تا به حال تعداد پیش خرید Black Ops 4 از WW2 فراتر بوده است - گیمفا
تا به حال تعداد پیش خرید Black Ops 4 از WW2 فراتر بوده است - گیمفا
تا به حال تعداد پیش خرید Black Ops 4 از WW2 فراتر بوده است - گیمفا
تا به حال تعداد پیش خرید Black Ops 4 از WW2 فراتر بوده است - گیمفا

تا به حال تعداد پیش خرید Black Ops 4 از WW2 فراتر بوده است

عرفان رحیمی صادق
۱۴:۵۸ ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
تا به حال تعداد پیش خرید Black Ops 4 از WW2 فراتر بوده است - گیمفا

علاوه بر این موضوع، روشن شده است که مراسم رونمایی و معرفی Black Ops 4 نیز پر بیننده‌ترین رویداد معرفی در تاریخ این سری بوده است.

شاید تیتر این مطلب شما را گمراه کند یا این که فکر کنید اشتباهی رخ داده است‌. اما نه، کاملا درست خواندید؛ اکتیویژن رسما اعلام کرده که پیش خرید Call of Duty: Black Ops 4 از نسخه قبلی این سری یعنی Call of Duty: WW2 تا به حال بیشتر بوده و سریع تر از آن در حال پیش روی است. واقعا موضوع عجیبی است که باعث تعجب همه ما شده است. از طرفی Black Ops 4 چه قبل و چه بعد از معرفی با انتقادهای بسیار شدید هواداران قدیمی این سری رو به رو شد چرا که برای اولین بار در تاریخ این سری، این عنوان فاقد بخش تک نفره داستانی یا همان کمپین است، از طرفی هم سال گذشته پس از این که اعلام شد WW2 پس از سال‌ها به ریشه‌های خود باز می‌گردد، توانست همه طرفداران را خوشحال و راضی کند. هر چه هست، ما هنوز در شوک هستیم و دقیقا نمی‌دانیم چه پیش آمده چرا که انتقادهایی که به Black Ops 4 وارد می‌شد، به مراتب بدتر و سنگین‌تر از چیزی بود که متوجه WW2 می‌شد و حال که فهمیدیم تعداد نسخه‌های پیش خرید شده این بازی از WW2 بیشتر شده است، می‌فهمیم شاید کاربران واقعا به وجود بخش چند نفره اهمیت نمی‌دهند.

راب کاستیچ (Rob Kostich) یکی از توسعه دهندگانی که همیشه در ساخت سری Call of Duty نقش بزرگی داشته، اعلام کرده است که مراسم رونمایی و معرفی Call of Duty: Black Ops 4 به رتبه نخست پر بیننده‌ترین ویدئوها در توییتر در کل دنیا رسیده و توانسته رکورد پر بیننده‌ترین رویداد معرفی در تاریخ این سری را به نام خود ثبت کند. طبق چیزی که منابع آماری اعلام کرده‌اند، مراسم معرفی این بازی تا به حال ۸۰ میلیون بار دیده شده است. همچنین تعداد نسخه‌های پیش خرید شده این بازی در مدت زمانی که از معرفی رسمی آن می‌گذرد نیز بیشتر از نسخه قبلی یعنی Call of Duty: WW2 بوده است.

تنها توجیهی که می‌تواند این میزان از استقبال را برایمان قابل فهم تر کند این است که کاربران به لطف پیشینه خوب سری Black Ops دست به این اقدام زده‌اند. علاوه بر این نباید از حق بگذریم که به جز فقدان بزرگ این عنوان، یعنی عدم وجود بخش داستانی، سایر قسمت‌های آن بسیار هیجان انگیز و وسوسه کننده هستند؛ از قسمت بتل رویال گرفته تا مدهای مختلف بخش چند نفره بسیار عالی و خوب کار شده‌اند که هیجان تجربه آن را قطعا بسیار بالا خواهند برد. بسیاری از بخش‌های نسخه جدید برای اولین بار به این سری راه پیدا کرده‌اند که می‌تواند توجیه بسیار خوبی برای میزان بالای پیش خرید این عنوان باشد؛ مانند همین بخش بتل رویال که بدان اشاره شد. باید منتظر باشیم و ببینیم آیا میزان کلی پیش خرید این بازی نیز از نسخه قبلی آن فراتر خواهد رفت یا خیر.

