E3 2018 | اطلاعات و جزئیات فراوانی از بازی The Last of Us Part II منتشر شد - گیمفا
E3 2018 | اطلاعات و جزئیات فراوانی از بازی The Last of Us Part II منتشر شد - گیمفا
E3 2018 | اطلاعات و جزئیات فراوانی از بازی The Last of Us Part II منتشر شد - گیمفا
E3 2018 | اطلاعات و جزئیات فراوانی از بازی The Last of Us Part II منتشر شد - گیمفا

E3 2018 | اطلاعات و جزئیات فراوانی از بازی The Last of Us Part II منتشر شد

امیرحسین نصرتی
۰۲:۴۱ ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
E3 2018 | اطلاعات و جزئیات فراوانی از بازی The Last of Us Part II منتشر شد - گیمفا

عنوان The Last of Us Part II اگر مورد انتظارترین بازی حال حاضر نباشد، یکی از مورد انتظارترین‌ِ آن‌ها است و بازی‌بازان زیادی از سراسر دنیا منتظر هستند تا این عنوان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازی کنند. به‌تازگی اطلاعات جدیدی از تاریخ انتشار و جزئیات گیم‌پلی این بازی منتشر شده است. با گیمفا همراه باشید.

روز گذشته در جریان پنل E3 Coliseum تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی The Last of Us Part II یعنی استودیو ناتی داگ (Naughty Dog) در این پنل حضور یافتند و طی آن اطلاعات و جزئیات جدیدی از این بازی به اشتراک گذاشتند که در ادامه می‌توانید این جزئیات را مشاهده کنید:

  • فلسفه اصلی پشت گیم‌پلی این بازی “تحت فشار قرار دادن” است. تیم ناتی داگ برای این‌که تجربه‌‌ی واقع گرایانه‌تری ایجاد کنند گیم‌پلی این بازی را طوری طراحی کرده‌اند که الی تعامل بیشتری به محیط داشته باشد و به آن وابسته‌تر باشد.
  • تیم سازنده همچنین سعی کرده تا هوش مصنوعی دشمنان بازی را مانند افراد واقعی طراحی کند تا آن‌ها شبیه دشمنان معمولی که در بازی‌های دیگر شاهدشان هستیم نباشند؛ به عنوان مثال دشمنان بازی یک‌دیگر را با “نام” صدا می‌کنند.
  • الی پیش‌تر نیز در Left Behind قابل بازی بود اما سازندگان چیزهای زیادی را گسترش داده‌اند. بازی همچنان برروی الی متمرکز است اما همه چیز از جمله مبارزات، مخفی کاری، Crafting و گشت و گذار‌ها به سطح بالاتری منتقل شده‌اند. این یک “تجربه‌ی کاملا جدید” برای بازی‌بازان است که گزینه‌های بیشتری در مقابلشان قرار می‌دهد.
  • حالا بازی‌بازان می‌توانند جاخالی دهند و این عمل هسته‌ی اصلی سیستم مبارزات تن به تن و نزدیک این بازی را تشکیل می‌دهد. به طور کلی مبارزات گزینه‌های بیشتری در اختیار بازی‌باز قرار می‌دهد. هدف ساختن فرصت‌های خلاقانه است؛ چراکه این‌ها خودشان باعث خلق موقعیت‌های هیجان‌انگیز زیادی می‌شوند.
  • شما هرگز به طور کامل مخفی نمی‌شوید و چگونگی مخفی شدن شما به میزان بلندی علف‌هایی است که در آن مخفی شده‌اید و عناصر مشابه نیز به محیط بستگی دارند. شما همچنین می‌توانید پرش کنید و این گیم‌پلی “عمودی” (هوایی) جدیدی را به بازی اضافه می‌کند.
  • Crafting در این بازی گسترده‌تر و درگیرکننده‌تر شده است؛ به عنوان مثال تیر‌های کمان متنوعی برای Crafting وجود دارد.
  • هر آیتم یک جایگاه مخصوص را پر خواهد کرد.
  • حرکت کردن و گشت و گذار با گزینه‌های بیشتری همراه هستند، مانند خزیدن از میان فاصله‌های تنگ و باریک و سینه‌خیز رفتن برای نزدیک شدن به دشمنان.
  • سیستم انیمیشن دشمنان همان سیستمی است که برای الی به کار رفته است، شما شاهد عوض شدن ناگهانی انیمشن‌های دشمنان نخواهید بود، آن‌ها حس طبیعی‌تر و تهدیدکننده‌تری به شما القا خواهند کرد.
  • این “بازی بسیار بزرگی” است. داستان بازی همچنان خطی‌ است اما بازی‌بازان گزینه‌های زیادی برای حرکت در محیط‌های بسیار وسیع خواهند داشت.
  • فضاهای بازی همواره احساس خطر و مبارزه را به شما القا می‌کنند و همیشه یک تهدید برای شما وجود دارد، در این بازی هیچ مکانی امن نیست.
  • دشمنان با یک‌دیگر زیاد ارتباط برقرار می‌کنند. به عنوان مثال هنگامی که آن‌ها جنازه‌ای در جنگل پیدا می‌کنند سطح هوشیاریشان بالاتر می‌رود، به تدریج افراد بیشتری از این اتفاق با خبر می‌شوند و نیروهای کمکی به محل خواهند آمد. این سیستم به صورت واقع‌گرایانه عمل می‌کند و هوش مصنوعی سعی می‌کند تا از راه‌های واقعی و طبیعی مکانی که الی در آن مخفی شده است را پیدا کند و با او درگیر شود.
  • Infectedها بازگشته‌اند و فضای گیم‌پلی آن‌ها گسترش یافته است. انواع جدیدی از آن‌ها وجود دارد که به گونه‌ای با روایت داستان عمل می‌کنند که منطقی به‌نظر برسد. آن‌ها نه‌تنها برای الی بلکه برای دشمنان او نیز تهدیدی جدی محسوب می‌شوند.
  • تریلری که دیروز از بازی به نمایش در آمد همچنان در شهرستان جکسون جریان دارد. الی یکی از کسانی است که می‌خواهند این شهرستان را امن نگه دارند. اوضاع عادی شروع می‌شود و سپس همه چیز به هم می‌ریزد.
  • شخصیت‌های منفی بازی همچنان رگه‌های از انسانیت درون آن‌ها وجود دارد و تنها یک “آدم بده‌ی” معمولی نیستند و ابعاد و پیچیدگی‌های شخصیتی بیشتر دارند.
  • پیرمردی که در تریلر از آن صحبت می‌شد جوئل بود که “جایی بیرون از این اطراف” قرار دارد.
  • جسی رهبر گشت‌زنی است و جوئل او را تحت فشار قرار داده تا الی را در امان نگه‌دارد. دینا (که شانون وودوارد نقش او را ایفا می‌کند) با الی وارد رابطه شده است.
  • صحنه‌ی ابتدای تریلر با مشکل مواجه شد زیرا تجهیزات دوربین ضبط حرکات اجازه‌ی نزدیک شدن بازیگران به یک‌دیگر را نمی‌داد. به همین دلیل برداشت اولیه این سکانس بدون حضور دوربین‌های مخصوص انجام شد تا انیماتورها با دیدن حرکات بازیگران بتوانند این صحنه را بازسازی کنند. شما می‌توانید تصویر ضبط این صحنه را از اینجا مشاهده کنید.
  • پیاده‌سازی این صحنه و جزئیات آن (مخصوصا در مورد موهای شخصیت‌ها) حتی از نظر تکنولوژیکی نیز بسیار دشوار بود.
  • تاریخ انتشار این عنوان تا زمانی که بازی به آن “خیلی نزدیک” نشده اعلام نخواهد شد، بنابراین ما درحال حاضر به تاریخ انتشار بازی نزدیک نیستیم.

