۹ ماه پیش استودیو Telltale اعلام کرده بود که اوضاع بسیار خوب است - گیمفا
۹ ماه پیش استودیو Telltale اعلام کرده بود که اوضاع بسیار خوب است - گیمفا
۹ ماه پیش استودیو Telltale اعلام کرده بود که اوضاع بسیار خوب است - گیمفا
۹ ماه پیش استودیو Telltale اعلام کرده بود که اوضاع بسیار خوب است - گیمفا
۹ ماه پیش استودیو Telltale اعلام کرده بود که اوضاع بسیار خوب است - گیمفا
۹ ماه پیش استودیو Telltale اعلام کرده بود که اوضاع بسیار خوب است - گیمفا

۹ ماه پیش استودیو Telltale اعلام کرده بود که اوضاع بسیار خوب است

آرین مرادی
۱۷:۰۰ ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
۹ ماه پیش استودیو Telltale اعلام کرده بود که اوضاع بسیار خوب است - گیمفا

حتما شما هم از اخبار پیرامون تعطیل شدن استودیو‌ی خلاق Telltale سازنده‌ی عناوینی همچون The Walking Dead و The Wolf Among Us مطلع هستید. طبق گفته‌های مدیرعامل این شرکت در سال پیش، اوضاع این استودیو بسیار خوب بوده و این تعطیلی یک موضوع کاملا غیر قابل پیش‌بینی برای آن‌ها بوده است.

در سال ۲۰۱۷ مدیر عامل این استودیو طی مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که استودیو در اوضاع بسیار خوبی قرار دارد و تمامی شایعه‌هایی که به بد بودن اوضاع استودیو اشاره دارند اشتباه هستند. او همچنین اعلام کرده بود که بسیار مشتاق است که عناوین جدیدی را برای سال ۲۰۱۹ معرفی کند؛ و اینکه بازی‌های معرفی شده از گیم‌پلی جدیدی نسبت به بازی‌های گذشته‌ی این استودیو بهره می‌برند. اما برخلاف گفته‌های ایشون اکنون تنها پس از گذشت ۹ ماه شاهد تعطیلی این استودیو هستیم. متن زیر گفته‌های کامل آقای هالی (Pete Hawley) در رابطه با اوضاع استودیو و برنامه‌ی آن برای سال ۲۰۱۹ است:

در سال ۲۰۱۹ ما چندین عنوان جدید برای معرفی داریم که هرکدام نیز گیم‌پلی منحصر به فرد خواهند داشت. در چند سال آینده ما طبق نقشه‌ای که برای استودیو کشیده‌ایم حرکت خواهیم کرد و بسیار برای آن هیجان‌زده هستیم. تنها چند ماه طول می‌کشد تا تعدادی مشکل کوچک که وجود دارد را برطرف کنیم و پس از آن دوباره به کار ادامه دهیم ولی الان فکر می‌کنم که اوضاع استودیو بسیار حوب است.

آقای هالی فرد نسبتا با تجربه‌ای هستند؛ برای مثال ایشون به مدت ۴ سال در استودیو Zynga مشغول به کار بودند و همچنین با شرکت‌های سونی و الکترونیک آرتز نیز همکاری داشته‌اند. آقای هالی در سال ۲۰۱۷ به استودیو Telltale پیوست و کاهش تعداد کارکنان، جزو اولین کارهای او در زمان ورودش بود. او در ابتدای کار خود حدود یک چهارم کارمندان استودیو که در آن زمان حدود ۹۰ نفر بودند را اخراج کرد و زمانی که از او در رابطه با این موضوع سوال شد جواب داد که این کار، امری ضروری و برای آینده‌ی استودیو لازم بود.

