گیمپلی The Last of Us Part 2 در E3 2018 کاملا واقعی بود
همانطور که پیشبینی میشد، گیمپلی The Last of Us Part 2 در E3 2018 نه تنها از دید فنی و بصری، بلکه از نظر سیستم مبارزات و مکانیکهای مخفی کاری، فوقالعاده به نظر میرسید. این گیمپلی به قدری زیبا بود که شاید در نگاه اول واقعی به نظر نرسد و از آن به عنوان وسیلهی برای بازرایابی یاد شود، اما لازم است بدانید که این گیمپلی کاملا واقعی بوده است.
نیل دارکمن (Neil Druckmann) کارگردان The Last of Us Part 2، در مصاحبهای با Kotaku تایید کرد که تمام موارد نمایش داده شده در E3 2018، واقعی بوده و تمام آنها در زمان انتشار بازی در دسترس خواهند بود. این گیمپلی توسط فردی که بارها به تجربهی بازی پرداخته بود، اجرا شده است، که این امر برای نشان دادن ویژگیهای این عنوان، طبیعی به نظر میرسد. همچنین این گیمپلی به طور ویژه برای E3 2018 پردازش نشده و تمام مکانیکهای نمایش داده شده در بازی نهایی وجود خواهند داشت.
تمام موارد نمایش داده شده واقعی بود، برای نمایش E3، یکی سیستم تصادفی پیچیده را انتخاب کرده و بارها آن را بازی میکنیم تا بتوانیم تمام ویژگیهای بازی را برای بازیکنان ترسیم کنیم. ما به نمایش مواردی خاص پرداختیم. اما تمام آنها واقعی بودند و بازیکنان میتوانند در زمان عرضه The Last of Us Part 2، به تجربه آنها بپردازند.
این موضوع واقعا قابل تحسین است، سیستم مبارزات و مکانیکهای مخفی کاری نمایش داده شده، فوقالعاده به نظر میرسید. این موضوع که تمام این موارد واقعی هستند و در بازی نهایی شاهد حضور آنها خواهیم بود، هیجانانگیز است. The Last of Us Part 2 در تاریخ نامشخصی به صورت انحصاری برای پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد. انتظار میرود جزییات بیشتری در طی رویداد PSX 2018 از این عنوان منتشر شود.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
نظرات
واقعیتر از مستند…
برخلاف خیلی ها که فکر میکنن این نسخه به پای نسخه اول نمیرسه من مطمعن هستم این نسخه از نسخه اول خیلی بهتر میشه.
خیلی از بازی ها هستن که نسخه دومشون بهترین نسخشونه مثل:
COD: MW2
God of War 2
Batman: Arkham City
Uncharted 2
Assassins Creed 2
و ….
بعید میدونم بخواد بهتر از نسخه اول بشه
در شاهکار بودن این نسخه شکی نیست اما نسخه اول واقعا عجیب بود،بهترین بازی عمرم بود،راه طولانی که الی و جوئل باهم رفتن و اتفاقاتی که براشون پیش اومد و… غیر قابل توصیفه
و شخصا این رابطه پدر و دختری و این عشق خیلی لذت بخش بود
اما این نسخه الی و جوئل ظاهرا همراه هم نیستن البته انتقام و فضای تیره لست دو هم باید خیلی جذاب باشه اما فکرش رو که میکنم مگه میشه بازی ساخته بشه بهتر از لست ۱ ؟
شما بعید بدون که بازی بهتر از نسخه اول بشه،خوش باش واسه خودت!
https://gamefa.com/476602/there-are-unannounced-ps4-exclusives-in-the-works-still-says-sonys-shuhei-yoshida/#comment-1289067
نکات جامانده از تریلر تلو:
۱-وقتی به قسمتی از دشمنان خود آسیب می زنید آن اندام عینا اسیب می بیند و علاوه بر جراحت و خونریزی،شل و کند هم می شود و قدرتش را از دست می دهد.
۲-محیط بازی بسیار پویا و فعال است مثل قورباغه های ابتدای تریلر،پرندگان و واکنش آن ها به شنیدن صدای تیراندازی و هم چنین حرکت مو های الی و پارچه های لباسش هنگام جابه جایی
۳-نحوه مجازات و کشتن افراد توسط دشمنان الی نوعی اعدام وحشیانه است که در آن روده و شکم فرد را بیرون می ریزند(در تریلر قبل هم این مورد را دیدیم)
۴-الی را گرگ صدا می زنند
۵-دشمنان هر کدام نام خود را دارند،وقتی ایتن(کسی که الی را از زیر کامیون بیرون می کشد) کشته می شود،دوست او نامش را صدا می زند(به سبک فیلم هندیا یعنی ایتن داداش انتقامت رو از این ضعیفه می گیرم)
۶- سلاح های سرد امکان استفاده نامحدود ندارند و اسیب پذیری که وارد می کنند از جایی به بعد وقتی کارایی خود را از دست دهند احتمالا بسیار کاهش می یابد.
۷-نحوه به دست گرفتن کمان از سوی الی متناسب با شرایط تغییر می کند،در حالت اکشن،آن را عمودی می گیرد تا سریع و با قدرت بیشتر بتواند بکشد و آسیب تیر بیشتر شود،در حالت مخفی کاری آن را افقی می گیرد تا سرعت بیشتر و صدای تیر کمتر شود
چیز جدیدی لو رفت،خود ناتی داگ تایید کرد یا دستگیرم شد براتون قرار میدم.
PSFAN@COD . من فکر میکنم که کلمه ی Wolf اسم شخصیت مردی باشه که در کنار اون خانم با هاتون مبارزه میکنه. فعلا باید وایسیم ببینیم چی میشه…
نحوه کمان گرفتن توی بازی اولم همینجوری بود
سلاح های سرد قسمت اول هم دقیقا همینجوری بود اما توی این نسخه کلا کیفت کار با سلاح سرد بیشتر شده مثله ضربه ی اخر تمام کننده (یک خانه مونده تا چکش بشکنه) که با چکش میزنه تو صورت طرف و نحوه ی به زانو در اومدن دشمنا هم تغییر و صد الته با کیفیت تر و با ضربه ی اخر چاقو سرشو قطع میکنه
جوئل با قدرت بدنی دشمنو به زانو مینداخت اما الی با حرکات فرض اینکارو میکنه
اینو توجه نکردی، وقتی الی اروم از پشت به دشمن نزدیک میشه و دشمن زن دیگه میبینتش الی تیرو از بقل گوش زنه رد میکنه اون لحظه واکنش زن رو دقت کن عین ی ادم واقعی که یه چیزی با سرعت از بیخ گوشش رد میشه واکنش نشون داد که بعدش درگیری شد
کیفیت حرکات صورت از دم همشون نسبت به موقعیت تغییر میکنه مثل وقتی که الی زیر ماشینه و لحظه ای که لو میره توسط ایتن استرسو توی نیم رخ الی چقدر دقیق نشوندادن!!! یا وقتی که زنه اول جاخالی میده و لحظه ای که تیرو رها میکنه به قیافش دقت کن
معلوم بود چیزه غیرواقعی توی بازی نیست و مثل معرفی قسمت اول سینمایی نکرده بودن. این فقط انگار یه دکمه مخصوص جاخالی دادن داشت و گیمری که بازی میکرد استاد شده بود
بازیرو عین واقعیت درست کردن خدا کنه جوئل و زن عضله قشنگ ام قابل بازی باشن و حداقل دو برابر انچ ۴ زمان بازی داشته باشه
یکی دو بار دیگه صحنه اهسته ببین بیشتر کفت میبره
اصلا نیازی به این استدلال نیست حتی . تریلر e3 گفتنی ها رو گفت حالا فقط تنها کاری که باید کرد انتظار کشیدنه .
Dad of war
حرف شما در مورد god of war صدق نمیکنه
بهترین نسخه سری نسخه ۲۰۱۷ و آخرین نسخه منتشر شده هست
حاجی تقریبن همه،معتقدن بهترین نسخه ی ۳گانه ی خدایجنگ، یکش بود..
عملن بی نقص بود.
گیرز۲
آر ای۲
هف لایف۲
کیلزون و رسیستنس۲
و و و..
البته از نظر من نسخه آخر گاد بهترین نسخه بود.
حتی اگر بخواهیم به صورت بخش بخش و با در نظر گرفتن ملاک های یک بازی شاهکار فرانچایز گاد را تا به امروز نقد کنیم باز هم نسخه جدید ریبوت برتری داره
داداش در مورد گاد منظورم همون نسخه های کلاسیک بود وگرنه در شاهکار بودن گاد ۲۰۱۷ شکی نیست
هنوز بازی نیومده فقط یه گیمپلی دیدم و میدونم چنان جالب نیست این حرفی که میخوام بزنم و نظر شخصیمه که میدونم نظر خیلی ها هم ممکنه باشه، tlou2 قراره بهترین بازی نسل ۸ که به کنار یکی از بهترین بازی های تاریخ بشه چند تا جا هم گفتم اینو
ناتی داگ همیشه یک نسل از همه جلوتره
ناتی داگ توی لست پارت۲ از تکنولوژی جدیدش رونمایی کرد.
😎 😎 😎 😎
سیستم Motion Marching
البته این سیستم قبلا هم بوده اما ناتی اومده اونو به سبک خودش ارتفا داده و نتیجه شده اون حالت سینمایی گیمپلی که کسی باور نمیکرد.
:yes: 😎
:no: 😎
یه توضیح مختصر بدم در مورد این Motion Matching برای کسایی که علاقه دارن یا میخوان عظمت کار رو درک کنن
:yes:
:yes:
:yes:
روش کار تا قبل از این خیلی ابتدایی بوده.
یعنی توی موشن کپچر مثلاً یکی دو تا حالت به عنوان انیمیشن های جا خالی دادن کپچر میشده و به سیستم میگفتن که آقا پلیر دکمه ی جا خالی رو فشار داد انیمیشن ۱ رو اجرا کن ، اگه برای بار دوم پشت سر هم زد برو روی دومی. واسه همین مثلاً انیمیشن ها تا قبل از این (و حتی توی بازیهای فعلی) اینجوریه که وقتی دارید بازی می کنید کرکتر توی یه پوزیشنی هست بعد که میایید یه کاری بکنید غیر طبیعی براتون به نظر میرسه حالا یا تغییر مسیر میدید یا یه کامندی می دید یا حتی جهت حرکت رو عوض می کنید و … چون اولاً یه سری انیمیشن محدود این وسط وجود داره و بازی دستور داره که هر بار همونا رو اجرا کنه ، هم این وسط یه سری پرش فریم دارید که کرکتر از یه پوزیشن شوت میشه توی یه پوزیشن دیگه که همین کار رو غیر طبیعی می کنه.
:yes:
:yes:
:yes:
:yes:
:yes:
اما توی چیزی که توی تلو با ورژن پیشرفته ترش سر و کار داریم. اینجا برعکس قبل یه سری انیمیشن خاص برای یه کامند ضبط نمیشه . بلکه برای هر حالت شروع میشه انواع و اقسام واکنش های مربوط کپچر میشه. مثلاً برای راه رفتن ، انواع راه رفتن تو انواع شرایط کپچر میشه (راه رفتن کند ، تند ، دویدن ، کم کردن سرعت ، بالا بردن سرعت ، از راه رفتن معمولی تا ایستادن ، از دوییدن تا ایستادن ، چرخیدن دور خود ، راه رفتن مارپیچ ، راه رفتن توی تمام زوایای ممکن و گوشه های استیج ، برگشتن مسیر و …) به همین ترتیب برای هر شرایطی . مثلاً برای جا خالی دادن دیگه صرفاً یه انیمیشن کپچر نمیشه بلکه انواع حالات رو کپچر میکنن ، اگر کرکتر ایستاده باشه ، در حال دویدن باشه ، نشسته باشه ، اگه یکی هل داده باشه کرکتر رو ، اگه در حال حرکت به عقب باشه و …
بعد تمام این انیمیشن های ضبط شده توی یه مخزن انیمیشن ذخیره میشه و به جای اینکه خود بازیساز بیاد دستی بگه موقع فشار این دکمه کدوم انیمیشن رو نمایش بده ، این رو میذارن دستِ خود سیستم و میگن هر وقت کرکتر دکمه ی جا خالی رو زد تو توی اون مخزن بگرد و بسته به اینکه انیمیشن قبلی چی بوده (راه رفتن ، دوییدن ، زمین خوردن ، درگیر شدن و …) بهترین و مناسب ترین انیمیشن جا خالی رو پیدا کن و وصل کن به انیمیشن قبلی !
