اپیک گیمز لیست کامل برندگان Unreal Dev Grants را اعلام کرد - گیمفا
اپیک گیمز لیست کامل برندگان Unreal Dev Grants را اعلام کرد - گیمفا
اپیک گیمز لیست کامل برندگان Unreal Dev Grants را اعلام کرد - گیمفا
اپیک گیمز لیست کامل برندگان Unreal Dev Grants را اعلام کرد - گیمفا

اپیک گیمز لیست کامل برندگان Unreal Dev Grants را اعلام کرد

هادی اسماعیل‌زاده
۰۸:۳۰ ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
اپیک گیمز لیست کامل برندگان Unreal Dev Grants را اعلام کرد - گیمفا

اپیک گیمز برندگان دور آخر از Unreal Dev Grants را اعلام کرد. این برنامه که از فوریه سال ۲۰۱۵ میلادی در حمایت از توسعه‌دهندگان Unreal Engine 4 شروع به کار کرده است به برندگان جوایزی در بازه ۵ تا ۵۰ هزار دلار اعطا خواهد کرد.

همچنین اپیک گیمز برندگان Unreal E3 Awards 2018 را اعلام کرد که بر اساس آن Kingdom Hearts برنده جوایز Eye Candy و Biggest Buzz شد. همچنین عنوان Mutant Year Zero جایزه جذاب‌ترین بازی و Concrete Genie نیز جایزه برجسته‌ترین عنوان را از آن خود کردند. The Forgotten City نیز جایزه Underdog را تصاحب کرد. دور جدید Unreal Dev Grants بزرگترین آن بوده است و در ادامه لیست بلندبالایی از برندگان آن را شاهد هستیم:

عنوان Amid Evil – سازنده: New Blood Interactive

این بازی یک عنوان تیراندازی اول شخص ماجرایی می‌باشد که با الهام از دهه ۹۰ ساخته شده است. در این عنوان، بازی‌بازان با استفاده از سلاح‌های جادویی مقدس و طلسم‌های گوناگون با دسته‌های شیاطین مقابله می‌کنند. بازی شامل هفت اپیزود مجزا است که در طول این هفت اپیزود باید مهارت‌های خود را در مقابل شیاطین به امتحان گذاشته و دنیای خود را بازپس گیرید.

پلاگین Anima برای Unreal Engine 4 – سازنده: AXYZ Design

این پلاگین که توسط AXYZ Design طراحی شده، یک پلاگین قوی شبیه‌سازی جمعیت برای موتور Unreal است که به معماران، طراحان و متخصصان جلوه‌های بصری کمک می‌کند تا تنها با چند کلیک ماوس، صدها شخصیت سه بعدی را طراحی کرده و به صحنه‌های Unreal Engine 4 اضافه کنند.

عنوان Atomic Heart – سازنده: Mundfish

Atomic Heart یک عنوان تیراندازی اول شخص است که بازی‌بازان را در عصر ظهور اتحاد جماهیر شوروی قرار می‌دهد. در این بازی در نقش یک مامور ویژه شوروی قرار خواهید گرفت که باید اسرار هیجان‌انگیزی را کشف کند و وفاداری خود را به سرزمین مادری اثبات نماید.

عنوان Brief Battles – سازنده: Juicy Cupcake

Brief Battles یک عنوان مبارزه‌ای خنده‌دار است که در آن از زیرشلواری به عنوان سلاح استفاده می‌شود! بازی‌بازان می‌توانند از انواع زیرشلواری‌های فوق قدرتمند در حالت‌های مختلفی که در بازی وجود دارد، برای مبارزه با یکدیگر استفاده کنند تا در نهایت مشخص شود که چه کسی قویترین جنگجوی زیرشلواری است!

عنوان Project “Caillou” (Working title) – سازنده: Awaceb

Project “Caillou” یک تیم مستقل کوچک متشکل از دو دوست می‌باشد که اهل نیو کالدونیا (New Caledonia) می‌باشند. “Caillou” داستان‌هایی تاثیرگذار و احساسی را در یک جهان سه بعدی، داینامیک، فیزیک محور و جهان باز روایت می‌کند.

عنوان Desolate Sands – سازنده: Blacksmith Studios

Desolate Sands یک عنوان معمایی واقعیت مجازی است که در یک هرم باستانی جریان دارد. هدف شما در بازی این است که با استفاده از اشیاء متحرک به پایین هرم برسید و در این راه باید مجموعه‌ای از معماهای پیچیده و سخت را حل نمایید.

