ناتی‌ داگ به صحبت‌های سازنده‌ی Tomb Raider مبنی بر واقعی نبودن گیم‌پلی The Last of Us 2 واکنش نشان داد - گیمفا
ناتی‌ داگ به صحبت‌های سازنده‌ی Tomb Raider مبنی بر واقعی نبودن گیم‌پلی The Last of Us 2 واکنش نشان داد - گیمفا
ناتی‌ داگ به صحبت‌های سازنده‌ی Tomb Raider مبنی بر واقعی نبودن گیم‌پلی The Last of Us 2 واکنش نشان داد - گیمفا
ناتی‌ داگ به صحبت‌های سازنده‌ی Tomb Raider مبنی بر واقعی نبودن گیم‌پلی The Last of Us 2 واکنش نشان داد - گیمفا
ناتی‌ داگ به صحبت‌های سازنده‌ی Tomb Raider مبنی بر واقعی نبودن گیم‌پلی The Last of Us 2 واکنش نشان داد - گیمفا
ناتی‌ داگ به صحبت‌های سازنده‌ی Tomb Raider مبنی بر واقعی نبودن گیم‌پلی The Last of Us 2 واکنش نشان داد - گیمفا

ناتی‌ داگ به صحبت‌های سازنده‌ی Tomb Raider مبنی بر واقعی نبودن گیم‌پلی The Last of Us 2 واکنش نشان داد

حسن شکیبایی
۲۲:۰۰ ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
ناتی‌ داگ به صحبت‌های سازنده‌ی Tomb Raider مبنی بر واقعی نبودن گیم‌پلی The Last of Us 2 واکنش نشان داد - گیمفا

در طول رویداد E3 2018، یکی از بهترین گیم‌پلی‌های به نمایش درآمده مربوط به The Last of Us 2 بود، این گیم‌پلی به قدری فو‌ق‌العاده بود که برخی به این باور که این نمایش غیر واقعی بوده، رسیدند. این نگرانی‌ها به سرعت پس از نمایش گیم‌پلی در بین جامعه بازی‌بازان پخش شد و خبر‌های مبنی بر کاهش کیفیت بازی در زمان عرضه به گوش می‌رسید. اما خوشبختانه ناتی‌ داگ (Naughty Dog) به طرفدران قول داده که در زمان عرضه The Last of Us 2، شاهد هیچ گونه کاهشی در کیفیت بازی نخواهیم بود.

بنابر گفته‌ی امیلیا شاتز (Emilia Schatz) یکی از طراحان ارشد The Last of Us 2، ناتی‌ داگ در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که گیم‌پلی نمایش داده شده در E3 2018، کیفیت نهایی بازی در زمان عرضه باشد. امیلیا شاتز در مصاحبه‌‌ی اخیر خود به شایعات منتشر شده مبنی بر واقعی نبودن گیم‌پلی The Last of Us 2  واکنش نشان داد و اعلام کرد که بازی بر روی یک پلی‌استیشن ۴ پرو به اجرا درآمده است، اگرچه ممکن است که در بازی نهایی شاهد تغییراتی در آن باشیم.

شایعه‌ی واقعی نبودن گیم‌پلی زمانی منتشر شد که یکی از سازندگان Shadow of the Tomb Raider خبری مبنی بر واقعی نبودن این دمو در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. او در میان اولین کسانی بود که ناتی داگ را به نمایش دموی غیر واقعی متهم کرد و اعلام کرد که در بازی نهایی شاهد تغییراتی خواهیم بود.

ناتی داگ اعلام کرده که این تغییرات به معنی کاهش کیفیت بازی نیست، بلکه به معنای ایجاد تغییراتی در گیم‌پلی، انیمیشن‌ها و دیگر جنبه‌های بازی برای بهبود محصول نهایی است.

مکانیک‌‌های گیم‌پلی و انیمیشن‌های بازی به قدری زیبا بود که امیدواریم به بازی نهایی راه پیدا کنند. همچنین به تازگی خبری مبنی بر اینکه احتمالا الی تنها شخصیت بازی نخواهد بود، منتشر شده که می‌توانید از این قسمت به مطالعه‌ی آن بپردازید.

