کوجیما می‌خواهد که بهترین تجربه‌ی ممکن را با Death Stranding خلق کند - گیمفا
کوجیما می‌خواهد که بهترین تجربه‌ی ممکن را با Death Stranding خلق کند - گیمفا
کوجیما می‌خواهد که بهترین تجربه‌ی ممکن را با Death Stranding خلق کند - گیمفا
کوجیما می‌خواهد که بهترین تجربه‌ی ممکن را با Death Stranding خلق کند - گیمفا

کوجیما می‌خواهد که بهترین تجربه‌ی ممکن را با Death Stranding خلق کند

شایان مددی
۲۲:۳۰ ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
کوجیما می‌خواهد که بهترین تجربه‌ی ممکن را با Death Stranding خلق کند - گیمفا

کارگردان افسانه‌ای سری Metal Gear یعنی هیدئو کوجیما برای توسعه‌ عنوان جدید خود، Death Stranding، تمام توان خود را گذاشته است و می‌خواهد که بهترین تجربه‌ی ممکن را ارائه دهد.

Death Stranding یکی از مورد انتظارترین عناوین انحصاری پلی‌استیشن ۴ به شمار می‌رود و طرفداران انتظارات زیادی از آن دارند که بدون شک دلیلش کارگردانی کوجیماست. وی اخیراً طی مصاحبه‌ای پس از رویداد E3 با جف کیفلی (Geoff Keighley)، اظهار داشته که از تمام توان و انرژی خود برای توسعه‌ی عنوان جدیدش مایه گذاشته است. وقتی از او راجع به حضور لیندسی واگنر (Lindsay Wagner) در بازی پرسیده شده، وی در جواب گفته که قصد انجام کاری بزرگ را داشته است. وی  گفته:

من فکر می‌کردم که اگر این آخرین پروژه‌ام باشد، نمی‌دانم، می‌خواهم بهترین تجربه‌ی ممکن از آن را خلق کنم. و شخصی که بیشترین تاثیر را برروی من داشت و من بسیار احترام بسیاری برای آن قائلم، لیندسی است.

ظاهراً Death Stranding پروژه‌ای پر از اشتیاق برای کوجیما به حساب می‌آید و وی آزادی کامل در توسعه‌ی آن دارد. این عنوان که در حال حاضر تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد و انتظار می‌رود که زودتر از ۲۰۱۹ منتشر نشود، قرار است به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ عرضه گردد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کوجیما می‌خواهد که بهترین تجربه‌ی ممکن را با Death Stranding خلق کند - گیمفا
کوجیما می‌خواهد که بهترین تجربه‌ی ممکن را با Death Stranding خلق کند - گیمفا
کوجیما می‌خواهد که بهترین تجربه‌ی ممکن را با Death Stranding خلق کند - گیمفا
کوجیما می‌خواهد که بهترین تجربه‌ی ممکن را با Death Stranding خلق کند - گیمفا
کوجیما می‌خواهد که بهترین تجربه‌ی ممکن را با Death Stranding خلق کند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • خیلی خیلی امید به این عنوان هست
    برعکس خیلیا من با نمایشش شدیدا حال کردم بنظرم یچیز جدید بود مخصوصا بااون موسیقی :*

  • postman گفت:

    اگر سایلنت هیلز کنسل نمیشد شاید این عنوان رو خیلی دیر تر از این ها ملاقات میکردیم . خدا از عمر اکتیویژن و کونامی کم کنه به عمر این بشر اضافه کنه تا هر چی تو ذهنشه رو یه روز بسازه . امیدوارم یه روز سایلنت هیلز هم بسازه

  • JJSTYLE36 گفت:

    استاد کوجیما رو هر بازی برای هر پلتفرمی عالی کار میکنه :inlove:

  • joel گفت:

    من موندم چرا باید به کسی شک کنیم که بیش از ۲۰ سال متال رو تو اوج نگه داشت ?:-)

