دایس: ما همیشه تلاش می‌کنیم تا نزدیک‌ترین تجربه ممکن به واقعیت را برای شما به ارمغان بیاوریم - گیمفا
دایس: ما همیشه تلاش می‌کنیم تا نزدیک‌ترین تجربه ممکن به واقعیت را برای شما به ارمغان بیاوریم - گیمفا
دایس: ما همیشه تلاش می‌کنیم تا نزدیک‌ترین تجربه ممکن به واقعیت را برای شما به ارمغان بیاوریم - گیمفا
دایس: ما همیشه تلاش می‌کنیم تا نزدیک‌ترین تجربه ممکن به واقعیت را برای شما به ارمغان بیاوریم - گیمفا
دایس: ما همیشه تلاش می‌کنیم تا نزدیک‌ترین تجربه ممکن به واقعیت را برای شما به ارمغان بیاوریم - گیمفا
دایس: ما همیشه تلاش می‌کنیم تا نزدیک‌ترین تجربه ممکن به واقعیت را برای شما به ارمغان بیاوریم - گیمفا

دایس: ما همیشه تلاش می‌کنیم تا نزدیک‌ترین تجربه ممکن به واقعیت را برای شما به ارمغان بیاوریم

عرفان رحیمی صادق
۲۱:۰۲ ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
دایس: ما همیشه تلاش می‌کنیم تا نزدیک‌ترین تجربه ممکن به واقعیت را برای شما به ارمغان بیاوریم - گیمفا

پس از این که تریلر معرفی عنوان Battlefield V منتشر شد، نگرانی‌های زیادی از طرف طرفداران قدیمی این سری به وجود آمد که نگران بودند تا مبادا این بازی اعتبار و سندیت خود را از دست داده باشد. دایس نیز در واکنش به این نگرانی‌ها اظهار کرده که این نگرانی‌های بزرگ به هر چه جذاب‌تر شدن این بازی کمک زیادی خواهد کرد.

کارگردان عنوان  Battlefield V، لارس گوستاوسون (Lars Gustavsson) در مصاحبه‌ای با Metro GameCentral از این بازی به عنوان جذاب‌ترین نسخه این سری یاد کرده است چرا که این عنوان به جای شبیه سازی کامل جنگ، آن را با المان‌های دیگر مخلوط کرده و عنوان منحصر به فردی ارائه کرده است. وی در این زمینه اظهار داشته که:

باید بگویم که در یک سطح بالا، این عنوان جذاب‌ترین نسخه از سری Battlefield است که تا به حال عرضه شده. منظور ما از این حرف این است که تمام سعی خود را می‌کنیم تا یک تجربه واقع گرایانه قابل درک ارائه کنیم چرا که ما هیچ وقت سمت شبیه سازی کامل نخواهیم رفت؛ غنی سازی ویرانی کاری است که باید در میدان نبرد انجام دهید. در این عنوان شما با کشیدن سربازان، احیا کردن افراد دیگر، پس انداختن نارنجک‌ها، پرت کردن نارنجک‌ها با پا، یک میدان جنگ تعاملی را تجربه خواهید کرذ. پس با جمع کردن همه این موارد با هم و همچنین اضافه کردن ویژگی‌های بصری و صوتی این بازی می‌بینیم که محیط آن پویاتر از هر زمان دیگری است. برای لذت بردن از این بازی نباید بهترین بازیکن توییچ باشید چون من امسال ۵۰ ساله می‌شوم و این مورد درموردم صدق نمی‌کند.