هنوز تاریخ انتشار دقیق عنوان The Last of Us Part 2 مشخص نیست و انتظار می‌رود که این عنوان اوایل سال ۲۰۱۹ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شود.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ناتی‌ داگ به صحبت‌های سازنده‌ی Tomb Raider مبنی بر واقعی نبودن گیم‌پلی The Last of Us 2 واکنش نشان داد - گیمفا
ناتی‌ داگ به صحبت‌های سازنده‌ی Tomb Raider مبنی بر واقعی نبودن گیم‌پلی The Last of Us 2 واکنش نشان داد - گیمفا
ناتی‌ داگ به صحبت‌های سازنده‌ی Tomb Raider مبنی بر واقعی نبودن گیم‌پلی The Last of Us 2 واکنش نشان داد - گیمفا
ناتی‌ داگ به صحبت‌های سازنده‌ی Tomb Raider مبنی بر واقعی نبودن گیم‌پلی The Last of Us 2 واکنش نشان داد - گیمفا
ناتی‌ داگ به صحبت‌های سازنده‌ی Tomb Raider مبنی بر واقعی نبودن گیم‌پلی The Last of Us 2 واکنش نشان داد - گیمفا
ناتی‌ داگ به صحبت‌های سازنده‌ی Tomb Raider مبنی بر واقعی نبودن گیم‌پلی The Last of Us 2 واکنش نشان داد - گیمفا
ناتی‌ داگ به صحبت‌های سازنده‌ی Tomb Raider مبنی بر واقعی نبودن گیم‌پلی The Last of Us 2 واکنش نشان داد - گیمفا
ناتی‌ داگ به صحبت‌های سازنده‌ی Tomb Raider مبنی بر واقعی نبودن گیم‌پلی The Last of Us 2 واکنش نشان داد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • الادار گفت:

    راستش از نظر من که کاملا عادی بود. :-/
    حتی سایبرپانک هم کیفیتش غیرعادی نبود.
    اینا چی میگن. 😐

    • navid313714 گفت:

      کسی که صرفا تریلر رو میبینه متوجه واقعی یا غیر واقعی بودنش نمیشه
      کسی متوجه میشه که وقتی تریلر میبینه کانه داره بازی میکنه اون وقته که میتونه اتفاقات داخل گیم پلی رو تحلیل کنه
      فقط امیدواریم صحنه هایی که دیدیم script شده نباشن حداقل اکثرشون اینجور نباشن و هر بار بازی کردن مراحل یه جور متفاوت رقم بخوره

    • Dad of War گفت:

      کسی که تلو ۱ رو بازی کرده باشه کاملا عادی واسش این گیم پلی نمیدونم فاز بعضی ها چیه. سازنده شادو هم اول یره بازی خودشو درست کنه که گند نزنه بعد واسه غولی مثل ناتی داگ شاخ شه

      • Hasan.n گفت:

        ناتی داگ خودتشو ثابت کرده نیازی نیس کسی الکی شر و ور بگه شما اگه بلدی برو توم ریدرت رو درست کن که گرافیکش در حد نصفی از انچارتد ۴ که مال ۲۰۱۶ بود هم نمیشه انوقت میگه تریلر لست واقعی نیست .

    • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

      آخه چرا باید ی نفر از تیم بازی دیگه به این بازی نظر بده ؟ معلومه که ناتی داگ نو زمینه گرافیک بی نظیره و فراموشم نباید بشه که با بهترین توان می سازن چون از انحصاریای آخر این نسله و با تمام قدرت روش کار می کنن. :yes: 😎

    • Electro Pop گفت:

      یارو ۱۰ ۱۲ بار همون ۱۰ دقیقه Gameplay رو بازی کرده بود. می دونست اونجا یه بطریه، اون قسمت باید بره زیر ماشین، جایی که NPC ها میومدنو حفظ بود. کلاً ثانیه به ثانیه بازی رو حفظ بود. تائید

      • JJSTYLE36 گفت:

        تو برو ۱۰ ۱۲ بار بازی کن یادبگیری چطوری بازی کنی…الان دارم با کسی حرف میزنم ک هنوز تشخیص نمیده وقتی میگن از تریلر بازی پیش بینی میکنن ک بازی زیباس منظور فقط بازی کردن طرف نیس منظور اینع ک توهم میتونی مثه اون و حتی بهتر از اون بازی کنی…البته بهت حق میدم تو اوج گیمپلیی ک تجربه کردی چیدن نارگیل بوده

        • فرشاد گفت:

          آقا تورو خدا با این Electro Pop حرف نزنید اصن این بابا خودش گفته تو کل عمرش ۵ تا بازی بیشتر بازی نکرده و سنش هم فکر کنم گفت ۱۵ یا اینا اصن در حد مکالمه گیمی اونم در مورد بازی های بزرگی مثل آخرین ما نیست اصن گیمر نیست از بحث های بیخود و کلیشه ای با افرادی مثل ایشون و به قول گفتنی کسایی دنبال هرج و مرج تو سایت و پایین آوردن سطح مکالمات این سایت هستن جدا خود داری کنید

    • ........ گفت:

      من زدم تریلرو جلو. فکر کردم کات سینه

  • postman گفت:

    من نمیفهمم واسه چی اگر یه استدیو نمیتونه کاری رو انجام بده فکر میکنه استدیوی دیگه ای نمیتونه انجامش بده ؟
    شما اول برید روی شدو اف توم ریدر خودتون کار کنید که هیچ حس ویژه ای نسبت به رایز نمیده به ادم و حتی از نظر گرافیکی هم بخوایم بررسیش کنیم در بهترین حالت ثابت مونده و نسبت به رایز افت نکرده . والا تو تمام این سال ها فقط و فقط یه بار ناتی داگ چیزی که عرضه کرد از چیزی که نشون داد بهتر نبود و اونم تازه قبل از عرضه خودشون گفتن و سر ملت شیره نمالیدن الکی . اونم سر هوش مصنوعی دشمنا توی لست ۱ بود که اعتراف کردن اسکریپت شده بود . همین . تو بقیه موارد همیشه بازی نهایی از تریلرای گیمپلی بهتر هم بوده حتی

  • Sony_ps گفت:

    :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    اخه نکه خودش تام رایدرش خیلی چیز جدیدیه
    واسه همین گفته واقعی نیست ، بررررررو عااامو
    ناتی داگ فکر کردی از اوناییه که شیره میماله واسه فروش؟؟ فکر کردی مثل یوبیسافته سر اون واچ داگز یک؟

    فکر کردی همه أستودیو ها میشن مثل سانتا مونیکا و اینسامنیاک و ساکرپانچو و ناتی داگ که یه شاهکار نشون بدن یه چیز فرا شاهکار تحویل بدن؟

  • Sony_ps گفت:

    جووووووووووووری نشون دادن این زندگیو که همه فکر کردن غیر واقعیه :rotfl:
    حالا إیمان اوردین؟

    نه ؟

    باشه

    به زودی میارین

  • شما بلد نیستید بازی خوب بسازید لازم نیست به بقیه بازی ها گیر بدید

  • Y PS گفت:

    یعنی با وجود Uncharted 4 که بعد از انتشار ، نه تنها کیفیتش افت نکرد بلکه از بعضی لحاظ بهتر هم شده بود باز بعضی ها به ناتی داگ ایمان نیاوردن!
    سازنده های توم ریدر از یه طرف چون خودشون رو رقیب ناتی داگ میدونن (درحالی که اصلا درحد رقابت نیستن) و از طرف دیگه چون نمیتونن چنین شاهکار گرافیکی بسازن این تهمت هارو میزنن.
    به نظرم Eidos Montreal بهتره به مشکلات گرافیکی و انیمیشن های افتضاح بازیش رسیدگی بکنه

  • Hala madrid گفت:

    هوی یارو غلط میکنی ناتی داگ رو متهم به فریب گیمرها میکنی.شما اگه عرضه داشتین یه بازی با متای ۹۰ به بالا میدادین.خودش نمیتونه بازی بسازه از روی سوزش داره همه رو متهم میکنه

  • نه دوستان زود قضاوت نکنین منظورش کیفیت و گرافیک و …. نبود منظورش گیم پلی بازیه که یه جورایی به نظر میومد بعضی جاهاش از پیش ساخته باشه و جنبه ی نمایشی داشته باشه چون گیم پلی دقیقا مثل یه فیلم پیش رفت(امیدوارم منظورمو فهمیده باشین) و داشت قابلیت های بازی رو نمایش میداد که قطعا معتقدم تغییرات زیادی تو این گیم پلی ایجاد میشه و شاهد گیم پلی با این کیفیت نخواهیم بود(که امیدوارم باشه چون یه تحول تو هوش مصنوعی و گیم پلی ایجاد میشه)

    • sarfaraz گفت:

