مدت زمان گیمپلی عنوان A Way Out اعلام شد
Josef Fares، یکی از توسعه دهندگان عنوان A Way Out، از اطلاعات بسیاری پرده برداری کرد.
عنوان جدید سازندهی Brothers: A Tale of Two Sons هفتهی آینده برای سه پلتفرم اکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانههای شخصی منتشر میشود. Josef Fares به تازگی در مصاحبه با سایت گیم اسپات از جزئیات بسیاری سخن گفته و همچنین یک دموی ۳۵ دقیقهای از بازی را در اختیار آنها گذاشته است. گیم اسپات پس از بررسی این دمو و صحبتهای Fares نکات جالبی را دربارهی این بازی لیست کرده است که میتوانید آنها را در انتهای مطلب مشاهده کنید.
عنوان A Way Out یک بازی تمام دو نفره است که باید آن را به صورت آفلاین و یا آنلاین با دوستان خود تجربه کنید. بدون حضور نفر دوم اجرای این بازی ممکن نیست اما EA قابلیتی تدارک دیده است تا تجربهی A Way Out را برای کاربران آسانتر کند. ناشر این عنوان در ماه دسامبر از قابلیت Friends Pass Free Trial رونمایی کرد که به موجب آن هر دو نفر میتوانند از یک نسخهی بازی استفاده کنند. بنابراین اگر یکی از دوستان شما عنوان A Way Out را خریداری کرده باشد، میتواند اجازهی اجرای نسخهی کامل بازی را به شما نیز بدهد.
A Way Out داستان دو جنایت کار را روایت میکند که برای فرار از زندان ناگزیر به همکاری با یکدیگر هستند. A Way Out در روز سوم فروردین ماه ۹۷ برای رایانههای شخصی و کنسولهای پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان منتشر خواهد شد. شایان ذکر است که کاربران Origins Access و EA Access میتوانند پیش از عرضهی رسمی، نسخهی دموی آن را بازی کنند.
- برای اتمام A Way Out به ۶ تا ۸ ساعت زمان احتیاج خواهید داشت
- استودیو Hazelight کار ساخت این عنوان را با تنها ۱۰ نفر آغاز کرد که این تعداد در ادامه به بیش از ۴۰ نفر رسید. این در حالی است که تنها ۱۲ نفر بر روی عنوان Brothers: A Tale of Two Sons کار میکردند.
- داستان بازی به قلم خود Josef Fares است. Fares متن آن را به کمک فردی کارکشته نوشته است.
- Josef Fares میگوید که الکترونیک آرتز در پروسهی ساخت بازی پشتیبانی بسیاری انجام داده و آنها را حمایت کرده است. به گفتهی ایشان اگر Fares با چیزی مخالفت میکرد EA آن را پذیرفته و نظر Fares را در اولویت قرار میداد.
- تمامی درآمد فروش بازی برای توسعه دهندگان خواهد بود. ۱۰۰ درصد مبالغ متعلق به استودیو Hazelight است و الکترونیک آرتز درآمدی از فروش این بازی نخواهد داشت. آنها تنها در زمینهی بازاریابی و پشتیبانی از بازی دخیل بودهاند.
- Fares همچنین ادعا دارد که الکترونیک آرتز نیز مثل تمامی ناشران دیگر مشکلات مخصوص به خود را دارد.
- Josef Fares ایمان بسیار بالایی به موفقیت A Way Out و گیمپلی دو نفرهی آن دارد. به گفتهی Fares ایشان حتی پیشنهادی ۱۰ میلیون دلاری را برای ساخت یک بازی تمام تکنفره رد خواهند کرد.
- Fares هیچگاه عنوانی با پرداختهای درون برنامهای نخواهد ساخت.
- آنها هنوز هیچ برنامهای برای نسخهی نینتندو سوییچ A Way Out ندارند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
“ایشان حتی پیشنهادی ۱۰ میلیون دلاری را برای ساخت یک بازی تمام تکنفره رد خواهد کرد.”
الان باید بگیم آفرین؟
این اومده اگر نیومده زمان انشارشو چرا ننوشتی؟
«A Way Out در روز سوم فروردین ماه ۹۷ برای رایانههای شخصی و کنسولهای پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان منتشر خواهد شد.» بالای خط جدا کننده نوشته شده
اینکه چون دو نفره اس میتونه هم تعداد خریدش را زیاد کنه هم کم/ زیاد چون دوس داری با دوستت بزنی و کم چون اگه روییک سیستم عامل هم باشه دو نفره میشه زد اما ۸ ساعت برای ی بازی واقعا زمان کمیه و لااقل توی ایران ک نمیصرفه حتی دی ال سی آنچارتد ۱۰ ساعت گیم پلی مفید داشت بگذریم از اینکه نصف گیم پلی این بازی توی فضاهای بسته و تنگ زندان هم هست.مبارک طرفداراش :bye:
فقط ۶ تا ۸ ساعت ؟؟؟؟؟ uncharted the lost legacy رو گفتن مدت زمان گیمپلیش کمه , در صورتی که یه بازی گامل نبود و در واقع یه بسته الحاقی بود و حدود ۱۰ ساعت گیمپلی داشت
بعد اونوقت کارگردان این عندان میاد از سونیو انحصاریاش ایراد میگیره , در ضمن من دیروز گیمپلی بازیو دیدم دقیقا همون حسیو داشام که به مافیا ۳ تو نمایشاش داشتم که به نظر خوب میرسید ولی افتضاح شد , اینم مطمعنم همونجوری میشه چون انیمیشناش و گرافیکش خیلی خشکن , کافیه شما دویدن و مبارزه تن به تن با دشمنارو ببیتید , خودتون میفهمید
این بازی وحشتناک شکست می خوره حالا ببین
مدّت زمان بازی مناسب ه…. Hellblade از این بازی کوتاه تر ه
قیمت این بازی م فقط ۳۰ دلار (حالا بگیم ۲۹٫۹۹$) ه که باز م مناسب ه
بیشتر از مدّت زمان بازی باید نگران برخی مشکلات دیگه در بازی بود
این چند روز به یکی از مهم ترین (به نظر من مهم ترین) چیز یه بازی موفق فکر میکردم و به این نتیجه رسیدم:
در یک بازی، یک سیستم معرّفی میکنی و بر پایه ش بازی رو میسازی… بعد ش به فکر داستان میوفتی
مشکل بازی ا ی مدرن (مخصوصاً TLoU که گند زده به این نسل بازی ا ی ویدیویی و تا حدّ زیادی- تا اینجا- GoW)
اینه که گیم پلی و دقیق تر بگم، سیستم رو اولویت قرار نمیدن
شعر نگو 😀
احتمال میدم بازی موفق نشه
این بازی میتونه انقلاب کنه
مدت زمانش خیلی کمه. :pain: :pain: :pain: .ولی تریلرش عالی و بی نظیر نشون میداد.بلاخره هر بازی نقطه ضعف داره
Fares شعر زیاد میگه.این جریان یه بازی دو تا بازیکن چطوری کار میکنه؟
نمیدونم چرا هر کی ناشر پیدا نمیکنه میره سراغ EA-اون از Crysis و Titanfall اینم a way out