Call of Duty: Black Ops 4 قرار است اکتبر امسال برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود و فعلا خبری از انتشار آن برای نینتندو سوییچ نیست.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تا به حال تعداد پیش خرید Black Ops 4 از WW2 فراتر بوده است - گیمفا
تا به حال تعداد پیش خرید Black Ops 4 از WW2 فراتر بوده است - گیمفا
تا به حال تعداد پیش خرید Black Ops 4 از WW2 فراتر بوده است - گیمفا
تا به حال تعداد پیش خرید Black Ops 4 از WW2 فراتر بوده است - گیمفا
تا به حال تعداد پیش خرید Black Ops 4 از WW2 فراتر بوده است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Alireza-spv گفت:

    خدا رو شکر ک خریدنش و سمت بتل نمیان
    یاد روزایی بخیر ک بتل خالی از نوب بود
    الان میری مپ بتل ۴ هشتاد کیل میگیری ی بار میمیری اونم از بلندی میفتی پایین
    noobs everywhere
    البته بتل ۳ خالی از نوبه خدا رو شکر اونم چون مال نسل قبله هر کودک سالی ک مامان میشه فداش نمیتونه بازیش کنه

  • :no: :no:
    حالا خوبه مالی نیست
    اسم بلک اوپس داره ولی داستان نداره
    بعد چون توانایی ساخت داستان ندارند میان با ضعف داستانی نسخه قبل توجیه میکنند
    به جای درس گرفتن از گذشته شون میان اون رو علت حذف بخش داستانی قرار میدن
    من نمیدونم علت فروش بالا این بازی چیه؟ فقط بخاطر آنلاین ۶۰ دلار؟ یا بخاطر اینکه اسم کال اف و بلک اوپس داره؟

    • PSFAN@COD گفت:

      چی بگم والا،ادم این خبرو میبینه به خودش میگه تو هم بخر
      تهش میخرمش منم فایده نداره

      • Senatorbigy گفت:

        من دیروز با دوستم حرف میزدم داشتیم فورتنایت بازی میکردم و squads میرفتیم…یکی از هم تیمی هامون no skin بود 😀 اون گفت این یارو نوبه منم گفتم شاید پول نداره اون گفته نه اینطور نیست اون نوبه که اسکین نداره…منم گفتم اسکین من یارو اسکین free برای ps plus هست :laugh: اون گفت تو تم نوبی :no: گفتم من حاضر نیستم واسه fortnite پول خرج کنم پس اگه تو رینبو ۲۰۰ دلار خرج کردم پرو ام؟گفت آره پرویی ولی گفت من تا ۶۰ دلار هم واسه فورتنایت خرج میکنم 😐 ببینید آنلاین فن ها تا کجا رفتن :rotfl: منم آنلاین بازی میکنم و ازش لذت میبرم ولی همیشه آنلاین بازی نمیکنم 😉 ps4 for the players

  • کلن کال اف دیوتی هر وقت معرفی شده یه جو منفی داشته اما همه در نهایت میخرنش و همه هم راضی خواهند بود و لذت خواهند برد…..دوستانی هم که میگن بلک اپس ۴ تخیلیه باید بگم که این بازی ۱۰ سال دیگه ارتش امریکا هستش و به هیچ وجه تخیلی و فضایی نیستش…..

    • البته اگه ۱۰ سال دیگه آمریکایی در کار باشه :laugh: خودشونو با جنگ به فنا ندن
      الانو بچسب
      مطمعن باش ۵۰ سال دیگه آمریکا هم اینجد نمیشه یاد فیلم بازگشت به آینده میفتم یارو فیلم ساخته بود سال ۱۹۸۸ گفته بود ماشینا ۲۰۱۵ پرواز میکنن و آینده اونموقع رو به تصویر کشیده بود ولب الان که ردش کردیم آب از آب تکون نخورد حکایت تو هست

    • Alireza-spv گفت:

      الکی همه رو جمع نبند
      من ۶ ساله دس ب کالاف نزدم
      هنو رو استیم کالاف ۸ انلاین میزنم
      اعتقادی ب کالافای بعد ۸ ندارم
      و تا زمانیم ک کالافی در اون حد ساخته نشه یک ریال بابتش پول نمیدم

  • RAGE گفت:

    :pain: :pain: :pain: :pain: :pain:
    این دگ چی میگه ؟؟؟؟
    فک کنم فقط ما ایرانی ها بودیم که خیلی باهاش حال نکردیم
    البته عزیزان وطنی ای هم داریم که براشون مهم نیس فقط میخرن :silly:

  • mahdi_dj گفت:

    ببین چه کسانی فقط بخاطر یه اسم میخرند … اَی خِــــدا

  • Y PS گفت:

    هر چی مزخرفتر ، پرفروش تر!

  • از معرفی بازی خوشم امد و بتل رویال هم که به بازی اضافه شده تری ارک هم که پشت بازی هست پس دلیلی نمیبنم که ازش استقبال نکنم به خصوص اینکه به جای اینکه بیاد یک داستان کوتاه و بی سر و ته روایت کنه میاد و با شجاعت حذفش میکنه و همین شجاعت سازنده برای من ارزش داره که مردم رو به اسم داستان داشتن گول نمیزنه که وقتی بخری غیر از چند داستان تیکه تیکه چیزی نصیبت نشه قطعا بازی رو میخرم :yes: :yes:

    • ALi_O_O گفت:

      :yes: :yes:
      محمد رضا داره کاملا نظر منطقی میده به جای اینکه بیان یک داستان سطحی رو به بازی اظافه کنن اونو حذف کردن و تمام تمرکزشون رو گزاشتن رو مولتی پلیر بخش زامبی و بلک اوت .

    • Aiden گفت:

      COD BO4 دقیقا یک سینگل پلیر مثل بتلفیلد داره ولی مثل سازنده های بتلفیلد اسمش رو کمپینی با داستان عمیق نمیزاره.
      کمپین(!) بتل ۱ مثل یک بخش آموزشی برای مولتی پلیر بود که یاده بده چطور وسایل نقلیه رو کنترل یا نابود کنیم.

    • Alireza-spv گفت:

      بحث اینه که چرا باید داستان سطحی باشه؟
      چرا شرکتی که ۶۰ دلار داره میگیره باید داستان سطحی بسازه ک بعد حذفش کنه؟
      بابت ۶۰ دلاری ک میگیره باید داستان ویچر بسازه مگه چیه اینا از امثال راک استار و سی دی پراجکت کمتره
      داستان قوی هم نخواستیم همون در حد سری های مادرن وارفر بسازه کافیه
      شمام الکی از هر آشغالی حمایت نکنید آشغالا رو بزرگ نکنید

      • راکستار برای بازی هاش ۸ سال وقت میذاره
        CDPR از ۲۰۱۳ با یک نمایش از ۲۰۱۳ مردم رو گذاشته سر کار هر هفته یه خبر از بازیش میاد که فلان چیز داره فلان چیز نداره عملا هنوز یک تریلر گیم پلی بعد از ۵ سال نداده و تازه معلوم هم نیست چه زمانی بخواد منتشر بشه حتی شاید تا ۲ سال دیگه بازی عرضه نشه بعد شما چطور این رو با تری ارک مقایسه میکنین؟؟؟؟؟؟ اصلا قابل مقایسه نیست دوست عزیز قابل مقایسه نیست “باید” تکرار میکنم “باید” بازی های راکستار و CDPR شاهکار باشن دیگه اگه بعد از ۸ سال که نسل داره تموم میشه شاهکار نباشن که دیگه ……
        مورد بعد به هیچ وجه به عنوانی هنوز عرضه نشده نگید اشغال سازنده خیلی بیشتر از بنده و شما به فکر بازیش هست وقتی میبینن نمیتونن داستانی مثل گذشته خلق کنن وقتی این سبک کاملا اشباع شده و انواع و اقسام شوتر اول شخص داریم که هر کدام داستان و روایتی دارن کار برای سازنده سخته که بخواد دوباره MW3 بسازه از اون طرف بودجه ای که اکتی برای کمپین در نظر گرفته احتمالا پایین بوده و نمیتونستن داستان درخوری در بیارن تهش میشده یه چیزی مثل بتلفیلد۱
        و از همه مهم تر بعضی هستن که به هر علتی که داره فقط بخش کمپین تجربه میکنن حالا مشکل نت دارن مشکل خرید گلد یا پلاس دارن نمیدونم مشکل پینگ دارن این افراد که من زیاد هم توی سایت میبینم عملا چون نمیتونن از مولتی بازی ها لذت ببرن میان و از این حرف ها بالا و پایین میکنن که نمیدونم فلان که از این جور کامنت ها زیاد دیدیم قرار نیست که اگر شخصی نتونه مولتی بازی کنه بقیه هم نتونن وقتی داستان ۴تا۵ ساعته تمام بشه وقتی داستان ۲۰ ساعته تمام بشه اون مولتی بازی هست که میتونه ساعت های پی در پی گیمر رو درگیر کنه میتونه تنوع بده به بازی و همون بهتر اگر عنوانی بخواد داستانی مثل بتلفیلد۱ روایت کنه حذف بشه

