اسکور انیکس برای ساخت نسخهی رایانههای شخصی Shadow of the Tomb Raider با انویدیا همکاری میکند
اسکور انیکس (Square Enix) و انویدیا (NVIDIA) اعلام کردند که در پروژهی مشترک دیگری بههمراه شرکت نرمافزاری نیکسس (Nixxes Software) برروی توسعهی نسخهی رایانههای شخصی Shadow of the Tomb Raider کار میکنند.
اسکور انیکس اعلام کرد که با انویدیا، شرکت سازندهی قطعات رایانههای شخصی برای توسعهی نسخهی رایانههای شخصی عنوان فوقالعاده مورد انتظار Shadow of the Tomb Raider همکاری میکند.
بنابه گفتهی این ناشر، انویدیا با توجه به تجربه و تخصصی که در زمینهی بازیهای ویدیویی و توسعهی رایانههای شخصی دارد به شرکت برای ارائهی بهترین نسخهی ممکن از Shadow of the Tomb Raider برروی رایانههای شخصی کمک میکند. در راستای همین همکاری شرکت نرمافزاری نیکسس عملکرد کارتهای گرافیک سری ۱۰ جیتیایکس را در این عنوان برای بازیبازان و کاربران این پلتفرم بهینه میکند.
این همکاری نشان از ادامهی مسیر توسعهی مشترک عناوین بین انویدیا و اسکور انیکس دارد. پیشتر این دو شرکت همکاریهای قابل توجهی در ساخت عناوینی نظیر نسخههای پیشین سری تومب ریدر مانند Tomb Raider: Definitive Edition و Rise of the Tomb Raider و همچنین عناوین دیگری چون Deus Ex: Mankind Divided داشتهاند.
در Shadow of the Tomb Raider که دنبالهای برای Rise of the Tomb Raider است، کاربران مجددا کنترل لارا کرافت را در اختیار دارند. بازیباز بایستی مسیر خود را در محیط جنگلی مرگبار بیابد، رازهای مقبرههایی هولناک را کشف کند و با سختترین چالشهایی که لارا کرافت تا به حال با آنها روبرو شده مواجه شود تا بتواند به موقع جهان را از وقوع آخرالزمان قوم مایا نجات دهد.
پیشتر تریلر معرفی و اطلاعات و تصاویر رسمی زیادی از عنوان Shadow of the Tomb Raider منتشر شده بود. همچنین سازندگان در مورد نسخههای مختلف این عنوان و سیزنپس آن نیز اقدام به انتشار اطلاعات بیشتری کردهاند.
Shadow of the Tomb Raider قرار است انتهای سال ۲۰۱۸ برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر شود. علاقهمندان به سری تومب ریدر میتوانند از هماکنون این عنوان را پیشخرید کند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
تجربه این بازی زیبا رو هر پلتفرمی که میخواد باشه واجبه
ببینیم آخرین نسخه ی این سه گاه بالاخره میره بالای ۹۰ یا نه
والا به این منتقد هایی که به گاد آف وار ۷۵ میدن امیدی نیست
به امید یه بهینه سازیه عالی
بهترین بهینه سازی که توی نسل هشتم دیدم titanfall 2 بود که رو اخرین تنظیمات فریم ثابت ۶۱ رو میداد! در بدترین حالت فریمش میشد ۵۹! دم سازنده هاش گرم خدایی
داداش titanfall 2 به این دلیل خوب فریم میده که از یه موتور نسبتا قدیمی به نام سورس انجین استفاده میکنه (موتور شرکت valve), اگه میخوای یه بازی جدید بهینه شده بازی کنی حتما far cry 5 رو برای دیدن گرافیک و بهینه بودنش هم که شده نصب کن. مگه amd کمک یوبیسافت کنه که بتونه یه بازی رو بهینه کنه، تازه من کارتم جیفورسه (کارتای amd که دیگه رو شاخشن) بازی راحت روی گرافیک و رزولشن بالا با ۶۰ فریم اجرا میشه.
سازندش عوض شده؟؟؟؟
یه ذره بابتش نگرانم