سه تریلر جدید از Shadow of the Tomb Raider منتشر شد + جزئیاتی از نسخه اکسباکس وان اکس
کمتر از یک ماه به انتشار عنوان Shadow of the Tomb Raider زمان باقی مانده است و ظاهرا اسکوئر انیکس (Square Enix) تصمیم گرفته است تا با انتشار تریلرهای فراوان از گیمپلی بازی، درجه هایپ ما را بالا نگه دارد. به تازگی سه تریلر دیگر از بازی منتشر شده است که به بررسی جنبههای مختلف از گیمپلی بازی میپردازد.
در اولین تریلر میتوانید تعدادی از takedownهای بیرحمانه لارا را تماشا کنید. شما میتوانید تریلرها را آنلاین مشاهده کرده و یا آنها را با کیفیتهای مختلف دانلود کنید:
دریافت تریلر با کیفیت ۴۸۰p | دریافت تریلر با کیفیت ۷۲۰p | دریافت تریلر با کیفیت ۱۰۸۰p
در تریلر بعدی نگاهی خواهیم داشت به اسلحههای لارا؛ از جمله تیروکمان چندمنظوره او:
دریافت تریلر با کیفیت ۴۸۰p | دریافت تریلر با کیفیت ۷۲۰p | دریافت تریلر با کیفیت ۱۰۸۰p
در نهایت لارا، چشمهای از مهارتهای جدید خود در شنا کردن را به ما نشان میدهد. تا زمانی که از اجساد مرده، مواد مذاب و مارماهیهای کشنده دوری کنید، شنا کردن میتواند بسیار لذتبخش باشد!
دریافت تریلر با کیفیت ۴۸۰p | دریافت تریلر با کیفیت ۷۲۰p | دریافت تریلر با کیفیت ۱۰۸۰p
همچنین ایدوس مونترال (Eidos Montreal)، سازنده عنوان Shadow of the Tomb Raider، جزئیات جدیدی از نسخه اکسباکس وان اکس بازی منتشر کرد. طبق اطلاعاتی که قبلا منتشر شده بود، دارندگان کنسول اکسباکس وان اکس میتوانند بین دو حالت High Resolution که با وضوح ۴K و نرخ ثابت ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا میشود و حالت High Framerate که با وضوح ۱۰۸۰p و نرخ هدف ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا میشود، یکی را انتخاب کنند. اطلاعات بیشتری در این خصوص ارائه نشده ولی اینطور که به نظر میرسد حالت High Resolution نرخ فریم قفلشده دارد در حالی که حالت High Framerate ممکن است گزینههای بیشتری در دسترس ما قرار دهد.
ایدوس مونترال همچنین وعده داده است که دارندگان اکسباکس وان اکس میتوانند انتظار ارتقاهایی در زمینه انعکاس صفحه نمایش تصادفی (انعکس همزمان در آبجکتهای براق)، افکتهای جوی، وضوح بافتها و سایهبندیها را داشته باشند. قبلا نیز مطلع شده بودیم که اکسباکس وان اکس در زمینه پردازشهای فیزیک محور، tessellation سختافزاری، فیلترینگ ایزوتروپیک و شاخ و برگهای پویا و دینامیک، بهبودیافتهتر است. طبق اظهارات فردریک رابیچاود (Frédéric Robichaud) از اعضای استودیو ایدوس مونترال، این استودیو روند توسعه خود را به منظور ارائه بهترین تجربه ممکن، به طور کامل تغییر داده است. در ادامه صحبتهای او را در این زمینه میخوانید:
ما به طور کامل رویکرد فنی خود را از همان ابتدای تولید، به منظور پیادهسازی قابلیت HDR تغییر دادیم. Shadow of the Tomb Raider به دلیل بهرهمندی از وضوح ۴K و قابلیت HDR، واقعگریانهتر و بهتر از هر زمان دیگری به نظر میرسد. وضوح بهتر، الایزینگ کمتر، عمق و جزئیات بیشتر. امیدواریم که بازیبازان از جلوههای بصری بازی کاملا راضی باشند.
عنوان Shadow of the Tomb Raider در تاریخ ۲۳ شهریور ماه ۱۳۹۷ (۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی) برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. برای پیگیری سایر اخبار مربوطه نیز میتوانید به این آدرس مراجعه نمایید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
Best place to play xbox one x :inlove:
:rotfl:
:quiet:
به شمایی که اینقد سنگ سونی و مایکرو و گرافیکو به سینه میکوبین پیشنهاد میکنم حتما ویدعو های مجله بازیخوار رو دان کنین ببینین چجوری متین ایزدی همین شما هارو به مسخره میگیره 🙂
کسی که قطعا خیلی قبل شما ها گیرم بوده خیلی قبل شما ها همه انحصاریو فلانو تجربه کرده کسی که قطعا از گیم یه چیزی حالیشه
تا اینقد ادعای انحصاری و استاد بودن و برتری نکنین
آخه تو از گرافیک چی سرت میشه؟
منظورم last of us بود
درسته که جعبه مجهول خیلی قدرتمنده ولی به درد نمیخوره ایستگاه هم که هیچ فقط و فقط PC کبیر
من که به نوبه خودم منفی شو دادم :rotfl: :rotfl:
شعار تبلیغاتیم اسکی رفتین بابا چرا از رو نمییرین شماها!!اسپنسر و مایکرو تا شما نوبارو داره میتونه خوب پول مفت در بیاره :rotfl:
امیدواریم که بازی بازان از جلوه های بصری بازی کاملا راضی باشند؟!!!!!!!
