تاد هاوارد: Fallout 76 مسیری نیست که بتزدا برای آینده درنظر گرفته باشد
استودیو بتزدا گیم (Bethesda Game Studios)، بسیاری از طرفداران خود را با معرفی عناوین موردانتظاری همچون The Elder Scrolls 6 و Starfield خوشحال کرده است. مشکل اینجاست که زمان بسیار زیادی به انتشار این عناوین باقی مانده است و حتی ممکن است Starfield برای کنسولهای نسل فعلی نیز منتشر نشود. امسال ما باید به عنوان Fallout 76 بسنده کنیم؛ عنوانی که گیمپلی آخرالزمانی و بقا را در محیطی آنلاین ارائه میدهد.
اینطور نیست که بتزدا برای واکنشهایی که در مورد Fallout 76 دریافت خواهد کرد، آماده نباشد؛ با این وجود وقتی که پای یک بازی سرویس محور در میان باشد و بتوان در آن بستههای الحاقی رایگان و بهروزرسانهایی را با پول داخل بازی خریداری کرد، قضیه کمی فرق میکند. تاد هاوارد (Todd Howard) کارگردان بازی میخواهد به همه یادآوری کند این مسیری نیست که بتزدا برای آینده در پیش گرفته است. او در گفتگویی با Games Industry Biz، مطالب زیر را بیان کرده است:
این بازی آینده را نشانه نگرفته است. مردم گاهی فراموش میکنند که ما قبلا نیز چنین کارهای ترکیبی و متفاوتی را انجام دادهایم. Elder Scrolls Online یکی از بزرگترین بازیهای آنلاین حال حاضر است؛ ما Fallout Shelter را داریم که هنوز هم در حال بهروزرسانی آن هستیم و نیز عنوان Elder Scrolls: Legends. هر کس که بگوید “این آینده صنعت بازی است و این بخش از بازیها دیگر مرده است” دچار اشتباه شده است. ما میخواهیم همه چیز را تجربه کنیم. مدتهاست که میخواستیم برروی یک عنوان چندنفره کار کنیم و ایده آن را در ذهن داشتیم. ما نباید بترسیم بلکه باید آن را امتحان کنیم.
بتزدا تعهد خود به ساخت بازیهای تکنفره را با عناوینی همچون RAGE 2 و Wolfenstein: Youngblood که سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر خواهند شد و نیز عنوان در دست توسعه DOOM: Eternal، اثبات کرده است. بتزدا در حال حاضر تمرکز شدیدی برروی عنوان Fallout 76 دارد اما بازیهای جهان باز و کلاسیک بتزدا نیز در راه هستند. از طرفی اخیرا اعلام شده که Fallout 76 بعد از انتشار سرورهایی برای تجربه تکنفره ارائه خواهد داد که در اینجا میتوانید از جزئیات آن مطلع شوید.
عنوان Fallout 76 در تاریخ چهارشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۷ (۱۴ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، اکس باکس وان و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
من که بیصبرانه منتظر این نسخه اش هستم :inlove: من با دوستم که share هستم این عنوان رو پیش خرید کردیم واقعا باید بازیه خوبی بشه همانند fallout 4 :inlove:
دوستان من یه کابل تبدیل hdmi به vga گرفتم برا وصل کردن Ps4 به مونیتور ولی وصلش میکنم صدا میاد اما تصویر بالا نمیاد
رو مونیتور اینو نمایش میده:
D-SUB
ULKOPUOLELLA
۶۰ \ ۶۷٫۴
مشکل از کجاست؟؟؟
احتمال داره مشکل از vga باشه :yes:
بازیهای این شرکت و موتور بازی سازیش عالیه
فقط اگه یکم رو فیزیک حرکت بیشتر کار کنن همه چی حله
جدا از بحث یه حس درونی بهم میگه این شرکت یه روزی ورشکست و منحل میشه نمیدونم چرا
لعنت به این بازی … اون تم آخر زمانی و آهنگ های کلاسیکش ادمو دیوونه میکنه ، امیدوارم تو نسخه جدید رو این دو نکته مثل سری قبلی توجه شده باشه :chic: :laugh:
من فالوت ۴ رو ۳ساله بازی میکنم هنو برام تازگی داره.واقعا فک کنم ۷۶شاهکار بشه
هیچ شرکتی از پول بدش نمیاد و همه میدونن بازی انلاین درامد فوق بالایی داره. Bethesda به خوبی میدونه چطور بازی بسازه، کافیه این بازی بیاد و با پشتبیانی عالی به یک بازی به یاد موندنی بشه. هیچ گیمری نیست که از حس اخر زمانی و به سبک بقا بدش بیاد. اگه بخواید با دوستان بازی کنید که دیگه عالی میشه.
چقد تازگیا این مرد صحبت میکنه برو بازیتو بساز
من عاشق farcry 3 بودم ولی با ۴ اصلا ارتباط برقرار نکردم مخصوصا اون سیستم شوتینگش و جالبه که تو نسخه ۳ همون سیستمه و منم خوشم میومد .
فارکرای چه ربطی به فال آوت داره؟