سازندگان: عنوان God of War نسبت به زمان معرفی دچار اُفت کیفیت نشده است - گیمفا
سازندگان: عنوان God of War نسبت به زمان معرفی دچار اُفت کیفیت نشده است - گیمفا
سازندگان: عنوان God of War نسبت به زمان معرفی دچار اُفت کیفیت نشده است - گیمفا
سازندگان: عنوان God of War نسبت به زمان معرفی دچار اُفت کیفیت نشده است - گیمفا

سازندگان: عنوان God of War نسبت به زمان معرفی دچار اُفت کیفیت نشده است

محمود کاوش
۱۸:۵۱ ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
سازندگان: عنوان God of War نسبت به زمان معرفی دچار اُفت کیفیت نشده است - گیمفا

صحبت‌های سرپرست تیم طراحان عنوان God of War در مورد شایعاتی مبنی‌بر اُفت کیفیت بازی از زمان معرفی در رویداد E3 سال ۲۰۱۶ تا تریلر اخیری که چند روز پیش به مناسبت رونمایی از تاریخ انتشار آن ارائه شد. 

شایعه اُفت کیفیت عنوان God of War توسط سرپرست طراحان بازی آقای رَف گراسِتی (Raf Grassetti) رد شد. بنابر گفته‌های آقای گراستی از زمان معرفی بازی در رویداد E3 سال ۲۰۱۶ تا آخرین تریلری که چند روز پیش به نمایش درآمد، تنها جهت بازتاب نور و مِه دستخوش تغییراتی شده‌اند. همچنین ایشان اضافه کردند هنگامی که طرفداران به تجربه بازی بنشینند، خود متوجه این موضوع خواهند شد. آقای گراستی در صفحه تویئتر خود اینگونه نوشت:

تنها مواردی که از زمان معرفی بازی تاکنون تغییر کرده‌اند، شیوه تابش نور و همچنین مِه بوده است. موارد بالا همچنان در بازی وجود خواهند داشت، اما به نحوی دیگر. هنگامی که خود خروجی نهایی را تجربه کنید، متوجه این موضوع می‌شوید.

برخلاف نور و برخی تغییرات دیگر، یورمونگاند (مار عظیم الجثه داخل بازی)، کریتوس و آترئوس همچنان بمانند تریلرهای ارائه شده خواهند بود. 

چندی پیش نیز آقای گراستی در صفحه توئیتر خود تعدادی تصویر از تریلر اخیر بازی منتشر کرده بودند و توضیح دادند که:

بسیار سخت بود تا کیفیت عنوانی با بیش از ۲۵ ساعت گیم‌پلی‌ را در تمامی مراحل، یکسان و هماهنگ نگه داریم. از تمامی دوستانی که ما را در این راه یاری کرده‌اند و بخصوص کوری بارلوگ که یک نابغه‌ دیوانه است، تشکر و قدردانی می‌کنم.

عنوان God of War قرار است در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ (۳۱ فروردین ۱۳۹۷) بصورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شود. جهت مقایسه کیفیت بازی از زمان معرفی تا به امروز، می‌توانید تریلر زمان معرفی بازی را از این لینک، و نمایش اخیر آن را از طریق این لینک مشاهده کنید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازندگان: عنوان God of War نسبت به زمان معرفی دچار اُفت کیفیت نشده است - گیمفا
سازندگان: عنوان God of War نسبت به زمان معرفی دچار اُفت کیفیت نشده است - گیمفا
سازندگان: عنوان God of War نسبت به زمان معرفی دچار اُفت کیفیت نشده است - گیمفا
سازندگان: عنوان God of War نسبت به زمان معرفی دچار اُفت کیفیت نشده است - گیمفا
سازندگان: عنوان God of War نسبت به زمان معرفی دچار اُفت کیفیت نشده است - گیمفا
سازندگان: عنوان God of War نسبت به زمان معرفی دچار اُفت کیفیت نشده است - گیمفا
سازندگان: عنوان God of War نسبت به زمان معرفی دچار اُفت کیفیت نشده است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mahdi.r گفت:

    منم همین حس بهم دس داد ولی الن ۴ ماه وقت دارن ۱۰۰ درصد درس میشه

    • بدون شک گرافیکی ترین بازی تاریخ خواهد شد اگر این دانگریده پس دوتا تریلر RDR2 رو ببینید تا معنی دانگرید رو بفهمید

    • Luckyluck گفت:

      گاد آو وار همیشه از تمامی جنبه ها شاهکار بوده…
      گرافیک هر سری هم خارق العاده بوده و این بار هم خواهد بود…
      دوباره بحث از گرافیک شد و یاد رابط برنامه نویسی Vulkan و DX12 افتادم که چه طور کارایی کارت های AMD رو بالا بردن…
      بازم میگم رابط برنامه نویسی انحصاری و تاکید میکنم بسیار بسیار سطح پایین پلی استیشن و همچنین یه بازی انحصاری با اسم گاد آو وار که وقت و هزینه زیادی صرفش شده یه گرافیک مثال زدنی رو به ارمغان خواهد آورد…

      • این حرف هارو از کجا میاری دوست گرامی PS4 هم از رابط DX11 استفاده میکنه رابط سطح پایین کجا بود!!!

        • Luckyluck گفت:

          واقعا خسته نباشی دوست گرامی…
          DX11 ???
          اگه میگفتی DX12 میگفتم یه چیزی میدونی…
          یه سر به این لینک بزن
          https://wccftech.com/ps4-api-graphics-programmers-love-specific-gpu-optimizations-improve-performance/
          اصلا یکی از رموز همیشه مخفی سونی و برگ برنده ی اصلیش سیستم عامل و API مورد استفاده اش بوده…
          در ضمن GNM و GNMX تنها چیزی که نیستن DX11 س…

          • دوست گرامی رابط برنامه نویسی اصلی این کنسول بیسش DX11ئه و اونی که شما داری در موردش حرف میزنی بعنوان رابط ثانویه استفاده میشه و ۸۰-۹۰% عناوین PS4 هم با همین رابط DX11 ساخته شدن

            https://www.geek.com/games/sony-iimprove-directx-11-for-the-ps4-blu-ray-1544364/

            • Luckyluck گفت:

              این جمله رو تو متن صفحه خودت معنی کن…
              خودت جواب خودت رو دادی…
              That’s achieved not only through an modified DirectX 11.1 API, but also a secondary low-level API specifically for the PS4 hardware
              در ضمن این جمله رو از صفحه ای که گذاشتم بخون…while the PS4 API can go down to the metal
              ((در حالی که API PS4 می تواند به فلز برسد)!!!!!!!!!!!!!!!!!
              مبنای طراحیش DX11 بوده((modified DirectX)) تو متن خودت…
              اما کاملا اصلاح و بهینه اش کرده تا هم برای بازیای AAA مشکل نداشته باشه و هم انحصاری…

  • Godofwar0385 گفت:

    والا تریلر اخر منو میخکوب کرد افزایش گرافیکش عالی بود حتی از تریلر e32016هم بیشتر ولی بعضی از جاهای تریلرe32017گرافیکش افت داشت که البته مطمئنن تو نسخه ی نهایی چیزی فراتر از اینا خواهیم دید

    • AMIR.PC73 گفت:

      داداش اصلا تو بگو پیکسلی
      بازم چیزی از بهترین بودنش کم نمیشه :inlove:

    • erfanwoods گفت:

      اینو چی میگی

      https://cdn4.gamepur.com/images/god-of-war/2016-vs-2018-comparison.jpg

    • ASSADullah گفت:

      داش دقیقا یه جا افت گرافیک داشت…
      تریلر e3 2016 دقیقه ۳:۰۵ و تو این تریلر جدید ۱:۱۳ اگه ببینید e3 2016 نور پردازی که تو خود کریتوس خیلی بهتر از تریلر جدید هست (اصلا کریتوس تو این تریلر جدید انگار یه مدل خام هست تا نهایی !!).
      جزییات دور دست هم تو e3 2016 به مراتب بهتر هست.
      ولی !!! یه سوال هست.؟؟
      که تریلر e3 2016 خیلی بهتر هست رو خود ps4 به نمایش گذاشتن!! حالا چرا این تریلر جدید اینطور تغییر کرده…
      به نظر من این افت گرافیک از رو عمد بوده تا بیننده وقتی بازی رو میخره متوجه پیشرفت گرافیک بشه.
      فکر کنم هم آنچارتد هم اینجوری بود ..نسخه نهایی بهتر بود.
      استودیو های سونی که یوب سافت و امثال اونا نیستن که هی گرافیک دانگرید بدن.
      من به تمامی استودیو های سونی اطمینان کامل دارم. 🙂 :chic: :chic: :yes:

      • Godofwar0385 گفت:

        اینا رو هر چی ببینی هر ایرادی که داره تو نسخه ی نهایی درست میشه مطمئن باش میدونم کجاشو میگی ولی اینا درست میشه

        • ASSADullah گفت:

          داش یه چیز دیگه هم باید در نظر بگیریم که خود سازنده ها هم گفتم
          جهت نور تغییر کرده و تو همون صحنه که بالا گفتم، اصلاح میکنم!!
          افت کیفیت در کار نیست.
          در مورد مار هم بگم که تو تریلر قبلی جو مه آلود بوده و تو تریلر جدید آزمون صاف و ابری هست و
          موقعیت با تریلر قبلی تفاوت داره.
          یه چیز دیگه هم هست تعداد درخت ها نسبت به تریلر ۲۰۱۶ یه ۳-۴ تایی کم هست که فکر کنم به دلیل همون قابلیت قطع درخت ها با استفاده از تبر کریتوس باشه (شایدم کریتوس خیلی عصبانی شده زده بیرون از خونه عصبانیتش رو درختا خالی کرده باشه :rotfl:)

      • ببین دقیقا این پست هم همینو داره میگه،دقت کنین ببینین که اونجا مه آلود هست توی تریلر جدید و به همین دلیل هم همه چی تار تره!!!
        به حرف سازنده اعتماد ندارید؟ باشه پس توی همین تریلر آخر اونجاهایی که نور بود و آفتابی بود رو نگاه کنید ببینید دست کمی از e3 داره یا نه
        این مقایسه هایی که می کنن کاملا اشتباهه

  • من که به عنوان دارند وان اکس آرزومه همچین گرافیکی رو وان اکس خودم ببینم

  • بعد از دیدن تریلر بازی فقط برای تجربه این عنوان یک عدد PS4 Pro خریدم

  • Shervin گفت:

    سلام با اینکه من عاشق این بازی هستم و از هر بازی دیگه بیشتر دوست دارم و براش کنسول میخرم که واسه سری های قبل خریده بود ولی دیگه آدم منطقی هستم و میبینم که بازی افت کیفیت زیادی داشته. تریلر E3 2016 وقتی از بین سایه ها اومد بیرون به گرافیک صورت و بدن kratos یه نگاهی بکنید و بعدش به تریلر های بعدی نگاه کنید. حتی دومین تریلر که بعد از E6 2016 داد و در اولین صحنه kratos رو توی قایق دیدم یه لحظه هنگ کردم که چرا گرافیک اینطوری شده. اگه دقیت کنید رنگ خالکوبی و پوست kratos در تریلر اول عین واقعیت هست ولی در تریلر های دیگه با اینکه بازم عالیه ولی افت کرده.

