گزارش مالی Take Two منتشر شد - گیمفا
گزارش مالی Take Two منتشر شد - گیمفا
گزارش مالی Take Two منتشر شد - گیمفا
گزارش مالی Take Two منتشر شد - گیمفا

گزارش مالی Take Two منتشر شد

truth seeker
۱۳:۴۵ ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
گزارش مالی Take Two منتشر شد - گیمفا

شرکت Take Two Interactive گزارش مالی مربوط به اولین سه ماهه‌ی مالی سال ۲۰۱۸ (از یکم آوریل تا پایان سی‌ام ژوئن) را منتشر کرد.

آقای استروس زلنیک (Strauss Zelnik)، به عنوان مدیر ارشد اجرایی شرکت کمی درباره‌ی گزارش منتشر شده صحبت کرد. آقای زلنیک به این موضوع اشاره کردند که شرکت آن‌ها نسبت به عرضه‌ی یکی از بزرگترین و مورد انتظارترین عناوین خود یعنی Red Dead Redemption 2 بسیار هیجان‌زده هستند. ایشان همچنین بیان کردند که عنوان Grand Theft Auto V به فروش ۱۰۰ میلیون نسخه‌ای نزدیک شده است.

با توجه به عملکرد فراتر از انتظار محصولات ما در سه ماهه‌ی اول سال، به نظر می‌رسد ما سال مالی ۲۰۱۸ را بسیار محکم و استوار شروع کرده‌ایم. ما این موضوع را مدیون خریدهای درون‌برنامه‌ای GTA V و NBA 2k19، و همچنین فروش قدرتمند و رو به رشد بازی GTA V می‌باشد که به ۱۰۰ میلیون نسخه نزدیک می‌شود. ما برنامه‌های سال مالی جاری را متناسب با این فروش برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

در جریان سه ماهه‌ی اول سال، میزان فروش ما به عدد ۲۸۸٫۳ میلیون دلار رسیده است که بخش زیادی از آن به لطف به‌روزرسانی‌های متعدد بازی Grand Theft Auto بوده است. عناوینی که بیشترین تاثیر را برروی میزان فروش ما داشته‌اند، به ترتیب شامل Grand Theft Auto Online، Grand Theft Auto V، NBA 2K18، Dragon City and Monster Legends و WWE 2k18 می‌شوند. فروش دیجیتالی ما امسال به رقم ۲۵۲ میلیون دلار رسیده است که عناوین ذکر شده، بیشترین تاثیر را در این فروش داشته‌اند.

همچنین جزییات کاملی از دست‌آوردهای شرکت‌های ۲K Games و Rockstar منتشر شده است.

Rockstar Games:

  • بازی Grand Theft Auto V: Premium Online Edition برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شده است. این نسخه شامل بخش داستانی، بخش در حال رشد آنلاین و تمامی به‌روزرسان‌هایی که تا به امروز منتشر شده است، می‌شود. همچنین بسته‌ی Criminal Enterprise Starter Pack، شامل انواع سلاح‌ها و وسیله‌های نقلیه به ارزش ۱۰ میلیون دلار و یک میلیون دلار پول درون بازی، به خریداران این نسحه داده می‌شود.
  • عرضه‌ی به‌روزرسان‌ها و محتوای جدید رایگان برای بازی GTA V:
    • GTA Online: After Hours: به بازی‌باز اجازه می‌دهد با Tony Prince مشهور و افسانه‌ای شریک شده و یک کلوپ شبانه را افتتاح و اداره کند. این کلوپ سرپوشی بر اعمال خلافکارانه‌ی شما خواهد بود.
    • دو مود جدید برای سری The Southern San Andreas Super Sport: مسابقات Issi Classic Race و Target Assault Race
    • هفت Transform Race جدید که شامل Canal Crosser، Size Matters، The Grotti Circuit، Plane and Simple، Evolution، Tug Life و Twister II می‌شود.
    • Madrazo Dispatch Services که شامل یک مامورت جدید می‌شود.
    • مود Trap Door که در آن دو تیم با انواع سلاح‌ها برروی یک پلتفرم که هر لحظه کوچکتر می‌شود با هم به رقابت می‌پردازند.
  • جزییات نسخه‌های Ultimate Edition و Special Edition بازی Red Dead Redemption 2 و همچنین مزایای پیش‌خرید نسخه‌های مختلف مشخص و اعلام شد.

