گزارش: بودجه ساخت بازی Detroit: Become Human بیش از ۳۵ میلیون دلار است
در حالی که این روزها دیوید کیج (David Cage) استودیوی بازیسازی کوانتیک دریم (Quantic Dream) با اتهامهای آزار و اذیت فراوان از سوی کارمندان سابق این استودیو دست و پنجه نرم میکنند، Le Monde، نشریه معتبر فرانسوی با انتشار گزارشی، توجهات را به سوی دیگری سوق داده و برخی دلایل همکاری شرکت سونی با این استودیو را نام برده است.
در این گزارش، به این نکته اشاره شده است که بازی Heavy Rain، یکی از انحصاریهای مطرح کنسول پلیاستیشن ۳، تاکنون بیش از ۵٫۳ میلیون نسخه فروخته است. گرچه این رقم شامل فروش نسخههای پلیاستیشن ۴ این بازی هم میشود، اما این میزان فروش برای یک بازی سینمایی تک نفره، رقم بسیار خوبی است.
همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده جدید، بودجه حقیقی توسعه بازی Detroit: Become Human در قیاس با دیگر بازیهای سطح بالا (AAA) نسبتاً کم است چراکه بر اساس گزارش نشریه Le Monde، بودجه توسعه بازی مورد بحث حدود ۳۵ میلیون دلار است. در حالی که هزینههای بازاریابی در این رقم لحاظ نشده است اما بودجه نسبتاً کم بازی Detroit: Become Human مناسب به نظر میرسد و میتواند سود خوبی را برای سازندگانش به ارمغان آورد.
در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Detroit: Become Human، مدتی پیش، نویسنده این بازی درباره ماهیت و رویکرد متفاوت این عنوان صحبت کرد. همچنین شاهد انتشار تریلر جدیدی از آن در جریان رویداد Paris Game Week 2017 بودیم که از این نشانی میتوانید آن را مشاهده کنید.
بازی Detroit: Become Human در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما قرار است که تا پایان سال جاری میلادی به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ سونی عرضه و منتشر گردد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
یعنی تقریبا۱۴۰ میلیارد تومن
سرمایه گذاری مناسب .درامد خوب. لذت زیاد هم برای سازنده و هم مصرف کننده
همه تو این چرخه راضی هستن
امیدوارم واقعیت مجازی هم به سر انجام و کمال خودش برسه اونوقته که همه قدرت صنعت گیمو به معنای واقعی کلمه درک میکنن
Press X to Jason
امیدوارم استدیو های فاسدی مثل ناتی داگ و کوانتیک دریم از صنحه بازیسازی محو بشن تا دوباره شاهد همچین اتفاق های زشتی نباشیم
این روزا دیوید و استدیوش خیلی حاشیه ساز شدن امیدوارم زودتر این بازی بیاد چون ممکنه ضربه سختی ب فروشش با این اتفاقات بخوره یا حتی تا مرز کنسل شدنم بره
دمت گرم سونی گل کاشتی واقعا ولی کی پول داره این همه انحصاری رو بخره لامصب یکی از یکی بهتر :rotfl: :rotfl: ادم اصلا نمیگه اینو بخرم یا اونو بخرم یا اونو بزارم ماه بعد بخرم کلا باید همه رو خرید :rotfl: :rotfl:
آمار جالبی هست…
با این حساب اگر فرض کنیم این اطلاعات دقیق هستن میشه گفت که با فروش حدود ۶۰۰ هزار نسخه کل هزینه ای که صرف ساخت بازی شده برمیگرده. باتوجه به کارهای قبلی سازنده و عاشقان سینه چاک سونی به راحتی این مقدار فروش رو رد میکنه.
به این میگن یه سرمایه گذاری موفق :yes:
پول یامفتو گرفتو آخره سر میخاد نهایتا یه ۷ خوشگل تحویل جامعه گیمرا بده.
نه باریکلا
بازی کردن بازی های کیج لیاقت میخواد
که به نظر میرسه تو نداری
نکنه میخواستی پول بدن تو :rotfl: :rotfl: :rotfl:
تو دیگه از کجا پیدات شد ?:-)
عجب
چه گیری دادن بش ||||||: