اسلحهها در Wolfenstein 2: The New Colossus قدرتمندتر از بازی اول خواهند بود
عنوان Wolfenstein: The New Order به خاطر احیای موفقیت آمیز فرمول اصلی Wolfenstein تحسین زیادی را دربرداشت، از اتمسفر و جو محیط گرفته تا تمام کنندههای بی رحم و حس اسلحهها در طی مبارزه و اینجور که به نظر میرسد این بیرحمی و خشونت در عنوان جدید آن یعنی Wolfenstein 2: The New Colossus نه تنها دوباره به کار گذاشته شده بلکه بیشتر از پیش گسترده تر نیز شده است.
اکنون Jens Matthies کارگردان بازی در مصاحبهای با مجله PlayStatio نکاتی را دربارهی آن ارائه داده است.
ما علاقه داریم که اسلحههایمان بسیار سنگین به نظر برسند و حس خشونت و بیرحمی را بتوان در آنها احساس کرد. من فکر میکنم شما بهبود را نسبت به نسخهی اول مشاهده خواهید کرد که البته در نوع خود در صدر قرار داشت اما خب ما میخواستیم کمی فراتر از این حرکت کنیم.
در هر صورت دیدن اینکه اتمسفر، استایل و درجهی صدا در The New Order تمام چیزی که MachineGames بر روی آن تمرکز کرده نمیباشد، بسیار خوب است. با اینکه بسیاری از موفقیت The New Order به خاطر داستان و المانهای داستان سرایی آن میباشد، اما عنوان The New Colossus باید دنبالهای موفقیت آمیز برای آن بازی قابل احترام رقم بزند.
عنوان Wolfenstein 2: The New Colossus در ۲۷ اکتبر “همزمان با عناوینی چون Assassin’s Creed Origins و Super Mario Odyssey” برای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه میشود. همچنین میتوانید تریلری که اخیرا از بازی منتشر شده است را از لینک مربوطه مشاهده نمایید.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- برخی توسعهدهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازیهای AAA دیگر امکانپذیر نیست
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- دل نوشتههای یک گیمر خسته؛ نگاهی به حواشی پیرامون The Witcher 4
- تعجب تهیهکننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
نظرات
اوف چه شود :inlove: :inlove: :inlove:
اسلحه های ولفشتاین همیشه متفاوت بوده و با اون ترکیب خون پاشیدن زیاد(که در کمتر بازی مثل دیس آنرد و همین ولفشتاین دیدیم) لحظات جذاب و پر هیجانی رو برای من و خیلیای رقم زده و چه بهتر که این مکانیزم در این بازی پر رنگ تر شده و بیشتر در بازی به چشم بیاد :inlove: :inlove: :inlove:
دووم بازی کردی داییه :rotfl:
فک نکنم بازی رو تموم کرده باشه منکه تمومش کردم کردم خیلی باحال بود اخرش مخصوصا اون باس فایت اخریه که واقعا سخت بود
خطر اسپویل!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
داستان بازیرم خیلی خوب جمع و جورش کردن و جالب تموم شد و حالم از اون ساموئل بهم میخوره خودش میخواست یه پرتال باز کنه و عملا از doom guy :-)) سو استفاده کرد!اما این خبر اینکه این بازی ادامه داره رو میرسونه و من یکی که قطعا میخرم چون عاشقشم وجدانن گیم پلی عالی و گرافیک فوق العاده ای داشت.
درضمن حتما این بازیرم میخرم چون عاشقشم و دوستان یه سوال داشتم من عاشق بازی هاییم که ارکین میسازه(مثل دیس انرد)چون کلا سبک خاص و تم خاصی دارن حالا بنظرتون منpreyرو بخرم؟
ارزش خرید نداره، یه بازی متوسطه به نظرم، کرک شده بازیش دانلودش کنی بهتره تا بخریش
اوکی مرسی بابت راهنمایی
وجه تشابهات در گیمپلی بین wolfnestein II و DOOM بیداد میکنه،از سیستم ریلیه انتخاب اسلحه تا فیزیک حرکت کرکتر بازی و فیزیک اسلحه ها کاملا مشابه DOOM هست
https://youtu.be/ggyiId1h2Ag
Doom واقعا فوق العاده بود و گویا ولفنشتین هم قراره موفقیت خودشو تکرار کنه،همیشه علاقه ی خاصی به این فرانچایزها(doom و wolfenstein) داشتم چون اصل ونسب و شناسنامه ی سبک شوتر و شوتر اول شخص هستن!
Wolfenstein به عنوان اولین شوتر اول شخص و doom به عنوان دومین شوتر،باعث افتخاره که این دو فرانچایز پاشونو به نسل ۸ باز کردن تا هم گیمرهارو خوشهال کنن و هم ویترین عناوین نسل ۸ رو زیباتر از قبل بکن
Bethesda درود بر تو
خب هردوشون از یه شرکت سازندن دیگه
اگه اختیار دست من باشه این بازی را با شایستگی تمام بهترین شوتر سال می کنم
خیلی با این بازی حال کردم ببینیم چی میشه !
عالیه :chic: :chic: :chic: :inlove: :inlove: :inlove: