در Shadow of the Tomb Raider شاهد مکانهای بیشتری خواهیم بود
بازی Shadow of the Tomb Raider اخیراً به صورت کامل معرفی شده و با انتشار اطلاعات جدید آن مطلع شدیم که در جدیدترین نسخه این سری، لارا کرافت روانه جنگلهای عمیق و ویرانههای آمریکای جنوبی خواهد شد تا از اسرار مایاها پرده بردارد. با این وجود، به تازگی دو تن از سازندگان این بازی در مصاحبهای ابراز کردند که مکانهای مختلفی در بازی مورد بحث وجود خواهد داشت که بازیبازان میتوانند در آن به گشت و گذار بپردازند.
در این مصاحبه ویدئویی که توسط وبسایت Game Reactor صورت گرفته Arne Oehme و Vincent Monnier به ترتیب کارگردان طراحی مراحل و کارگردان بخش گیمپلی از استودیوی ایدوس مونترال (Eidos Montreal) حضور داشته و به سوالات پاسخ دادهاند. گرچه مکزیک نقش مهمی در این بازی خواهد داشت اما لوکیشن جنگل هم به همان اندازه در بازی Shadow of the Tomb Raider مهم خواهد بود و این مهم به واسطه شبکهای از غارهای زیرآبی که در آن مکان واقع شده محقق شده است. آنها در این باره گفتند:
ما [در این بازی] لوکیشنهای مختلفی خواهیم داشت. یکی از آن مکانهایی که مشاهده کردید مکزیک است اما مشابه دیگر بازیهای ساخته شده توسط ما مناطق بیشتری در این بازی وجود خواهند داشت که میتوانید آنها را کشف کنید؛ ما از لایههای تاریخی متعددی استفاده کردهایم. ما لایههای تاریخی مختلفی در محتوایمان خواهیم داشت که لارا میتواند نکات آنها را دریابد و با معماهای متعددی روبرو شود که در نهایت خطهای داستانی مختلف به یک نقطه واحد خواهند رسید.
تابدین لحظه هیچ محیط خاصی مشخص نشده است اما انتظار میرود که جنگل آمریکای شمالی یک منطقه بزرگ و پهناور باشد که به کمک لارا خواهد آمد و بازیباز میتواند از آن برای پشت سر گذاشتن موانع بهره ببرد.
بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ جمعه ۲۳ شهریور ماه (۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی) بر روی پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه و منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
به به
اگه اشتباه نکنم مکزیک آب و هوای گرمی داره … :evilgrin: :evilgrin:
____________________________________
فقط اینکه استودیو سازنده تغییر کرده یکمی نگران کننده س
هوای گرم 😀 امیدوارم همینطوری باشه دیگه نسخه آخره باید یکجوری تا ابد تو ذهنمون باشه 😀 فکر نکنم تغیر استودیو اتفاق خاصی تو بازی بیوفته فقط احتمال داره توگیمپلی بازی تغیرات زیادی انجام بشه 😉
امیدوارم این استودیو در ارائه محتوای بزرگسال خوب عمل کنه و مثل استودیو قبلی نباشه :rotfl:
مکان زیاد مهم نیست مهم لباساش هست که دوست دارم یه کم جذاب تر باشه❤
لباس جذاب میخوای فقط Nier Automata :inlove:
از این سه گانه ای که فعلا دو نسخش منتشر شده هر دو عالی بودن ، البته به نظر من نسخه اول بهتر بود !
بازی یه مقدار تو زمینه گان پلی لنگ میزنه وگرنه لوکیشن ها و داستان و ادونچر بازی همیشه خوب بوده و امیدوارم این نسخه که پایان این سه گانه هست این ایرادات رو هم برطرف کنه
بله دقیقا بازی تو سکانس های سینماتیک فوقالعاده عمل میکنه ولی در زمینه گان پلی یه نقصهایی داره مثلا تا نشانه گیری نکنی نمیتونی تیراندازی کنی و این خودش سرعت بازی رو مقداری میاره پایین از لحاظ گرافیکی و بصری تو هردونسخه ایی که تا حالا منتشر شده فوالعاده عمل کرده تنها ایرادی که میشه به این بازی گرفت همون گان پلی و نبردهای تن به تنه که زیاد جالب کار نشده و همینطور صدا گذاری اسلحه ها که هیچ جالب نیست این نقص هارو تو این نسخه حل کرده باشن با یه شاهکار طرف خواهیم بود از لحاظ داستانی هیچ ایرادی نمیشه گرفت چون همیشه تو این سری حرف اولو میزد
خدا کنه از آنچارتد ایده بگیرن تا بازی بهتر بشه…