حجم عنوان Uncharted: The Lost Legacy مشخص شد - گیمفا
حجم عنوان Uncharted: The Lost Legacy مشخص شد - گیمفا
حجم عنوان Uncharted: The Lost Legacy مشخص شد - گیمفا
حجم عنوان Uncharted: The Lost Legacy مشخص شد - گیمفا

حجم عنوان Uncharted: The Lost Legacy مشخص شد

محمود کاوش
۲۱:۱۷ ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
حجم عنوان Uncharted: The Lost Legacy مشخص شد - گیمفا

حجم عنوان Uncharted: The Lost Legacy مشخص شد. حجمی به اندازه عنوان Uncharted 4: A Thief’s End…  

تنها یک هفته تا عرضه عنوانی دیگر (یا بهتر بگوییم، بسته‌الحاقی مستقل) از سری Uncharted با نام The Lost Legacy فاصله داریم. اما برای آن دسته از دوستانی که به‌دنبال مشخص شدن میزان حجم بازی برای دانلود آن بودند، باید عرض کنیم که در این خبر پاسخ سوال خود را خواهید یافت. براساس گزارش وب‌سایت Thisgengaming، حجم دانلودی عنوان Uncharted: The Lost Legacy چندان هم کوچک نیست! در واقع، حجم این عنوان معادل حجم Uncharted 4: A Thief’s End است.

آن دسته از منتقدانی که کد بازی را پیش از عرضه دریافت کردند، اعلام داشتند که حجم کلی این عنوان حدودا ۴۴٫۷ گیگابایت است. دقیقا اندکی کوچک‌تر از حجم ۴۸ گیگابایتی عنوان Uncharted 4: A Thief’s End در زمان عرضه. اگر شما هم جزو کسانی هستید که نسخه دیجیتالی این عنوان را تهیه کرده‌اند، باید بدانید که مدت‌زمان قابل توجهی را باید صرف دریافت آن کنید.

برای آن دسته از دوستانی که نمی‌دانند باید عرض کنیم که ستاره بسته‌الحاقی The Lost Legacy یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌های سری Uncharted یعنی کلویی فرازر (Chloe Frazer)، بهمراه مزدور مشهور نیدین راس (Nadine Ross) است – کسی که اولین بار او را در Uncharted 4: A Thief’s End بعنوان یکی از شخصیت‌های اصلی بازی مشاهده کردیم. این دو باهم بدنبال شیء باستانی در هند هستند که در این راه باید با گروهی بی‌رحم مقابله کنند. گفته شده که این بسته‌الحاقی ۶ الی ۱۲ ماه پس از وقایع Uncharted 4 اتفاق خواهد افتاد.

عنوان The Lost Legacy مناطق زیبای بسیاری برای گشت و گذار دارد، و تاکنون مدت‌زمان دقیق گیم‌پلی آن مشخص نشده – و احتمالا تا زمان عرضه نیز مشخص نخواهد شد. چیزی که از بابت آن مطئنیم این است که این عنوان قرار است از توان کنسول پلی‌استیشن ۴ به نحو احسن استفاده نماید، کاری که همیشه استودیوی ناتی‌داگ با عناوینش انجام داده. لازم بذکر است عنوان The Lost Legacy برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو نیز با رزولوشن ۱۴۴۰p به اجرا در خواهد آمد و از تکنولوژی HDR پشتیبانی خواهد کرد.

عنوان Uncharted: The Lost Legacy قرار است در تاریخ ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد) بصورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

حجم عنوان Uncharted: The Lost Legacy مشخص شد - گیمفا
حجم عنوان Uncharted: The Lost Legacy مشخص شد - گیمفا
حجم عنوان Uncharted: The Lost Legacy مشخص شد - گیمفا
حجم عنوان Uncharted: The Lost Legacy مشخص شد - گیمفا
حجم عنوان Uncharted: The Lost Legacy مشخص شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • به عنوان یک بازی “اکشن ماجراجویی” امیدوارم در درجه اول یک تعادل بین “اکشن” و “ادونچر” ایجاد کرده باشه و روایت داستانی همچون نسخه چهارم و اکشنی به مانند نسخه دوم و سوم رو به ارث برده باشه و همون طور که گفتم تعادل تعادل تعادل

    • Soldier:76 گفت:

      @MICROSOFT.xbox one
      کاملا موافقم…متاسفانه نسخه چهار اکشن کمتری داشت یه مقدار اخرا خسته کننده شده بود برام…البته توقع ام خیلی بالاتر بود از ناتی….امیدوارم تو این نسخه جبران کنن…