شرکت ۲K Games:

  • این شرکت اعلام کرد که بازی NBA 2k18 به فروش ۱۰ میلیون نسخه‌ای رسیده است که یک رکورد در بین تمام نسخه‌های سری محسوب می‌شود. از زمان عرضه‌ی سری در سال ۱۹۹۹، سری NBA 2K تا به امروز موفق به فروش ۸۰ میلیون نسخه‌ای شده است که این سری را تبدیل به محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین بازی ویدئویی در زمینه‌ی NBA می‌کند.
  • این شرکت حق انتشار انحصاری بازی جدید استودیوی Saber Interactive، یعنی NBA 2K Playgrounds 2 را بدست آورده است. انتشار دو بازی مختلف در زمینه‌ی بسکتبال، میزان فروش این شرکت را افزایش خواهد داد و جایگاه این شرکت به عنوان قدرتمندترین منتشر کننده‌ی بازی‌های ویدئویی در این سبک را، محکم‌تر از قبل می‌کند. این عنوان پاییز امسال برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.
  • اعلام شد که ستاره‌ی NBA و بازیکن حرفه‌ای تیم Milwaukee Bucks یعنی Giannis Antekokounmpo برروی جلد نسخه‌ی استاندارد بازی NBA 2K19 ظاهر خواهد شد. این عنوان در تاریخ ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۱۸ برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. کسانی که این نسخه را پیش‌خرید کنند، آیتم‌های دیجیتالی زیادی از جمله پول درون بازی و کارت‌های بخش My Team را دریافت خواهند کرد. این شرکت عنوان NBA 2K19 20th Anniversary را نیز معرفی کرده است. تصویر LeBron James،کسی که چهار بار به عنوان باارزش‌ترین بازیکن انتخاب شد و قهرمانی سه دوره‌ی NBA را در کارنامه دارد، برروی جلد این نسخه قرار خواهد گرفت. علاوه بر محتوای اختصاصی مربوط به این شخصیت، خریداران این نسخه، ۴ روز زودتر از دیگران به بازی دسترسی پیدا می‌کنند.
  • تصویر AJ Styles برروی جلد عنوان WWE 2K19 قرار خواهد گرفت. این عنوان در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۱۸ برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین برنامه‌ی WWE 2K19 Million Dollar Challenge را معرفی کرده است. در این برنامه بازی‌بازان منتخب با یکدیگر رقابت می‌کنند و برنده‌ی این مسابقات با شخص AJ Styles برای جایزه‌ی یک میلیون دلاری رقابت خواهد کرد. کسانی که این عنوان را پیش‌خرید کنند، دو شخصیت Rowdy Ronda Rousey و قهرمان سابق Rey Mysterio را دریافت خواهند کرد. خریداران نسخه‌های Deluxe Edition و Wooooo! Edition می‌توانند در تاریخ ۵ اکتبر، ۴ روز زودتر از دیگران به تجربه‌ی این عنوان بپردازند.
  • Carnival Games برروی کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. این عنوان که از ابتدا، مجددا برای این کنسول توسعه یافته است را می‌توانید به صورت تک‌نفره و یا ۴ نفره تجربه کنید. این عنوان شامل ۲۰ بازی مختلف است که می‌توانید آن‌ها را در هرجایی به تنهایی و یا با دوستان و خانواده تجربه کنید.

در تصویر زیر، عناوین شرکت Take Two، که در آینده‌ی نزدیک منتشر خواهد شد را مشاهده می‌کنید.

گزارش مالی Take Two منتشر شد - گیمفا

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گزارش مالی Take Two منتشر شد - گیمفا
گزارش مالی Take Two منتشر شد - گیمفا
گزارش مالی Take Two منتشر شد - گیمفا
گزارش مالی Take Two منتشر شد - گیمفا
گزارش مالی Take Two منتشر شد - گیمفا
گزارش مالی Take Two منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

گزارش مالی Take Two منتشر شد - گیمفا