واسه همینه که نمایش تلو تبدیل به یه فیلم سینمایی میشه ! شما در اصل داری فقط دکمه ی جا خالی رو فشار میدی و طبق روند قدیمی بازیسازی باید یه انیمیشن ثابت ببینی ولی در کمال تعجب میبینی الی هر دفعه بسته به وضعیتی که داره یه انیمیشن مختلف از خودش نشون میده و انگار زندس
Kaine : BC
یه سریا فک کنم نسخه اول رو بازی نکردن که انیمیشنا و کلا نمایش بازی رو قبول نمیکنند و میگن تو نسخه نهایی اینجوری در نمیاد .
اول بگم بازی تلو۱ رو نسل قبل اومده رو کنسولی که خجالت میکشی بگی رمش چند بوده و تلو پارت۲ قراره بعد ۷ یا ۸ سال فاصله بیاد پس واقعی شدن حرکات و گرافیک بالا و خفن شدن حرکات پیشرفت چشمگیر جاخالی دادن چیز عجیبی نیست.
خوب از اول نمایش گیمپلی شروع کنیم با تلو۱ مقایسش کنیم.
خفه کردن دشمن از پشت که جز اصلی ترین کارهای تلو۱ بود اینجا چون الی زور کافی نداره واسه خفه کردن یه تیزی هم تو گردن طرف باید فرو کنیم و توی تلو۱ بود.
اون حالت نشسته را رفتن و مخفی کاری و درگیر شدن با دشمن با دست خالی چماق و قمه و چوب و آجر و فرار کردن قایم شدن هم که توی تلو۱ بود اینجا با چکش زد تو سر طرف توی تلو۱ با تبر و قمه میزد تو شاهرگ یا زیر گلو فقط اینجا گرافیک بهتر بود بهتر دیده شد
اون صحنه که فرار میکرد از پشت تیر میزدن و رو محیط تاثیر میزاشت شلیکاشون هم توی تلو۱ بود تازه با همین کیفیت حتی جول به تیرایی که از کنار سرش رد میشد و بهش نزدیک بود واکنش نشون میداد مثلا خمتر میشد یا سرشو میگرفت پایین.
این تیری که الی خورد پرت شد رو زمین تو تلو۱ هم بود جول با اون هیبت میوفتاد الی که ۴۰ کیلو بیشتر نیست
موقعی که الی دویدو بطری رو برداشت و پرت کرد تو سر دشمن بعد طرف رو کاور خودش کرد تو تلو۱ هم بود
این پریدن از روی میز و گیر کردن الی به آیتمای رو میزو مانیتورو ریختنشون پشت میز و کاور گرفتن هم توی تلو۱ بود
اون منفجر کردن دشمن و تیکه تیکه شدنش هم بود توی تلو۱ ولی نه با کمان با بمب (ریجن۱ دستو پا و کله قطع میشد ریجن۲ سانسور شدس)
اون درگیری آخرش و پرت شدن الی توسط اون گولاخه به اون طرف میز هم توی تلو۱ بود البته کسی نبود جول رو پرت کنه ولی تا دلتون بخواد تو درگیریا دشمنا میکوبوننت تو در و دیوار و میزو قفسه ها حالا این الی سبک هست راحت پرت میشه دیگه
تیکه زانو زدن طرف و حرف زدن با الی که اصلا من روزی یه بار توی تلو۱ انجام ندم خوابم نمیبره کافیه با یه آجر دوبار بزنی تو کله دشمن سومی رو نزنی سری اسلحه بکشی سمتش نشون بگیری بعد ببین مثل بلبل باهت صحبت میکنه یا نه ( تازه یکم که طولش میدی یا نشونتو ول میکنی طرف دوباره با عربده کشیدن بهت حمله میکنه )
خوب این از مقایسه کارای تکراری تلو ۱ و ۲
حالا بریم کارای جدیدی که دیدم تو گیمپلی تلو۲ از اول نمایش گیمپلی دوباره شروع میکنم
بعد خفه کردن و جر دادن گلوی طرف چشاتون به تیزی تو دست الی باشه خیلی قشنگ با یه حرکت لاتی تیزیو میزاره جیب عقبش و نمیکنه تو کولش بعدم دستشو با لباسش پاک میکنه جدید بود.
توی علف ها دراز کشید خوب نیل تایید کرده اندازه علف ها که کم باشه دراز میکشه الی جدید بود. کنار خط سلامتش هم یه دایره کم زیاد میشد میزان هیدن بودنشو نشدن میداد
زیر ماشین قایم شدن جدید بود و همچنین هوش مصنوعی دشمنا که زیر ماشین هم امنیت نداریم جدید بود
گیر کردن تیر توی بدن الی و کشیدنش بیرون جدید بود جالبیش این بود اگه تیرو نکشی بیرون همینجوری از خط سلامتش کم میشه دکمه R1 کنار خط سلامتش اومد باید نگه میداشت تا تیرو در بیاره
تیر انفجاری جدید بود فک کنم به جا اون بمب ها اومدن
اسلحه ۹mm سایلنت جدید بود موقع کرفت اون تیر بمبی دیده میشه .
اولا که دمت گرم بابت این کامنت پر محتوا و خفن واقعا موهامو کز دادی :yes: :yes:
ثانیا با این تفاسیر و این حجم از انیمیشن و این مقدار جزییات و اون سطح از کیفیت بافت اگر بازی تو دوتا بلوری عرضه نشه باید یقه ها درید از این معجزه ای که ناتی داگ با این بازی کرد . شماها الان ذوق میکنید این اطلاعات رو میبینید . من یه داغ هم به دلم میشینه . اینکه ناتی داگ میتونست آنچارتد ۴ رو چی بسازه . چقدر میتونست فراتر باشه از همین غولی که هست و نشد فقط و فقط به خاطر درگیری هایی که با امی هنینگ و بعد خروجش به وجود اومد و باعث شد برای ۰ تا ۱۰۰ بازی فقط ۲ سال زمان داشته باشن . باورش سخته واقعا . شکی نیست که اگر فرصت کافی داشتن آنچارتد ۴ به قدری بهتر از این غول بی شاخ و دمی که هست میشد که دیگه حتی بحث و بررسی و مقایسه با نسخه ۲ هم نیاز نداشته باشه برای انتخاب بهترین نسخه ی سری و همه هم نظر میشدن که بهترین نسخه سری هست . واقعا حیف
دمت گرم کامنتت خیلی خوب بود :inlove:
فقط فک کنم تیر توی بدن سلامتی رو کم نمیکنه،طبق چیزی که یه جا دیده بودم یه سری حرکات رو محدود میکنه مثلا رد شدن از جاهای باریک یا دراز کشیدن و اینا،چون جون زیادی از الی کم نشد،یه بار به گیم پلی دقت کن،فقط یه جا از جون الی کم میشه اونم موقع ورود به اون مغازه بود،شایددیوانه وار به نظر بیاد اما من حدسم اینه بر اثر شکستن اون شیشه موقع ورود و برخورد خرده شیشه ها با الی بود که یکم از جون الی کم شد(چون واقعا کم بود).
