اطلاعات جدیدی از هاب‌ها و معماهای Shadow of the Tomb Raider منتشر شد - گیمفا
اطلاعات جدیدی از هاب‌ها و معماهای Shadow of the Tomb Raider منتشر شد - گیمفا
اطلاعات جدیدی از هاب‌ها و معماهای Shadow of the Tomb Raider منتشر شد - گیمفا
اطلاعات جدیدی از هاب‌ها و معماهای Shadow of the Tomb Raider منتشر شد - گیمفا

اطلاعات جدیدی از هاب‌ها و معماهای Shadow of the Tomb Raider منتشر شد

رسول امینی
۱۵:۳۰ ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
اطلاعات جدیدی از هاب‌ها و معماهای Shadow of the Tomb Raider منتشر شد - گیمفا

به تازگی سازندگان بازی بسیار مورد انتظار Shadow of the Tomb Raider اطلاعات جدیدی از هاب‌ها و معماهای بازی منتشر کرده‌اند که در این ادامه می‌توانید جزئیات کامل را بخوانید.

سازندگان بازی Shadow of the Tomb Raider وعده یک بازی بسیار جالب را داده‌اند. این بازی نه تنها نقطه اوج سه گانه این بازی که نسخه اول آن در سال ۲۰۱۳ میلادی تحت عنوان Tomb Raider عرضه شد، است، بلکه با توجه به کیفیت اجرایی دو نسخه پیشین، همه طرفداران و بازی‌بازان انتظار یک بازی بی نقص و عالی را دارند. با جزئیات جدیدی که منتشر شده، به نظر می‌رسد بازی مطابق انتظارات عمل می‌کند.

بر اساس مصاحبه‌ای که وب‌سایت PC Gamer با آقای وِنسنت مونیر (Vincent Monnier) کارگردان بخش گیم‌پلی Shadow of the Tomb Raider و آقای جیل موری (Jill Murray) نویسنده اصلی بازی داشته، این دو تن جزئیات بسیار جالبی از هاب‌های بازی منتشر کرده‌اند.

آقای وِنسنت مونیر در رابطه با معما‌های بازی Shadow of the Tomb Raider گفت:

ما از محاکمه و خطا اجتناب می‌کنیم، جایی که برای دانستن و پیدا کردن راه‌حل باید جان خود را از دست بدهید.

آنچه [معما‌هایی] که ما از ابتدای این سه گانه استفاده کرده‌ایم، مناسب و سرهم بند شده‌اند.

این معما‌ها طوری سرهم بندی شده‌اند که وقتی شما می‌خواهید اجسام را جا به جا کنید یا سعی در پیدا کردن راه‌حلی برای آن‌ها باشید، قبل از اینکه معما را انجام دهید، به خودتان می‌گویید ” خیلی خوب، فهمیدم، اگر این را اینطور انجام بدم و آن را اونجا بگذارم، معما حل میشه اما اگر اینطور عمل نکنم، می‌میرم ”

به همین دلیل است که بازی‌باز معمولا احساس فریب خوردگی از طرف بازی پیدا نمی‌کند زیراکه همیشه راهی برای پیش بینی هر نوع خطر احتمالی که برای او پیش بیاید، خواهد داشت.

در مورد هاب‌ها (منطقه‌ای در یک بازی ویدیویی است که از تمام سطوح موجود در بازی قابل دسترسی خواهد بود) جزئیات بسیار جالبی را خاطر نشان کردند؛ نه تنها بازی مولتی هاب خواهد داشت. بلکه بزرگ‌ترین هاب سه گانه این مجموعه را دارا خواهد بود. آقای جیل موری در مورد هاب‌های بازی گفت:

در بازی چند هاب از جمله بزرگ‌ترین هابی که تا الان در این سه گانه خلق شده را خواهیم داشت، بنابراین بازی‌بازها نگاهی نزدیک و شخصی به فرهنگ، نه از منظر و چشم انداز مصنوعات لزوما، بلکه برای دیدار با مردم و نیاز به زندگی در کنار آن‌ها به دست می‌آورند.

به خاطر دنیایی که زندگی در آن جریان دارد، هاب‌ جنبه متفاوت‌تری نسبت به قضیه دارد. بنابراین با نحوه عملکرد بازی‌باز و آنچه که در روند بازی بدست می‎‌آورد، می‌توانیم کارهای‌ بیش‌تری انجام دهیم.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Shadow of the Tomb Raider، اخیراً مطلع شدیم که برای اتمام داستان این بازی به ۱۳ الی ۱۵ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. همچنین سازندگان این عنوان تائید کردند که مکزیک تنها مکان این بازی نخواهد بود و بازی‌بازان شاهد مناطق بیشتری در این عنوان خواهند بود. چندی پیش شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) و استودیو ایدوس مونترال (Eidos Montreal)، ناشر و سازنده بازی Shadow of the Tomb Raider، نخستین تریلر این عنوان را منتشر کردند که از اینجا می‌توانید آن را مشاهده کنید.

بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ دوشنبه ۲۶ شهریور ماه (۱۷ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کاربران رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعات جدیدی از هاب‌ها و معماهای Shadow of the Tomb Raider منتشر شد - گیمفا
اطلاعات جدیدی از هاب‌ها و معماهای Shadow of the Tomb Raider منتشر شد - گیمفا
اطلاعات جدیدی از هاب‌ها و معماهای Shadow of the Tomb Raider منتشر شد - گیمفا
اطلاعات جدیدی از هاب‌ها و معماهای Shadow of the Tomb Raider منتشر شد - گیمفا
اطلاعات جدیدی از هاب‌ها و معماهای Shadow of the Tomb Raider منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اطلاعات جدیدی از هاب‌ها و معماهای Shadow of the Tomb Raider منتشر شد - گیمفا