    • اما من و خیلیای دیگه ترجیح میدیم کاد منتشر نشه و مثل ac استراحت بده به خودش تا اینکه بیاد بهترین قسمتشو حذف کنه. واقعا کالاف کجا رفته؟ سری کالاف دیوتی دیگه واقعا واسه خیلیا مرد و نابود شد و تنها چیزی که ازش مونده اسم با ابهتیه که بخاطر کمپین های نسخه های قدیمیش بدست اورده! من حاضرم شرط ببندم خیلی از افرادی که این عنوان رو پیش خرید کردن فورتنایت و پابجی پلیرن و از الان میتونم پیش بینی کنم به محض عرضه ی این نسخه ی سری پلیرای بتل رویالای دیگه نصف میشن و با بتل رویال بعدی پلیرای بلک اپس ۴ نصف میشن. خیلیا میتونن به انتظار بشینن واسه مدرن ۴ و بگن اره شاهکار میاد و سری رو نجات میده اما عمر کالاف دیگه سر اومده. اینکه شما میگی کالاف با مولتی عالی و بدون داستان بهتر از داستان های بی سر و تهه دیگه درباره ی کالاف دیوتی حرف نمیزنی! یه مثال سادش هم مقایسه ی کشتن انتاگونیست های دوتا نسخه یکیش مدرن ۳ که به گفته ی خیلی معمولی بود و یکیشم aw واقعا کدومشون بیشتر احساساتی میکنه گیمر رو من رو شما رو؟ کالاف خیلی وقته که برام مرده وقتی بعد یه مدت کنار گذاشتنش رفتم دوباره سراغش و ghosts رو بازی کردم باورم نمیشد با همچین داستان مزخرفی رو به رو شدم! تنها نسخه های قابل قبول داستانی بلک اپس ۱ و ۲ هستن اونم داستانشون واقعا چیز خاصی نیست درواقع یه برگ برنده داشتن هرکدوم. اما شما اگه کالاف بدون داستان با مولتی عالی ترجیح میدی فورتنایت تجربه ای بی نقص برای شما دیگه ۶۰ دلارم لازم نیست خرج کنی!

  • Hamed777 گفت:

    خداوکیلی اونایی که خریدن رو باید بیاریم ازشون تقدیر کنیم
    اسطورن :rotfl:

  • mo1234 گفت:

    هیچ جای بحث و گفتگو نداره که این بازی قطعا و مسلما جزو کاندیداهای مراسم بزرگ گوتی سال ۲۰۱۸ میتونه باشه ( مراسم گوتی هر سال برگزار میشه و جوایز مختلفی رو به بازی های مختلف میدن ) با تشکر از سایت خوبتون

  • amirali payne گفت:

    اینجاست که تشابه میان حرف و عمل کالاف فن ها مشخص میشه :giggle:
    پ.ن:فن بوی نیستم هردو را میخرم مثل دوسال قبل که هم اینفینیت رو خریدم هم بتل ۱

  • Wybie گفت:

    همه اینایی که خریدن همونایی هستن که اومدن گفتن چرته اه اه ما نمیخریم 😀

  • Hasan.n گفت:

    دوستانی که وقتی بتل معرفی شد گفتن این بازی نابود شد دلتون رو صابون نزدید . این بازی هر چقد هم بد باشه بیشتر بتل میفروشه اونم خیلی بیشتر پس هیچ وقت خراب نمیکنه کال اف توی فروش اکتی هم پولو میشناسه

  • بفرما من که گفتم بخواید نخواید این سود و فروش خودشو داره
    اینم از این یکی

  • مازیار گفت:

    چقدر دوست دارم اکتیویژن یک روز ورشکست بشه.