مردم به ما نگاه می‌کنند و پیش خود می‌گویند که استودیو حتما مشکلات زیادی دارد که مجبور به کاهش تعداد کارمندان خود شده است ولی اصلا اینطور نیست. ما بسیار هیجا‌زده هستیم. ما امیدواریم که بتوانیم از این موقعیت به درستی استفاده کنیم و معیارهای استودیو را دوباره و از اول پایه گذاری کنیم. مدتی طول کشید تا بتوانم ایده‌های کافی برای آینده‌ی استودیو بدست آورم ولی اکنون که آن‌ها را دارم منتظر موقعیتی هستم که با دیگر اعضای استودیو آنان را در میان بگذارم.

استودیو Telltale در سال ۹۲ تاسیس شد و تا سال ۹۶ حدود ۳۱۰ کارمند داشت. اکنون به نظر می‌رسد تنها یک تیم ۲۵ نفره در این استودیو در حال کار باشند. شما برای اطلاع از جزئیات این خبر می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۹ ماه پیش استودیو Telltale اعلام کرده بود که اوضاع بسیار خوب است - گیمفا
۹ ماه پیش استودیو Telltale اعلام کرده بود که اوضاع بسیار خوب است - گیمفا
۹ ماه پیش استودیو Telltale اعلام کرده بود که اوضاع بسیار خوب است - گیمفا
۹ ماه پیش استودیو Telltale اعلام کرده بود که اوضاع بسیار خوب است - گیمفا
۹ ماه پیش استودیو Telltale اعلام کرده بود که اوضاع بسیار خوب است - گیمفا
۹ ماه پیش استودیو Telltale اعلام کرده بود که اوضاع بسیار خوب است - گیمفا
۹ ماه پیش استودیو Telltale اعلام کرده بود که اوضاع بسیار خوب است - گیمفا
۹ ماه پیش استودیو Telltale اعلام کرده بود که اوضاع بسیار خوب است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • با علایقی که گیمرهای امروزی دارن خیلی سخت میشه یک استودیو مستقل بمونه و بازدهی خوبی داشته باشه
    یا باید جذب ناشران بزرگ همچون EA یا یوبیسافت بشن
    یا هم جذب سونی و مایکروسافت به عنوان استودیو فرست پارتی
    وگرنه دوام اوردن در شرایط فعلی خیلی سخته اونم استودیویی که بازی های با سبک خاص میسازه

    • s.a.m گفت:

      سایت خیلی خلوت شده … انگار بعد از شکار از مناطق مختلف یارنام اومدیم توی هانترز دریم !!
      آره خدایی راست میگی مثلا من خودم عاشق سری اساسین بودم ( دوران اتزیو و الطایر اینا !!! ) ولی همسایه ما حالش بهم میخورد از این بازی ها و ۵ دقیقه نمیتونست نگاهشون کنه (تفاوت سلیقه ها رو میگم) حالا دیگه این استودیو ها که بازی های خیلی خاصی میسازن ، موفق شدنشون واقعا سخته …
      البته من خودم از بازیایی که چیز جدیدی ارائه میدن خیلی خوشم میاد (همین چند وقت پیش دو سه تا تریلر اومد توی سایت که بازیایی با ایده های جدیدی معرفی شد مثل اون بازی که محوریتش روی آتیش و موشها میچرخید واقعا خوشم اومد از بازیش ) ولی شاید یه عده اصلا از اون خوششون نیاد …

      • بهتر داداش که خلوت شده تازه کجاش رو دیدی هر سال نزدیک دی کاملا جو سایت یکدست میشه و دیگه خبری از….. ها نیست ولی خب جمعه ها باز دردسر داریم
        تفاوت سلیقه که بیداد میکنه در گیم مثل فیلم هست که یه عده خوششون میاد و یه عده بدشون و طبیعیه و استودیوهای کوچک خیلی باید حواس جمع باشن که چه سبکی با چه جامعه اماری توسعه میدن

      • Poriyarad گفت:

        داداش بیشتر مثل این میمونه که بعد از کشتن رام عنکبوت توی دریاچه مونده باشی :)))و نری طرف کات سین

    • JJSTYLE36 گفت:

      میشه مستقل موند ولی خداییش تلتال خیلی بلند پروازی کرد(هرچند درآمد کمتر میشه)
      به دنبال سود بیشتر پشت هم بازی های متوسط داد

  • نداشتن پول کافی دلیل فروپاشی این استدیو بود…..