  • Nima.1371 گفت:

    تو E3 چیز خاصی نشون نداد حالمو گرفت.انتظار نمایش خفنی داشم.فقط گرافیکو به رخ کشید که واقعا خاص و بی نقص بود.تو نسخه ی نهایی مطمئنا خیلی بهتر میشه.البته سازندش کوجیماس.همه میدونن چه شاهکاری میسازه.حتی اگه هیچی هم نشون نده تا روز عرضه همه متای بالای ۹۰ رو براش در نظر گرفتن که قطعا هم اینطور میشه.کمن آدمایی مث کوجیما و دراکمن و …

  • vafadar گفت:

    کوجیما یاد انروز بخیر که در مورد متال فانتوم پین خبر می دادی

  • Last Of Us گفت:

    سونی = بهترین استودیوها و بهترین بازی ساز ها :inlove:

  • postman گفت:

    درست نمیشید فایده نداره . من دیگه نظرای واقعیمو میگم درباره بازیاتون کاری به کاریتون هم ندارم انقدر شر و ور تفت بدید که خسته بشید . روسیاهیش میمونه واسه تو امثال تو .

  • pc and ps4 گفت:

    بهتر از هیلو که شبیه ساز لباس و کلاه هست

  • Hamed777 گفت:

    دوتا بازی داغ ساخته شدن نسخه بعدش تو دلم موند
    Silent hill
    Sleeping dogs
    😥 😥 :-(( :-(( :-(( 😥 😥
    .
    .
    تو هر چی دلت میخواد بساز هیدئو
    هرچی باشه ما دوسش داریم

  • ps 4 ever گفت:

    این بازی احتمال زیاد شاهکار میشه
    هرچند ترول کردی اما تیکه باحالی انداختی،شبیه ساز کوله بری :rotfl: :rotfl:

  • Pazikon گفت:

    نمره های ۱۰ که به این عنوان داده میشه و بهترین بازی تاریخ لقب میگیره
    (ساقیم رفته روسیه این هفته جنس بهم نرسیده)

  • JETRANG گفت:

    یا خدا ! دوستان آماده باشید که استاد کوجیمای افسانه‌ای میخواد خون به پا کنه ! 😯 :rotfl:

  • S.IOWA گفت:

    بازی که کوجیما بسازه شکی درش نیست که یه شاهکاره، عجیب به این بازی امید دارم :yes:

  • Samuel Drake گفت:

    قطعا هممون کارای هیدئو رو میشناسیم و بهش ایمان داریم این بازی شاهکار میشه ببینید کی گفتم بیشتر شبیه یه فیلم سینماییه تا بازی بازیگراش معرکه هستن تازه گفتن بازیگران زیادی ایفای نقش میکنن که بعدا معرفی میشن . آهنگسازی هم که باز فورسل عالی کار کرده . صحنه های سینمایی زیادی داره به گفته جوردن رابرتز کارگردان kong:skull island من به موفقیت این بازی ایمان دارم . گرافیکشم فوق عالیه اونیم که گیر میده به همه میگه نوب خودش نوب تره 😉 و اینکه انحصاری پلی استیشنه :cute:
    Hideo Kojima Masterpiece Only On Playstation.

  • PSFAN@COD گفت:

    ……………………………………………………
    من سعی کردم یه سری موارد را از تریلر جدید دث استرندینگ جمع آوری کنم و با ترکیب آن ها با مواردی که از تریلر های قبلی دیدیم یک تصویر واضح تر از چیزی که مرموز ترین پروژه صنعت گیم لقب گرفته بهتون نشون بدم
    فرضیه من برای داستان بازی،ترکیبی هست از یکی دو تا فرضیه که قبلا خوندم و کاملا شخصی و به سلیقه خودم هست،چیز هایی که نوشتم همه موارد درباره تریلر های منتشر شده از این بازی نیست و به شکل جهت داری فقط مواردی را اشاره کردم که فرضیه من برای داستان بازی را تایید می کند،مثلا این که Ludon که یکی از نماد های استودیوی کوجیما هست و به محفظه بچه چسبیده و یا این که در تریلر دوم هواپیماها هم نوعی بند ناف یا طناب دارند، با این که مورد ریزی هستند اما هیچ ربطی به فرضیه من ندارند و ازشون صرف نظر کردم
    اما این به آن معنا نیست که مواردی که فرضیه را نقض می کنند وجود دارند!اگر شما می توانید فرضیه را نقض کنید بسم الله!من و دوستانم بعد تریلر E3 حدود دو ساعت روی این ایده پردازی وقت گذاشتیم.
    برعکس بررسی که از تریلر تلو براتون کردم و همه مواردش درست و قطعی بود،این بار هیچکدوم موارد رو تایید یا تکذیب نمی کنم،ممکن است همگی درست باشند و ممکن است همگی غلط باشند که هیچکس فعلاچیزی در این باره نمی داند پس هر جا را احساس کردید غلط هست خیلی راحت یه لبخند بهش بزنید و برید جمله بعدی و سعی کنید فرضیه احتمالی من،شما را از فرضیه پردازی درباره بازی دور نکند.شروع می کنیم.
    شروع تریلر نشان می دهد که کوجیما همانطور که گفته بود،بازی تماما تم دارک نداشته و رگه هایی از طنز هم در خود دارد(اونم چه طنزی!)
    سپس یک شخصیت مونث سم را با کلمه Porter که روی لباس سم هم نوشته شده خطاب می کند
    طبق گفته کوجیما،شخصیت اصلی یک کارگر ساده است ولی در نهایت دنیا را نجات می دهد.این که سم را با عنوان حمل کننده یا همون حمال خودمون صدا میزنن نشون دهنده همین کارگر ساده بودنش هست.
    ادامه صدای خانم هم بهش اشاره می کنه:
    “مردی که نقل و انتقال می کند(راحت تر بگیم حمل میکند)
    اشک یا گریه”
    همینجا صبر کنید!
    اشک!توی تریلر های بازی دو جا شخصیت اصلی گریه می کند یا اشک می ریزد.این دو را یکی در نظر نگیرید.نخست در تریلر اول که با بدنی برهنه یک کودک را در آغوش گرفته و گریه می کند ولی اشکی از چشمان او سرازیر نمی شود و دومین جا،تریلر سوم بعد از بهوش آمدن جایی که اشک ریخته میشود ولی هیچ گریه کردنی در کار نیست،حداقل این وضعیتی که ما از سم می بینیم،طوری نیست که نیاز باشد گریه کند!
    در تریلر اول همزمان با گریه کردن و اندکی بعد،شاید در حد یک یا دو ثانیه بعد کودک محو می شود و به مایع سیاه تبدیل می شود.
    در تریلر سوم،یک یا دو ثانیه بعد سم به محفظه بچه نگاه می کند،طوری انگار متوجه حضور بچه درون آن شده است.
    البته سم تنها شخصیتی نیست که اشک بدون گریه کردن می ریزد.در همین تریلر کمی جلوتر شخصیت مونث هم همین کار را می کند.البته در تریلر سوم،سم پیش از انفجار هم اشک می ریزد ولی فک کنم آنقدر این صحنه اشک ریختن کوتاه و غیرقابل دیدن باشد که هر کسی آن را ندیده باشد.یکی دیگر از اعضای Bridge هم که بچه را دارد کمی قبل تر وقتی دستش را جلوی دهنش گرفته اشک می ریزد.
    طبق تایید کوجیما،بعد از مردن در بازی شما از جریان گیمپلی خارج نمی شوید بلکه وارد دنیایی دیگر می شوید(احتمالاً دنیایی موازی که می توانید در آن به گشت و گذار پرداخته و سپس به جریان دنیای اصلی بازی بازگردید)
    در تریلر سوم،وقتی که دارنده بچه،توسط موجودات سیاه و ناشناخته که حالت بخار دارند،احاطه شده و به او حمله می شود،پس از اندکی تلاش،شروع به خودکشی می کند تا زنده به دست آن ها نیفتد ولی با از بین رفتن جاذبه محیط موفق به این کار نمی شود و به صورتی که هنوز زنده است وارد کله ی موجودی بزرگ و ناشناخته می شود و انفجاری در اثر آن شکل می گیرد.پس از انفجار ظاهری برهنه از سم می بینیم که در تریلر اول دیدیم،بدن برهنه با اثر دست روی آن.
    خیلی راحت می توان متوجه شد که انفجار در کله ی اون موجود موجب تحریف و تغییر در ابعاد مکان-زمان شد و دنیایی موازی را ایجاد کرد که در آن سم در حال گریه هست ولی در دنیایی دیگر اشک ناشی از آن بر روی گونه های سم جاری می شود.
    همینجا لازم میدونم اشاره کنم اطلاعاتی از بازی لو رفته که فقط در حد شایعه هستند ولی وقتی کنار این مطلب قرار می گیرند اون را تکمیل می کنند،یکی از این موارد،وجود اثر پروانه ای در بازی هست.
    اثر پروانه ای یعنی وقتی یک پروانه در جایی دوردست ها بال می زند،یک سونامی در جایی دیگر از جهان ممکن است ایجاد شود،یعنی هر مورد کوچک در دنیا،نتیجه بزرگ در جایی ناشناخته ممکن است داشته باشد.
    به نظر می رسد،این مورد به شکل متفاوتی در این بازی پیاده شده باشد.تعریف دنیای موازی به ما می گوید دنیا ها باید مستقل و در عرض هم قرار گرفته باشند،پس قاعدتا نباید تاثیری مثل گریه در یک دنیا و اشک در دنیایی دیگر ببینیم اما وجود اثر پروانه ای و تاکید های مکرر کوجیما بر این که بازیش درباره ارتباط و طناب هست،به ما میگه این دنیا ها با نوعی اثر پروانه ای بهم وصل هستند.
    همچنین اطلاعات لو رفته از بازی به ما می گوید بچه ای که درون محفظه قرار گرفته است،توانایی تغییر و تحریف ابعاد مکان-زمان را دارد.به نظر درست می رسد،بچه از یک دنیا به دنیای دیگر تله پورت می شود.
    پخش هزمان تریلر اول و دوم تا حدودی این قضیه را اثبات می کند.
    زمان محو شدن بچه در تریلر اول و ظاهر شدن آن در تریلر دوم تقریبا یکسان است(تقریبا!)
    لحظه حضور ۵ موجود در آسمان در تریلر اول با دیده شدن مدزمیکلسن و ۴ اسکلت همراهش تقریبا یکی هست.
    به نظر می رسد تله پورت شدن بچه به کمک محفظه ای است که درون آن قرار می گیرد.
    جمع بندی:
    دنیاهای موازی درون بازی به واسطه حضور بچه ای که درون محفظه است (و یک عامل دیگر که به آن اشاره خواهم کرد) و توانایی تله پورت شدن را دارد،به هم متصل هستند و روی هم تاثیراتی را می گذارند طوری که ممکن است تغییر در یک دنیا در دنیایی دیگر نتیجه خودش را نمایش دهد(تعریف اثر پروانه ای با اندکی تغییر و تفاوت در این که اثر پروانه ای نتیجه اش در همین دنیا دیده می شود!)ممکن هست در یک دنیا شخصیت اصلی درد بکشد و گریه کند و در دنیایی دیگر اشک از چشمانش سرازیر شود.
    در ادامه هم شخصیت مونث از سم درباره این که موجودات را می بیند سوال می کند که سم پاسخ می دهد نه فقط آن ها را حس می کند.
    در تریلر سوم،تا قبل از برداشته شدن بچه،سم نمی تواند موجودات مرموز را ببیند و فقط حرکاتی در محیط را احساس می کند.پس از برداشتن بچه،یک نوع رادار خاص فعال می شود و شاید بتوان این طور نتیجه گرفت،کسی که بچه را حمل می کند آن قدر ارزش دارد که باید رادار او فعال باشد تا بتواند زنده بماند.
    در ادامه هم سم اشاره می کند به شخصیت مونث که نمی تواند به او کمکی کند و فقط مهموله ها را حمل می کند و تریلر نمایش گیمپلی شروع می شود.
    در محیط،بند ناف ها یا شاید نوعی طناب متصل به زمین می بینید که تا آسمان ادامه دارد.حالت طناب خیلی جالب هست،شبیه به DNA انسان هست.
    جلوتر رنگین کمانی معکوس می بینیم.
    در تریلر دوم هم این مورد دیده می شود.
    در شروع تریلر دوم،محیط بحران زده و شهر تخریب شده از جنگی دیده می شود که درون آن مثل تریلر اول،موجودات دریایی مثل خرچنگ ها مرده اند.
    پس از دیدن بچه عروسکی که معلوم نیست کدوم دختر بچه بی اخلاقی داغونش کرده،کمی جلوتر رنگین کمان معکوس را می بینید.هواپیماهای جنگی زمان جنگ جهانی دوم در دهه ۱۹۴۰ هم می بیند که به سمت هدفی نامشخص یورش می برند ولی خیلی سریع برمی گردند و گیلرمودل تورو(شخصیت اصلی این تریلر) پس از دیدن نتیجه حمله هواپیماها مظطرب و سریع به مسیر خودش ادامه می دهد.
    تیر های چراغ برق در پشت زمینه تریلر دوم متعلق به نورماندی هستند.
    رنگین کمان معکوس برخلاف رنگین کمان معمولی در اثر باران ایجاد نمی شود و در اثر انعکاس نور درون ذرات ریز یخ درون اتمسفر تشکیل می شود.
    سواحل نورماندی آب و هواش به چیزی که گفتم میخوره و نقضش نمی کنه پس با قاطعیت میشه گفت لوکیشن تریلر دوم برخلاف سایرین که ناشناخته هست،جنگ جهانی دوم در ساحل نورماندی هست.
    حرف از طناب متصل به زمین و آسمان زدم.در تقریبا انتهای تریلر سوم هست که پس از بهوش آمدن سم و استفراغ محتوی حشرات عجیب! اون حشرات روی طناب که به نظر نامرئی هست به سمت بالا حرکت می کنند و زمین رو به روی سم همین حالت را دارد.
    تریلر جدید هم از این قضیه مستثنی نیست و رنگین کمان معکوس و اتصال زمین به اسمان را با هم دارد.
    اگر خوب به صحنه دقت کنید دو تار روشن در تریلر جدید درون صفحه همون اوایل در محیط سرسبز می بیند،در نگاه اول شاید انعکاس نور به نظر برسند ولی با محو شدن سریع فکر نمی کنم این طور باشد.همچنین چند بار بالا رفتن اشیا به بالا در همین تریلر جدید دیده می شود.
    اتصال چی به چی اصلا؟
    اتصال دنیای موازی شما به دنیای دیگر.
    دنیاها مثل صفحات کاغذ روی هم قرار گرفته اند.وقتی سم در یک دنیا می میرد،به دنیای زیرین منتقل می شود.
    انگار یک سوراخ روی یک صفحه کاغذ ایجاد شود و مثلا یک دانه لوبیا روی صفحه کاغذ پایینی سقوط کند(در ادامه بیشتر توضیحش میدم)
    جمع بندی:محل تریلر دوم سواحل نورماندی هست،محل تریلر اول یک جزیره با فعالیت آتشفشانی.ولی دو محیط به هم ارتباط دارند.دنیاهای موازی با طناب هایی به هم متصل هستند.
    ادامه تریلر،گشت و گذار در محیط اتشفشانی و شاید هم بد اب و هوایی را نشان می دهد.به وسیله پشت سر سم دقت کنید،با یک طناب که شاید به بند نافش وصل هست به دنبال سم کشیده میشه.
    توی تریلر دوم هم این مورد رو دیدیم،اول این که اسکلت ها به تانک رو به روشون وصل بودند،دوم اسکلت های مدز میکلسن،با همین اتصال بند نافی بهش وصل بودند.
    به نظر میرسه در دنیای این بازی به جای این که بخواید یک وسیله را راه بندازید و لازم باشه هکش کنید یا … باید به بند نافتون وصلش کنید.
    محفظه بچه متصل به سم هم دیده میشه پس وقایع این تریلر بعد تریلر سوم هست.
    از اون جایی که تریلر،تریلر مستقیم گیمپلی هست،باید بگم واقعا شگفت انگیز هست که زاویه دوربین به جای دقیقا پشت سر سم بودن،دید باز از محیط بهمون میده و حس یه کاوش واقعی به شما منتقل می کنه.