    • Ali گفت:

      اکتیویژن همیشه بازی های با کیفیت میده بیرون و مثل دایس نیست که فقط تریلر بسازه و سر همه رو کلاه بزاره و دلیل فروش کالاف هم همینه. بتل ۱ بدترین کمپین رو داشت در حدی که خیلیا مثل من کمپین اینفینیتی رو به بتل ۱ ترجیح دادن. الان همه اکتی رو پول پرست میدونن و متاسفانه دایس دیگه هزینه نمیکنه و به فکر پول شده و یه کمپین بیخود و مولتی تکراری رو تحویل گیمرا میده مولتی بتل ۱ نصف مولتی بتل ۴ هم نیست ولی همه مولتی بتل ۱ رو بهتر میدونن.

      • Senatorbigy گفت:

        عزیز من شما هر وقت مولتیه battlefield 4 یا ۱ رو بازی کردی بیا بازم ببینم اینطوری میگی؟بتلفیلد مولتیش محشره محشر دیروز رفتم سه دیت operation رفتم تو battlefield 1 که عالی بودن :inlove: هم تیمی خوب مپ بزرگ و خوب وسایل نقلیه ی خوب و گرافیک و ….تازه اینکه من بتل ۱ و تایتان فال ۲ رو با ۲۰ دلار گرفتم اونم هر دو با همه ی dlc هاشون چون که تخفیف خورده بود نوروز :inlove: الان این دو تا بازی خوبن یا کالاف ۲۰۱۶؟ps4 for the players

        • Ali گفت:

          من هم بتل ۴ هم بتل ۱ رو آنلاین زدم تو گیم نت و هنوزم میگم کالاف خیلی بهتره کالاف بخش داستانی رو حذف کرده ولی به جاش بتل رویال آورده و به نظر من این کار خیلی خوبه چون یه تنوع خوبی به سری کالاف داده درضمن همونطور که سازندگان گفتن قراره یه بخش داستانی هم بیارن. کالاف هرچی باشه مثل بتلفیلد با تریلر گیمرارو گول نمیزنه و وعده ی الکی نمیده که شاهد داستان عالی هستید. اینفینیتی وارفار خیلی بهتر از بتل ۱ بود بتلفیلد ۱ جز گرافیک و تخریب پذیری و مولتی تقریبا خوب، چیز دیگه این نداشت ولی اینفینیتی علاوه بر کمپین عالی و مولتی تقریبا خوب بخش زامبی هم داشت

  • خیلی احمقه حتمن کسی که این نسخه رو بخره نه پیشرفتی نه گرافیکی نه محتویاتی ملت زامبی نمیخان داستان و احساس میخان یادش بخیر بلک اپس ۱ با میسون لعنت به باعثسش که حذف کرده

    • Mohsen2gun گفت:

      نه اتفاقا خیلیا زامبی و مولتی رو فقط میخوان هرکی یه حوصله و سلیقه ای داره .. اوناییم که هی بتل بتل میکنن بازی رو شما نساختین فقط و فقط هم یه سرگرمیه چرا اینقده تعصبیین؟ کال اف و بتل هر دو شوترن .. اونی که باید تعصبی باشه سازندشه که کلی پول میره جیبش .. مثلا تو بازیشم پرو بشی یا نوب باشی چیه مگه .. ولی در کل هم نگاه کمی به حق بتل جالبه بازیشم خیلی خفنه ولی بازم کال اف یه سرو گردن بالاتره

تا به حال تعداد پیش خرید Black Ops 4 از WW2 فراتر بوده است - گیمفا