سومین یادداشت توسعه دهندگان بازی Control به دنیای بازی اختصاص دارد - گیمفا
سومین یادداشت توسعه دهندگان بازی Control به دنیای بازی اختصاص دارد - گیمفا
سومین یادداشت توسعه دهندگان بازی Control به دنیای بازی اختصاص دارد - گیمفا
سومین یادداشت توسعه دهندگان بازی Control به دنیای بازی اختصاص دارد - گیمفا
سومین یادداشت توسعه دهندگان بازی Control به دنیای بازی اختصاص دارد - گیمفا
سومین یادداشت توسعه دهندگان بازی Control به دنیای بازی اختصاص دارد - گیمفا

سومین یادداشت توسعه دهندگان بازی Control به دنیای بازی اختصاص دارد

سعید حلاجیان
۲۰:۰۰ ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
سومین یادداشت توسعه دهندگان بازی Control به دنیای بازی اختصاص دارد - گیمفا

به تازگی استودیوی رمدی انترتینمنت سومین قسمت از تریلر یادداشت توسعه دهنگان بازی Control را نیز منتشر کرده است. قسمت سوم بر‌روی دنیای بازی و وضعیت آشفته آن تمرکز دارد.

تا به حال دو قسمت از مجموعه تریلرهای یادداشت توسعه دهندگان بازی Control منتشر شده است که در دو قسمت پیشین با گیم‌پلی و داستان بازی بیشتر آشنا شدیم. حال وقت آن است تا در قسمت سوم نگاهی داشته باشیم به دنیای بازی؛ جایی که مراحل بازی در آن جریان دارد. لوکیشن اصلی بازی آسمان خراشی به نام The Oldest House و در واقع اداره کنترل فدرال است که در شهر منهتن واقع شده و تمام مراحل بازی در درون این اسمان خراش جریان خواهد داشت. مسئولیت اصلی این اداره در بازی محافظت از بشریت در برابر پدیده‌های ماورالطبیعه است. شما می‌توانید سومین تریلر یادداشت توسعه دهنگان بازی Control را در قسمت پایین مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

به گفته سم لیک، کارگردان بازی Control، این آسمان خراش بسیار عجیب بوده و شاید از بیرون یک ساختمان عادی به نظر برسد اما درون آن بسیار بزرگ‌تر از آن چیزی است که تصور می شود و یا بهتر بگوییم کاملاً بی انتهاست. در طول کاوش در دنیای بازی، بازی‌بازان با چیزهای ماورالطبیعه‌ی عجیبی مواجه می‌شوند که اداره کنترل  از آن‌ها در این ساختمان نگهداری و بر‌روی آن‌ها تحقیقات بسیاری انجام داده است؛ برخی از آن‌ها می توانند باعث ایجاد هرج و مرج شوند. رازهای بزرگی در بازی وجود دارند که استودیوی رمدی نیز امیدوار است تا بازی‌بازان آن‌ها را کشف کنند.

بازی Control در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۹ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سومین یادداشت توسعه دهندگان بازی Control به دنیای بازی اختصاص دارد - گیمفا
سومین یادداشت توسعه دهندگان بازی Control به دنیای بازی اختصاص دارد - گیمفا
سومین یادداشت توسعه دهندگان بازی Control به دنیای بازی اختصاص دارد - گیمفا
سومین یادداشت توسعه دهندگان بازی Control به دنیای بازی اختصاص دارد - گیمفا
سومین یادداشت توسعه دهندگان بازی Control به دنیای بازی اختصاص دارد - گیمفا
سومین یادداشت توسعه دهندگان بازی Control به دنیای بازی اختصاص دارد - گیمفا
سومین یادداشت توسعه دهندگان بازی Control به دنیای بازی اختصاص دارد - گیمفا
سومین یادداشت توسعه دهندگان بازی Control به دنیای بازی اختصاص دارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Cuphead گفت:

    یه کپی برابر اصل از روی QB :no:

    • Hala madrid گفت:

      باز تو فکت صادر کردی؟یه جوری با اطمینان میگی کپی برابر اصل انگار بازی رو دادن تست کنی دیدی همون QB هست :smug:

    • 2B گفت:

      الان رمدی اَخه بده .. :evilgrin: مخصوصا وقتی که اومد در کنفرانس سونی نمایش داد 😀 گفتم که دردتون گیم نیست :no:
      تا دیروز از اینه :inlove: :heart: تقدیمش میکردید الان که مولتی پلتفرم توسعه میده از اینها :no:

      • کی به کی این حرفها رو می زنه خوده شما سونی فنا بودید که هی متای کوانتوم بریک رو در برابر آنچارتد میکوبیدید حالا شده براتون جواهر دیگ به دیگ میگه روت سیا 😐

        • 2B گفت:

          vitto corleone
          حالت خوبه شما؟ من الان حرفی از کوانتوم بریک زدم؟اصلا مقایسه کردم ؟ عرضم این بود که همین کاربر cuphead اون زمان که رمدی با ماکرو همکاری میکرد تعریف و تمجید میکردن ،سم لیک رو می پرستیدن اما حالا که این استدیو مستقل کار میکنه زور بهشون اومده، حرفم این بود که با این جنس کامنتها ثابت میشه اینها نه بخاطر علاقه یا سلیقه بلکه بیشتر بخاطر کل کل تعریف میکردن.
          …بحثم این حزب بادها بود! اینهایی که بسته به شرایط رنگ عوض میکنن! اونایی که دیگه نمیان در پستهای رمدی مستقل مثل سابق از این :inlove: :heart: شکلک ها بزارن ….من که همون زمان هم حاضر نبودم حتی یه سنت برای یه عنوان در سطح بازی کوانتوم خرج کنم!

        • 2B گفت:

          راستی ویتو کجای کامنتم از رمدی تعریف کردم ؟؟؟؟؟ رمدی به لطف همکاری با ماکروسافت دیگه از اون گذشته درخشانش فاصله گرفته ما این رو میگفتیم منتها این افتاب پرستها میگفتن از سوزشه ، استاد سم لیک، خود محمد رضا چند بار از پروژه p7 رمدی که همین بازی باشه به عنوان بازی مورد انتظارش یاد کرد! خب کجاس الان ؟! شما بگو 😀

          • من خودم رمدی رو به عنوان یه استدیو که فقط شاهکار تحویل بده مثل راک استار و ناتی داگ و سانتا مونیکا و نینتندو قبول ندارم ولی همیشه بازی هاش ارزش تجربه رو داشتن و نمیشه از عناوینشون گذشت حتی کوانتوم بریک که بدترین بازی شون بود در مقابل max Payne و Alan wake ولی باز هم عنوان متوسط رو به خوبی بود منظورمم کلی بود شما گفتی مایکرو فنا تا دیروز لایکش میکردن ولی الان :no: منم گفتم قبل از معرفی بازیشون تو کنفرانس سونی، سونی فنا کم رمدی رو به خاطر کوانتوم نکوبیدن ولی بعد از نمایش دیدشون عوض شد نسبت به رمدی راجع به این بازی control هم باید بگم ریسک بزرگی کردن که دوباره رفتن سراغ یه ip جدید و احتمال موفق شدنش زیاده و بهتر هم که مولتی پلتفرمه و همه میتونن تجربش کنن

  • OLDBOY. گفت:

    کپی خالص از quantum break باو یه نواوری ایی چیزی زشته از ماکرو اسکی بری

سومین یادداشت توسعه دهندگان بازی Control به دنیای بازی اختصاص دارد - گیمفا