جزئیات و اطلاعات ارائه داده شده توسط توسعه‌دهندگان دیوانه‌کننده به نظر می‌رسند! نظر شما درباره‌ی جزئیات و ویژگی‌های جدید اضافه شده با این بازی چیست؟ با ما درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

E3 2018 | اطلاعات و جزئیات فراوانی از بازی The Last of Us Part II منتشر شد - گیمفا
E3 2018 | اطلاعات و جزئیات فراوانی از بازی The Last of Us Part II منتشر شد - گیمفا
E3 2018 | اطلاعات و جزئیات فراوانی از بازی The Last of Us Part II منتشر شد - گیمفا
E3 2018 | اطلاعات و جزئیات فراوانی از بازی The Last of Us Part II منتشر شد - گیمفا
E3 2018 | اطلاعات و جزئیات فراوانی از بازی The Last of Us Part II منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Fight Club گفت:

    نه اتفاقا… خیلی زیبا و متین صحبت کردین
    لذت بردم…
    منتها دوست عزیزم.. شما یه سری دوستان این اشتباه رو انجام میدید… و فکر میکنید بنده مشکلی با این قضیه دارم…
    نه اصلا و ابدا با این قضیه مشکلی ندارم… و بهشون احترام میزارم…
    حرف بنده اصلا چیز دیگست…
    حرف من اینه چرا Naughty Dog باید بیاد همچین محتوایی که هنوز برای خیلیا غیر قابله درکه… چه اینجا چه تو غرب.. بیاد تو e3 به نمایش بذاره
    به نظرم.. دلیلی برای این کار وجود نداشت… ما تو dlc نسخه اول با خصوصیت و گرایش های الی اشنا شدیم…
    بنده فقط از نخ نما شدن اینجور حرکتا… چه تو هالیوود و الان هم Naughty Dog صحبت کردم..
    و بازم تکرار میکنم.. که بنده با قضیه هیچ مشکلی ندارم… و اتفاقا کاملا هم قبولش دارم
    انسان ازاده گرایش های خودشو انتخاب کنه :yes:

  • خب خبر خوشحال کننده زنده بودن جوئل بود.
    قطعاً این بازی یک نسل جلوتر از بقیه بازیاس.

  • ShahinSky گفت:

    منم حال نکردم با این حرکت اما اینطور برداشت میکنم که الی اونقدر مرده و قویه که اصلا مرد جماعتو ادم حساب نمیکنه که بخاد بهشون راه بده
    فلسفه پشت خوده شخصیت محکم الی و گرایش جنسیش وجود داره که مهمم نیست،‌ اصل بازی گیم پلی و سیستم مبارزات باحالشه

  • last_fighter گفت:

    از مهمترین ویژگی این بازی احساس تنها بودن و اسیب پذیر بودن شخصیت بازی هستش که محیطی رئالیسم و تاریک رو باورپذیرتر میکنه. بهبود موتور گرافیکی و ایده ها نواورانه و کارنامه درخشان بازی سازان وصرف هزینه هدفمند و باب سلیقه و هدف قرار دادن این قشر خاص (بازی کن ها) که گاهی به وسواس دچار میشن نتیجه اش میشه به یقین بهترین بازی نسل.
    این بازی از همه لحاظ تاکنون از همه بازی های رقیب خودش و هم خانه ای خودش یعنی انچارتد بالاتر بوده.
    ثمره تلاش و احترام به شعور بازی کن ها و تیم حرفه ای میشه این.
    well done. well done. :star: :star: :star: :star: :star: :yes: :yes: :yes:

  • mohamad 47 گفت:

    بازم میخواد بیاد صنعت گیم رو جابه جا کنه.این اطلاعاتی که داره میگه رو واقعا ناتی داگ از عهدش برمیاد.تریلر رو که نگاه میکردم همین طور دهنم باز مونده بود از اون گرافیک و هوش مصنویی و حرکات و انیمیشن ها.چه بازی بشه!!!

  • Fight Club گفت:

    دوست عزیز… بهتره مسائل رو با هم قاطی نکنیم
    کسی نگفت چرا الی همنجنس گرا هست یا نیست…
    موضوع بحث ما اینه… چرا باید تو نمایش جند دقیقه ای محدود بازی… چنین محتوایی نشون داده بشه
    مشکل مملکت ما هم دقیقا همینه..
    هیچ مسئله ای رو باز نمیکنیم.. اگرم بخوایم باز کنیم.. همه علیه هم جبهه میگیرن
    و بحث بی فایده میمونه..
    شما لطف کن برو تو کانال های خارجی… این بحث ها اونجا هم مطرح میشه

  • ronix گفت:

    سلام دوستان گلم خسته نباشید
    امیدوارم که همه از e3 امسال راضی بوده باشید
    من به عنوان یک گیمر بی طرف خواستم‌ بگم که کنفرانس سونی بهتر بود به چند دلیل.بعضی از دوستان میگن که مایکروسافت ای پی های جدیدش بیشتره قبول اما فقط معرفی مهم نیست اینکه این ای پی قابلیت مطرح کردن رو داشته باشه و از همه لحاظ با کیفیت باشه هم مهمه.مایکروسافت میاد ایکس واح ایکس رو تولید میکنه که در قدرت گرافیکیش شکی نیست اما بازی هاش در حد همون ایکباکس وان اس جوحدم به غیر چند تا بازی مثل فورزا که واقعا خوب بود منظورم اینه که‌ مایکروسافت زیادی داره به انلاین اهمیت میده بازی کیفیت اجرایی هم‌ میخواد..دلیل سوم اینه که نباید بازی ها از محتوای داستانی تهی بشن که واقعا بازی های ماکرو دارن ضعیف عمل میکنن اینو از فنای گرس اف وار بپرسید که شماره ۱٫۲٫۳ رو نمیشه با ۴ و ۵ مقایسه کرد و از اصل و نصبش دور افتاد..در واقع کنسول ارتقا پیدا میکنه که کیفیت بره بالا والا با ps3 و xbox 360 هم میشد انلاین زد…دلیل بعدی اینکه ماکرو کنترل روی کیفیت بازی ها نداره یا اگه داره ضعیفه فقط ساپورت کردن شرکت بازیساز مهم نیست که باید کنترل هم داشت چه بلایی سر کوانتوم بریک اومد اما بلاد بورنو شما ببینید واقعا سونی مثل یه مامور بازرس از بازی هاش مراقبت میکنه..اما خب ماکرو هم‌ تو بعضی از شرایط خوب داره عمل میکنه و نکته مثبت تو کل کنفرانس ماکروسافت توضیح برای همکاری با شرکت های خوب برای عناوین انحصاری بود که خیلی راضی کننده بود.من e3 امسال رو خیلی دوست داشتم عناوین محشر سونی…بازی های اوری ۲ و فورزا هاریزون هج عالی بودن.. اما قطعا یه پازلش کم شد اونم معرفی بلاد بورن ۲ بود که تا معرفی نشه این پازل ناقص میمونه…نینتندو هم که همیشه عالیه…موفق باشید

  • ronix گفت:

    سلام دوستان گلم خسته نباشید
    امیدوارم که همه از e3 امسال راضی بوده باشید
    من به عنوان یک گیمر بی طرف خواستم‌ بگم که کنفرانس سونی بهتر بود به چند دلیل.بعضی از دوستان میگن که مایکروسافت ای پی های جدیدش بیشتره قبول اما فقط معرفی مهم نیست اینکه این ای پی قابلیت مطرح کردن رو داشته باشه و از همه لحاظ با کیفیت باشه هم مهمه.مایکروسافت میاد ایکس واح ایکس رو تولید میکنه که در قدرت گرافیکیش شکی نیست اما بازی هاش در حد همون ایکباکس وان اس جوحدم به غیر چند تا بازی مثل فورزا که واقعا خوب بود منظورم اینه که‌ مایکروسافت زیادی داره به انلاین اهمیت میده بازی کیفیت اجرایی هم‌ میخواد..دلیل سوم اینه که نباید بازی ها از محتوای داستانی تهی بشن که واقعا بازی های ماکرو دارن ضعیف عمل میکنن اینو از فنای گرس اف وار بپرسید که شماره ۱٫۲٫۳ رو نمیشه با ۴ و ۵ مقایسه کرد و از اصل و نصبش دور افتاد..در واقع کنسول ارتقا پیدا میکنه که کیفیت بره بالا والا با ps3 و xbox 360 هم میشد انلاین زد…دلیل بعدی اینکه ماکرو کنترل روی کیفیت بازی ها نداره یا اگه داره ضعیفه فقط ساپورت کردن شرکت بازیساز مهم نیست که باید کنترل هم داشت چه بلایی سر کوانتوم بریک اومد اما بلاد بورنو شما ببینید واقعا سونی مثل یه مامور بازرس از بازی هاش مراقبت میکنه..اما خب ماکرو هم‌ تو بعضی از شرایط خوب داره عمل میکنه و نکته مثبت تو کل کنفرانس ماکروسافت توضیح برای همکاری با شرکت های خوب برای عناوین انحصاری بود که خیلی راضی کننده بود.من e3 امسال رو خیلی دوست داشتم عناوین محشر سونی…بازی های اوری ۲ و فورزا هاریزون هج عالی بودن.. اما قطعا یه پازلش کم شد اونم معرفی بلاد بورن ۲ بود که تا معرفی نشه این پازل ناقص میمونه…نینتندو هم که همیشه عالیه…موفق باشی

  • نمیدونم چی شد که این حرف ها رو زدی. فکر کنم من رو با یک نفر دیگه اشتباه گرفتی چون اگه کامنت های من رو خوانده باشی این حرف ها رو نمیزدی، البته من کلا زیاد نظر نمیدم چون وقتش رو ندارم، در مورد این مسلئه دیگه چیزی نمیگم چون جاش توی سایت گیم نیست و نمیشه همش در موردش بحث کرد و عده ی کثیری نوجوانان هستن میان سایت رو نگاه میکنن. من نمیتونم در مورد شما قضاوت کنم چون نمیدونم کی هستی ولی حالا که کامنت دادی باید بگم من نه انلاین بازی میکنم نه در مورد بازی قضاوت کردم چون گفتم هنوز زوده واسه این حرفا. همیشه اول کامنت رو کامل بخوان بعد جواب بده، حداقلش به عکس کاربریم نگاه میکردی یه شناختی از من پیدا میکردی. اگه بنده ۱۹ ساله گیم بازی میکنم میگی گیمر نیستم 😐 . در مورد God of war هم اصلا نفهمیدم چی گفتی. ولی همین که نظر دادی محبت کردی و حداقل به نظرم اهمیت دادی.

  • Darkmax204 گفت:

    “شخصیت‌های منفی بازی همچنان رگه‌های از انسانیت درون آن‌ها وجود دارد و تنها یک “آدم بده‌ی” معمولی نیستند و ابعاد و پیچیدگی‌های شخصیتی بیشتر دارند.”
    .
    بازیش عالیه! 🙂
    الانم دارم کامنتا رو میخونم میخوام ببینم بازم کسی هست با رد دد مقایسه کرده بازیو یا نه :rotfl:

  • Avelone گفت:

    اقا انصافاً فن بازی در نمی یارما ولی اینکه الان لست هست انچارتد هست رو باید مدیون کپ کام باشیم که با رزیدنت اویل۴ انقلابی در صنعت گیم ایجاد کرد که از نظر گیم پلی الهام بخش کلی بازی چه اول شخص چه سوم شخص شد اول شخص مثل بایوشاک سوم شخص مثل گیرز یا لست در ضمن کی گفته بازیای ps رو نمیشه رو پی سی اجرا کرد یک شبیه ساز ps4 بخر یا دانلود کن فقط سیستم غول می خواد

  • r_313 گفت:

    با این که با زن ها موافق نیستم اما کاملا درست و به جا گفت. ما برای بکش برو جلو یا قشنگ و خوب بکش برو جلو بازی نمی کنیم که از گیمپلی متحیر بشیم و بدون توجه به شخصیت پردازی بریم بازی رو تجربه کنیم. ضمن این که خیلی خیلی تاثیرات بدی میتونه داشته باشه به دلیل این که یه عده به خاطر علاقشون به لست آو آس و الی سعی می کنند این حرکتو توجیح کنند و یا حتی ممکنه یه عده تو دنیا به سمت چنین چیز کثیفی کشیده بشند.

  • r_313 گفت:

    یه طومار نوشتید که یه کار کثیفو خوب و رمانتیک جلوه بدید. متاسفم براتون. منم اولش فکر کردم فقط رفیق فابریک همند ولی بعدش دیدم …

  • r_313 گفت:

    چه باشه چه نباشه زهر خودشو ریخت.

  • r_313 گفت:

    فقط اینو بگم که خوب یا بد بودن چیز ها به نوع نگرش افراد ربطی نداره. یه کار یا خوبه یا بد.

  • Farhadhadi گفت:

    سلام بله من با شما کاملا موافق هستم شخصیت الی رو خراب کردن ولی ناتی داگ شرکت خیلی بزرگیه و بازیهاش الگوی بازی سازی برای بسیاری از شرکتهاست با تشکر

    • r_313 گفت:

      سلام. ممنون از شما. درسته متاسفانه یا خوش بختانه بازی از جنبه های دیگه به جز شخصیت پردازی شاهکار به نظر میرسه. گیمپلیش تو تریلر فوق العاده بود. لست آو آس ۱ بهترین بازی عمرم بود. برا همین وقتی این تریلرو دیدم خیلی ناراحت شدم که این اتفاق افتاد.

  • r_313 گفت:

    اینا بی ارزش نیستند. چیزاییند که یه شاهکار هنری و یه کاراکتر محبوبو به فنا میدند و البته کلی مسائل و مشکلات دیگه تو جامعه به وجود میارند.

  • r_313 گفت:

    جالبه. جدیدا به کسی که منطقی فکر می کنه و حرفاییو که بهش دیکته می کنند قبول نمی کنه میگند تو چهل سال پیش زندگی می کنی.

  • amin گفت:

    راستی من همین الان متوجه شدم توی اون دانشگاه کلرادو توی فصل پاییز یه نوشته بود که میگفت طبق تحقیقاتشون این قارچ توسط مایعات بدن هم منتقل میشه و خب الی هم یه فرد مبتلا به حساب میاد(به همون دلیل هم جول توی بهار و وقتی الی از هوش رفته بود تنفس دهان به دهان نداد) ،ولی وقتی دیوید رو گاز گرفت گفت که حالا تو هم تبدیل میشی!و سر جریان همین بوسیدن بزاق هم رد بدل شده طبیعتا.
    پس الی دوست صمیمیشو به فنا داد؟؟ 😀

  • Eranux گفت:

    یکی‌ از دلایلی که تو‌ این تریلر این قضیه نشون داده شد بحث عمق شخصیت کاراکتر ها و روابط پیچیده شخصیت هاست.
    الی از دختره می پرسه چرا آدمای تو این اتاق باید از اینکه من در کنار تو هستم بترسن؟ من فقط یه دختر هستم.
    دختره جواب میده اونا باید از تو وحشت داشته باشن…
    صحنه کات می خوره و به گیم پلی میره که نشون‌ میده در بازی باید با خشونت بالایی دشمنان رو بکشیم.
    جذابیت این بخش از تریلر به این هست که علاقه پنهان اون دختر به الی باعث وحشت آدمای تو اتاق میشه که به اون دختر علاقه دارند و همزمان کارکشتگی و مهارت الی در مبارزات باعث وحشت دشمنان الی میشه.
    گفتم عشق پنهان، چون اگه به چشم های الی و حالت صورتش دقت کنید، متوجه میشید که خود الی هم از عشق اون دختر به خودش خبر نداره و تعجب کرده، دلیل دیگش اینه که تو صحنه قبل الی داره به پسره میگه در کمتر از یکی دو هفته با اون دختری که به الی علاقه داره دوباره دوست خواهند شد، پس الی نمی تونسته از عشق اون دختر به خودش آگاه باشه…
    امیدوارم این برداشت من جواب سوالتون رو داده باشه.

  • r_313 گفت:

    راستش تو اون دی ال سی من فکر نمی کردم که اینجوری باشه و فکر کردم یه دوستی بچگانه ی سادست. خیلیا هم یا شک داشتند یا میگفتند نیست.

  • wind گفت:

    بازیش عالی می شه،مثل قبل

E3 2018 | اطلاعات و جزئیات فراوانی از بازی The Last of Us Part II منتشر شد - گیمفا