    • PC and PS4 گفت:

      به موفقیت آنچارتد۴ نمیرسه ولی یکی از بهترین هاست با اینکه pc فنم ولی انحصاری های سونی خیلی ارزشمند هستند :heh:

    • Godofwar0385 گفت:

      منتظریم بشدت.امیدوارم بتونه در حد انچارتد دو جذاب باشه

    • OLDKRATOS گفت:

      Microsoft.xboxone
      Uncharted 4 بینقص بود،در تمامیه آپشن ها uncharted 4رو میشه الگویی برای تمام ادونچر ها در نظر گرفت
      برعکس چیزی که شما میگی تعادل اکشن و پلتفرمینگ در uncharted عالی بود و خیلی جاها ترکیب شده بودن،اونم. بصورت مخفی کاری!چیزی که هرگز در نسخه های پیشین وجود نداشت.
      Uncharted 4 متشکر از ٢٣ مرحلست،٣ مرحله ی اون کاملا اکشنه!
      و در ١۶ مرحله ی باقی هم اکشن بینظیری وجود داره و هم ادونچری بسیار روانتر(به واسطه اینکه تمام حرکات پلتفرمینگ نسخه ۴ موشن کپچر شده،چیزی که در نسخه های پیشین هرگز وجود نداشت و پلتفرمینگ بسیار مصنوعی تر از نسخه ۴ بود)از نسخه های قبل داره

      میمونه ۴ مرحله که کاملا پلتفرمینگ هست که یکیشون مرحله قواصی،دیگری مرحله ی دزدیه صلیب از زندان،فرار از یتیم خونه و کشف مجسمه هنری اوری هست.
      شما توقع داری uncharted مشابه gears of war یک اکشن بی مغز با کاورگیریه فراوان اراعه بده در حالی که uncharted 4 یک ادونچر هست که داستان بازی اینطور میطلبه که پلتفرمینگ زیاد باشه(جدای از اینکه سکانس های اکشنشو هیچ عنوانی نداره)
      Uncharted 4تنها نسخه ای در سری هست که نمره ی کامل از دو سایت ign و gamespot گرفته و من فکر میکنم همین برای برتریش نسبت به نسخه های پیشین کافیه!جدای از اینکه بسته ی الحاقیه lost legacy رو به همراه داره که نسخه های پیشین اصلا بسته الحاقی نداشتن!
      -خواهشا دیگه ایراد الکی نگیرید که بخوایید جلوی لذت بردن بقیه رو از بازی ببرید

      • MS GAMER گفت:

        من که آنچارتد ۲ بهترین بازیه سری بود واسم و به نظره من بهترین تعادل بین اکشن و ماجراجویی رو در همین نسخه شاهد بودیم البته آنچارتد ۴ هم بی نظیره ولی از نظره من چپترهایه اول بازی اکشن بسیار کمی دارن اگر میشد کمی بیشتر به اکشن در اول بازی توجه میکردن قطعا کاملا بی نقص میشد

        • OLDKRATOS گفت:

          Ms gamer
          به این دلیل مراحل اولیه اکشن کمی دارن که در نسخه ۴ بیش از ٨ سال از بازنشستگیه Nathan drake گذشته و این بازگشت به کار(مقبره گردی و باستانشناسی)برای Nathan کمی زمانبر میشه همونطور که در سه مرحله اول میبینید،نیتن ابتدا در یتیم خونست که برادرش نجاتش میده اون قسمت یتیم خونه واقعا یکی از بخش های حیاتیه داستان نسخه ۴ هست!با اینکه خیلیها میگن کسل کنندس اما اینکه سم به کمک نیتن میاد واقعا حس وفا و برادری رو نشون میده
          قسمت بعد هم وارد زندان میشن که سرشار از سکانس های اکشنه!از مبارزه ی ابتداییه نیتن با یک زندانیه سابقه دار گرفته تا فرار و تعقیب و گریز با rafe
          مرحله ی بعدش هم که مربوط به قواصیه که در پایان مرحله سم بعد از ١٠ سال نیتن رو سوپرایز میکنه و وارد بزرگترین ماجراجوییه سری میشن.

          -برای من واقعا سواله عده ای که میخوان به هر نحوی از uncharted 4 ایراد بگیرن(مخصوصا این جک بالانس نبودن اکشن و ادونچر)چرا قبلش نمیان ببینن که uncharted 4 یک اکشن ماجراجویی با مضنون داستانیه باستانشناسیه و این یعنی بازی باید لحظات زیادی رو صرف پلتفرمینگ کنه تا اکشن!چون اکشن زیادی باعث میشه بازی روند یکنواخت به خودش بگیره

          • OLDKRATOS گفت:

            در مورد قیاس uncharted 2 و uncharted 4 هم بهتره فقط به مراحل پایانیشون نگاه کنیم تا دیگه حرفی نمونه که uncharted 4 چقدر برتره
            -در مرحله پایانیه uncharted 2 شما به سرزمین افسانه ایه شامبالا(در افسانه های تبت و تایلند این سرزمین وجود داره)سفر میکنید و در قسمت پایانیش شما با lazarvic سارق و کماندویه همه فن حریف روسی درگیر میشید که اوج اکشنش خلاصه میشه تو پریدن از لا به لای درختها در و تیر اندازی به lazarvic اونم در یک محیط بسیار کوچیک و بدون هیچگونه دیالوگ حماسی!!!!
            اما مرحله ی پایانیه uncharted 4
            -درگیری در کشتیه افسانه ایه henry avery در قلب تپه های مدفون کاراییب،کشتیه به گل نشسته ای که حامل بیش از ٣٠٠ تن طلا(چیزی نزدیک به ۵ میلیارد دلار طبق گفته ی nadine در یکی از دیالوگها)هست،شما کشتی رو پیدا میکنید اما نه به هدف دزدیدن طلا،بخاطر وفاداری و پیدا کردن برادرتون(چون سم بخاطر دروغی که به نیت میگه از خجالت فرار میکنه)این یعنی تعهد و برادری که در uncharted 2 دیده نمیشه!
            شما در عرشه ی پایینیه کشتی با rafe درگیر میشین،کسی که زمانی بهترین دوست شما بوده اما حالا با شمشیر به جونه شما میوفته و قصد جون شمارو داره اونم بخاطر حس حسادت به نیتن،که چرا نتونسته مثل نیتن باشه(طی درگیریه پایان بازی rafe مدام میگه که ای کاش تورو(منظور نیتن هست)زودتر میکشتم تا صاحب جایگاهت بشم)
            حاضرم قصم بخورم سکانس اکشن پایانیه uncharted انقدر حماسی بود که من تنها میتونم با یک بازی مثلاش بزنم چون هیچ عنوانی اینچنین سکانس اکشنی در بخش پایانیش نداره به جز metal gear solid 4 جایی که اسنیک با اسلات درگیر میشه.
            دست آخر شما در پایان این مرحله در حالی که سم مجروحه و از خجالت پشیمونه بزرگترین گنجینه ی تاریخ(طبق اسناد تاریخ کمبریج در کاراییب گنجی نفهتس که میشه باهاش دنیا رو از نو ساخت و این گنج دقیقا گنجی هست که در uncharted 4 شما به دنبال اون هستید)رو رها میکنید و با برادرتون کشتی رو درحالی که داره به اعماق آب میره رها میکنید.این صحنه های حماسی که تعریفی از وفاداری،برادری،گذشت و زیباییه ناب داره نه تنها در هیچ یک از نسخه های uncharted به جز نسخه ۴بلکه در هیچ عنوانی دیده نمیشه.
            -جا داره به naughty dog ادای احترام کنیم :heart:
            دست آخر uncharted 2عنوانی انقلابی با تغییر و تحولات بزرگه و هرگز ارزشش کم نمیشه اما این عنوان برای دوران خودش شاهکار بوده و استانداردهای امروزیه uncharted 4 رو نداره و طبیعی هست هر عنوان و سری با گذر زمان پیشرفت میکنه
            امیدوارم شاهد تکراری مجدد از این سری باشیم :heart:

            • Last Of Us گفت:

              گل گفتی
              ایول
              خداییش آنچارتد ۴ داستانش مثل یک فیلم بود
              گیم پلیش هم قشنگ بود و اتفاقا به قول شما مراحل غیر اکشن یک تنوعی به بازی میده. بازی ….. که نیست قایم شی تیر بزنی تکراری. باید یک تنوعی تو بازی باشه که این داستانش دیوانه میکرد.
              :heart: :heart: :heart:

            • John Linneman گفت:

              دقیقا داری درست میگی من هم ایراد عدم تعادل بین اکشن و ماجراجویی رو وارد نمیدونم . تنها ایرادی که واقعا وارده به نظرم چالش برانگیز نبودن معماها برخلاف نسخه های قبلی بود . این تنها ایراد بازی بود که میشد گرفت . معماها زیبا و پخته تر بودن نسبت به قبلی ها ولی از نظر چالش هیچ مشکلی ایجاد نمیکردن برای گیمر و این برای من جالب نبود .

