آیپی جدید الکترونیک آرتز موتیو جهانی زنده و پویا خواهد داشت
جزئیات جدیدی در خصوص جهانِ باز و عناصر گیمپلی بازی جدید الکترونیک آرتز موتیو (EA Motive) منتشر شد.
تهیه کنندهی سابق Assassin’s Creed، جید ریموند (Jade Raymond)، سه سال پیش به الکترونیک آرتز پیوست و استودیوی جدیدی را به نام الکترونیک آرتز موتیو تشکیل داد. این استودیو اکنون در حال کار برروی یک آیپی جدید است. در حالی که توسعهی بازی هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد، طی مصاحبهی سایت GameInformer با ریموند، جزییات جدیدی از این بازی منتشر شده است.
میدانیم آی پی جدید قرار است یک بازی اکشن باشد اما سازندگان میخواهند بازی جهانی پویا و تازه داشته باشد. ریموند گفت:
سعی داریم بازیهای اکشن ماجراجویی را برای آیندگان دوباره اختراع کنیم. میخواهیم بازی اکشن ماجراجوییای بسازیم که ماندگار شود و جهانش پویا، زنده و در حال نفس کشیدن باشد. فکر میکنم این مشکل بزرگی است چراکه ما جهانهای شگفت انگیزی را میسازیم و شما در آن ها بازی میکنید و بعد آنها از بین میروند. یک جهان پویا به چه صورت است؟
به نظر میرسد این عنوان یک بازی خدماتی باشد و بهروزرسان های متوالی دریافت کند که باعث میشود همیشه در حال تغییر و تکامل باشد. در حالی که این عنوان یک بازی اکشن خواهد بود ریموند اعلام کرد که تیمشان در حال ساختن بازیای است که از عناصر اکتشاف و همچنین سبکهایی که مانند تیراندازی و غیره، شناخته شده نیستند و در بازیهای دیگر ندیدهایم، بهره میبرد. ریموند گفت:
فکر میکنم نوآوری کلیدی در کارهای دیگری نهفته باشد. اکتشاف یکی از آنها است. یکی از اهداف استودیوی موتیو و بازیهایی که میسازیم این است که بازیها اجازهی اکتشاف در سطح وسیع را به بازیبازان بدهد. میخواهیم دنیاهایی را خلق کنیم که محدودیتی نداشته باشند و اجازهی اکتشاف را در سطحی وسیع و تجربهی مواردی که ارزش به اشتراک گذاشتن را داشته باشد، به بازیبازان بدهد. مأموریت ما این است.
این عنوان بسیار انعطافپذیر خواهد بود یعنی ممکن است آن را به شکلی دیگر روی دستگاههای موبایل نیز ببینیم. علاوه بر این عناصر اجتماعی نیز در بازی وجود دارد که به شما اجازه میدهد با دوستانتان در گروههای مختلف از بازی لذت ببرید. دربارهی فضای بازی نیز احتمال زیادی وجود دارد که با یک دنیای علمی تخیلی روبهرو باشیم چراکه ریموند اعلام کرده است که به این سبک وابستگی شدیدی دارد.
بازی اکنون در مراحل ابتدایی توسعه است پس باید صبر کنیم و ببینیم که رشد و تکامل بازی چگونه اتفاق خواهد افتاد و چه چیزی در انتظار ما است.
پر بحثترینها
- حداقل سیستم مورد نیاز Hellblade 2 مشخص شد
- منبع داخلی: Xbox کاملاً چند پلتفرمی خواهد شد و رویکردی شبیه به استیم را پیش خواهد گرفت
- ویدیو: بزرگترین بهروزرسانی بازی Starfield منتشر شد؛ اضافه شدن حالت ۶۰ فریم بر ثانیه
- چرا متاکریتیک منبع قابل اتکایی نیست
- سیستم مورد نیاز Hellblade 2 مشخص شد
- Alan Wake 2 هنوز نتوانسته هزینههای خود را برگرداند
- Stellar Blade بالاترین امتیاز کاربران Metacritic در سال ۲۰۲۴ را از آن خود کرد
- ۴۹ درصد بریتانیاییها تمایلی به خرید GTA 6 ندارند
- بازیهای رایگان ماه مه ۲۰۲۴ پلی استیشن پلاس مشخص شدند
- نقد و بررسی بازی Stellar Blade؛ فرشتهها شاید بگریند
نظرات
و پر از باگ و پرداخت درون برنامه ای…