عنوان ELLI – سازنده: Bandana Kid

در این عنوان پلتفرمی معمایی، بازی‌بازان در نقش ELLI ، نگهبان باستانی زمان قرار خواهند گرفت و باید برای بازیابی شن‌های زمان تلاش کنند.

Feri Vincze

Feri Vincze یک هنرمند و فیلمبردار مستقل است که از Unreal Engine 4 برای پردازش انیمیشن‌های زیادی همچون The Chest استفاده کرده است.

عنوان Ghost – سازنده: Sky Machine Studios

Ghost یک عنوان سندباکس در سبک مخفی‌کاری می‌باشد که در عصر ویکتوریا جریان دارد و در آن بازی‌بازان باید حقیقت را در مورد زندگی گذشته Arthur Artorias کشف کنند. در این بازی “نور” دشمن شماست؛ در سایه‌ها باقی بمانید و برای زنده‌ ماندن، تاریکی را جستجو کنید!

عنوان Guntastic – سازنده: Ludicrous Games

Guntastic یک بازی الهام‌بخش از سبک آرکید است که شامل تیراندازی و نبرد‌های تن به تن می‌شود. چهار بازی‌باز به صورت آنلاین یا مکانی، در مبارزاتی سریع و مسابقات بدون توقف و مراحلی که به طور مداوم در حال تغییر است شرکت می‌کنند.

عنوان Headsnatchers – سازنده: Iguanabee

Headsnatchers یک عنوان چندنفره است که در آن باید سعی کنید در حین مراقبت از کله خود، سر دیگران را قطع کنید! در بازی چهار حالت مختلف و ۲۵ محیط مجزا وجود دارد که هر کدام از آن‌ها قوانین و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند.

عنوان Hear No Evil – سازنده: Rockodile Games

Hear No Evil داستان آخرین بازماندگان بشر را روایت می‌کند که برای ساختن آینده خود به سیاره زمین بازگشته‌اند. این بازی یک عنوان اکشن تیراندازی است که جلوه‌های بصری تماشایی دارد و از عناوینی همچون Alienation و Helldivers الهام گرفته است.

عنوان Hellbound – سازنده: Saibot Studios

Hellbound یک بازی تیراندازی اول شخص است که از عناوین کلاسیک دهه ۹۰ میلادی مانند DOOM و Quake created الهام گرفته است و توسط گروهی از توسعه‌دهندگان مستقل در آرژانتین ساخته شده است.

مدرس Kara – سازنده: Kara Technologies

Kara یک پلتفرم آموزشی آنلاین برای کودکانی است که مشکلات شنوایی دارند. این پلتفرم نکات آموزشی را از طریق آواتارهایی که توسط هوش مصنوعی Kara و الگوریتم‌های یادگیری و موتور Unreal پردازش می‌شود، به کودکان منتقل می‌کند.

عنوان Kine – سازنده: Gwen Frey

Kine یک بازی معمایی سه بعدی است که داستان سه ماشین عجیب و غریب را روایت می‌کند که می‌خواهند خواننده شوند. باز‌ی‌بازان در یک محیط شهری زیبا بازی خواهند کرد و معماهای سه بعدی را که سختی آن‌ها افزایش خواهد یافت، حل خواهند کرد تا به این ماشین‌ها کمک کرده که یک گروه موسیقی را تشکیل دهند و به آرزوی خود دست یابند.

عنوان Little Devil Inside – سازنده: Neostream

Little Devil Inside یک بازی اکشن ماجرایی و نقش‌آفرینی می‌باشد که بازی‌بازان را در یک محیط سورئال با المان‌هایی قرار می‌دهد که زنده ماندن آن‌ها را به چالش می‌کشد. در محیط جستجو کنید و خود را با آن وفق دهید تا زنده بمانید.

عنوان M.A.S.S Builder – سازنده: Vermillion Digital Co

M.A.S.S Builder نبرد انسان‌ها با موجودات فضایی متجاوز را بر سر سیاره زمین به تصویر می‌کشد. بازی‌بازان باید یک M.A.S.S کامل را ساخته و آن را شخصی‌سازی کنند و از آن برای نجات جهان استفاده نمایند.