        • Cole Train گفت:

          اصلا مقایسه انچارتد ۲ و ۴ اشتباه محضه.چون از دو نسل مختلف اومدن.انچارتد دو زمانی ساخته شده که قدرت سخت افزاری بهشون اجازه میداد دراون سطح باشه بازیشون.به شخصه انچارتد دو رو میپرستم ولی اگر قراربود اچنارتد چهار هم این شکلی باشه قطعا ایراد بهش میگرفتن که ریتمش تکراری شده.
          انچارتد چهار یه کار خوبی که انجام داد بازی رو به ریشه های اصلیه این سبک که بیشتر هدفش ادونچر بودنه نزدیک کرد.
          اسپم:اقایون یکی با اسم من فقط c کوچک اول اسمشه اومده تو سایت منو جعل کرده اگه دیدین بدونین من نیستم

          • John Linneman گفت:

            لازم نبود بگی کاملا میشه فهمید تو نیستی . احمقانس دیگه الان جعل کردن . یعنی قشنگ کسی که جعل میکنه دیگه یا ما رو مخمل گوش فرض کرده یا خودش یه مخمل گوشه

            • Cole Train گفت:

              اخه یه جو منفی علیه منو ممدرضا بخصوص من هست بخاطر طرفدار اکس باکس بودن.درسته من طرفدار اکسباکسم ولی پلی استیشنم دوست دارم و همیشه تعریف میکنم از بازیاش چون خودم منتظر اکثرشونم.این جعل کننده اومده همش داره میکوبه.مثلا اومده گیرز رو با انچارتد مقایسه میکنه بعدم میگه گیرز بهتره.واقعا مدیرای سایت باید یه سیستمی راه بندازن مثه لایو و psn که از یه اسم نشه دوبار استفاده کرد با کوچیک و بزرگ کردن حروف

          • OLDKRATOS گفت:

            Cole train
            درود بر شما کاملا حرف عاقلانه رو زدین :yes: :heart:

            • Cole Train گفت:

              عزیزی OldKratos
              واقعیتش من خودم فن شیش ستاره ی انچارتد دو هستم و نظر شخصیمه ها موقعی که انچارتد سه رو بازی کردن به جز صحنه ی سقوط هواپیماش که جز برترین سکانسای تاریخه صنعت گیمه واقعا احساس کردم از دو ضعیفتره.
              ولی انچارتد چهار یه حس متفاوت بود شما به هیچ سکانس و چپترش نمیتونی ایراد بگیری.
              ایا جایی که نیتن و زنش وارد اون جنگل میشدن با جیپ رو میشه از یاد برد با اون موسیقیه دیوانه وارش؟باورکن داداش اونجا به لحظه چشمامو بستم و احساس میکردم اونجام و زیباترین حسی بود که تو کل عمر گیمریم داشتم.صحنه ای که ساختمون تو اواخر بازی فرو میریخت و ماباید از درونش فرار میکردیم حیرت انگیز بود.
              انچارتد چهار یه بازی بود با کلی ست پیس و صحنه های ماندگار.اصلا نباید با دو مقایسه بشه چون قطعا هردو درزمان خودشون شاهکار بودن.
              ایرادی هم که میگیرن به اوایل بازی خیلی ساده لوحانست خب بنظرتون چطوری باید داستان بازی رو پایه ریزی میکردن که قشنگ مخاطب لمسش کنه؟
              بازی نیاز داشته از اساس شروع به کار کنه.اینا کار یه استاده به نام نیل دراکمن که خداست بنظرمن تو این صنعت دیگه جسی کارگردانی tlou رو فراموش نکرده.
              امیدوارم psx یه نمایش از tlou 2 نشون بدن دل بنده رو هم شاد کنن چون یکی از عزیزامو از دست دادم

            • OLDKRATOS گفت:

              Cole train
              جای شکرش باقیه :yes: امیدوارم لذتتون از گیم همیشگی باشه

    • Hoower گفت:

      محمدرضا جان من خیلی تو فاز فایتینگ نبودم تا حالا،به نظرت اینجاستیس ۲ سرگرم کننده تره یا کراش؟
      و کدوم بیشتر سرگرم کننده میمونه
      پلتفرمینگ هم چندتایی دارم
      میخوام تنوع بشه
      اگه کس دیگه ای هم آگاهی لازم داره و دیدگاهش رو بگه سپاسگزار اون هم هستم :yes:

  • تنها بازی سونی که قبولش دارم چون سبکش اکشن ماجراییه.

  • MICHAELRK13 گفت:

    آخه چرا اینقدر زیاد؟
    مگه نایی میمونه برای دانلود؟بخش مولتی پلیر داره؟از انچارتد اصلی بیشتر گیم پلی داره؟

  • یک ابر انحصاری ناب برای PS4 کبیر برترین پلتفرم تاریخ
    _________________________________
    http://gematsu.com/exclusives/ps4

  • Last Of Us گفت:

    تشکر از آقای کاوش ( ملقب به سانسور چی 😀 شوخی )
    خداییش ببینید چقدر انحصاری با کیفیت و شاهکار میده بیرون این سونی 😯 😯 😯
    یک لحظه نمیزاره طرفداراش بی بازی بمونند. مخصوصا تو این تابستون بی بازی
    احترام به مخاطبین یعنی این :heart: :heart: :heart:
    ****************
    نمرات matterfall هم اومده. البته ۲۰ تا نقدش فعلا پوشش بدید لطفا

  • v9 گفت:

    رسما دیگه یه اسپین اف به حساب میاد نمیشه روش اسم dlc رو گذاشت!
    امیدوارم نسخه فیزیکی هم داشته باشه

  • راستی چون پست مربوط به سونیه اینم بگم.تو ps store یه تخفیف خیلی گسترده شروع شده برید سر بزنید

  • the last of us گفت:

    خیلی زیاده :struggle: 😮 :beatup: :sweat:

  • جالبه که آنچارتد ۳ روی ps3 هم حجمی حدود ۴۵ تا ۴۷ گیگ داشت
    رفع اسپم:این نسخه قطعا اکشن بیشتری خواهد داشت چون کارگردان نیل دراکمن (ایشون برای من افسانن فکر نکنید درباره ایشون بد گفتم فقط ایشون مناسب سری آنچارتد نیستن چونکه دلست و آنچارتد از بن متفاوتن ) نیست و شخصیت اصلی کلویی هستش و کلویی خیلی به پوکوندن همه چیز علاقه داره(که در چپتر ۶ آنچارتد ۲ این رو دیدیم )

  • mehrdadPS گفت:

    ناموسا این دیگه بسته الحاقی نیست که ۴۵ گیگ :hypnotized:
    مثلا بسته الحاقی the ring city بازی dark souls 3 خودشو کشت ۴ گیگ شد
    این دیگه یه بازیه کامله برم حجم اینترنت بخرم فقط خدا می دونه چند شب باید با این اینترنت پر سرعت ایران کنسول بدبخت روشن بمونه :hypnotized: :hypnotized: :hypnotized: :hypnotized: کاش سونی برای ما ایرانی ها مجوز شروع دانلود بازی هاشو یک ماه زودتر می داد

  • mohamad 47 گفت:

    انچارتد ۴ شاهکار بود،ولی زیر انچارتد ۲ قرار میگیره.بخاطر یه سری اشتباهات کوچولو و یه سری مراحل بیخود و حوصله سر بر.مثله دو سه مرحله اول و یا یه سری مراحل تو جاهایی از بازی که نبودشون بهتر بود.من الان دارم بار سوم بازی میکنم و رسیدم به اون قسمت که سم و نیتن تو بچگی میخوان اون کتاب رو بدزدن از اون خونه.واقعا حوصلم نمیکشه این جارو رد کنم!!!!
    ولی انچارتد ۲ رو ۷-۸ بار رفتم تو هیچ جای بازی خسته نشدم.
    اکشن انچارتد ۴ خوب نبود زیاد نسبت به قبلیا.امیدوارم حداقل تو این بسته الحاقی ناتی داگ یه حالی بهمون بده 🙂

  • playdead1990 گفت:

    یه هفته دیگه میاد خداروشکر و قبل از این بازی میتونیم خودمونو با observer و hellblade سرگرم کنیم از حجمش هم معلومه از لحاظ محتوا دست کمی از آنچارتد ۴ نداره دم ناتی داگ گرم :yes:

  • بین چهار شماره اصلی انچارتد ۴ بهترین نسخه برام بود شروع عالی و پایانی عالی تر همراه با عدم حس تکرار چیزی که تو بازی های دیگه فراوان دیده میشه

  • #17 گفت:

    اینو اگه دیسک آنچارتد چار داشته باشیم باید بخریم باز؟

  • Hamed72 گفت:

    دوستان این بازی نسخه فیزیکی هم داره؟؟؟

  • Marshal Reza گفت:

    اینکانترهای چپترهای پایانی روی درجه کراشینگ آنچارتد فور دهنه آدمو سرویس میکنه :sweat:

حجم عنوان Uncharted: The Lost Legacy مشخص شد - گیمفا