان اجازه عملکرد آزادتری را می‌دهد. چند روز پیش نیز استودیوی سی‌دی پراجکت رد به قسمت هک کردن در بازی Cyberpunk 2077 اشاره کرد و آن را یکی از عوامل حیاتی در طی انجام ماموریت‌ها دانست. قابلیت هک در این عنوان، به نوبه‌ی خود فرصت‌های زیادی را برای انجام فعالیت‌های متفرقه در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد داد.

در حال حاضر اطلاعاتی از زمان عرضه‌ی این بازی در دسترس نیست. اما طبق خبرهای ارائه شده، بازی Cyberpunk 2077 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در هر حال، استودیوی سی‌دی پراجکت رد هدف‌های بزرگی را در ذهن خود می‌پروراند به گونه‌ای که آن‌ها،  به دنبال این امر هستند تا این عنوان به اندازه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 بهینه باشد. شما می‌توانید جزئیات بیشتری را حول این موضوع در اینجا مطالعه کنید. در نهایت اگر از علاقه‌مندان به بازی Cyberpunk 2077 هستید، اخبار مرتبط با این بازی را از وب‌سایت گیمفا دریافت کنید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Cyberpunk 2077 شما را مجبور به استفاده از روش خاصی برای پیشروی نمی‌کند - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 شما را مجبور به استفاده از روش خاصی برای پیشروی نمی‌کند - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 شما را مجبور به استفاده از روش خاصی برای پیشروی نمی‌کند - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 شما را مجبور به استفاده از روش خاصی برای پیشروی نمی‌کند - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 شما را مجبور به استفاده از روش خاصی برای پیشروی نمی‌کند - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 شما را مجبور به استفاده از روش خاصی برای پیشروی نمی‌کند - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 شما را مجبور به استفاده از روش خاصی برای پیشروی نمی‌کند - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 شما را مجبور به استفاده از روش خاصی برای پیشروی نمی‌کند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • M.C گفت:

    هر جور دارم نگاه می کنم نوآوری، خاصی تو بازی نمی‌بینم.
    اون تیرای کات دار باحال بود ولی قبلش تو بازی Syndicate دیده بودیم. بازیش کامل بشه بهتر ازینا می‌شه. درکل عالی بشه واس طرفداراش.

  • یه نقش آفرینی بی نقص باید همینطور باشه. اسکایریم با اینکه فوق‌العاده بود و دنیایی از مهارت و پرک و فعالیت در اختیارت میذاشت که با انجام هر کدومشون جداگانه اون مهارت ارتقاء پیدا میکرد ولی در عمل باید قید تعداد زیادی از مهارت ها رو میزدی چون از لول‌۵۵ به بعد دیگه لول زدن خیلی سخت میشد. بنظرم تو عناوین نقش آفرینی که جهان بزرگی دارن باید سیستم level up جوری تأیین بشه که امکان کسب نصف بیشتر مهارت ها وجود داشته باشه.

  • PERSIAN NAZI گفت:

    پس معلومه با یک دنیای بزرگ طرفیم که هر کاری که دلمون بخواد و عشقمون بکشه انجام میدیم بی چون و چرا عالیه

  • PERSIAN NAZI گفت:

    دوستان فوتبالی پرو ۱۹ کرک شد

  • TLoU part two گفت:

    فعلا که مارو مجبور به پیشروی با دوربین اول شخص کرده.
    این بازی یک شکست تجاری خواهد بود
    با وجود فروش خوبی که خواهد داشت ولی بدلیل زمان ساخت زیادش عملا سود زیادی برای CDPR نداره
    راک استار که به دیر عرضه کردن بازیاش معروفه تو این مدت دوتا بازی داد بیرون
    ۲۰۱۲ سایبرپانک اول شخص معرفی شد
    ۲۰۱۳ GTA V برا نسل هفت اومد
    ۲۰۱۴ GTA V برا نسل هشت اومد
    ۲۰۱۸ هم Red Dead Redemption 2 اومد
    ولی سایبرپانک هنوز تاریخ عرضه هم نداره
    حالا دیگه لازم نیست اشاره کنم که راک استار تو بازیاش به شعور مخاطب توهین نکرد و هردو زاویه دوربین رو گذاشت.
    .
    «لطفا منو تو مسکن مهر کرمانشاه زندانی نکنید ، بخدا فقط نظر شخصیم رو گفتم»

    • farshadx گفت:

      چه جالب پس طبق گفته های شما
      GOW که یه دوربین داره به شعور ما توهین کرده؟! یا مثل چون مجبورمون میکنه فقط از ۱ راه بریم جلو و حرکتهای از پیش تعیین شده داره به شعور ما توهین کرده؟!
      این حرفا چیه دیگه حداقل میخوای بکوبی یه جوری بکوب کسی نفهمه
      شما دلت واسه CDPR نسوزه دلت واسه سونی بسوزه که بعد از ۱۲ سال بازی the last guardian داده اخرش هم معلوم نشد چقد فروخت اخرین امار که ما فهمیدیم تو بازار ژاپن ۹۳,۰۱۴ فروخته اگه امار کاملی داری بگو چون من ندیدم جهانی چقد فروخته

    • PERSIAN NAZI گفت:

      شما اجازه داری نظر شخصیت رو بگی و برای همه ما محترمه حتی اگه نظر عمومیت رو هم بگی باز من بهش احترام میذارم

  • به نظرم حتی از ویچر هم بهتره
    گوتی ۲۰۱۹ :inlove: :inlove:

  • mbox گفت:

    احتمالا بهترین بازی سینگل پلیر نسل خواهد بود.
    به نظرم اخر نسل اینجوری خواهد بود.
    ۱-cyber punk
    ۲-red dead
    ۳-witcher
    ۴-god of war
    ۵-fall out 4

  • siavash3268 گفت:

    من فکر نمیکنم بازیش اونچنان که هایپ شده بشه .اولا اینکه صرفا بازی شوتر اول شخصه بنظرم اشتباهه حداقل باید مثله راکستار این قضیه رو به انتخاب گیمر میزاشت که اول شخص باشه یا سوم شخص.
    بازی اول شخص معمولا به درد بازیای شوتر بزن بکش برو جلو مثله کالاف،بتلفیلد،دووم،ولفنشتاین و… میخوره

  • Y PS گفت:

    مدام اخبار جدید از این بازی میاد
    این یعنی به انتشارش نزدیک شدیم :yes:

  • big_cypher گفت:

    این بازی قطعا بازی خوبی میشه اما نه شاهکار چون اگه جهان بازی وسیع باشه اول شخص بودنش احتمالا ضربه میزنه عنواین شاهکاری هستند که اصلا اجازه نمیدن واسه این بازی هایپ بود . واقعا نمیدونم چی باید بگم درباره این بازی چون غیر از یک گیمپلی عادی چیز دیگری بیرون ندادن ولی اون مسئله که طرف اعلام کرده بود تازه اول راهه بازی این زیاد جالب نبود این همه سال رو یک بازی کارکردن و تازه اول راه بودن ولی خب تقصیر ندارن این استودیو هایی که فقط ۱ یا ۲ بازی عالی میسازنو نباید با استودیو های کله گنده ای مثل راک استار و ناتی داگ و سانتا مونیکا مقایسه کرد .

  • Ajax795 گفت:

    واقعا دلم میخواد بدونم اونایی که فاز روشن فکری گرفتن و دم از انتخاب آزاد دوربین اول شخص و سوم شخص میزنن
    چند نفرشون رد دد رو از اول تا اخر روی اول شخص بازی کردن و به اندازه سوم شخصش لذت بردن؟
    هر گیمی زاویه دید مخصوص خودشو میطلبه
    چرا دوربینارو میریزین تو گیما

بازی Cyberpunk 2077 شما را مجبور به استفاده از روش خاصی برای پیشروی نمی‌کند - گیمفا