ارتقاهای نسخه ONE X :
ارتقا در افکت های جوی
وضوح بافت
سایه بندی ها
شاخ و رگ های پویا
رزولوشن ۴K
نرخ فریم ۶۰
شیره کنسول رو کشیدن لامصب ها
Feel True Power
:inlove: :inlove:
فقط یه مشکل هست.کیفیت تامب راید وری ایکس باکس وان ایکس از انچارتد ۴ روی ps4 fat کمتر هست.پس شیرهی کنسول رو نکشیدن 😉 شیره کنسول رو سری فورزا میکشن 😉
هر بازی رو با خودش مقایسه میکنن انجین هر استودیو متفاوت با دیگر استودیو هست زمانی که روش کار میکنن یا مولتی پلفترم بودن و انحصاری بودن
تمام موارد بالا در خروجی موثره این نسخه از توم ریدر هم بنا به موارد بالا که گفتم باید با نسخه های قبلی خودش رو کنسول های مختلف مقایسه کرد نه عناوین دیگه
که وقتی تغییرات رو ببینی میبینی که روی سایر کنسول ها همچین خبری نیست
رزولوشن ۴K و نرخ فریم ثابت
رزولوشن ۱۰۸۰ و نرخ فریم ۶۰
همین ۲ مورد بالا یعنی استفاده کامل از سخت افزار حالا بهش مواردی که ذکر کردم رو هم اضافه کن
پس به عنوان یک بازی مولتی پلتفرم حسابی از سخت افزار کار کشیدن
در پایان اگر کیفیت توم ریدر روی ONE X با تمامی ارتقاهای ذکر شده پایین باشه دیگه وای به حال سایر کنسول ها و همون PS4 فت که شما گفتی
داریم در مورد حد اکثر قدرت کنسول حرف میزنیم و این بازی اصلا از گزافیک و قدرت وان ایکس استفاده نکرده :no: روی بقیه کنسول ها هم که حرف شما درسته اما هیچ وقت رزولوشن رو با گرافیک یکی ندون 😉 😉
با کی داری وقت خودت رو حروم میکنی بابا
آقای صدا نه اون ابی بود
آقای مثلا منطقی سایت؟
فقط یه مشکل هس اونم اینه که تامب رایدر و وقت÷ی جلو بقیه گیمرا میگفتم بچگیام به جرم نوبی بیش از حد مضحکه میشدم
عزیزم اسم بازیو یاد بگیر بعدش حرف بزن
بعدشم نمیفهمم ازین بحثا چی گیر شما میاد؟
شمایی سنگ سونیو به سینت میکوبی خودت میری ااکانت هکی میخری و نفعی برای سونی نداری
چه برسه الان که نفعی با این بحثا به خودت هم نمیرسونی!!!
دوست عزیز هیچکس رزولوشن رو با گرافیک یکی نمیدونه توی کامنت اولم به صورت تفکیک شده ارتقا رو بیان کردم
دقت کنید وقتی رزولوشن به ۴k ارتقا پیدا میکنه حداکثر قدرت GPU صرف رزولوشن میشه
سازنده یا باید منابع GPU رو صرف رزولوشن کنه که هدف از عرضه ONE X هم همینه یعنی کنسولی برای ۴K گیمینگ
یا باید صرف گرافیک بشه
در هر حال سازنده به عنوان یک استودیو ترد پارتی قطعا از تمام توان استفاده کرده به خصوص ارائه بازی با نرخ فریم ۶۰
حرف های شما دقیقا درسته – در مورد پاراگراف آخر شخصا معتقدم که توسعه دهنده ها میتونستن ارتقای بیشتری از لحاظ گرافیکی برای نسخهٔ وان اکس انجام بدن ؛ من منتظرم ببینم که روی پی اس ۴ پرو به چه صورت اجرا میشه (در جواب Microsoft. Xbox one)
:yes: :yes:
پدرام جان اگر بخوان گرافیک رو ارتقا بدن باید مثل نسخه ۲۰۱۵ یه حالت گرافیک بالا تر هم به تنظیمات اضافه کنن نسخه ۲۰۱۵ برای وان اکس ۳ نوع حالت گرافیکی داشت
ارتقای رزولوشن
ارتقای گرافیک
ارتقای نرخ فریم
احتمالا این نسخه هم یک حالت ارتقای گرافیک در رزولوشن ۱۰۸۰ داشته باشه
تو یه ورژن ارتقا یافته از على خاورى 🙂 :yes:
تو یه نوبیییب
بحث استفاده کردن نیست دوست عزیز. چون مطمین باشید همین بازی یا خیلی از بازی های دگ از قدرت کامل استفاده میکنن.