  • MAX3D گفت:

    یه عده احمق فکر میکنن که بتل رویال چیز خوبیه برای این صنعت ۷۸ میلیون بازیکن فورتنایت حالا صبر کنید فاجعه عقبه .بهتون میگم تا چند سال بعد که هنوز دارید عین بچه ها فورتنایت بازی میکنید چه بلایی به سر این صنعت آوردید . شماها خائنید نمیتونید درک کنید چقدر ناراحتم از این اتفاق احساس میکنم نسل بعد همه شرکتا بزنن تو کار انلاین یا تعطیل کنن البته تا نسل بعد هم ما نمیتونیم دیگ کنسول بخریم (دلار)/ انلاین فقط gta که کلی محتویات داستانی داره..والبته در کنارش رینبو هم خوبه اما اخه بتل رویال چه کوفتیه من اصلا درکش نمیکنم

    • Alireza snake گفت:

      سینگل پلیر همیشه بهتره اما خب گیمر امروزی سرگرمی فقط میخواد و شاخ شدن با اسکینای توی بازیاش 😐 یه عده هم میگن که گیم برای سرگرمی هست فقط و هدفش اینه فقط . واقعا درک نمیکنم وقتی بعضی بازیا تونستن گیمر هارو عاشق و دیوانه و مست خودشون کنن با هرچی که فکرشو کنی از داستان بگیر تا هنر و موسیقیشون اما فقط برای مدتی کوتاه تر از یک بازی آنلاین باید ضعیف تر از عناوین مولتی پلیر شناخته شن 😕 رسانه های گیم هم که ماشا لا چنان این بازیارو مخصوصا فورتنایتو شاخ کردن انگار نماد صنعت گیمه و خیلیا فک میکنن نهایت بازی سازی فورتنایته بازم میگم درک نمیکنم بعضی میگن (اگه بخوان مشکل نیست اما لزوما این نباید اجبار باشه )که بازی فقط سرگزمیه اگه فقط سرگرمیه دیگه کتاب شاهکاری مثل ۱۹۸۴ نداشته باشیم بریم فقط کتاب جک بنویسیم (گیم با کتاب آره فرق داره اما وقتی گیم پتانسیل پیشرفتش رو بارها ثابت کرده پس چرا بعضی میخواین محدودش کنین 😐 ) آخرم میگم منم آنلاین بازی میکنم اما سینگل همیشه برام جالب تر بوده و میدونم که صنعت گیم میتونه خیلی از لحاظ هنری از این جایگاهش بالاتر بره (هرچند بازیایی هستن برا من که مثلشون رو تو هیچ چیزی ندیدموو از نظر من جایگاهشون به اندازه بسیار عالی بالا هست)

  • ساز مخالف گفت:

    پس خبر ورشکستگی شایعه ایی بیش نبوده؟

  • Alireza_yoo گفت:

    یاد یه کشوری افتادم یوهویی :idk:

  • JJSTYLE36 گفت:

    این ک خوبه
    تو ایران هر روز میگن اوضاع خوبه

  • alik2222 گفت:

    دستای پشت پرده مگه میذارن استودیو مستقلی فعالیت کنه اخه مافیای گیمم کم نداریم 😐 😐

  • امیدوارم همشون دوباره استخدام بشن و برای بازی های بهتر تلاش کنن :yes: :yes:

  • TLoU part two گفت:

    ۹ ماه پیش حامله شد ، یه مدت پیش زایید
    .
    «لطفا کامیونم رو آتیش نزنید ، بخدا فقط نظر شخصیم رو گفتم»

۹ ماه پیش استودیو Telltale اعلام کرده بود که اوضاع بسیار خوب است - گیمفا