پنیک باتن دوست دارد عنوان Horizon Zero Dawn را برروی نینتندو سوییچ پورت کند
پنیک باتن (Panic Button) یکی از توسعه دهندگان بسیار با استعداد محسوب میشود که بارها و بارها توانایی فنی و تکنیکی خود را نشان داده است. این استودیو در میان بازیبازان نینتندو سوییچ از محبوبیت خاصی برخورداد است چرا که آنها مسئول پورت عناوین متعددی مانند Rocket League، Wolfenstein 2 و DOOM بودهاند. حال پنیک باتن چگونه میتواند خود را بیش از پیش به چالش بکشد؟
به تازگی وبسایت comicbook موفق شده است تا به ساختمان این استودیو برود و با اعضای آن مصاحبهای انجام دهد. اینطور که به نظر میرسد، پنیک باتن همیشه قصد دارد تا برروی یک “بازی غیرممکن” کار کند و خود را به چالش بکشد. هیچ کس فکرش را نمیکرد که روزی شاهد پورت عنوان Warframe و Wolfenstein 2 برروی نینتندو سوییچ باشیم؛ اما پنیک باتن این پروژهها را با موفقیت پورت کرده است. حال وبسایت comicbook از اعضای استودیو در مورد “بازی غیرممکن” رویایی آنها سوال کرده است.
مدیران فنی این استودیو یعنی آقایان کریگ گلی (Craig Galley)، مایکل تراب (D. Michael Traub) و اندی باگز (Andy Boggs)، همگی از عنوان Horizon Zero Dawn نام بردند؛ قطعاً میدانید که شرکت سونی صاحب این آیپی بوده و انجام اینکار غیر ممکن است.
پنیک باتن توضیح داد که این بازی دارای یک داستان عالی و محیطی گسترده است. قطعاً تجربه ماجراجوییهای Aloy در حالت دستی فوقالعاده به نظر میرسد. این توسعه دهنده اضافه کرد که فرایند پورت کردن بازیها فقط یک جابهجایی ساده میان پلتفرمها نیست؛ آنها باید بازی را تکه تکه کرده و بدون حذف محتوای اصلی، آن را برای پلتفرم مقصد بهینه کنند. این کار بسیار سختی است و پورت عنوان بزرگی مانند Horizon Zero Dawn تقریباً غیرممکن است.
جدیدترین پروژه پنیک باتن، توسعه نسخه نینتندو سوییچ Warframe است که در تاریخی نامشخص منتشر خواهد شد.
نظر شما چیست؟ آیا دوست دارید Horizon Zero Dawn را در حالت دستی تجربه کنید؟ به نظر شما پورت کدام بازی میتواند پنیک باتن را به چالش بکشد؟
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
یعنی اگه قادر به انجامش باشن که کارشون حرف نداره.چون اون همه جلوه های بصری تو پلی استیشن حالا رو سوییچ؟!
اصلا امکان نداره، انجین بازی دسیما هست. باید بازی رو، روی یه انجین جدید با رزولوشن ۳۲۰p اجرا کنن.
اگه شخصیت الوی رو پنجاه و هشت درصد ازگرافیکش کم کنی شاید سوییچ بتونه فقط الوی رو اجرا کنه دیکه چه برسه به اون محیط افسانه ایش
انحصاری سونی،پورت رو نینتندووووووو؟!!!