عنوان Midnight Ghost Hunt – سازنده: Mellowsoft

Midnight Ghost Hunt یک بازی چند نفره قایم موشک است که در آن تیمی از Ghostها را در مقابل Ghost Hunterها قرار می‌دهد. شکار با آغاز نیمه‌شب شروع می‌شود و باید در زمان تعیین شده ارواح مخفی شده را پیدا کنید.

عنوان NanoSpace – سازنده: Synthetic Systems

NanoSpace یک عنوان پلتفرمر سه بعدی با المان‌های استراتژی هم‌زمان می‌باشد. بازی‌بازان کنترل “نانوذرات” را در مراحلی پر از معماها و هیولاها و … در دست می‌گیرند.

عنوان معرفی نشده – سازنده: Neon Giant

Neon Giant گروهی متشکل از بازی‌سازهای حرفه‌ای است که تجربه کار بر روی برخی از بزرگترین سری‌ بازی‌های اکشن را دارند. این استودیو به سختی مشغول کار بر روی عنوان نخست خود هستند که قرار است یک دنیای سایبرپانک کاملا جدید را معرفی کند.

پروژه معرفی نشده – سازنده: New Reality Co

New Reality Co استودیویی است که توسط میلیکا زک (Milica Zec) و وینسلو پورتر (Winslow Porter) راه‌اندازی شده است و در نظر دارد داستان‌سرایی، هنر و تکنولوژی را در پروژه‌های پیشگام و عاطفی خود دخیل کند. اعضای این استودیو بر روی عناوینی موفق همچون Giant و Tree در حوزه واقعیت مجازی کار کرده‌اند که هر دوی این عناوین با موتور Unreal ساخته شده‌اند و قبلا نیز جزو برندگان Unreal Dev Grants بوده‌اند.

عنوان NotMyCar – سازنده: NMC Studios

NotMyCar عنوانی بسیار بزرگ، هیجان‌انگیز و سریع است که به صورت چندنفره می‌باشد و یک بازی ماشین جنگی بتل رویال به حساب می‌آید. به میدان مبارزه بیایید و با استفاده از سلاح‌ها و قابلیت‌های جالب مبارزه کنید و در آخر خود را به عنوان یک بازمانده سرسخت معرفی کنید. ماشین خود را شخصی‌سازی کنید تا تبدیل به هیولایی برای ماشین‌های دیگر شود.

عنوان Oceanhorn 2 – سازنده: Cornfox and Bros

Oceanhorn 2 که در غرفه Unreal Engine در GDC 2018 به نمایش درآمد، دنباله‌ای بر نسخه اکشن ماجرایی موبایل به شمار می‌رود که دنیایی رنگارنگ با آیتم‌ها، معماها و مبارزات متنوع را ارائه می‌دهد.

انیمیشن Origin Zero – سازنده: Black Amber Digital

Origin Zero یک پروژه انیمیشنی علمی تخیلی و اپیزود محور است که توسط یک تیم کوچک و منظم و با استفاده از Unreal Engine 4 ساخته شده است.

عنوان Paradise Lost – سازنده: PolyAmorous

Paradise Lost یک عنوان ماجرایی غیرخطی و داستان محور است که با روشی مفهومی و با استفاده از فعل و انفعالات جنبشی، تجربه شما از محیط و داستان بازی را به صورت داینامیک تغییر می‌دهد.

عنوان The Path of Calydra – سازنده: Finalboss

The Path of Calydra یک عنوان ماجرایی سه بعدی و پلتفرمر است که در جهانی فانتزی با نام Calygore روایت می‌شود. شما باید این جهان را در نقش نوجوانی روستایی با نام Matheus کاوش کنید که به این جهان منتقل شده است و حال باید روی موجودی غیر عادی با نام Calydra حساب باز کند تا بتواند چهار کریستال نیرومند را یافته و به خانه خود بازگردد.

پلاگین Point Cloud – سازنده: Phoboz

این پلاگین که توسط Phoboz ساخته شده است، یک پلاگین رایگان برای Unreal Engine 4 است که به اضافه‌ کردن، پردازش و رندر کردن ابرهای نقطه‌ای کمک می‌کند. این پلاگین در حال حاضر بر روی سیستم ‌عامل ویندوز به صورت آزمایشی در دسترس قرار گرفته است.