بحث “بهینه” استفاده کردنه. مثلا یک سازنده مثل ناتی داگ میاد از کوچیک ترین عضو قطعات بهترین استفاده رو میکنه.
ب فرض شاید انچارتد و توم ریدر جفتشون از قدرت کامل یک کنسول مثل ۴ استفاده کنن، ولی استفاده داریم تا استفاده! امیدوارم متوجه منظورم شده باشید.
Strixxx
باهات موافقم :yes:
آره خب ، به خاطر همینه که اکثرا (( PS بازا )) بازی Spider Man رو ترجیح میدن ، هم کیفیت بازی بالاست و هم گیم پلی جدید و تازه ای داره 😉 …… (( البته این موضوع بیشتر تو ایران و قیمت های نجومی اش هست !!!!))
آخه اسپایدر من چه ربطی داره به توم ریدر سبکشونم که یکی نیست ؟
با قیمت های نجومی ایران دیگه سبک معنی نداره که !!!! خداییش باید یکی از اینا رو انتخاب کرد ، تو یک ماه هم که منتشر میشن ، به خاطر همین اکثر ps بازا Spidey رو ترجیح میدن ……
حداکثر قدرت کنسول این نیست. این بازی گرافیک نسل هشتی نداره گیم پلی رو مقایسه کن با الی ! همون بازیه قبله با محیط جدید یعنی کیفیت فرقی نکرده، قدرت اخر کنسولشم نخواهیم دید بعیده اسپنسر یه بازی معرفی کنه بهتر از خدای جنگ کیفیت داشته باشه
نسخه وان ایکس حقیقتا شاهکاره
همتون درگیر جو یکم گرافیک بالاتر ماکروسافتین
اونوقتی که پلی فور پرو بود چرا زبونتون بسته بود حالا یکسال بعد سونی کنسول دادن که شاهکار نیس دقیقا اومده از سونی توی نسل قبل اسکی رفته ماکرو
در پاسخ شما دوست عزیز باید بگم که پی اس ۴ پرو کنسول قوی ایه ، بر منکرش لعنت ، ولی در زمینهٔ ارتقای جزئیات به جز در بازی های انحصاری چندان عالی عمل نکرد – ولی اکس باکس وان اکس نه تنها در ارتقای رزولوشن دست بالا رو داره ، در بازی هایی که از تمام توانش استفاده می کنن جزئیات رو هم به طور قابل توجهی افزایش میده – درضمن وان اکس یه تقلید نیست ، چون مدت ها قبل از پی اس ۴ پرو در حال ساخت بوده منتها دیرتر به بازار اومده – امیدوارم پاسختون رو گرفته باشید (در جواب mohammadnik1994)
واقعا بنظرت گرافیک این بازی از… تقریبا همه انحصاریارو باید نام ببرم چون گرافیکشون توی همه چیز بهتر از این بازی رو ایکسه، جالبه بازیای درجه دو معیار بهتر بودن کنسول شدن، معلوم نیست چرا یه انحصاری معرفی نمیکنن کیفیت رو بهتر از لست ۲ نشون بده وقتی کنسول کششو داره
با من هستید؟ (در جواب TLOU)
این برمیگرده به سیاست کاری اون شرکت
سونی تمرکزش روی انحصاری های درجه۱ خودشه که الحق و الانصاف از اول لانچ کنسولش به خوبی پشتیبانی کرد ازش و حداقل تا دوسال دیگه سورپرایز داره واسه طرفداراش
اما ماکرو یه تاکید خاصی روی بازی های مشترک داره که اخیرا یکمی روی آورده به سیاست سونی اما برند جدیدی رو خلق نکرده
سونی با سیاست آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است تا حالا موفق شده بیش از ۸۰میلیون تو این نسل و بیش از ۵۰۰میلیون کنسول بازی تاحالا بفروشه یعنی اینکه استاده و توی کارش شکی نیس و نیازی هم نیس با یکم گرافیک بالاتر الکی زور بزنه که یکمی فروشش بره بالا
سونی توی نسل بعد میخواد دهن همه رو باز بذاره
درحال حاضر اول سونی بعد نینتندو موفق عمل کردن
اتفاقا سونی با شعار ۴k پرو رو عرضه کرد ولی هیچ بازیی روش ۴k اجرا نمیشه جز چهار تا بازی کارتنی :rotfl:
منتقد ها تو نسخه قبلی یعنی Rise of the tomb raider به بیشترین چیزی که ایراد گرفته بودن صدای اسلحه ها بود که میگفتن غیر طبیعی بود حالا داخل Shadow of the tomb raider بقدری رو صدای اسلحه ها کار کردن و صدا گزاری دقیقی انجام دادن که حس میکنم حتی از بتلفیلد هم صدای اسلحه ها هم طبیعی تره الحق که متای بازی زیر ۹۰ بشه حقش رو خوردن….
وااای خیلی خفن خداییش اگه the last 2 نبود یقینا و اکیدا این بازی قهرمان مسابقات گوتی میشد با تشکر مرسی