خیلی خوب میشد اگه میومد ولی خب ip سونی هست
روی هم رفته گیم های جهان باز روی کنسول دستی خیلی خوبن
تا وقتی زلدا هست بازی های جهان باز دیگه جذابیتی ندارند… ۱۸۰ ساعت بازی کردم هنوزم چیزای جدید تو دنیاش پیدا میکنم
open world perfection
من خودم روی pc بازیش کردم horizon هم بازی کردم ویچر۳ هم همینطور اما هیچکدوم در بدابر وبچر ۳ حرفی برای گفتن ندارن
منم دقیقا هر سه رو رفتم و بدون تعصب ویچر بهترین بوده برام
منم هر سه تاش رو بازی کردم…..هورایزن بنظرم الکی بزرگ شده….اما ویچر و زلدا که به ترتیب ۱۶۴ و ۱۷۵ ساعت بازیشون کردم به طور کامل مستحق تمام جوایز بودن و هستن….اما اینکه بخوام بگم ویچر ۳ بهتره یا زلدای برس او د وایلد،دقیقا مثل اینه که بخوام بگم لست بهتره یا انچارتد ۴ ا تیفز اند
خوب معلومه دیگه 😐 هم ویچر ۳ بهتر هم tlou هر دو شون هم با اختلاف زیاد
اونی که زیادی بزرگ شد زلدا بود با نمره های کیلویی …موسیقی دلنشین گرافیک بینظیر در بازی های جهان باز و فیزیک و گیمپلی شخصیت به مراتب طبیعی تر از ویچر ۳ در مجموع بهتر از ویچر نبود اما بازی فوق العاده ای هستش
قطعا این بازی یکی از پرگرافیک ترین و سنگین ترین بازی های PS4 هستش پارسال همین موقع ها وقتی بازی میکردم واقعا دلم واسه PS4 م میسوخت تا حالا ندیده بودم اینقدر فنش صدا بده :-/ :-/
رویاپردازی هم حدی داره
باز هم رویایی شیرین :yes:
بازه هم سخت افزاری ضعیف در نسل آخرای نسل
:laugh:
پشت گوشت دیدی zero down هم دیدی :yes:
سونی و مایکروسافت کنسول میان نسلی بیرون دادن با سخت افزاری قوی :yes: ولی نینتندو من راه این دو دشمن رو نمیرم :rotfl: من برعکس عمل میکنم ضعیف ترین سخت افزار رو میدیم بیرون و سنت شکنی میکنیم :yes:
قبل این ک خودتو از هم بشکافونی برای سونی یدور اسم بازی رو بخون
عزیزم اسم بازی zero dawn هست نه zero down
AL1k1ng@
خدمت عزیز بگم تا به الان با چشمای خسته و گوشی تایپ کردی Dawn شد Down ماله لغات آماده کیبرد گوشی هست :yes:
بگذریم ….
Cell عزیز همیشه داخل پست های نینتندو از سخت افزار این شرکت شکایت می کنی، اگر امار فروش بازی ها و کنسول ها رو نگاه کنی می بینی نینتندو هم همیشه داخل جدول چندین نماینده داره، بحث اینکه اگه با این وضعیت اقتصادی نمیشه کنسول تهیه کرد، دلیل بر بد بودنش نیست. کلا محدودیت ها باعث همین میشه!
Hesam@
بله درسته
با این وضعیت اقتصادی که کلمات قادر به توصیفیش نیستن تهیه کنسول جدید که جای خود داره من از سیاست نینتندو و سخت افزار اون گفتم هیچ کنسولی کامل نیست و آنقدر که سوئیچ مزایا و خوبی داره بدی آن اصلا به چشم نمیاد :yes:
:yes: :yes:
اونموقع ک نینتندو کنسول میساخت عزیزم شما موز هم نبودی بعد اونوقت میای برای ما سیاست های نینتندو رو نقد میکنی؟همون سونی و مایکروسافت نتونستن ی کنسول دستی بدرد بخور بدن
سونی کرد و فهمید چ اشتباهی کرده
همین نینتندو با کنسول وی یکاری کرد ک سونی با موو و مایکروسافت با کینکت نتونست
بازی ساختن هنر میخواد
زلدا و ماریو ساختن هنر میخواد
خیلی حرفه ک دوتا شخصیت بسازی و ۳۰ سال تو اوج باشن
فعلا ک کریتوس و مستر چیف با اون همه شاخی ۲۰ سالشونم نشده
“خیلی حرفه ک دوتا شخصیت بسازی و ۳۰ سال تو اوج باشن
فعلا ک کریتوس و مستر چیف با اون همه شاخی ۲۰ سالشونم نشده”
تا الان نمیدونستم که بازی های زلدا و ماریو دارن نون شخصیت های تک بعدی-ـشون رو میخورن!