      داداش درسته گیم پلی ب نظر سینمایی میومد ولی واقعی بود خدامیدونه این استدیو چقد خودشو کشته ک ی همچین گیم پلی بده بیرون کلا ناتی غیر ممکن ها را ممکن میکنه

    • postman گفت:

      آخه وقتی خودشون گفتن که ۱٫ جاخالی دادن یه دکمه ی مخصوص داره
      ۲ . چندین و چند انیمیشن مختلف برای جا خالی دادن طراحی شده و بسته به موقعیت الی نسبت به دشمن و حالت قرار گیری و زاویه ی حمله دشمن و این جور فاکتور ها هر کدوم از اونها اجرا میشن و باعث این حس سینمایی بازی میشن
      دیگه چرا تغییر منفی بدن وقتی تونستن ؟

    • رییس استدیوی ایدوس مونتریال (سازنده ی توم ریدر) به انیمیشن بازی گیر داد و گفت فیکه، نه گیمپلی.
      بعد از نمایش گیم پلی توم ریدر جدید خیلی ها توی یوتیوب و توییتر به انیمیشن و حرکات خشک صورت و بدن لارا گیر دادن و همش با آنچارتد مقایسه میکردن. حالا که تریلر جدید لست ۲ نشون داد ناتی داگ استانداردهای انیمیشن و تعامل با محیط رو یه بار دیگه جا به جا کرده، به این آقا فشار اومد و در جواب یه توییت یکی دیگه گفت که تریلر لست ۲ فیکه.
      هنوز کسی نمیدونه ناتی داگ از چه نوع تکنولوژی برای انیمیشن صورت استفاده کرده ولی تایید کردن که برای انیمیشن های حرکتی و تعامل با محیط از Motion Matching بهره بردن. فعلا استدیو های زیادی از موشن مچینگ استفاده نمیکنن و فقط توی بازی For Honor ازش استفاده شده.

  • Senatorbigy گفت:

    خودتون نمیتونید بازی بسازید با سونی شاهکار ساز چی کار دارید؟ 😐 ajiban ghariba

  • ali.stop گفت:

    سازنده تام رایدر باید ابو بریزه اونجا که میسوزه

  • sarfaraz گفت:

    یادمه کارگران فال اوت هم همچین توییتی داده بود کارگران شادو هم بهتره بره یکم از فضا سازی ناتی یاد بگیره خودشون نمیتونن اسطوره بسازن به استدیوهای دیگه گیر میدن

  • ... گفت:

    تریلر که کاملا مشخص بود که اسکریپت شده است و کسی که داشت بازی رو انجام میداد کاملا خبر داشت که چند ثانیه بعدش قراره چه اتفاقی بیافته و احتمالا هنوز بازی چندان برای نمایش گیم پلی عادی آماده نبوده و یا هم که دنبال این بودن که تریلر حالت سینماتیک داشته باشه..

    • Sam sk گفت:

      وقعی چیزی از بازیسازی و تکنولوژی جدیدی که ناتی داگ برای طراحی گیمپلی(انیمیشن ها،هوش مصنوعی و …)نمیدونی لطفا الکی حرف نزن و نظرات کارشناسانه نده.به جای این کارها برو در مورد کاری که ناتی داگ انجام داده تحقیق بکن.مرسی

    • خودشون گفتن از همه حالت هایی که ممکنه تو‌ بازی اتفاق بیافته یه راه رو انتخاب کردن و اون رو‌چند بار تمرین کردن. برای همین اسکریپت شده به نظر میومد

      • ... گفت:

        الان اینی که خود بازیکنی که داره بازی رو انجام میده یک دفعه بیاد گلوله هاش رو روی دیوار خالی کنه و مجبور بشه از دست طرف فرار کنه و بپره یک طرف دیگه و اد همون لحظه در حال دویدن یک نفر جلوش اسپاون بشه و یک بطری هم اتفاقا همون لحظه کنار دستش باشه که پرت کنه به طرف ! و بگیرش و اون یارو قبلی هم صبر کنه که این بره اون رو بگیره و بعد به طرفش نگاه کنه و اد همون لحظه با تیر بزنه به اون طرف نیروی خودی و بعد تمام شدن این کار ها هم یک نفر اسپاون بشه که با اسلحه نشونه بگیره طرف بازیکن تا مجبور بشه که بره داخل اون ساختمون !…
        واقعا هر طور حساب کنی این داستانها از قبل برنامه ریزی شده به نظر میاد حالا گشتن زیر ماشین و غیره که چیز جدیدی نیست و اصلا موضوع حرف نبود تکنولوژی که فکر نمی کنم ربطی به این داستانها داشته باشه.حالا شاید حرف شما درست باشه ولی به نظر من که برنامه ریزی شده بود یکسری چیز ها که حالا سازنده بازی هم نیستم که بخوام دقیق بگم همینطور بوده یا نه.

