جزئیاتی از تاریخ انتشار نسخه آزمایشی Hide or Die منتشر شد
عنوان چندنفره غیرمتقارن Hide or Die، برنامههایی جدید برای نسخه آزمایشی خود که در دورههای یک هفتهای به طول خواهد انجامید دارد. این پروژه که منابع مالی خود را از طریق کیکاستارتر تامین کرده، بازخوردهایی را از طرف حامیان اولیه خود دریافته کرده است؛ بازخوردهایی که به گفته سازنده بازی، وکفور دیجیتال (VecFour Digital)، در نحوه انتشار نسخه آزمایشی بازی لحاظ میشوند.
طبق برنامه اولیه، قرار بود نسخه بتای بازی ماه اوت عرضه شود؛ حال تاریخ انتشار نسخه بتا به ۳۱ اکتبر مصادف با نهم آبان ۱۳۹۷ انتقال یافته است و تا تاریخ ۶ نوامبر و به مدت یک هفته نیز ادامه خواهد داشت. سازندگان در این زمینه توضیحاتی ارائه دادند که در ادامه میخوانید:
با توجه به کیفیت بازی و بازخوردهایی که در خصوص نسخه بتا دریافت کردیم، برنامه عرضه این نسخه به مدت یک هفته در ماه اوت لغو شد و در عوض نسخه بتا به صورت دورهای عرضه خواهد شد. این بدان معنی است که نسخههایی یک هفتهای را در اختیار انجمن بازیبازان قرار داده و سپس بعد از چندین هفته پیگیری بازخوردها و رفع مشکلات، دوباره یک نسخه آزمایشی دیگر را به مدت یک هفته عرضه کرده و این چرخه را ادامه میدهیم.
این استودیو اعلام کرد که به دنبال انتشار اولین نسخه بتا برنامه دارند تا به مدت دو تا سه هفته، با انتشار بهینهسازهایی برروی بهبود بازی کار کنند. سپس نسخه دیگری از بتای بازی عرضه میشود و این چرخه تا زمان انتشار نهایی بازی ادامه خواهد داشت. تاریخ انتشار نیز زمانی خواهد بود که “انجمن طرفداران، کیفیت بازی را تائید کنند”. سازندگان در ادامه افزودند:
این موضوع به ما اجازه میدهد که در طول دورههای طولانیتر، بازخوردهای بیشتری را از بازیبازان دریافت کنیم. ما اطمینان حاصل میکنیم که کیفیت بازی افزایش یابد و بازخوردهای شما لحاظ شود. علاوه بر این، ما سخت مشغول راهاندازی سرورهای اختصاصی هستیم تا در دراز مدت از مزایای بازی بهرهمند شوید. این یکی از دلایل اصلی جهت تنظیم دوباره جدول زمانی برای انتشار نسخه بتا بود.
در حال حاضر سازندگان در حال پیادهسازی سرورهای اختصاصی به جای سرورهای P2P هستند و این موضوعی است که در عناوین غیرمتقارن ممکن است تبدیل به یک مشکل شود؛ زیرا کاهش تعداد بازیکنان بدین معنی است که یکی از آنها میتواند در صورت خستگی به تنهایی به بازی پایان دهد. همچنین برنامهریزی شده است که روند توسعه بازی در آینده سرعت بیشتری به خود بگیرد.
ما در حال همکاریهایی هستیم که امکان افتتاح استودیویی جدید را در ایالات متحده فراهم میکند. به این طریق میتوانیم که تیمی کوچکی از کارکنان تماموقت را استخدام کنیم که قطعا باعث افزایش کیفیت بازی خواهد شد. افتتاح یک استودیو در کشوری که در آن زندگی نمیکنیم، سختتر از چیزی است که فکرش را بکنید: سفر به خارج، ویزا، دفتر، تجهیزات، مصاحبه با کارکنان، مالیات، آییننامهها و غیره.
Hide or Die اخیرا توانست منابع مالی لازم برای توسعه بازی را از طریق کیکاستارتر جذب کند. به تازگی نیز تریلری از بازی در رویداد SDCC 2018 به نمایش درآمده است که در این آدرس میتوانید آن را مشاهده کنید. هنوز اطلاعاتی در خصوص تاریخ انتشار نسخه نهایی بازی برروی پلتفرم رایانههای شخصی منتشر نشده است.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
- شایعه: سری Watch Dogs به پایان راه خود رسیده است
- سریال Shōgun همه آن چیزی است که بازی تاج و تخت باید میبود
نظرات