آه یه لحظه تصور که که داستان تازه و تکرار نشده ی نجات یافتن پرنسس پیچ از دست باوزر، توسط ماریو توی ماریو ادیسی چقدر شخصیت ماریو رو کامل کرد! اصلا عمق و بک گراندی که ماریو و لینک دارن رو هیچ شخصیت دیگه ای نداره. کریتوس و مسترچیف با اونهمه بازی داستان محور، رمان و داستان های اساطیری جلوی ماریو و لینک حرفی واسه گفتن ندارن. :silly: :silly: :silly:
هر وقت نینتندو یه ریسینگ ساخت متاش بالای نود شد بعد بیا بگو نینتندو فلان منظورم ریسینگی با گرافیک تکنیکی عالی در ضمن کی گفته چون یه کمپانی پیشینه داره حتما در آینده موفق میشه مگه سگا ورشکسته نشد
Mario Kart 8 Deluxe فکر کنم متاش ۹۳ بود…
AL1K1NG@
این چه طرز صحبت هست گلم :yes:
کشتی نینتندو خیلی وقته به گل نشسته این کشتی فقط نسل ۷ موفق شد پا به اقیانوس بزاره اونم با Wii و گرنه در نسل های قبل در دریاچه گیر کرده بود :yes:
بهترین مدیر تا به الان نینتندو آقای
Satoru Iwata :heart: :rose: :heart:
بود شخصا برای ایشون احترام خاصی قائل هستم و ایشون رو یکی از بهترین مدیران دنیا و انسان ترین فردی میدونم که تا به الان در صنعت گیم بودن حاضرم شرط ببندم هیچی از ایشون نمیدونی و فقط با خرید نینتندو سوئیچ جو گیر شد من به کنسول نینتندو ایراد خاصی نگرفتم و فقط از لحاظ سخت افزاری مورد انتقاد قرار دادم و سیاستی که نینتندو در پیش گرفته :yes: یک کنسول خلاقانه عالی
بیشترین سرمایه شرکت و فروش رو باید مدیون
Satoru Iwata باشن همون Wii U که شکست سنگینی خورد هیچ اسمی ازش نمیاری و چسبیدین به Wii… کنسول Game Cube که زیر سایه PS2 ناپدید شد فراموش کردی ما یادمون نمیره کنسول Nintendo 64 که بازم زیر سایه Ps1 نابود شد فراموش کردی نسل ۷ نینتندو بهترین فروش رو داشت و آیا خبری از بازیهای نسل ۷ نینتندو هست اصلا ریمستر شدن….
جوری میگی بازیساختن هنر میخواد که انگار استودیو های سونی تا دیروز پشم تولید میکردن و یکدفعه شروع به ساخت بازی کردن
:yes: :yes: هنر هنر هنر :yes: :yes: شما چه دیدی نصبت به این قضیه داری
فقط در یک کلام میگم بازی
Detroit: Become Human خود هنر هست کاری هم به استودیو های دیگه سونی نداریم که چه شاهکاریهایی با این سخت افزار ساختن در چهار نسلی که سونی با Ps حضور داشت :yes:
از نمرات کیلویی بازیهای نینتندو چیزی نگو که همه در جریان این نمرات کیلویی Zelda هستن :yes: دور الان دور VR هست گلم
Satoru Iwata :rose:
یادم رفت این عزیز چند وقته در بین ما نیست روحش شاد و یادش همیشه در قلبم هست و این جمله ایشون هیچ وقت فراموش نمیکنم
…..
برروی کارت تجاری، من مدیرعامل یک شرکت هستم. در ذهن خودم، من یک توسعه دهندهی بازی هستم. اما در قلبم، یک بازیباز هستم.
ستورو ایواتا ۲۰۱۵ – ۱۹۵۹
از نویسنده اقای عزیز مرصاد قدیری هم تشکر میکنم برای قرار دادن جمله ایشون قرار شد هم از این بزرگان و کارهای که کردن مقاله تهیه بشه که متاسفانه به فراموشی سپرده شد بازم ممنون :yes:
سلام دوست عزیز، تالیف اون مقاله به بخش تحریریه مربوط میشه. اگر با دوستان تحریریه در میون بزارید بهتره.
