بتسدا: Fallout 76 هرگز تبدیل به عنوانی آفلاین و تکنفره نخواهد شد
از روز معرفی عنوان Fallout 76، تنها نگرانی بزرگ هواداران زمانی شکل گرفت که تائید شد این بازی فقط به صورت آنلاین و چندنفره قابلبازی خواهد بود و مانند نسخههای پیشین مجموعه دارای بخش تکنفرهی آفلاین نیست. در حالی که افراد بسیاری از این موضوع استقبال کردند، عدهی دیگری بهشدت نگران این اتفاق بودند؛ اتفاقی که ممکن بود بازیهای آیندهی بتسدا (Bethesda) را نیز تحت تاثیر قرار دهد.
این شرکت محبوب اما ساکت نماند و اعلام کرد با وجود اینکه Fallout 76 عنوانی آنلاین به شمار میآید اما ماهیت آن بدین معنی نیست که بتسدا نیز مانند دیگر ناشران، بازیهای تکنفرهی داستان محور را فراموش کرده و در حال تبدیل آنها به عناوین آنلاین چندنفره است. حتی این شرکت بعدها اعلام کرد که Fallout 76 مدتی بعد از عرضه، سرویسهای تکنفره دریافت خواهد کرد و از این نظر پشتیبانی خواهد شد. با تمام این گفتهها اما پیت هاینز (Pete Hines)، مدیر ارشد بخش بازاریابی شرکت بتسدا، به تازگی در حساب شخصی توییترِ خود اعلام کرده این بازی یک عنوان مبتنی بر سرور است و هرگز ماهیت آنلاین خود را از دست نخواهد داد:
این یک بازی مبتنی بر سرور است. ما آن را دوباره مهندسی نمیکنیم تا هرطور که شده تبدیل به بازی آفلاینی شود که تماماً مبتنی بر مشتری (Client Base) باشد.
سپس هاینز در توییتی دیگر، دربارهی زمان انتشار نسخهی بتای Fallout 76 سخن گفت:
مشخصاً در آینده تاریخ [انتشار] آن را خواهیم داد. مطمئن نیستم چه روزی باشد. زمانی تیم احساس راحتی میکند که تاریخها مشخص شده باشند.
در حال حاضر میدانیم که نسخهی بتای عنوان Fallout 76 به بازیبازان این اجازه را میدهد تا پیشرفتهای بهدست آمده را به بازیِ کامل منتقل کنند. همچنین بتسدا پیشتر اعلام کرده بود که بازیبازانِ رایانههای شخصی برای دریافت نسخهی بتا، تنها از طریق وبسایت رسمی این شرکت میتوانند اقدام کنند. بازی Fallout 76 در تاریخ چهارشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۷ (۱۴ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- بررسیهای پلی استیشن ۵ پرو منتشر شدند
نظرات
پس پشیزی نمیارزه
این روند پیشروی بازی ها و گسترش روز به روز آنلاین خطرناکه واقعا … طرفداران بازی های تک نفره هر روز نگران تر از دیروز اند …
پناه بر سونی از شر آنلاین های بی سر و ته 😎 😀
مرسی 😐
یعنی حتی با ماد هم نمی شه کاریش کرد؟؟
من موندم وقتی the elder scrolls online عرضه هم هیچ کی نیومد بگه ک اینده بازیای تک نفره در خطره و چ وضعشه بعد حالا چون فال اوت اینطو شده میگن فلان و فلان
چون فال اوت هم به اون اضافه شد می گیم فلان و فلان 😉
حقیقتش اینه که تو کشور ما بخوای چهارتا آدم و رفیق پایه پیدا کنی که یه بازی رو تا ته توی یه فاصله زمانی تموم کنید خیلی کم گیر میاد من خودم تجربش داشتم یارو فرندم اومده بهم گفته فلان بازی بگیر بریمش بعد ۵ مرحله رفتیم از مرحله ۵ به بعد با یکی دیگه رفته(gta آنلاین) اینجاست که باید بهش بگی تف
اینام دیدن دو سه تا بازی دادن ملت استقبال کردن خودشونو خر کردن…
دلیلی واسه نگران بودن وجود نداره کسایی که واقعا فال اوت ها رو بازی کردن میدونن که این بازی توی ذاتش حالت مولتی پلیر هست.
نگهبانی از شهرک ها ، مدیریت پناه گاه ها، وجود شخصیت همراه و خیلی چیزا دیگه که تا الان آفلاین و تک نفره میزدیم.