توضیحات سازندگان بازی Spider-Man پیرامون برخی از سوالات طرفداران
برخی از طرفداران از طریق توییتر نسبت به چالشهای لحظهای (QTE) و فریم ریت بازی ابراز نگرانی کرده و خواستار پاسخ بودند. حال استودیو اینسومنیاک گیمز نسبت به این نگرانیها واکنش نشان داد.
همانطور که میدانید، در طی این چند روز اخیر اطلاعات بسیاری از عنوان انحصاری Spider-Man منتشر شده است. حال استودیو اینسومنیاک گیمز در تلاش است تا توسط صفحه توییتر خود به سوالات طرفداران پاسخ دهد. آنها اخیراً در مورد تغییرات روز و شب و بازی کردن در نقش پیتر پارکر توضیحاتی داده بودند که میتوانید آنها را از اینجا مشاهده کنید.
حال یکی از کاربران در مورد استفاده بیش از حد QTE ابراز نگرانی کرده بود. اینسومنیاک گیمز توضیح داد که از آنها به ندرت استفاده شده و تنها در صحنههای سینماتیک بازی حضور دارد.
کاربر: بازی عالی است اما به دلیل استفاده بیش از حد QTE و صحنههای سینمایی، در بعضی از مواقع اسکریپت شده به نظر میرسد. اگر تمام مراحل به همین منوال باشد این تبدیل به یک مشکل میشود. همین حالا هم نیمی از گیمپلی شبیه سری آرکام است.
اینسومنیاک: آیا در ویدیویی که گیم اینفورمر منتشر کرده است حتی یک صحنه دیدهاید که QTE داشته باشد؟
آنها بخش بسیار کوچکی از بازی هستند که در صحنههای سینمایی استفاده شدهاند.
کاربر دیگری با فریم ریت بازی مشکل داشت. در این مورد اینسومنیاک گیمز توضیح داد که آنها باید هر دو بخش کیفیت و عملکرد بازی را در نظر بگیرند.
کاربر: پس ۳۰ فریم بر ثانیه بهترین بهینه سازی است که در بخش عملکرد بازی توانستید به آن برسید؟ به نظرم این پاسخ مبهم شما نزدیک ترین چیزی است که به عنوان جواب سوال دریافت میکنم.
اینسومنیاک: باز هم لازم است بگوییم که این موضوع در مورد رسیدن به بهترین ترکیب بین کیفیت و عملکرد و همچنین انتخاب درست آن با توجه به بازی شما است. اکثر توسعه دهندگان به همین شکل عمل میکنند. به جز Metal Gear Solid V، ما عنوان جهان باز دیگری بر روی کنسولها ندیدهایم که به صورت ۶۰ فریم اجرا شود.
همچنین این استودیو در مورد مزایای پیش خرید این بازی اعلام کرد که محتوای The City That Never Sleeps به صورت جداگانه قابل خرید است در حالی که بقیه موارد (به جز تم و آواتار) را میتوان از طریق منابع درون بازی آزاد کرد.
بازی Spider-Man در تاریخ ۱۶ شهریور (۷ سپتامبر) به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد.
شما میتوانید اطلاعات بدست آمده از این عنوان را در پایین مشاهده کنید:
- بازیگر پیتر پارکر در Spider-Man رسماً مشخص شد
- تصاویر جدید بازی بر روی پلیاستیشن ۴ پرو
- Spider-Man از تمام قدرت پلیاستیشن ۴ پرو استفاده میکند
- نسخه کالکتور ادیشن Spider-Man رونمایی شد
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
چقدر عالی جواب اولیه رو داده
دارن سعی می کنن بازی به این خوبی رو تخریب کنن سازنده ها هم دارن عالی جوابشون رو میدن
قیمت دلار ۵۸۰۰ و قیمت کنسولا کشیده بالا. تبریک به من تبریک به تو
خواستید کنسول بفروشید قیمتا رو چک کنید ارزون ندید بره
تصحیح میکنم
به ۶۰۰۰ هزار تومان رسید امروز
:dazed: :hypnotized:
فعلا بزار فکر کنم ببینم کی آب خورد نخورد اسبش چه کار کرد یا ساندیس رو بخورید گرم نشه درست میشه ان شا الله
به جز Metal Gear Solid V، ما عنوان جهان باز دیگری بر روی کنسولها ندیدهایم که به صورت ۶۰ فریم اجرا شود. :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
البته داداش ویچر۳ روی وان اکس ۶۰ فریم هست 😉
خب تقصیر من چیه سازنده بازی خودش اینو گفته توی متنم نوشته 😐
خب اشتباه کرده طرف چون مثال نقض برای صحبتش در حال حاضر موجوده احتمالا نمیدونسته ویچر در وان اکس ۶۰ فریم اجرا میشه
این مایکرو فنا خود درگیری دارن :rotfl: لطفا تایید شه
البته من فکر میکنم منظور ایشون اینه که هیچ بازی جهان بازی به جز MGSV با هدف ۶۰ فریم ساخته نشده.
مرصاد جان ابتدا لازم میدونم ورودت رو به دنیای نویسندگی در گیمفا تبریک بگم :heart:
مرصاد جان طبق ترجمه ای که صورت گرفته این شخص گفته :ما عنوان جهان باز دیگری را “ندیده ایم” که به صورت ۶۰ فریم اجرا شود اینکه میگه ندیدیم خب مثال نقض داره چون یک عنوان جهان باز به اسم ویچر۳ داره ۶۰ فریم روی یک کنسول اجرا میشه پس جمله ای که گفته نقض میکنه اما اگر منظورش این باشه که با هدف ۶۰ فریم از ابتدا ساخته نشدن اره این میتونه درست باشه
ممنون محمدرضا جان لطف داری :heart:
حرف شما درسته.
وقتی یه بازی قرار باشه از پایه با هدف ۶۰ فریم ساخته بشه، باید از خیلی از ویژگی های گرافیکی صرف نظر کنه تا بتونه منابع کافی داشته باشه. CPU های این نسل کنسول ها خیلی تفاوتی با نسل قبل ندارند. شاید نسل بعد بتونیم یه بازی جهان باز ۶۰ فریم ببینیم.
اگر از همون اول ویچر ۳ با هدف ۶۰ فریم ساخته میشد به هیچ وجه این گرافیک الان رو نداشت. متال گیر هم هیچ وقت دنیای وسیع و پر تراکم GTA یا Witcher رو نداره. این انتخاب به عهده توسعه دهنده است که بازی رو با فریم ۳۰ اما گرافیک بهتر توسعه بده یا اینکه فریم ریت ۶۰ رو هدف قرار بده.
:yes: :yes:
به به چشم حسودا کور شه :clap: چه شود :inlove:
اگه حمله نکرده باشن به ایران دلار پایین اومده باشه و در کل زمان انقراضمون فرا نرسیده باشه شهریور این بازی رو میگیریم