اگر چنین رویداد هایی رو ببینم سعی میکنیم خبرش رو بنویسیم.
جدا از اون، بدجور به ایواتا-سان علاقه داری ها!
اینم یه جمله زیبا دیگه:
ما از ریسک کردن نمیترسیم. به سمت آن میدویم.
Cell@
دوست عزیز شما این مقالات را مطالعه کردی؟ شاید چیزی که میخوای نباشن اما مقالههای بسیار باکیفیتی هستن. پیشنهاد میکنم یه نگاهی بهشون داشته باشی.
با بزرگان رویاسازی: https://gamefa.com/tag/%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c/
آقای مرصاد قدیری جمله زیبایی بود تا ریسک نکنی آینده ای موفق وجود نداره و بلعکس اونم میشه :yes:
برای لینک هم ممنون تا وقت کنم حتما از مطالب استفاده میکنم :yes:
psp سونی ۹۰ میلیون فروخت بدرد نخوره؟
سونی سه نسل از چهار نسلی که توش حاضر بوده رقباشو سوسک کرده تو کنسول اصلی
بازی ساختن هنر میخواد : تلو با ۲۴۹ جایزه
بازی ساختن هنر میخواد: گاد آف وار با ۱۱۷
نقد و بدون هیچ نمره زیر ۷۵ و بالاترین یوزر اسکور در بین عناوین انحصاری نسل
پرفروشترین کنسول تاریخ مال کیه ؟ 🙂
افرین سونی با نصف سابقه نینتندو اومد پرفروشترین و بهترین کنسول تاریخو ساخت درحالیکه گیم کیوب خاک میخورد و کسی نمی خرید
سونی موقعی ک نینتندو افتضاحwiiu رو داد ؛ شاهکار ps4 رو ساخت که الان ۸۲ میلیون فروخته و تا آخر عمرش راحت بالای ۱۲۰ میلیون فروش میکنه
never underestimate sony
داداش با فکت هات زدی بچه مردم رو نابود کردی. :beatup:
حقتون همون کنسول ضعیفه عین صابون و یه مشت بازی بی گرافیک و نسل شیشی یادمه همین گرافیکارو رو پی اس ۲ بازی میکردم کریتوس و مستر چیف حالا حالا جا دارند خودشون و بکشند بالا و ن تنها این دوتا جز بهترین شخصیتهاند بلکه شرکتی مثل سونی ده تا شخصیت محبوب دیگه هم داره مثل نیتن و کرش و جوئل و الی و الوی و اتروس ولی نینتندو چهل ساله از ماریو نکشیده بیرون
داداش اگه دوست یا اشنایی سوییچ داره بهت پیشنهاد میکنم حتی اگه شده چند دقیقه بشین چندتا بازی رو co-opبزن
به من دقیقا همون حسی رو داد که قدیما با برادرم دوتایی تو یه اتاق صبح تا شب کراش ریسینگ و مرتال کمبات و تیکن و… میزدیم.