    در مورد تریلر آخر هم اگه برید به مار بزرگ نگاه کنید با اون ماری که در تریلر دوم وجود داشت زمین تا آسمون فرق میکنه. ( لَسه و دندان های مار و چشم مار و ریش مار و از همه مهم تر پوست مار که خیلی افت کرده و با حرف سازندگان که فقط شیوه تابش نور تغییر کرده این قدر تغییر نمیکنه)

    ولی به هر حال باز هم فوقالعاده هست

    • Godofwar0385 گفت:

      والا من که کلا کارم شده ریز بینی یعنی ذره بین میشم تو گرافیک اصلا چیزی ندیدم که افت کرده باشه بلکه بیشترم شده تریلر اخر خیلی خیلی واضحه و مدرک کاملی هم هست خود من قبل از عرضه ی هورایزون میگفتم اخه گرافیکش کجا بود که سازندگان اینقدر دارند مانور میدند ولی باور کن وقتی دیسکو گذاشتم بازیو دیدم دهنم باز میوند و شک نکن این از هورایزونم بیشتره از الانم وقت واسه جزئیات گرافیکی هست سانتامونیکا چه رو پلی دو چه سه چه پی اس پی بهترین گرافیک و عرضه کرد و اصلا هم نگران نباش

    • Godofwar0385 گفت:

      و مه و اب و هوا و نور پردازیم‌خیلی تاثیر داره مخصوصا محیط اگه انچارتد چهارو بازی کرده باشی اونجاهاییش که تو زیر زمین بودند از نظر گرافیکی احساس میکردم‌افت داشت ولی اینجور نبود چون محیطش نور نداشت این احساس بهم دست میداد

    • Shervin گفت:

      دوستان اینم از عکس های مقایسه یه نگاهی بکنید نظر بدید. (لطفا منطقی باشید)

      http://s6.uplod.ir/i/00913/uthhfvzade9x.png
      http://s6.uplod.ir/i/00913/rnur56julxjc.png
      http://s6.uplod.ir/i/00913/t1o3g6jeqtsj.png

      • ali shz گفت:

        والله نه حرف شما رو قبول دارم نه اون دوستانی که یه کله بهت دیس دادن ( اون دوستمون که میگفت گرافیکش پیشرفتم کرده ) نه لازمه رو یه بازی انقدر تعصب داشته باشید نه لازمه گرافیک بخواد براتون انقدر مهم باشه تریلرو ادم میبینه اخرین چیزی که از ذهنش میگذره تریلره یعنی گیمپلی و داستانو این همه چیزو گذاشتن کنار گیر دادن به گرافیکش گرافیکش که حتی تو همین تریلرم خوبه من که خیلی منتظرشم

  • Vito Scaletta گفت:

    اقای grasseti همراه این حرفش چنتا اسکرین شات از بازی هم تو تویترش گذاشته که کاملا پیشرفت بازی رو نشون میده.
    زمان عرضه انچارتد و هورایزون هم این بحثو راه انداخته بودن ولی با انتشار بازی همشون ساکت شدن . در واقع نه تنها بازی افت نکرده بلکه بهتر هم شده و یکی از بهترین گرافیک های نسل رو داره و بازی های اندکی هستن که بتونن از نظر گرافیک با gow رقابت کنن.
    حداقل ۲۵ ساعت گیمپلی فوق العاده است یعنی نزدیک دو برابر آنچارتد ۴ !!!
    gow حتی اگه بهترین بازی تاریخ نخواین بدونینش قطعا یکی از به یادموندنی ترین بازی های عمرتون خواهد بود کسایی که نسخه های قبل رو بازی نکردن پیشنهاد میکنم هر ۶ تا رو بازی کنین تا داستان رو بفهمید حتی ascention و دو بازی که برای psp منتشر شدن فوق العاده بودن.

    • Godofwar0385 گفت:

      ایول بنظر من تریلر اخری خیلی بیشتر از ۲۰۱۶شده

    • :yes: :yes:
      اصلا یه سری جزئیات تغیری کرده توی همون صحنه ای که الان دارن بحث می کنن تبر کریتوس توی تریلر جدید جزئیات بیشتری داره و هوا مه آلود شده زاویه ی نور هم فرق کرده.
      اصلا گیریم افت هم کرده باشه،همین گرافیک رو الان کدوم بازی رو دستش اومده؟
      بازی تغیر کرده مثلا بارلوگ گفت توی تریلر اول درختا کم کم ضاهر می شدن ولی ما دیدیم جالب در نمیاد یه کاری کردیم که درختا به اون صورت نشون داده نشن
      نسبت به E3 دو سال پیش باید هم تغیر کنه

  • teimor گفت:

    اولا که گرافیک بازی فوق العاده است. دوما که قطعا این نسخه گیم پلی پیچیده و جذابی خواهد داشت که حواسمون پرت گیم پلی میشه اونم همراه با موسیقی حماسی.بعد برای من و قطعا خیلی از گیمرها گرافیک اولویت آخر هست.کلن یه مدت هه همه دارن به بازی های انحصاری سونی گیر میدن.من که مطمعنم هم از گرافیک شگفت زده خواهیم شد هم در تمام زمینه ها بازی کامل خواهد بود.پیشنهاد میکنم اصن به این حواشی توجه نکنید

  • یه نموره افت کیفیت داشته اما مشکلی نیست درست میشه درست هم نشه بازم مشکلی نیست یه خورده کیفیت بالا پایین چیزی از تجربه و لذت بازی کم نمیکنه…..

  • ما که از همون بچگی عاشق شخصیت خشن کریتوس بودیم از الان هم متای بالآی ۹۰ براش تضمین شدست.ولی إینو یادمون نره وقتی که دلست پارت ۲ بیاد همه بازیهای نسل ۸ از لحاظ گرافیک و داستان جلوش زانو میزنن

  • Abdollah A گفت:

    اُفت کیفیت که مشخص بود ولی تا زمان انتشار باید صبر کرد

  • آقا اینا همه توطئه دشمنه
    هیچ ایرادی به gow وارد نیست و همه چی عالی بنظر میرسه

  • وای بچه ها دق میکنم تا فروردین

  • sarfaraz گفت:

    بکس کنفرانس چه ساعتی شروع میشه

  • mkps4 گفت:

    من که جز کیفیت چیزی ندیدم در یک کلام فوق العاده هستش شاهکاره

  • Su35.Flanker گفت:

    در مورد سانتا مونیکا و کلا سونی اخرین چیزی که من رو نگران میکنه گرافیک بازی هاست چون شکی نیست در در این بخش فوق‌العاده و ورای تصور ما عمل میکنند و اثبات شده هست فقط اگه یک تریلر دیگه بدن که هم گرافیک و هم گیم پلی رو به خوبی نشان بده عالی میشه.

  • Arminzndx گفت:

    با اینکه به شدت هوادار سه گانه ی این بازی هستم و هر نسخه از این سری رو بالای سه بار تموم کردم ،ولی حس خوبی به این نسخه ندارم . دلایل زیادیم داره
    ۱٫بازی از دنیای پر از رعب و وحشت یونان با اون همه خدای فوق العاده مثل زئوس و هیدیس و … رفته سراغ اساطیر فانتزیه نورس که فکر نمی کنم افراد زیادی از اون دنیا و خدایانش اطلاعات داشته باشه
    ۲٫ چند وقت پیش داشتم یه خبر تو پردیس گیم میخوندم که کوری بارلوگ گفته بود بیست و پنج الی سی درصد بازی تو قایق جریان داره،اگه طبق گفته ی سانتا مونیکا گیم پلی بازی حدود ۳۵ ساعت باشه میشه گفت ۹ ساعت از بازی رو باید تو قایق سر کنیم، که این تغییر میتونه بدترین اتفاق برای یک بازی هک اند اسلش که سریع بودن گیم پلی از اصلی ترین ویژگیاشه باشه.
    ۳٫نزریک تر شدن دور بین به کریتوس که فکر می کنم رو مخ ترین تغییر باشه ،حد اقل برای من که عاشق اون سه گانه بودم این طوری باشه

سازندگان: عنوان God of War نسبت به زمان معرفی دچار اُفت کیفیت نشده است - گیمفا