    در ادامه هم نحوه گشت و گذار در بازی دیده میشه که ارتباط چندانی با فرضیه من ندارند.
    در پشت لباس سم،نوعی وسیله هست که اسمش Dream Chatcher هست و اقوامی در آمریکا معتقدند باید با این وسیله از خودشون در برابر کابوس محافظت کنند.
    در تریلر سوم هم این وسیله پشت سم دیده میشه و نمیدونم چقدر می تونه درست باشه این حرف ولی من فکر می کنم این وسیله نقش کلیدی در عمل نکردن خلا و بی وزنی روی سم در تریلر سوم داشت چون تنها تفاوتی که بین سم و بقیه اونجا می بینم همین وسیله است.در این تریلر هم چند جا بی وزنی دیده میشه ولی سم روی زمین مشغول گشت و گذار هست.وجه تشابهش با تریلر سوم وجود همین وسیله ضد کابوس هست.
    پرچمی شبیه به پرچم عراق یا سوریه شاید،پشت محل قرار گیری جعبه هایی که سم حمل می کند می بینم.لطفا اگه میدونید پرچم کدوم کشور یا نماد چی هست بگید.
    وقتی سم درون آب به مشکل بر می خورد،لباس او خودکار پر از باد شده و او را در برابر غرق شدن محافظت می کند.
    لحظه جالب در تریلر جایی است که سم یک شی شبیه به جعبه را با خود حمل می کند و بعد از باز شدن آن یک اسلحه زرد رنگ دارد.
    حالا فک کنم متوجه شدید اون جعبه ها هندوانه و خربزه نبود.اسلحه بود.
    توی بازی به جای این که مثل GTA:SA قرار باشه از توی شرت شخصیت اصلی RPG در بیارید،باید اون رو توی جعبه حملش کنید.
    بعد از افتادن قطره باران روی دست سم در ابتدای تریلر،پوست او ظاهرا چروک شد و البته کمی سیاه.
    باران در تریلر سوم هم همین اثر را روی شخصی که زیر ماشین گیر کرده است می گذارد و باعث پیر شدن سریع او می شود.
    دشمنان مرموز و معلق در آسمان شما،فقط توانایی شنوایی دارند.
    حالت بخار مانند آن ها که در تریلر سوم دیده می شود عامل گرم شدن و داغی و سرخی پوست سم هست.
    در تریلر سوم هم همین گرم شدن دیده می شود.وقتی سم روی زمین می افتد،پای او زخمی است و با نزدیک شدن موجود ناشناخته،بخار و حالت تبخیر شدن اطراف پای سم دیده می شود.
    جمع بندی:در کنار محیط های متنوع و گجکت های متنوعی که سم دارد،او باید سلاح خود را به محل مورد نظر حمل کند و قرار نیست مثل بعضی بازی ها اسلحه شما از عالم غیب ظاهر شود.همچنین نوعی وسیله ضد کابوس(به اعتقاد اقوام بومی آمریکا) به بدن سم وصل هست.باران باعث تسریع پیر شدن می شود.دشمنان نامرئی و مرموز،حالت بخار و گرما دارند.
    پشت لباس شخصیت مونث نوشته شده است:
    Handled With Love
    تجربه ثابت کرده است عبارت پشت لباس شخصیت ها در سری بازی هایی که کوجیما می سازد ارتباط تنگاتنگی به خود شخصیت دارد مثل عبارت Never Be Game Over که پشت لباس ایلای در فانتوم پین می دیدید.
    ایلای همون لیکوئید اسنیک هست و اگر نسخه های قبلی را هم بازی نکرده باشید و فانتوم پین اولین تجربه شما در سری متال گیر باشد باز هم درک می کند که آن چنان بی ربط نیست که این نوشته را پشت لباس او ببینیم.
    یکی از معانی Handled سر و کار داشتن هست.شاید هم معنیش به کار گرفته باشد.
    اگر تصویر پشت لباس کاراکتر را ببینید،دو دست اسکلتی هست که یک عبارت را بالا نگه داشته اند.
    Fragile
    یعنی شکننده،نازک،نحیف،آسیب پذیر
    کلمه Express هم یکم پایین تر می بینید.
    Fragile Express
    Handled With Love
    شکننده،آسیب پذیر،سر و کار داشتن با عشق؟!به کار گرفته شده با عشق؟!
    این کاراکتر هر کی که هست سر و کارش با لیلی و مجنون هست.ببینید کی گفتم!