من خودم خیلی دوست دارم یه نینتندو سوویچ بگیرم ولی از اونجایی که پولشو ندارم نمیتونم بخرم
ولی درکل بازیا رو با گرافیکشون و کنسولا رو با سخت افزارشون با همدیگه مقایسه نکن
Skomeil517@
بالا داداشم توضیح دادم حرف شما واقعا درسته و من شخصا با این موضوع نمیتونم کنار بیام که ۲۰ سال قبل چی بازی میکردیم الان چی شده نوستالژی واقعا خوبه ولی اونم به اندازه ای درسته که چند ساعتی بازی جالب میاد و خاطرات زنده میشن و طولانی مدت فکر نکم جواب بده :yes:
البته سن بالا بره اخلاق و حس تجربه کردن هم تغییر پیدا میکنه اون زمان کراش ریسینگ عالی بود آیا الان هم جواب میده :yes:
نینتندو سوئیچ عالی ولی سیاست اشتباه نینتندو از چیپ انودیا که چیپ قدرتمندی نیست برای کنسول خانگی و این چیپ مشکلات زیادی داره که خیلی زود کپی خور شد بایوس چیپ آپدیت نمیشه و به راحتی کپی خور میشه و عرضه این سخت افزار در این سال کار اشتباهی به نظر میاد :yes:
to aval sme bazio drst yad bgir baad dor beriz
رزلوشن ۲۴۰p و گرافیک very low فریم بازی ۲۰ فریم :yes:
کاملا بی معناس اولا که این بازی انحصاری ps4 و اگه هم بخواد پورت کنه باید با اجازه سونی و استدیو تولید کننده گوریلا باشه در ثانی گرافیک این بازی فوق العاده بالاس و اصلا به درد پلیتفرمی مثه سوییچ نمیخوره جدا از کوبیدن کلی بازی و از نو گرافیک و رزلوشن سازی سوییچ در حد و اندازه اینگونه بازی ها نیست
تا وقتی زلدا هست اینا جایی ندارن بازیای open world قبل زلدا سوتفاهم بودن
“بازیای open world قبل زلدا سوتفاهم بودن” :silly:
منظورت از سوءتفاهم این بازی های زیره دیگه؟
Forza horizon 3
Sunset Overdrive
State of Decay
Sea of Thieves
Scalebo… آخ ببخشید این یکی کنسل شد 🙁
ترول مایکروسافتی از بس مایکرو گند زده میره زیر دامن نینتندو قایم میشه
دلم سوخت 🙁
نمرات کیلویی Zelda هم سوءتفاهم بوده :rotfl:
قیافت کیلوییه دادا
خداییش به دور از فن بوی بازی خودم همیشه کنسول های نینتندو رو داشتم یا مثلا با شبیه ساز بازی هاش رو بازی کردم و خاطرات بچگیم باهاش هستش و عالیه
ولیییییییییییییییییی
زلدا خداییش نمره کیلویی گرفت. قبول دارم باید نمره بالا میگرفت ولی نه دیگه ۹۷
مثلا ۹۰ در بهترین حالت
قبلا گفتم. گیم پلی عالی و خلاقانه
داستان ولش کن
موزیک رو ولش کن
گرافیک هم کارتونی
و گیم پلی خیلی بازی ها مثل همین گاد جدید هم خلاقانه بود ولی نمرش اونقدر نشد در صورتی که تو موزیک و گرافیک و داستان هم خییییییییییییلی سرتر بود
خداییش کیلویی نمره دادن. میگم خداییش فکر نکنید دارم فن بوی بازی میکنم
از نظر من جواب یه آدمی که فن بازی در میاره و کورکورانه از کنسولی که داره و انحصاری های که فقط رو کنسول خودشه بازی میکنه نباید داد به عنوان کسی که توانایی تجربه همه انحصاری ها رو داره میگم که زلدا و گاد قابل مقایسه نیست تو زلدا حتی کوچک ترین باگ و مشکل زاویه دوربین ندارد حتی تو روز اول بازی بدون اومدن اپدیت. پازل های زلدا مثال زدنی هستن و هیچ وقت تکراری نمیشن چون هر پازل یه معما هست و باید تو بعضی پازل ها جوی کان متصل به کنسول رو حرکت بدید تا یه اتفاقاتی بیفته واسه همینه که میگم بازی کردن بازی روی شبیه ساز اشتباهه عزیزم اشتباهه بفهم و دوم این که اگه کسی از موزیک و اهنگای زلدا ایراد بگیره فوق العاده نوبه گرافیک بازی هم تو سبک خودش فوق العادست مخصوصا خیس شدن صخره ها و سنگ ها و اینم بگم به زلدا کیلویی نمره نمیدن حق بازی های شاهکار دیگه رو میخورن مثل ویچر گاد و…
