حدود ۷۰ درصد فرآیند توسعه بازی SoulCalibur VI به اتمام رسیده است
بازیکنان مدتهاست که منتظر معرفی و عرضه بازی SoulCalibur VI هستند که در نهایت در جریان رویداد The Game Awards 2017 که پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد، به صورت رسمی رونمایی شد. آخرین نسخه از این بازی در سال ۲۰۱۲ میلادی برای کنسولهای پلیاستیشن ۳ و ایکسباکس ۳۶۰ عرضه و منتشر شد.
با این حال، اگر فکر میکنید که مشابه انتظار معرفی این بازی باید زمان زیادی را به انتظار انتشار آن بنشینید، باید بگوئیم که اشتباه فکر میکنید چراکه به تازگی موتوهیرو اوکوبو (Motohiro Okubo)، تهیهکننده بازی SoulCalibur VI، در این خصوص اعلام کرده که این عنوان مراحل پایانی ساخت خود را دنبال میکند.
وی در مصاحبه خود با مجله «فامیتسو» اعلام کرد که تاکنون بیش از ۷۰ درصد فرآیند ساخت و توسعه بازی SoulCalibur VI به اتمام رسیده است. وی همچنین در خصوص موضوع اصلی این بازی هم صحبت کرد و اظهار داشت که این بازی از نظر نحوه روایت داستان یک بازسازی به شمار میآید و تفاوتهای بسیاری با داستانهای فانتزی، پراکنده و پیچیده نسخههای قبلی مجموعه بازیهای SoulCalibur خواهد داشت. اوکوبو در ادامه بیان داشت که گیمپلی این بازی برای بازیکنان قدیمی این سری کاملاً آشنا خواهد بود و همچنان بر روی همان روند مبارزات با شمشیر که طرفداران به آن علاقه دارند، متمرکز خواهد بود. گرچه آنها سعی دارند تا توجه افراد بیشتری را به این سری جلب کنند.
در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، میتوانید از این نشانی تریلر معرفی این بازی را در جریان رویداد The Game Awards 2017 مشاهده کنید. همچنین، مدتی پیش تریلر جدیدی از این بازی در جریان رویداد Playstation Experience 2017 منتشر شد. علاوه بر اینها، به تازگی جزئیات و اطلاعات بسیاری از بازی SoulCalibur VI منتشر شده است که از این نشانی میتوانید به اطلاعات بیشتری در این زمینه دست یابید.
بازی SoulCalibur VI در سال ۲۰۱۸ میلادی بر روی پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه و منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
خوشحالم از اینکه سازنده های بازیای فایتینگ به این نتیجه رسیدن که با عرضه بازیشون روی pc ضرر نمیکنن و خلاصه بچه خوبی شدن
بخدا ما pc بازا هم گناه داریم
Kombat
Tekken
Soul calibur
Dead or alive
King of fightets
یه زمانی واسه pc بازا آرزو بود