    عبارت شکننده و آسیب پذیر در جلوی لباس او هم دیده میشود.معمولا این عبارت را روی کالاها می نویسیم.
    برده جنسی؟ربات طراحی شده برای عشق ورزی؟کسی چه می داند!
    اشک ریختن شخصیت هم در نوع خودش جالب است،در حالی که اصلا نیازی به گریه کردن نیست و احتمالا او در دنیای موازی دیگری در حال گریه کردن هست.
    دقت کنید به آسمان جلوی دو کاراکتر،حالت بخاری و یکم سیاه دشمنان مرموز در آسمان قابل تشخیص است.اگر نیست،کنتراست تصویر را تغییر دهید.
    با یکم دقت می توان فهمید حالت آن ها شبیه ۵ مرد ایستاده در آسمان است که در تریلر اول دیدیم.
    ادامه گفتگویی یک طرفه هست که ازش صرف نظر می کنم!
    در ادامه سم را در یک ساختمان محاصره شده توسط صد ها موجود ناشناخته می بینیم و او با وصل کردن بچه به خودش رادارش را فعال می کند.
    خب حالا می رسیم به جایی که نقطه قوت این بررسی است.
    پس از شناسایی شدن سم توسط موجودات ناشناخته،همه آن ها که ظاهرا با نوعی طناب به هم وصل هستند در یک محل جمع شده و نوعی چاله یا گودال زیر پای سم ایجاد می کنند که مشابهش رو در تریلر سوم هم دیدید.
    سم به درون سیاه چاله کشیده می شود و بوووم!
    شما وارد دنیایی موازی در محیط و زمانی متفاوت خواهید شد!(طبق تایید کوجیما)
    تمامی موارد بالا رو گفتم تا بتونید این چند خط رو که می نویسم قبول کنید و چشم بسته نگید این تئوری غلط هست.
    دث استرندینگ درباره چیست؟
    شخصیت اصلی یعنی سم،درگیر کابوس هست.در این کابوس او بین دنیاهای موازی گیرکرده است.ارتباط بین دنیاهای موازی به وسیله طناب هایی که از زمین به آسمان رفته اند انجام می شود.دنیاهای موازی روی هم تاثیر می گذارند.علت بی اثری نابودی جاذبه بر سم در تریلر سوم چسبیده بودن وسیله ای ضد کابوس به اوست که در تریلر اخر هم ان را می بینید.به عبارتی تا حدودی این وسیله به کنترل او و وضعیتش در کابوسی که می بیند کمک می کند.در این کابوس،سم باید به کمک یک کودک که توانایی دیدن موجودات ناشناخته را به او می دهد،راه بازگشت به بیداری را کسب کند.وقتی در بازی می میرید،به دنیای موازی زیرین می روید و به درون سیاه چاله ای کشیده می شوید که به دنیای موازی پایین راه دارد.دنیاهای موازی را مثل صفحات کاغذ در نظر بگیرید.یک لوبیا روی کاغذ بالایی بگذارید و زیرش را سوراخ کنید روی کاغذ پایینی می افتد.مشابه چیزی که برای سم اتفاق می افتد.
    خلاصه کلام:شما درگیر کابوسی هستید مرتبط با گیر کردن بین دنیاهای موازی.
    پایان تریلر،شخصیت مونث شکستنی! یکی از حشراتی را می خورد که سم در انتهای تریلر سوم،استفراغ کرد!
    خیلی هم ظاهرا به این خانوم داره حال میده،با یه اشتهایی میخوره که نگو!
    پس این خانم انسان معمولی نیست.بالاتر هم گفتم روی لباس یک انسان و یک زن،هیچ وقت شکستنی نمی نویسن،روی لیوان و … می نویسن.روی اشیا و کالا.
    در ابتدای تریلر بود که این خانم این دیالوگ ها را بیان کرد:
    The Man Who Delivers
    Tears
    So You Have Dooms like me
    اولین عبارت همینه که سم یه کارگر و حمل کننده است.بعدش با لحن تعجبی خانم اشک را بر زبان می اورد که احتمالا در این لحظه سم در حال اشک ریختن بدون گریه کردن بوده است و خانم شکستنی با دیدن اشک تعجب کرده و گفته تو هم اشک داری پس مثل من داری عذاب می کشی
    فقط سم نیست که درون این دنیای کابوس وار گیر کرده است،ظاهرا افراد بیشتری هستند که در کابوس دنیاهای موازی گیر کرده اند و یکی از علائم این مورد،همین اشک هست.
    ادامه دارد…