        • postman گفت:

          دقت کن به توضیحاتی که خود سازنده ها قبلا دادن . گفتن هر چیزی که دیدید عینا از ویژگی ها و رفتار هایی هست که خود بازی نشون داده و چیزی نبوده که از قبل تعریف شده باشه که این اتفاقات بیوفته . پس در این که بازی قابلیت ارائه همچین چیزیو داره شک نکن . ولی این روند سینمایی بازی حالتی از بازی کردن بوده که چندین بار تمرین شده براش . اون بطری اونجا ظاهر نشده . اونجا بوده و سازنده هم میدونسته که اونجاست . سر زمان درست به سمت مکانش دویده . در این که بازی باز اون دمو رو چندین بار انجام داده تا اون شکلی در بیاد که شکی نیست و اگر منظورت از برنامه ریزی شده اینه ، آره درسته ولی اسکریپت ؟ به شدت بعیده

        • Hasan.n گفت:

          داداش اشکال نداره انشالله گه مایکرو شاید تا ۱۰ سال دیگه تونست یه همچین چیزی بساز شمام خوشحال بشید :laugh: گریه که نداره . حالا خودشونم گفتن که واسه اینکه به این گیم پلی برسیم صد بار اینو بازی کردیم تا تونستیم به این چیزی که الان هست برسیم

    • Poriyarad گفت:

      البته که سازنده بازی میدونه که توی بازی خودش فلان کارو انجام بده چه اتفاقی میفته://////// مثلا میدونه که دشمنا جایی که ماشین هست میان و زیرشون رو میگردن یا اینکه توی بازی خودش محل قرار گیری مهمات کجاست یا اینکه چه الگویی واسه دشمنا طراحی‌ کرده حالا بماند که چند بار اون قسمت بازی رو تکرار کردن تا یه گیم پلی خوب ازش دربیارن پس البته که طرف میدونسته قرار بوده چه اتفاقی بیفته گیم پلی هم کاملا واقعی بود

    • armin2100 گفت:

      اسکریپت شده نبود،در واقع سعی کردن به جای اینکه چند تا تریلر بدن،توی یه تریلر اکثر پیشرفت های بازی رو نشون بدن،اول بازی با مخفی کاری شروع شد،بعد دعوای تن به تن و جا خالی دادن رو نشون دادن،بعد مخفی شدن توی علف رو نشون دادن،بعد مخفی شدن زیر ماشین،بعد هم لو رفت که خواستن نشون بدن که مخفی موندن در یکجای ثابت اصلا امن نیست چون هوش مصنوعی طوریه که بالاخره پیدات میکنه پس بهتره جامونو عوض کنیم هر چند وقت یکبار،برای اون صحنه های سینمایی هم میخواستن سیستم جدید موشن مچینگ رو نشون بدن که چقدر باعث طبیعی شدن رفتار npc ها میشه

    • خود ناتی داگ گفت نبوده بعد تو میزنی البته که بود. چرا الکی لج میکنید. اگر از پیش تعیین شده بود که کتک نمیخورد. یا اون زن متوجهش نمیشد

  • ark.ps4 گفت:

    روند گیم پلی بنظر از پیش تعریف شده میوند ولی قطعا مکانیزم و کیفیت همین خواهد بود حتی بهتر و بیشتر

  • achilles گفت:

    گیم پلی بازی دقیقا همونیه که نشون داده شد کاملا مشخص بود فقط شاید اون صحنه آخر جزئش نباشه که طبیعی هم هس
    بازی کاملا از نظر گرافیک و گیم پلی واقعگرایانه چند قدم از باقی بازیا جلوتر بود و اگر هم سازنده های دیگه این حرفا رو میزنن دلیلش فقط …. هس

  • MS GAMER گفت:

    خودشون نمیتونن همچین گرافیکی رو ارایه بدن دارن بهونه میارن

  • ShahinSky گفت:

    سازنده های توم رایدر بعد از دیدن لست ۲ چجوری هنوز انگیزه دارن رو بازیشون کار کنن عملا در برابر لست حتی یک تومب رایدر بازیه نسل ۶شی دیده میشه! کنترل شخصیتش قابل تحمل نیست
    معلومه باورشون نشده منم اول فکر کردم مثل اولین نمایش لست ۱ خالیبندی داشت اما همون گیم پلی نمایش لست یکو برای دو ساختن ناتی داگ بیشتر از نسل از بقیه جلوتره

  • Be_haan گفت:

    خدایی راست گفت خیلی قشنگ بود :yes: :yes:

  • mj گفت:

    بترکه چشم کسی که نمتونه ببینه 🙂 🙂

  • خودتون نمیتونید همچین چیزی بسازید چرا به بقیه میپرید
    چند ساله همون توم رایدرو به اسم دیگه به خورد ملت میده بعد از ناتی داگ ایراد میگیره

  • Pazikon گفت:

    یاد مهردادمیناوند افتادم حالا شخصیت خودت به درک، اینجوری که بازی خودتون هم بردی زیر سوال استاد بیچاره لارا کرافت که گیر شماها افتاده

  • GERALT گفت:

    من نسخه یک رو ps4 دوستم تموم کردم ولی برای این ی ps میخرم من ۱۷ ساله گیم میزنم و رو دست اینو ویچر تا حالا بازی ندیدم

  • Dr.Gamer گفت:

    حقیقتا من خودم بار اول که نمایش رو دیدم این به ذهنم رسید که این چیزی نیست که توی بازی اصلی قراره بازی کنیم و خیلی شاخ و برگ بهش دادن ولی از یه طرف ناتی داگ شرکتی نیست که بخواد اینجور کاری بکنه و با نمایش اسکریپت شده بخواد قدرتشو به رخ بکشه و از یه طرف هم الان خیلی صنعت بازی سازی پیشرفت کرده شاید چند سال پیش کسی نمیومد بازی رو اینجوری با این جزئیات بسازه ولی الان سال ۲۰۱۸ هست و بازیها قطعا تفاوت میکنن و برگ برنده یک بازی تنها گرافیک و داستان نیست بلکه خیلی از همین جزئیات ها هستن که بازی رو به یک شاهکار تبدیل میکنن در هر صورت ناتی داگ کارشو بلده و یه شرکت ثابت شدس قطعا نسخه دوم هم مثل نسخه اول شاهکار میشه :yes:

  • Souls_borne گفت:

    یکی نیست به آخه ا.ل.ا.غ آخه بی شعور تو تمام توم ریدر هاتو جمع کنی یه انچارتد ۲ و ۴ نمیشه رایز و اون نسخه ۲۰۱۳ اسکی اسکی کامل از ۳ و ۲ انچارتد بودند متای توم ریدرهات به ۹۰ نمی‌رسه انچارتد تنها بازی انحصاری گوتی شده و بیشترین جوایز ۲۰۱۶ رو برده تو کی هستی که نظر میدی آخه آب رو هم بریز جایی که میسوزه

  • هنوز خیلی ها نتونستن گیم پلی د لست اف اس پارت ۲ رو باور کنن چون به شدت طبیعیه اما من باید بگم برای ساخت این بازی شما به یک ناشر بسیار بسیار پول دار و سخاوت مند مثل سونی و یک فرد بسیار خلاق مثل نیل دراکمن و به یک استدیو به اسم ناتی داگ احتیاج دارید تا شما هم یک بازی بسیار بسیار طبیعی و غیر ممکن مثل د لست اف اس پارت ۲ بسازید….تماما گیم پلی واقعی بود و بازی بر روی ps4 pro در حال اجرا و پخش بود…….

  • amin گفت:

    این بنده خداها اول مدعی بودن بهترین اکشن ادونچر پلتفرمر رو میسازن که انچارتد اومد نابودشون کرد،بعدشم میگفتن ما قوی ترین و محبوب ترین شخصیت مونث گیم رو داریم که د لست اف اس با الی اومد و اونو هم از چنگ تومب ریدر دراورد(اونم بدون گنده کرد اندام !) ،اینا کلا از ناتی داگ و بازیاش خاطره ی بد دارن. :laugh:

  • fred گفت:

    ناتی داگ خوش ساخت ترین بازیها رو میسازه اما نه تا این حد به نظرم توی مراسم حتی اگه کسی بازی میکرد اونقدر تمرین کرده بود که خیلی سینمایی بازیو رد کنه (رفتن الی زیر ماشین یا سپر گرفتن اون زنه)اما در مورد گرافیک چیزی که باعث شده منم شک کنم کیفیت بالای بازی نیست بلکه تناقض کیفیت گیم پلی با کات سین هس در واقع کات سین رو میشد به راحتی از واقعیت تشخیص داد و با اینکه طراحی شخصیتهای فرعی خیلی خوب بود اما میمیک صورت الی کمی اغراق شده بود(میمیک صورت لارا توی بازی جدید طبیعیتر بود) اما گیم پلی به شدت واقعی بود اونجایی که اون مرد کچل الی رو از زیر ماشین بیرون میکشه یا پایانش که الی یه کچل دیگرو میکشه انگار داری فیلم وی ار میبینی

    البته توی اکثر بازیها یه سری از جاها به خاطر رنگ پردازی گرافیک طبیعی تره در مورد این بازیم فکر کنم گرافیک بیشتر شبیه کات سین هس

  • Alireza.sh17 گفت:

    واقعا متاسفم برای سازنده های تامب رایدر.
    شاهکاری مثل لست اف اس، چیزی فراتر از فکر و درک یک فرد عادی است و سازنده اش یک استعداد تمام عیار است، اگرچه کارگردان عوض شده ولی شماره ۲ از اول هم بهتر میشه.
    مجله بازی نما در پیشنمایش شادو اف تامب رایدر نوشته بود بازی یک نواخت و خستده کننده شده دیگه(نسخه دمو رو بازی کرده بود)
    بایوشاک، لست اف اس، هاف لایف شاهکار هایی تکرار نشدنی اند، شاید هیچ وقت دیگر همچین بازی هایی نبینیم. اگرچه اسم بازی اصلا برازنده این شاهکار ها نیست، این اثار حتی از بسیاری از کتاب ها مثل کمدی الهی و ابله، از بسیاری از فیلم ها مثل پرواز بر فراز اشیانه فاخته هم بهتر هستند.

  • Hmmm گفت:

    تریلر به قدری محشر بود که واقعا خودم هم به شک افتادم.
    انیمیشن کشیدن ماشه وقتی الی زیرِ ماشینه و زمانش و نگاه متعجبانش وقتی یکی از دشمن ها رو گارد خودش میکنه و اونیکی بهش تیر میزنه واقعا عجیبه.
    امیدواریم محصول نهایی هم چنین کیفیتی داشته باشه

  • Cell گفت:

    فرق یه نوب و یه گیمر اینجا مشخص میشه
    جادوی ناتی داگ بر کسی پوشیده نیست
    سازنده های تام رایدر یا حسودی میکنن یا نوب هستن

  • Cell گفت:

    از لحاظ کیفیت و گرافیک هنوز سازنده های تام رایدر هنوز به انچارتد ۴ نرسیدن حالا لاست ۲ که هیچ

  • Last Of Us گفت:

    هروقت یک استودیو توسنت مثل استودیو های سونی مخصوصا ناتی دارگ بهترین استودیو دنیا یک بازی نسل ۹ رو روی یک کنسول ۳۰۰ ۴۰۰ دلاری اجرا کنه بعد بیاد نظر بده
    تو برو با همون ماکروسافت بازیت رو انحصاری زمانی کن بازی ندارن

  • NFS.gamer گفت:

    والا اگر من رئیس ناتی داگ بودم ، یه کنفرانس میزاشتم و سازنده ی تامب رو دعوت میکردم و دسته رو میدادم دستش بازی کنه بفهمه!

  • LoneWolf گفت:

    *ناتی داگ اعلام کرده که این تغییرات به معنی کاهش کیفیت بازی نیست، بلکه به معنای ایجاد تغییراتی در گیم‌پلی، انیمیشن‌ها و دیگر جنبه‌های بازی برای بهبود محصول نهایی است.*
    پس درست گفته دستی بردن و گرافیک بازی رو اوردن پایین تا کیفیت نهایی رو مثلا حفظ کنه ! ناتی داگ هم راه یوبی سافت رو داره پیش میبره !

ناتی‌ داگ به صحبت‌های سازنده‌ی Tomb Raider مبنی بر واقعی نبودن گیم‌پلی The Last of Us 2 واکنش نشان داد - گیمفا