من تو این چند سالی که مخاطب گیمفا بودم(البته تازه یه ماه عضو شدم)،کاربری متعصب تر و بیمنطق تر از تو ندیدم…….نظراتت تقریبا همش سرشار از تعصبه.. …و اما زلدا….من سوییچم رو بخاطرش خریدم و از تصمیمم راضیم،بجرعت میگم بهترین بازی کل عمرم در کنار ویچر ۳ بود ۱۷۵ ساعت بازیش کردم…..بازی خارج از کلمات و قدرت بیانه بازی دریای ازادی و عظمته،گیم پلی بازی به قدری عمیق گسترده و ازاده که هیچی واقعا هیچ بازیی مثلش ندیدم،موسیقی بازی محشره کافیه یکم فقط یکم موسیقی شهر های مختلف یا موسیقی های مبارزه با باس ها رو گوش بدید تا بفهمید با چه اعجوبه ای مواجهید داستان گویی بازی هم خیلی عالیه که شامل صحبت با npc ها،مبارزه با دیو های اللهی و پیدا کردن خاطرات لینکه که این اخری لذت وصف نشدنی داری داستان به هیچ وجه ضعیف نیست…اما مهم ترین نکته ای که من راجع به بازی دوست داشتم پازل های بینظیر و باور نکردنیش بود،بمن اعتماد کنین،نزارین عبارت +۱۰ سال روی جلد بازی گولتون بزنه،این بازی معما هایی داره که در تمام صنعت گیم بیسابقست معماهایی که هر بار منو شگفت زده کرد و بعد از کلی تلاش با راه حلی که بسیار خاص و خلاقانه بود حل میشد و گاهی از دیدن راه حلش مات و مبهوت میموندم خیلی وقتی میگفتم خب من دیگه شیوه حل معماهاش دستم اومد دیگه راحت همه شونو حل میکنم و باز دوباره این اتفاق تکرار میشد و دوباره و دوباره….حل کردن معابد و پیدا کردن کوروک ها یکی از لذت بخش ترین بخش های تمام عمر گیمریم بود و اوج هنر و نبوغ توش موج میزد….گرافیک بازی هم واقعا گرافیک خوب و مناسب فضاشه و بهیچ وجه بد و ناراحت کننده نیست برعکس شاد و جذابه……زلدا دنیای ازادیه دنیای هنر دنیای نبوغ….بعد از حدود ۱۳۰ ساعت تصمیم گرفتم تو نقشه دنبال کوروک ها بگردم و تازه اونموقع متوجه شدم که خیلی از بخش های نقشه رو اصلا ندیدم با اینکه فکر میکردم همه رو از برم ولی سخت در اشتباه بودم….و حالا به دور از هرگونه تعصب و به عنوان یه گیمر باسابقه که بازی رو زیر و رو کرده با افتخار میگم بازی بینظیره و هرچی گرفته کاملا حقشه….
هیچ کس به زلدا ۹۷ نداد….هر منتقدی نقد خودش رو انجام داده و نمره خودشو داده،اونها هیچ ایده ای نداشتن که بقیه قراره چه نمره ای بدن مثلا ای جی ان که به گاد و زلدا ده داد هم منتقدش هیچ ایده ای نداشت که قراره متای بازی که میانگین نمرات همست چند بشه بلکه نمره خودشو داد و تمام…..این ثابت میکنه قدرت و خلاقیت و عام پسندی بازی زلدا(که بشخصه تاییدش میکنم)باعث میشه همه تاییدش کنن و میانگین نمرش ۹۷ بشه….هیچ شخصی این نمره رو نداده پس به هیچوجه نمیتونی بگی الکی بهش نمره دادن یا یه بازی دیگه رو الکی کم دادن
هورایزن زیرو دان بازی با گرافیک خارق العاده اما با شخصیت هایی بسیار بی روح و غیر طبیعی داستان غیر منطقی تنوع پایین لباس ها و سلاح ها داخل بازی سیستم هوایی غیر طبیعی بازی مخصوصا باران که به شدت ضعیف بود وقتی باران به زمین برخورد میکرد هیچ گونه فیزیکی نداشت اما تنها نکته ای مثبتی که باعث شد اشک در چشمان من حلقه بزنه موسیقی منو بازی بود که الحق خارق العاده بود ای کاش بازی همانند موسیقی منو خارق العاده میبود اما حیف که تمام ذهن سازندگان روی گرافیک بودش و همینم باعث ضعیف بودن بازی شد…همچنین بنده پلتفرم اصلیم ps4 هستش و بنده رو مایکروسافت فن خطاب نکنید تمام نظرات بنده در گیمفا بر روی فیزیک و جاذبه و غیر تعصبی بودن هستش.
مشکل اصلیش این بود اتومات سیو نمیشد بعد از انجام هر کاری، چون حواسم نبود اتیش روشن کنم تا سیو بشه پنج لول بعد از مرگ به عقب برگشتم و تو مراحلشم هرچقپر زحمت بکشی با اون هوش مصنوعی دشمن افتضاحش هر جا بمیری از جایی که اخرین اتیش روشن شده میاد! فقط محیطش زیبا بود ،گرافیک خوده شخصیت حالت عروسکی داشت
والا من سه بار تمومش کردم یه بارم سیو نکردم خودش اتو سیو میکنه
آره حق باشما هستش، اونایی که نقد کردن و نمره ش ۸۹ شد چیزی از بازی سر در نمیآوردن
چجور نمره ۸۹ سر در میارن ولی واسه زلدا ۹۷ سردر نمیارن فنای سونی نوبرن واسه خودشون تو سایت ما
حالا جدا ا مباحث حقوقی که نمیشه کلّاً و خودشون هم میدونن
احتمالاً مبحث فنی مدّ نظرشون بوده که….
نه هر جور فکر می کنم نمیشه…اینا رزولوشن دینامیک میخوان بزنن که فکر نکنم بازم جواب بده…
نه…هیچ رقمه نمیشه
دوستانی که میگن “نمرات زلدا هم که مشخّصه کیلوییه” یکم این “مشخّص” بودنش رو برا من مشخّص کنن
من ۷۰ ساعت رو یه اکانت و ۲۰ ساعت هم رو یه اکانت دیگه با سیو جدید بازی کردم و اصلاً درکی از کیلویی بودن نمره بازی ندارم…
فکر می کنم از دور دیدید یه بازی متاش از چیزایی که می پرستید بیشتر شده خود به خود به نتیجه رسیدید که کیلوییه نمراتش…
حالا این به کنار…یکی می گفت N64 زیر سایه PSOne محو شد. درسته کمتر فروش کرد ولی تو تاریخ بازی های ویدیویی به هیچ عنوان ازش به عنوان محو شدن یاد نمیشه…نه تنها به صورت مستقل فروش خیلی خوبی داشت N64 بلکه بهترین بازی های نسل پنجم رو به عنوان بازی انحصاری برای کنسولش ارائه داد که ام N64 رو تو تاریخ ویدیو گیم جاودان کرد…ولی خب سیاست بد نینتندو تو استفاده از کارتریج ها با فضای به مراتب کمتر تو اون زمان حسابی به ضررش تموم شد.
و من کاری ندارم سونی با چه اقتداری پرفروش ترین کنسول تاریخ رو با ۱۵۵ میلیون واحد فروش عرضه کرده ولی مطّلعید که با چه اختلاف کمی پشت سرش تو رتبه دوّم Nintendo DS با ۱۵۳ میلیون واحد فروش قرار داره؟
در هر صورت به عنوان کمپانی ای که تقریباً از اوّل ظهور کنسول های خانگی(نسل دوّم) با این صنعت بوده، وجود دو تا شکست(Wii U و Game Cube) نمیتونه آبروی شرکت رو ببره…وقتی در کنارش عرضه های موفّقی مثل Wii و DS و ۳DS و همین Switch رو می بینیم…
تو بحث نرم افزار هم که وارد نمیشم…تاریخچه کارهای نینتندو اون جا خیلی بحث داره
فروش کنسول دستی با کنسول اصلی قابل مقایسه نیست
چون قیمت کنسول دستی نصف کنسول اصلیه
قیمت بازی هاش هم موقع ریلیز اکثرا ۴۰ دلار به پایینه نه ۶۰ دلار
کنسول دستی به صفحه نمایش هم احتیاج نداره به طور عادی هزینه خیلی کمتری داره (تو ایران برعکس )
بازیش اصلا کشش نداره
chera baazia beheshun feshar vared mishe…baba zade shyad natarsin