SDCC 2018 | اطلاعات جدیدی از عنوان Spider-Man منتشر شد

مبین امیری
۱۴:۳۰ ۱۳۹۷/۰۴/۳۰

اطلاعات جدیدی از عنوان Marvel’s Spider-Man در نمایشگاه کمیک کان منتشر شد.

برایان انتهار کارگردان هنری بازی Marvel’s Spider-Man، بیل روزمن کارگردان اجرایی و مدیر نوآری مارول گیمز و و یوری لوونتال، بازیگر نقش پیتر پارکر، اطلاعات جدیدی از این عنوان منتشر کردند.

  • بازیگر شخصیت سیلور سیبل در این عنوان نیکول الیس است. او در محورهای مختلف در مقایسه با مرد عنکبوتی و دشمنان‌اش قرار دارد و با “یک پویایی جالب و غیرمنتظره” به بازی اضافه شده است.
  • افراد سیلور سیبل از همان کشوری که شخصیت سیلور سیبل در آن زندگی می‌کرده است، هستند. آن‌ها بعد از او طراحی شده‌اند.
  • استودیو اینسومنیاک گیمز به چگونگی نمایش شخصیت مایلز مورالز در کمیک‌ها متکی شده است. او یک طرفدار دو آتشه مردعنکبوتی است. مشارکت یک موضوع بزرگ در این بازی است و صحنه دیدار میلز مورالز و مری جین در تریلر داستانی این عنوان، نشان دهنده این موضوع است. پیتر پارکر وارد سطح متفاوتی در زندگی و در طول بازی می‌شود، ما در این عنوان خواهیم دید که حتی یک ابرقهرمان به کمک نیاز دارد.
  • لوونتال اشاره کرد که صحنه‌‌هایی که پیتر پارکر به همراه مایلز مورالز در کنار یکدیگر هستند، از صحنه‌های مردعلاقه او است.
  • مرد عنکبوتی با توجه به این‌که آیا او ماسک خود را پوشیده است یا نه، به طور متفاوتی سخن می‌گوید و یا به طور متفاوتی با شخص دیگری صحبت می‌کند. اگر او با مری جین صحبت کند، حتی اگر او به عنوان مرد عنکبوتی کار کند، او “هنوز پیتر” است اما زمانی که او با کس دیگری صحبت می‌کند این اتفاق نمی‌افتد. هنگامی که او ماسک خود را نپوشیده باشد، اعتماد به نفس کمتری دارد و کمی بی دست و پا است. با توجه به صحبت‌های برایان انتهار، این بسیار دلگرم کننده است. هنگامی که او ماسک خود را می‌پوشد، با اعتماد به نفس است.
  • استودیو اینسومنیاک گیمز به منبع (کمیک‌ها) احترام گذاشته است، اما هنوز با شعار “از مخلوط کردن آن نترسید.” به کار خود ادامه می‌دهد. به همین دلیل برخی از شخصیت‌ها را به شیوه‌های جدید ارائه داده‌اند. آنها به پیشینه‌ی مری جین نگاه کردند و تصمیم گرفتند به او هدف بدهند، شخصیت مورد نظر خود را از او بسازند و او را در وسط درام و خطر قرار داده و به همین دلیل است که برایان انتهار پیشنهاد کرد او را به عنوان یک خبرنگار در روزنامه The Daily Bugle قرار دهند. او همچنین نشان می‌دهد که چه حسی دارد زمانی که در یک جهان که ابرقهرمان‌ها حضور دارند، ابرقدرت نداشته باشیم.
  • اینسومنیاک گیمز چیزهای زیادی از این عنوان نمایش داده است، اما هنوز هم چیزهایی وجود دارد که “هیچ کس در مورد آن چیزی نمی‌داند.”و این بازی بسیار “بزرگ” است.
  • لباس Velocity که اخیرا از آن رونمایی شد، روش دیگری است که در آن تیم بر مبنای منابع نوآوری کرده‌اند: آن‌ها این لباس را را با ایده تحویل چیزی که حالت مارولی داشته باشد، طراحی کرده‌اند. این لباس توسط آدی گرانو (Adi Granov) طراحی شده است، او بروی فیلم‌های مردآهنی (Ironman) کار کرده و به طراحی لباس جدید شخصیت بلک پنتر کمک کرده است. او همچنین بسیاری از کاورهای سری کمیک Nova و بسیاری دیگر را طراحی کرده است.
  • اسم لباس Velocity یک راهنما درباره‌ی قدرت آن است.
  • شخصیت گربه‌ی سیاه با Black Cat در قسمت اول بسته الحاقی The City that Never Sleeps حضور دارد. بیل روزمن خاطر نشان کرد که شخصیت گربه‌ی سیاه حاضر در این عنوان، نسخه‌ی گربه‌ی سیاه تیم اینسومنیاک گیمز است. تمام دشمنان حاضر در این عنوان به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نسخه کمیکی آن‌ها مدرنیزه شده و تابحال دیده نشده‌اند.
  • قبل از انتشار بسته الحاقی این عنوان، اشاراتی به شخصیت گربه‌ی سیاه در داخل بازی می‌شود.
  • با توجه به صحبت‌های بیل روزمن، تیم اینسومنیاک گیمز “شکست نخواهد خورد” و مسئولیت آن‌ها این است که این کار را درست انجام دهند. آن‌ها یک فرصت دارند و نمی‌توانند افرادی باشند که “با تمام این استعداد و کنسول پلی استیشن کار کرده و آن را خراب کنند”. تعالی ایجاد کنند و از تمام وقت استفاده کرده تا بهترین بازی مردعنکبوتی در تمام دوران را بسازند. بزرگترین بازی مارول در تمام دوران، بزرگترین بازی استودیوی اینسومنیاک گیمز در تمام دوران و بزرگترین بازی ویدیویی در تمام دوران را بسازند.
  • آن‌ها به سوال “آیا شخصیت مایلز مورالز در این عنوان قابل بازی است؟” پاسخ “تا روز ۱۶ شهریور باید منتظر بمانید.” داده‌اند.

در روز گذشته در نمایشگاه کمیک کان تریلر داستانی جدیدی از عنوان Marvel’s Spider-Man منتشر شد و همچنین لباس سوم پیش خرید این عنوان معرفی شد و استودیوی اینسومنیاک گیمز از باندل پلی استیشن ۴ این عنوان رونمایی کرد. در آخر بازیگر نقش مری جین در عنوان Marvel’s Spider-Man مشخص شد و با توجه به تریلر داستانی این عنوان، گویا چهره این شخصیت با تغییراتی همراه بوده است.

بازی Marvel’s Spider-Man در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ (۷ سپتامبر ۲۰۱۸) برای کنسول پلی‌استیشن ۴ با سه نسخه متفاوت یعنی دیجیتال دیلاکس، نسخه معمولی و نسخه کالکتور عرضه می‌شود. شما می‌توانید هم اکنون این عنوان را از طریق پلی استیشن استور پیش خرید نمائید. همچنین در تاریخ ۲۶ سپتامبر یا ۴ مهر می‌توانید اولین شماره از کمیک پایان عنکبوتی با حضور مردعنکبوتی اینسومنیاک گیمز را مطالعه نمائید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید