نظر مثبت سازنده Furi نسبت به عرضه بازی برای نینتندو سوییچ
به تازگی امریک ثوا (Emeric Thoa) موسس و کارگردان بخش نوآوری استودیو گیم بیکرز (The Game Bakers) مصاحبهای با وبسایت دوالشاکرز (Dualshockers) داشته و در این مصاحبه از علاقه این استودیو نسبت به عرضه بازی Furi برای نینتندو سوییچ سخن گفته است.
اگر در مورد بازی Furi چیزی نمیدانید، باید بگوییم که این بازی در سبک Hack & Slash قرار دارد و در آن مبارزههای سریع و نفسگیر با غول آخرها حرف اول و آخر را میزند. این بازی در سال ۲۰۱۶ و در ماه جولای برای پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی عرضه شد و سپس در ماه دسامبر همان سال، برای اکسباکس وان نیز در دسترس قرار گرفت. از زمان عرضه هم با انتشار محتوای دانلودی One More Fight که یک غول آخر کاملاً جدید را به بازی اضافه میکرد، سازنده از بازی پشتیبانی کرده است. همچنین پس از عرضه این بازی به بازار، یک کنسول هیبریدی هم از سوی نینتندو به بازار عرضه شد، یعنی همان نینتندو سوییچ.
اگر اخبار را دنبال کرده باشید قطعاً میدانید که سازندگان مستقل بسیاری به سراغ نینتندو و کنسول تازهاش رفتهاند و عناوین خود را روی این پلتفرم تازه متولد شده عرضه میکنند. روز به روز هم به تعداد این سازندگان افزوده میشود. خیلیها اعتقاد دارند که عرضه Furi برای نینتندو سوییچ یک تصمیم خوب خواهد بود و روی این پلتفرم بازی به موفقیت خواهد رسید. شاید پورت کردن این بازی برای پلیاستیشن ویتا هم گزینه مناسبی باشد ولی قطعاً در حال حاضر نینتندو سوییچ داغترین کنسول بازار محسوب میشود و پورت کردن این بازی برای کنسول نینتندو، در اولولیت قرار خواهد داشت (نسبت به پورت بازی برای پلیاستیشن ویتا).
به هر حال در مصاحبه، از امریک ثوا پرسیده شده که آیا برنامهای برای عرضه بازی برای نینتندو سوییچ دارند یا خیر که او اعلام کرده که استودیو گیم بیکرز عاشق آن است تا این بازی را به نینتندو سوییچ بیاورد. البته او گفته با توجه به سرعت گیم پلی بازی Furi، نرخ فریم در آن خیلی مهم است و باید در ابتدا اطمینان حاصل شود که این پورت از بازی از لحاظ نرخ فریم وضع جالبی خواهد داشت. البته ثوا اشارهای به آسان یا سخت بودن رسیدن به نرخ فریم ۶۰ روی کنسول نینتندو سوییچ نکرد. این بازی در حال حاضر برای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و رایانههای شخصی با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار در دسترس دارد و علاقهمندان میتوانند آن را به صورت دیجیتالی تهیه کنند.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مایکروسافت همچنان به دنبال خرید و تصاحب در گیمینگ است
نظرات
اگر اخبار را دنبال کرده باشید قطعاً میدانید که سازندگان مستقل بسیاری به سراغ نینتندو و کنسول تازهاش رفتهاند و عناوین خود را روی این پلتفرم تازه متولد شده عرضه میکنند.
—–
حرفتون کاملا درسته چند روز پیش انحصاری های مستقل نابی معرفی شد :yes:
که بهترینش No More Heroes از نظر من
دراخر خداروشکر نظر + داره