  • White noiz گفت:

    تا اونجایی که یادم میاد بهترین تجربه رو ناتسومه برام خلق کرد با عنوان افسانه ایش Harvest moon

  • Senatorbigy گفت:

    تو این گیم پلی E3 یکمی اشکالات فنی دیده میشد ولی مطمئنا تا سال ۲۰۱۹ که احتمال زیاد عرضه میشه این مشکلات برطرف میشنو یک ابر شاهکار تحویل میده :inlove:

  • DAYS GONE گفت:

    نمیدونم کوجیما خودشو چی حساب کرده ؟
    واقعا به این بازی میگن؟ این بازی مثل بازی های قبلیش مزخرفه مثال بارزش متال گیر هستش همش باید راه بری و مخفی کاری با اون داستان گنگ و مزخرفش. بخدا همش وقت تلفیه ادمو افسرده میکنه . اونایی که همش میگن این بازی خوبه سونی فن هستن.

  • Uncle Broom گفت:

    داش مغز شما توانایی درک داستان پیچیده سری متال رو نداره 😉

  • ShahinSky گفت:

    هنوزم هیچی نمیدونم از بازی فقط مدل راه رفتن و دشواری های کارشو دیدم
    اصلا معلوم نیست بازی چجوریه تو چ سبکیه چند مدل دشمن داره بازی انگار ترسناکه اما ترسناک نیست!!
    اما گرافیکش بینظیر بود

کوجیما می‌خواهد که بهترین تجربه‌ی ممکن را با Death Stranding خلق کند - گیمفا