گوستاوسون همچنین در خصوص مکانیزم‌های تخبریب‌پذیری و تکامل آن‌ها از زمان Battlefield Bad Company 2 و راه یابی آن‌ها به Battlefield V نیز صحبت کرد که در ادامه می‌توانید صحبت‌های وی را مشاهده کنید:

بسیاری از بازی‌بازان به Bad Company 2 برمی‌گردند ولی من فکر می‌کنم Battlefield 3 و Battlefield 4 و حتی Hardline قدم به جایی گذاشتند که سطح بندی یک مرحله بسیار پیچیده بود بنابراین من فکر می‌کنم ما کمی از سطح تخریب پذیری را از دست دادیم. به نظرم در حالی که با ساخت و توسعه Battlefield 1 راه خود را به سمت جلو پیدا کردیم، از آنجا به بعد توانستیم بازخوردهایی که از سمت بازی‌بازان دریافت می‌کردیم را به خوبی پیاده سازی کنیم و به چیزی که می‌خواستیم دست پیدا کنیم. اگر شما میدان نبرد را سطح بندی کنید، بازی‌بازان این گونه می‌گویند که “دیگر نمی‌توانیم به جلو حرکت کنیم چرا که هیچ پوششی باقی نمانده است‌‌!” این درست زمانی بود که این فکر جرقه خورد که در Battlefield 4/Battlefield 2 قابلین بازسازی پل‌ها را اضافه کنیم. پس می‌توانیم این طرح اولیه را اجرایی کنیم و به بازی‌بازان فرصت تقویت شدن بدهیم، پس اکنون همه بازی‌بازان این ابزار را در اختیار دارند و می‌توانند در مواضع استراتژیک دفاع خود را تقویت کنند. پس از آن نیز یک سرباز پشتیبان می‌تواند با استقرار یک رگبار سنگین، سلاح‌های ایستاده و حتی سلاح‌های قابل حمل آن را تجهیز کند و آن‌ها را روی آن مستقر کند. قبل از آن می‌توانید به کمپ بازگردید و با اطلاع از مکان سلاح‌های AA و سپس به کارگیری خلبان‌های خبره و کارآزموده سریعا آن را منهدم کنید. اکنون می‌توانید آن را در بین درختان مخفی کنید و یا این که به جایی که خلبان‌ها از آن اطلاع ندارند، منتقل کنید. بنابراین با این کار ما قدرت بیشتری در دست بازی‌بازان قرار خواهیم داد.

Battlefield V قرار است در تاریخ ۱۹ مهر ماه سال جاری (یازده اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) از طریق سرویس اوریجین برای کاربران رایانه شخصی و از طریق سرویس EA Access نیز برای کاربران کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس قرار بگیرد در حالی که می‌توانید با پیش خرید این بازی از تاریخ ۲۴ مهر (شانزده اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) از طریق سرویس دسترسی زودهنگام به آن دست پیدا کنید. این در حالی است که سایر افراد نیز باید تا تاریخ ۲۷ مهر (نوزده اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) برای تجربه این بازی صبر کنند.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دایس: ما همیشه تلاش می‌کنیم تا نزدیک‌ترین تجربه ممکن به واقعیت را برای شما به ارمغان بیاوریم - گیمفا
دایس: ما همیشه تلاش می‌کنیم تا نزدیک‌ترین تجربه ممکن به واقعیت را برای شما به ارمغان بیاوریم - گیمفا
دایس: ما همیشه تلاش می‌کنیم تا نزدیک‌ترین تجربه ممکن به واقعیت را برای شما به ارمغان بیاوریم - گیمفا
دایس: ما همیشه تلاش می‌کنیم تا نزدیک‌ترین تجربه ممکن به واقعیت را برای شما به ارمغان بیاوریم - گیمفا
دایس: ما همیشه تلاش می‌کنیم تا نزدیک‌ترین تجربه ممکن به واقعیت را برای شما به ارمغان بیاوریم - گیمفا
دایس: ما همیشه تلاش می‌کنیم تا نزدیک‌ترین تجربه ممکن به واقعیت را برای شما به ارمغان بیاوریم - گیمفا
دایس: ما همیشه تلاش می‌کنیم تا نزدیک‌ترین تجربه ممکن به واقعیت را برای شما به ارمغان بیاوریم - گیمفا
دایس: ما همیشه تلاش می‌کنیم تا نزدیک‌ترین تجربه ممکن به واقعیت را برای شما به ارمغان بیاوریم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

دایس: ما همیشه تلاش می‌کنیم تا نزدیک‌ترین تجربه ممکن به واقعیت را برای شما به ارمغان بیاوریم - گیمفا