توضیحات Rare در مورد Sea of Thives و اینکه چگونه به طرفداران گوش میدهند
تعدادی از توسعه دهندگان عنوان Sea of Thieves، در طی مصاحبهای با وبسایت Gamespot، اعلام کرده که در حال گوش دادن به طرفداران هستند. همچنین آنها در مورد مسائل دیگری مانند انتقادات نسبت به بازی و رشد این عنوان نیز توضیحاتی را ارائه دادهاند.
از زمان انتشار عنوان Sea Of Thieves، جدیدترین ساخته استودیو ریر (Rare)، طرفداران مشتاقی پیدا کرده است؛ البته این بازی با انتقاداتی نیز روبهرو شد. در طی مصاحبه با Gamespot، آقای جو نیت (Joe Neate)، تهیه کننده اجرایی، شلی پرستون (Shelley Preston)، طراح ارشد و کارگردان طراحی این عنوان، مایک چپمن (Mike Chapman)، در مورد رشد این بازی از زمان انتشار تا به حال صحبت کرده و پاسخ آنها به برخی از انتقادات وارده و چگونگی رفع آنها در بهروزرسانیهای آینده اعلام شد.
توسعه دهندگان تأکید کرده که تمام حرفهای طرفداران در مورد بازی را جدی گرفتهاند. یکی از عواملی که باعث شد تا ریر موضع خود را نسبت به آن تغییر دهد، قرار دادن کشتیهایی با هوش مصنوعی در عنوان Sea of Thieves بود. از آنجایی که این استودیو قصد داشت تا هر نبرد در بازی به شکلی طبیعی و میان بازیبازان رخ دهد، با ایدهی کشتیهای دارای هوش مصنوعی بشدت مخالف بود. اما طبق گفتههای آقای نیت، اضافه کردن این کشتیها چیز مثبتی محسوب میشود.
همچنین این چیزی است که میتوان از طریق آن، بازیبازان را به تشکیل اتحاد و همکاری با یکدیگر برای شکست دادن کشتیهای اسکلتی ترسناکی که در دنیا وجود دارند، تشویق کنیم.
توسعه دهندگان توضیح دادند که آنها قصد ندارند که فقط به بازخوردهای طرفداران پاسخ دهند؛ بلکه میخواهند ایدههای خود را به آنها اضافه کنند. آقای چپمن میگوید:
این ترکیبی است از ارائهی چیزی که طرفداران میخواهند، تغییر به خصوص Sea of Thieves و غافلگیر کردن آنها.
وی در ادامه یک مثال زد؛ آنها نمیخواهند تا بخشهای قابل اکتشاف را بر اساس درخواستهای هر بازیباز گسترش دهند. بلکه آنها قصد داشته تا برای ارائه یک تجربه چالش برانگیز و رضایت بخش، محیطهایی با جغرافیای نا پایدار و دارای کوههای آتشفشان طراحی کنند.
جدای از تمام موارد ذکر شده، توسعه دهندگان Sea of Thieves به این عنوان و سطح جامعهای که بین بازیبازان شکل گرفته، افتخار میکنند. آقای نیت توضیح داد:
این عنوان برای همه [سلیقهها] نبوده و همه با برخی از تصمیمات ما ارتباط بر قرار نکردند. اما ما از عمد این کار را کرده تا بتوانیم بخش چند نفره را به مخاطبین جدید ارائه دهیم؛ یک تجربه جدید که باعث ساخت این عنوانِ سرگرم کننده و دوستانه شد که موانع را کنار زده است.
لازم به ذکر است که دو بسته الحاقی Cursed Sails و Forsaken Shores جدید این بازی در ماههای آینده در دسترس قرار میگیرند. برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.
عنوان Sea of Thieves در حال حاضر برروی کنسول اکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر شده است.
آیا Sea of Thieves میتواند برای مدتی طولانی طرفداران را سرگرم کند؟
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
منکه خیلى ازش لذت میبرم :-)خیلى هم فان هست :blush: جزو ۲۰ بازى برترى هست که من تجربه کردم :yes: کسایى که تجربش کردن میدونن متایى که گرفته اصلا حقش نیست و خیلى از بازیا اینجورین :cute: ریر هم که به خوبى داره ازش پشتیبانى میکنه :yes:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
فک کنم کلا به جز این بازی همون دو سه تا انحصاری مزخرف جعبرو بازی کردی که میگی جزو بیست بازی برترمه… وعلا نارگیل چیدن بی هدف که گیم نمیشه، میشه ؟؟
یعنی این بازی فوق العاده هست… عاشقشم… هیچوقت خسته نمیشم خیلی فان هست… اصلا اون آهنگی که میزنن آدم کیف میکنه… شاهکار بودن بازی قطعا به متاش نیست چون بعضی از بازی ها کیلویی نمره میگیرن و بعضی بازی ها کیلویی ازشون نمره الکی کم میشه…
این بازی یه شاهکار هنری هست… مرسی مایکروجون مرسی rare
#Our Blood Is Green
پس حتما تروفی های فضایی و کمبود محتوا رو بازیای عمه من داره :smug:
#You’re blood is brown :yes:
بله کاملا مشخصه که گوش میدن
تا اینجا که تونسته در e3 هم اعلام شد بیش از چهار میلیون پلیر داره
(دزدان دریایی نارگیل بچین دریای کارائیب)
کاش اول early accses (اگه اشتباه نوشتم ببخشید)عرضش می کردن یکی دو سال روش کار می کردن.این بازی پتانسیل متا بالا ۸۵ داشته ولی خرابش کردن.