ای کاش اصن همین دمو رو میزاشت واسه دانلود تا یکم انتظار واسش اسون تر بشه :inlove: :inlove:
اسلحه ۹mm قبلا در بخش function mp (multiplayer) استفاده شده بود…
بله منظورش اینه که صدا خفه کن برای کلت هم وجود داره توی بازی که خیلی قابلیت خوبیه
دمت گرم داداش افرین دقیقا مث خودم عاشق این بازیی و موشکافی میکنی
توضیحاتت راجب سیستم جدید موشن کپچر و چیزی که روی پارت یک اجرا کرده بودن کاملا لمس کردم چی گفتی چون بازیرو بالای پنجاه بار تموم کردم جایی نمونده که پاهای جوئل اونجارو فتح نکرده باشه پس دقیقا درست گفتی مخصوصا راجب جاخالی دادن توی قسمت اول که برای هر کدوم فقط یه روش جاخالی دادن درست کرده بودن اما این حرکتای الی دود از سر ادم راه میندازه!
خیلی چیزا جدید بود که با دیدنش هنک کردم عاشق دشمناش شدم انقدر دلم میخاد تیکه پارشون کنم به هزاران روش ممکن دلم برای عزیزای دلم کلیکرا چقدر تنگ شده اون اینکتدا با اون صداهای باحالشون وقتی باهاشون دنبال بازی میکنم چقدررررررر دلم میخاد استالکرای جدیده ببینم اینا خیلی موزی و نفرت انگیر و دوست داشتنی (درگیری باهاشون وقتی از اسانسور سقوط میکنی و جایی که با سم تنها میشی اخر هیجانه) هستن
سر لست یک نمایشو سینمایی کردن اما این اکشن طبیعی بازی بود گیمر خوب اجراش کرد
خیلی واضح و پر محتوا توضیح دادی خوب بود
میدونی چرا اینقد روی واقعی بودنش تاکید دارن….
اول از همه کاش واقعا همونطوری باشه تا دهن خیلیا از جمله خودمو ببنده.ولی یاد معرفی لست ۱ میفتم واقعا نمیتونم باور کنم . دوست دارم همتون دمو e3 لست ۱ ببینید و برید با بازی ریلز شده مقایسه کنید. اول از همه هوش مصنوعی اذیتم میکرد ک ب الی واکنش نشون نمی دادن و الی انگا نمی دیدن دوما قابلیت گوش دادن و مشخص کردن بود ک حس بازی واقعا کم می کرد. البته روی درجه سختی اخر این قابلیت غیرفعال می شد.
توجه کردین توی دوتا معرفی بازی لست از این حس شنوایی بازی استفاده نشد.
واسه همین ب شخصه بدبین شدم.
در اخر امیدوارم واقعا همنطور باشه ک نیل دارکمن گفته باشه و ی مقدار از پیاده روی بازی کم بشه.
ب امید موفقیتش.
آنچارتد ۴ که اومد گفتم دیگه گیمپلی بهتر از این نمیشه و همه چیز در بالاترین سطح ممکنه اما با دیدن گیم پلی لست پارت ۲ حرفم رو پس میگیرم این یه سر و گردن از آنچارتد هم بالاتره یعنی دیگه آخرشه
با این که از این بازی خوشم نمیاد (دلیلشم می دونین) ولی امیدوارم همه ی PS بازا بتونن تجربش کنن.
همون مهارت به یادموندنی خودتو داری
بازی موردعلاقه من :inlove: تریلر خیلی جذابی داشت این دفعه
تو نسخه اول هم قبل از اینکه دشمنا بخوان ضربه بزنن باید مثلث میزدیم که دفاع انجام بشه تو این نسخه جاشو داده به جاخالی ?:-) واسه ناتی داگ کار عجیبی نیست :yes:
اما گوست او سوشیما روی ps5 دز حال اجرا بود به شدت گرافیک و جزئیات بالا بود اگر گوست او سوشیما روی ps4 بدون دستکاری در حال اجرا بود میتونم بگم واقعا حیرت انگیز بود….
روی پرو بود دوست عزیز.روی کنسول استاندارد هم همین کیفیتو داره اما با رزولوشن پایینتر.
ps5 رو از کجا در اوردى؟
سونی همین الان به تکنولوژی ps5 دسترسی داره و ممکنه بعضی از بازی هارو روی اون اجرا کرده باشه چون ps4 کشش اون گرافیک و جزئیات گوست او سوشیما رو نداره…..مطمئنم دستکاری شده درست مثل گیم پلی گاد او وار داخل E3 2016 که بعدا شاهد افت گرافیکی بودیم……
دقیقا شاهد افزایش گرافیک بودیم دوست ترولم
داداش مى شه الکى حرف نزنى؟… اولا که گاد اف وار کجاش گرافیک ضعیف شده بود ثانیا سونى نمیاد بازى براى ps4 معرفى کنه و گیم پلیش رو روى ps5 بده اینکار ها کارهاى مایکروسافت نه سونى 😀 …
گرافیک افت نکرده بود . استایل گرافیکیش رو تغییر دادن مقداری و باعث شد اینطوری به نظر بیاد . ویدیوی مقایسه ای هست داخل چنل گیمفا بافت ها واضحا پیشرفت کردن . چیزی که پسرفت داشته نورپردازی بوده و اون نورپردازی فراشاهکار تریلر e3 2016 بازی رو هنوز تو هیچ بازی ندیدم به شخصه . احتمالا لست ۲ از اون بهترش رو به ارمغان میاره
دوست عزیز بازی گاد به شدت افزایش پیدا کرد گرافیکش مقایسش توسط ای جی ان گزاشته شد. و گرافیکی ترین بازی تا الانه و جاشو به the lost of us 2 میده :inlove:
اون تریلر بیشتر حالت معرفی داشت تا گیمپلی برای همین یه جورایی سینمایی ترش کرده بودن ولی خود بازی جزئیاتش حداقل ده برتر شده نسبت به اون تریلر….
دوستان در مورد بازی GoW اگر بازی رو به صد در صد رسوندین حتما برای پیدا کردن آخرین راز بازی که ۱۸ ماه در موردش فکر کردن و برنامه ریزی کردن چطوری مخفی نگهش دارن کمک کنید توی reddit در موردش بحث زیاده واقعا این بازی اگه شاهکار نیست چیه که با ۶۰ دلار تقریبا دو تا راز (حتی لذت بخش تر از dlc) به این بزرگی در خودش داره
فهمیدم ترولی گاد افزایش داشته نه کاهش میخوای فکت تاریخی بدی تجربه نمیکنی تحقیق کن
گاد که گرافیکش خیلی بیشتر شد!! داری شرکت به این سابقه رو متهم به دروغو کلابرداری میکنی! مگه الکیه اینکارو کنن بعد اونهمه استدیو و کارگردان جیکشون درنیاد!؟ بقول نقی مگه میشه 😐 مگه داریم 😐
پرو روی ۴کی بود..
یه کوچولو جزعیاتش ببشترز ۴ه ممولیه..
وگرنه درکل یکین
رایز رو دیدی؟ :sweat:
یا کرایسیس۳نسل قبل..
اسسینسیونیتی
انثم اصن..
چرا انقد بچگانه کامنت میدین 😐
.
گوستآوسوشیما خودشو بکشه درحد خدای جنگ یا هورایزن باشه..
.
اول نسل رایزو میدیدی چی میگفتی 😐
Ps5 ؟ :\
داداش داری اشتباه میزنی !!
جایی که با زنه درگیر شد رو زمین کلی برگ قرمز بود هرجایی که پاهاشون میخورد برگا خیلی واقعی حرکت میکردن
پشتشونم غروب افتاد اصلا فضا رویایی بود قبلشم اسب سواری به این قشنگی با این منظره تا حالا ندیده بودم خییییلی گرافیک همه انحصاریا بالاست نمیدونی بگی کدوم بالاترینه!!
به به عالی :-*
میگن تا به چشم خودم نبینم باور نمی کنم . عمو فیل با چشم خودش دید و باور نکرد.
رو دست این بازی هرگز نمیاد.برترین گیم قرن.نیومده مشخصه شاهکاره.
در مورد بازی نظر ندادم منتظر این خبر بودم … پس واقعا باید گفت که TLOU میتونه از نسخه ۱ بسیار بسیار شاهکار تر بشه … البته نسخه ۱ داستان خیلی خیلی جدیدی نداشت و نمیشه باز گفت کلیشه ایی بود حتی اکر کلیشه ایی هم بوده باشه روایت اون فوق العاده و بسیار متفاوت بود و امیدوارم این نسخه از نظر روایت بهتر از نسخه ۱ باشه …
پس خونریزی و همه اینا که دیدیم واقعی بوده … عجب بازی بشه …در مورد داستان گفته شده بود راجع انتقامه … ممکنه انتقام الی برای خون مادرش باشه ” اگر مادرش در ادامه به قتل برسه ” با فرض اینکه اصلا آنا مادر الی باشه …
یا ممکنه ما شاهد مرگ جوئل باشیم که اصلا دوست ندارم این رو ببینم جوئل و الی باهم معنا میگیرند همونطور که از این پس کریتوس بدون آترئوس لاقل برای من معنایی ندارد !
نمایش گیم پلی فوق العاده بود واقعا این که مهمات کم داشتیم ، استرس قایم شدن همه فوق العاده بودن هوش مصنوعی هم عالی بود باید ببینم بازی در ادامه با “ما ” یا بهتره بگم با صنعت بازی یا به عبارتی دنیای بازی های رایانه ایی چیکار میکنه … مثل نسخه ۱ تحول عظیم یا ؟؟
در پناه حق یاعلی
یا خدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
داستان جدیدی نداشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کدوم بازی این داستان پدر و دختری رو شما دیده بودی دقیقا میشه مثال بزنی ما یاد بگیریم
بعد بازی ای که جایزه نویسندگان آمریکا رو برد حتما به خاطر جدید نبودن داستانش بود
یک حرفایی میزنید خداییش ادم شاخ در میاره از دستتون
خود شعار دراکمن داستان ساده و کارکتر های پیچیدس.
چیزی ک تلو رو متمایز میکنه کارکترا و احساساتشونه ک تو هیچ بازی دیگه ای نبود و کلی بازی بعدش ازش الهام گرفتن.
کلیت تلو راجب دنیای اخرالزمانی نبود.
راجب تغییر افکار و احساسات جوئل نسبت به الی بود.
:yes: :yes:
last of us
اره داستان کلی بازی ساده بود ولی چیزی که اونرو از بقیه بازی ها و حتی کتاب های ههم ایده با اون متمایز کرد همون طور amir112 هم گفت روایت فوقالعاده و سرعت داستانگویی و بالانس بین داستان و اکشن بود به طوری ک بازیکن هیچوقت احساس خستگی نکنه در مورد بازی هایی ک از این ایده ی داستانی استفاده کردن هم الان bioshock infinite و twd فصل اولش بخصوص به ذهنم میرسه
:yes: :yes:
حاجی یکو بازی کردی؟؟؟
.
داستان کلیشه ای؟؟؟؟؟
.
حرفی ندارم
هم در جواب به شما هم به lou بگم که اولا نظر رو اگر میخوندی من اشاره نکردم بازی داستان کلیشه ایی داره گفتم بازی داستان جدیدی نداشت اینو هم خیلیا که ” بازی رو تجربه کردن ” قبول دارن یسری آدم متعصب قبول نمیکنن البته شاید تا حالا فیلم و بازی دیگه ایی تجربه نکردن که فکر میکنن TLOU داستانش خیلی جدید بوده … هزار تا فیلم وسریال راجع دنیای آخر و زمانی با همین موضوع ساخته میشه حالا اگر در مورد یه پدر باشه که تازه دخترشو از دست داده و با یه دختر دیگه رو به رو میشه که بعد ها اونو دختر خودش میدونه این چیزو تغییر نمیده فضا و ساختار داستان همونه …
روایت داستان و روابط اونها در بازی به قدری زیبا بود که تقریبا این داستان رو پوشوند و اگر این روایت وجود نداشت شک نکنید TLOU نمیتونست انقدر شاهکار بشه و تو خاطره ها بمونه …
در جواب به بخش کامنت LOU چه ربطی به بردن جایزه داره ؟؟؟ داستان حتما مگه باید یه داستان جدید باشه تا جایزه ببره ؟ عزیز من یا میدونی یا میخوای تغصبی باشی … روایت تو بخش نوشته های داستان گونه یکی از مهم ترین ارکانه … فقط خود داستان نیست … شخصیت پردازی ، روایت فضا همه ی اینا در نوشته های داستانی تاثیر دارن و TLOU در همه ی این موارد شاهکار بود …
پیشنهاد میکنم قبل نظر دادن یه بار نظر رو بخونید ..
ابرشاهکار و بهترین بازی تاریخه نسل ۹ در نسل ۸ اونم روی کنسول ۳۰۰ دلاری توسط بهترین استودیو و ناشر دنیا ناتی داگ و سونی کبیر
:rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
میخوام یک یه چیزی بگم ماکروفنا برن تو افق محو شن 😀 دقت کردید تا بحث متا میشه اینا میان به متای ۹۷ بازی Halo: Combat Evolved مینازن؟ اونم با ۶۸ نقد؟ اونم بازی ای که سال ۲۰۰۱ اومده؟
حالا نکته خنده دار ماجرا. این بازی علاوه بر ایکس باکس ۳۶۰ و ایکس باکس وان و کامپیوتر؟ روی سیستم عامل مک هم اومده :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: عجب انحصاری ای 😀 حتما مکم برای ماکروسافته نه :rotfl:
اون وقت سونی متای ۹۶ داره با انحصاری هایی واقعی که روی کنسول سونی فقط اومدن نه ویندوز و مک
Gran Turismo نمره ۹۶ سال ۱۹۹۷ که منتقدا خوب اون موقع کمتر بودن و با ۱۶ نقد
همون سال ۲۰۰۱ با ۴۲ نقد نمره ۹۶ Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty
Uncharted 2: Among Thieves نمره ۹۶ با ۱۰۵ نقد سال ۲۰۰۹ با این منتقدای سخت گیر
حالا گوتی شدن همین آنچارتد که تا سال ۲۰۱۶ تنها گوتی بین کنسولا بود و جوایز دیگه و بیگ وینر شدن و پرافتخار شدن و متاهای ۹۵ و بالای ۹۰ بازی های دیگه رو حال ندارم بگم
خداییش روتون میشه بیاید فیل ترو پاور کنید :laugh:
الان با ۴۰ تا اکانت فیک میان حمله میکنند :rotfl:
خار منطقی هستید شماها
بازم میگم متاسفم از اینکه شخصی با همچین رفتار های بچگانه ایی سونی فن هست
ترشحات ذهن بهم گره خورده اینو جدی نگیرین
باشه ما هم باور کردیم تو سونی فنی بابا
حالا چندبار هم به جنرال گیر بده که تابلو نشی اقلا
امان از کامنت های بی محتوای تو
قبلا گفتم بازم میگم من سونی فن نیستم
من گیمرم
همونطور ک از رفتار های بچگانه تو ن من سود میبرم و ن ضرر میکنم از مخالفت باهاشونم چیزی بهم اضافه نمیشه غیر اینکه بازی ک دوس دارم توسط تو جلوی بقیه خار نمیشه
خداوکیلی چته تشنج کردی؟؟! میای زیر پست خبر به این خوبی یه کامنت مینویسی ک تنها نتیجش دعوا و فن بوی بازی بیشتره مینویسی که چی بشه؟؟ اخرشم مینویسی الان با ۴۰ تا اکانت فیک بهم حمله میکنن!! 😐 بعدم از منطق حرف میزنی 😐 لابد “منطقتم” اینه ک اول من بهشون حمله کنم قبل از این که اونا بکنن:/ و این که کدوم استودیو بهتره خیلی بحث بچگانه ای این موضوع کاملا به این بستگی داره که هرکی از چه سبکی خوشش میاد مگه اینکه تو میدونی که همه از سبک های اکشن ادونچر و ترس و بقا خوششون میاد! که اگه اینطوره لطفا کمی از این دانش عظیمتو به ما هم عطا کن:/ این کارا تنها نتیجش اختلاف بیشتر و مسموم تر شدن فضای سایته
الان داخل ایران ارزون ترین و راحت ترین وسیله ای که بشه خرید تا بشه اون فرد رو گیمر خطاب کرد کنسوله هر کسی هم ک کنسول گرفته به راحتی میتونسته کنسول دیگه ای رو بگیره اما دلش نخواسته معیاراش با معیارای تو یکی نبوده تو انحصاری میخواد اون گرافیک روی بازی های مولتی پلتفرم میخواد این دلیل نمیشه که خرید و علاقه ی اونرو زیر سوال ببری اگه خواستی با دلیل نقدش بکن ولی توهین الکی نکن
#کی_تا حالا_جدی _گرفتیمش
فکر میکنی برای چی لقبش ننه خاوره؟ برای قشنگی نیست که 🙂
خب راسته میگه دیگه صد خورده ای نقد امثال گاد و لست کجا شانزده هفده تا نقد هفده سال پیش کجا. من هر وقت خواب نداشتم دسته وان رو میدادم داداشم می گفتم تو هیلو پنج بازی کن خودمم نگاه میکردم بعد از ده دقیقه چنان حس خواب آلودگی سراغم میومد ده تا قرص خواب آور نمیتونستن باهاش رقابت کنن.
تصحیح میکنم
بازی متال گیر ۲ سال ۲۰۰۲ برای ایکس باکس ۳۶۰ هم اومد پس هیچی
ولی اونای دیگه درسته
توم خوب میشی
واقعا خیال منو راحت کرد اینقدر گیم پلی قشنگ ، سینمایی و واقعه گرایانه بود که خدایش منم نگران شدم نکنه وقتی بازی عرضه بشه انتظارا خیلی بالا بره ولی واقعا که خیلی خوب بود و خدا روشکر
واقعا خارق العاده بود
– مثلا وقتی اِلی تیر خورد به بدنش جای تیر موند تو بدن و وقتی تیر خورد دستشو تو جای که تیر خورده بود گذاشت
– دشمنا همدیگرو با اسم صدا می کردن و حتی می گفتن برای یکیشون چه اتفاقی افتاده
– گشتن دشمنا و سخت تر کردن مخفی کاری حتی زیر کامیون رو هم می گشتن
– فیزیک خارق العاده بازی و فرو نرفتن بدن و وسایل الی تو برگا و دیوار
حرکتام که واقعا طبیعی بودن مثلا الی اول گیم پلی و بعد کشتن اولین دشمن چاقو رو جمع می کنه و تو جیبش می زاره یا وقتی تو آخر گیم پلی یکی از زنا رو می کشه و ۴ تا تیر رو از زمین بر می داره و می زاره تو کوله پشتیش (نه مثل بازی های امروزی یهو تیرا برن تو کوله بدون حرکت کاراکتر)
خدایا کی این بازی می آد واقعا TLOU اول هم تو نسل قبل هم این نسل که خیلی عالی بود این ۱۰۰ برابر از اون بهتر می شه
ایشالله تو PSX دیگه تاریخ عرضش رسما اعلام میشه
تازه خیلی چیزا دیگه هم هست نگفتی
مثل بیرون کشیدن تیر
مثل تکون خوردن برگا
مثل نورپردازی عالی بازی
جاخالی دادن تو یک بازی سوم شخص تاحالا همچین چیزی نداشتیم
مثل جا به جایی بین قفسه ها
مثل بلاک کردن ضربه توسط دشمنای قوی تر اونم تو این سبک
و…..
ناتی داگ خداوکیلی بهترین استودیو دنیاس
قسم خوردم کسی فکر نکنه بحث فن بوی بازیه. دیگه تعداد جوایز و متاهای بالای ۹۰ بازیاش گویای همه چیز هست
دقیقا
اینقدر زیادن که هر چی بگی باز یه لیست بلند بالا جا می مونه
اوممم.. نه به این پیشرفتگی، حتی میشه گف ابتدایی بود، ولی الن ویک سیستم جاخالی ۳وم شخص داش..
و تقریبن هر بازی سوم شخص شمشیری دیگه ای که هس.. البته این با شمشیریا مقایسه نشه بهتره
و قابل توجه کسایی که میگن گیمپلی که دیدیم الکی و ادیت شدست
خب سر نمایش پارت یک اعلام کردن که اسکریپت شده بود دمو و رفتار هوش مصنوعی . اما اینبار دارن میگن از خود بازی بوده واقعا . اونایی که توی تریلر گیمپلی بودن ادم بودن . لعنتیا واقعا حس نمیکردی یه سری موجود مجازین . واقعا رفتار داشتن . به حجم کاری که روی بازی گذاشتن فکر میکنم و به این فکر میکنم که قراره بازی بعدیشون توی نسل بعد از این طبیعی تر باشه واقعا مغزم به انفجار میرسه . تعداد دفعاتی که تریلر گیمپلی رو تماشا کردم از دستم در رفته دیگه . کی هستی تو نیل دراکمن ؟ این گرافیستا و این برنامه نویسا رو از کجا پیدا میکنی ؟ این اینماتورا کجان ؟ لا مصب من منتظر بودم بازی پیشرفت داشته باشه نسبت به قبل ولی توی لعنتی از سقف انتظارات من هم بهتر ساختی بازی رو . سونی باید مغز قاطر خورده باشه بذاره تو بری جای دیگه .
نسخه اول یکی از بهترین تجربه های عمرم بود این نسخه خیلی پیشرفت داشته تو مبارزات تن به تن و مخفی کاری ۱۰۰% موفقیت بیشتری کسب میکنه. :inlove: :heart:
این ابرشاهکار تمام مولفه های بازی های ویدیوئی رو ارتقاء میده یه نمونش هوش مصنوعی که بعد از انتشار این بازی تلاش بازیسازها و رقبا برای تقلید از اون رو خواهیم دید 😎 :yes:
امیدوارم نسخه ی اولو کنار بزنه. فقط از گیم پلی ترس داشتم ک اونم خیالم راحت شد.
مث اینکه واس انیمیشنا و … ناتی داگ از یه تکنولوژی استفاده میکنه ک اونو واس خودش طراحی کرده. و خود سیستم با توجه به موقعیتی ک شخصیت توشه انیمیشن رو انجام میده . مثلا وقتی کنار یه ماشین باشه جاخالی به اون صورت ک تو تریلر دیدیم انجام میشه. به همین دلیل انیمیشنا همه صددرصد تو بازی اخر هستن.
ولی برای بازی های دیگ استودیو نهایتا واس دو تا حرکت باید خودش تعریف کنه واس همین وقت گیر میشه و نمیشه انیمیشنای زیادی رو به کار برد.
ناتی داگ حقیقتا پیشگامه تو صنعت گیم
لطفا خبر سـوزش رئیس استدیوی ایدوس مونتریال (سازنده ی توم ریدر) رو هم پوشش بدین.
بیچاره ها هرکاری میکنن به سطح ناتی داگ نمیرسن واسه همین تو توییتر درباره ی بازی چرت و پرت میگن.
خدا میدونه چقدر تلاش کردن تا آنچارتد۴ رو کپی کنن ولی ناتی داگ با لست ۲ اومد و دوباره استاندارد هارو جا به جا کرد.
قضاوت با شما:
توم ریدر: https://goo.gl/cScPgt
لست آف آس : https://goo.gl/A497LJ
بازیشون هنوز به سطح آنچارتد ۱ نرسیده اونوقت میان به ناتی داگ تیکه میندازن.
خوشحال میشم اگه یکی از مسئولین سایت توضیح بده چرا کامنت های سونی فن ها دیرتر از بقیه تایید میشه؟ بارها شده دیدم کامنت های من دیرتر از بقیه درج میشه در حالی زودتر از بعضی از کامنت های تایید شده فرستاده شده.
شما خودت را ناراحت نکن
شاید یادت نباشه ولی موقع عرضه تامب رایدر قبلی،وقتی گیمر ها متوجه کپی و اسکی تامب رایدر از انچارتد شدند و شروع کردند به مقایسه کردن این دو،استودیو و ناشر برگشتن گفتن که ما رقیب های مهم تری داریم!
یعنی زرشک!