عنوان Raji: An Ancient Epic – سازنده: Nodding Head Games

Raji: An Ancient Epic یک عنوان ماجرایی و اکشن است که در هند باستان دنبال می‌شود. Raji دختر جوانی است که توسط خدایان برای مقابله با تهاجم شیاطین به قلمرو انسان‌ها انتخاب شده است که در این راه تلاش می‌کند تا برادر کوچکترش را نیز نجات بدهد.

عنوان Rocket Jockey – سازنده: Burn Ward Games

Rocket Jockey یک عنوان تیم محور است که می‌توان آن را ترکیبی از Rocket League و Super Smash Bros به حساب آورد. با ماشین‌های کلاسیک شاسی‌بلند و با سرعتی بالا بر فراز موتورهای جت پیشرفته پرواز کنید!

Scene Fusion – سازنده: KinematicSoup Technologies

Scene Fusion که برای Unreal Engine طراحی شده است امکان انجام ویرایش هم زمان را فراهم می‌کند. سازندگان می‌توانند هر نوع محتویاتی را با هم و به صورت هم‌زمان ایجاد کنند و در نتیجه به طرز قابل توجهی در زمان صرفه‌جویی کنند.

Second Order

Second Order توسعه‌دهنگان مستقلی می‌باشند که بیشتر به خاطر ارائه تکنیک‌های رندرینگ فوق‌العاده و ایجاد بهبودهایی در Unreal Engine 4 شناخته می‌شوند. این دومین بار است که نام این تیم در فهرست برندگان Unreal Dev Grant آورده می‌شود.

عنوان Session – سازنده: Creature Studios

Session یک بازی اسکیت سواری است که از دوران طلایی فرهنگ اسکیت در اواخر دهه ۹۰ و اوایل سال ۲۰۰۰ میلادی الهام گرفته است. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به اصالت، خلاقیت و آزادی عمل در اسکیت سواری اشاره کرد.

عنوان SMALLAND – سازنده: EMBU Games

SMALLAND ژانر بقا را کوچکتر کرده است تا شما قدر چیزهای کوچک را بدانید و یا برعکس از وحشت چیزهای کوچک پا به فرار بگذارید! حتی یک نسیم ملایم می‌تواند آیتم‌های شما را با خود ببرد و خانه‌اتان را از شما دور کند. یک باران ساده می‌تواند برکه‌های کوچک را در عرض چند دقیقه به یک دریاچه بزرگ تبدیل کند.

عنوان Solar Warden – سازنده: Polar Zenith

Solar Warden یک عنوان تیراندازی است که در فضایی با ۶ درجه آزادی دنبال می‌شود و با کمپینی حاوی المان‌های استراتژی هم‌زمان ترکیب شده است. وارد جنگنده خود شده و با تهدیدات مختلف از نزدیک روبرو شوید. در عین حال شما وظیفه فرماندهی و اعزام ناوگان Solar Warden به عنوان نیروهای پشتیبان را بر عهده دارید.

عنوان Someday You’ll Return – سازنده: CBE Software

Someday You’ll Return یک عنوان ترسناک، روان‌شناختی و داستان محور است که جستجویی مأیوسانه برای دختری گم شده در اعماق یک جنگل را دنبال می‌کند؛ جایی که شما قسم خورده‌اید که هرگز به آن باز نخواهید گشت.

عنوان VStore – سازنده: VitaeVR

VStore که اخیرا وارد آزمایشات گسترده‌ بالینی شد، ابزاری کارآمد در حوزه واقعیت مجازی است که روش‌هایی سریع و دقیق را برای تشخیص علائم اولیه بیماری زوال عقل ارائه می‌دهد. تشخیص بیماری زوال عقل در مراحل اولیه بسیار حیاتی است چرا که همواره پیشگیری بهتر از درمان است.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اپیک گیمز لیست کامل برندگان Unreal Dev Grants را اعلام کرد - گیمفا
اپیک گیمز لیست کامل برندگان Unreal Dev Grants را اعلام کرد - گیمفا
اپیک گیمز لیست کامل برندگان Unreal Dev Grants را اعلام کرد - گیمفا
اپیک گیمز لیست کامل برندگان Unreal Dev Grants را اعلام کرد - گیمفا
اپیک گیمز لیست کامل برندگان Unreal Dev Grants را اعلام کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اپیک گیمز لیست کامل برندگان Unreal Dev Grants را اعلام کرد - گیمفا