ناتی داگ در حد ما نیست که بخوایم باهاش رقابت کنیم،رقبای ما شاخ تر از این حرفا هستند و …
حالا معلوم شد همون سال بیگ وینر چه گیمی بوده
و تامب رایدر یه انحصاری زمانی کاملا متوسط فراموش شد
الان هم David Anfossi سرکرده Eidos Montreal توییت زده که کل انیمیشن و گیمپلی فیک بوده
میدونی چرا؟
چون ساخت هوش مصنوعی با این پیچیدگی کار اینا نیست
کار هر خر نیست خرمن کوفتن،گاو نر میخواهد و مرد کهن
این واکنش ناتی داگ به همین عرایض این بزرگوار بوده تا دهنش رو گل بگیره
قیافه این فرد بعد عرضه بازی دیدن داره
از توییتش اسکرین شات گرفتم،اگه بعدا یادم بمونه بعد عرضه بکوبم تو صورتش،شاید دیده نشم ولی حتی یه نفرم ببینتش بسه!
اقا بیچاره شوخی کرد بعدش گفت من خودم ناتی داگ فنم و منتظر اینم :laugh:
مرض نداره خودشو ترول کنه ک
به قول mo1234
این بازی یقینا و مسلما در گوتی سال ۲۰۱۹ هست
:laugh: :laugh: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
فقط مث اون حوصله ندارم راجع به گوتی توضیحات کامل رو بدم
ایشالا خودش میاد توضیح میده :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
.
.
.
به امید این که با گیم پلی جوئل سورپرایز شیم
موقع انتشار بدتر که نمیشه هیچ ۱۰۰ برابر بهتر از الان هم میشه من به ناتی داگ ایمان دارم واقعا نوش جونشون ۲۰۰ تا جایزه گوتی
بازی هنوز در مرحله آلفا هست و برای قضاوت کیفیت نهایی محصول زود هست.برای من بیشتر شبیه یه دمو با رفتارهای از پیش برنامه ریزی شده برای NPCها بود.نسخه اول موفقیتش رو مدیون روایت داستان عالی،گیمپلی متفاوت،شخصیت پردازی قوی و نگاهی متفاوت و واقعیتر نسبت به مبحث آخرالزمان و خوب و بد بود.ناتی داگ همیشه در بحث گرافیک و واقعی جلوه دادن حرکات کاراکترها فوق العاده عمل کرده.اما موفقیت این نسخه در گروی نوآوری های این استودیو برای نسخه دوم این عنوان قرار داره.بشخصه انتظار دارم ناتی داگ مکانیک های جدیدی برای نسخه دوم معرفی کنه.این مکانیک های نوآورانه در کنار شخصیت های عمیق و پرداخته شده و یک داستان و گیمپلی قوی میتونه موفقیت های نسخه اول رو تکرار کنه در غیراین صورت این نسخه میتونه به سرعت زیرسایه نسخه اول محو بشه.با توجه به تاثیراتی که نسخه اول در شیوه کارگردانی،طراحی هوش مصنوعی و کات سین دیگر انحصاری های سونی داشته،ناتی داگ کار سختی در پیش داره و امیدوارم از این چالش سربلند بیرون بیاد.
یکی از بازیایی هست که هیچ وقت نتونستم حتی سری اولش رو بازی کنم
(یکی از بدبختیای پی سی فنا) 🙁 🙁
امیدوارم روزی برسه که فنای Pc و Xbox one X همچنین گیم پلی و گرافیکی فنی سنگین رو تجربه کنند و از pc و Xbox one X غول نسازن :yes:
جادوی صنعت گیم رو استودهای سونی به خوبی یاد هستن :yes:
اگ فقد جاخالی ۲مرحاله ایه و اونجا که از رو کانتره پرت شد، به وفور تو بازی دیده شه..
فقد میگم اللللله الله :inlove: :inlove:
.
تازمان عرضش چیکا کنیم اخه :-((
این بازی مطمعنا صنعت گیم رو متحول میکنه و بازی های نسل بعد سعی میکنن همه ازش تقلید کنن،هنوز که هنوزه بازی مثل نسخه اولش نیومده از روایت داستان گرفته تا گیمپلی و اون ارتباطی که آدم با شخصیت های بازی برقرار میکنه،یادمه تو بازی به جایی رسیده بودم که واقعا اون حسی که دارم از الی محافظت میکنم بهم دست داده بود. :laugh: :laugh: :laugh:
دوستان پی سی باز اگر نت خوبی دارن میتونن این بازی رو و شماره یکش رو روی پی سی و psnow اجرا کنن و لذتشو ببرن :evilgrin:
البته به یک کنترلر پی اس ۴ نیاز دارید و باید با بلوتوث پیر کنید و بازی کنید
خیلی با نسخه یکش حال کردم و داستان و گیم پلی واقعی و زیبایی داشت ولی بیشترین لذتی که از بازی بردم و میبرم مربوط به بخش مولتیش میشه و برای نسخه دومش هم بیشتر برای بخش مولتیش هایپم فقط اونایی که بازی کردن و تو بخش مولتی حرفی برای گفتن دارن میفهمن
دقیقا! منم بیشتر برای مولتی هایپم…
قبلا هم اشاره کرده بودم که ناتی داگ با این بازی معیارهارو جا به جا میکنه،ناتی داگ هست که یه سری شرکت هارو وادار میکنه یه سری موارد رو به بازیشون اضافه کنن
منم به عنوان یه طرفدار tlou2 یه لحظه ترس توی دلم افتاد که نکنه اینارو فقط واسه ی یه نمایش فقط اینجوری جلوه دادن خیلی از شرکت ها توی معرفی توی تریلر گیم پلی چیزهایی اضافه میکنن که توی خود بازی نیس
اما با این خبر خیالم جمع شد ،به لحظه ای که زیر ماشین خوابیده اسلحه رو مسلح میکنه نگا کنید فوق العادس
امیدوارم هر گیمری اینو دور از فن بودن تجربه کنه حالا به هر طریقی بهرحال همه ما معیار هایی داریم که کنسول رو طبق اون انتخاب میکنیم اما یه سری از بازی ها هستن که توی کنسول رقیب به دلمون میشینه و دوست داریم تجربش کنیم امیدوارم دور و برتون هر چند نوع کنسول باشه و همه ی شاهکار هارو بازی کنید لذتشو ببرید مبارک دنیای گیم :-* :inlove:
این که معلوم بود :inlove: great
اگر واقعی بود عالیه ولی یکم درست شده میزد
بله همه نمایش ها در کنفرانس اسکریپت هستن البته خیلی از دوستان قبول کردنش سختشون هست مگر اینکه شما کسی که بازی میکنه رو ببینی اونجا داره بازی میکنه
عاشق این جور بازی هام واقعا یک لذت خاصی داره . داستانی زیبا گرافیک زیبا گیم پلی زیبا
شیر ننت حلالت باشه نیل دارکمن