نقدها و نمرات نسخه‌ی نینتندو سوییچ عنوان Wolfenstein II: The New Colossus منتشر شد - گیمفا
نقدها و نمرات نسخه‌ی نینتندو سوییچ عنوان Wolfenstein II: The New Colossus منتشر شد - گیمفا
نقدها و نمرات نسخه‌ی نینتندو سوییچ عنوان Wolfenstein II: The New Colossus منتشر شد - گیمفا
نقدها و نمرات نسخه‌ی نینتندو سوییچ عنوان Wolfenstein II: The New Colossus منتشر شد - گیمفا

نقدها و نمرات نسخه‌ی نینتندو سوییچ عنوان Wolfenstein II: The New Colossus منتشر شد

سعید حلاجیان
۱۷:۰۰ ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
نقدها و نمرات نسخه‌ی نینتندو سوییچ عنوان Wolfenstein II: The New Colossus منتشر شد - گیمفا

در نهایت عنوان Wolfenstein II: The New Colossus برای کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه شد و هم‌زمان با عرضه‌ی این عنوان نقدها و نمرات آن نیز منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

هنگامی که اعلام شد دو عنوان Wolfenstein II: The New Colossus و Doom برای کنسول نینتندو سوییچ پورت می‌شوند شاید کمتر کسی باور داشت که این کار امکان پذیر باشد و بسیاری بر این عقیده بوده‌اند که این کار بر‌روی سخت افزار ارزان قیمت امکان پذیر نیست. اما عرضه‌ی Doom تمام معادلات را به هم زد و این عنوان عملکرد بسیار موفق و خیره کننده‌ای بر‌روی کنسول نینتندو سوییچ داشت. اما با این وجود عرضه‌ی Doom نیز نتوانست از نگرانی‌های بازی‌بازان در ارتباط با عنوان Wolfenstein II: The New Colossus کم کند. زیرا پورت این عنوان بسیار پیچیده‌تر و دشوار‌تر بوده و با توجه به چالش‌های پیش رو، قطعاً این کار ریسک بزرگی به حساب می‌آمد. حال لحظه‌ی موعود فرا رسید؛ همان زمانی که تقریبا به مدت طولانی منتظر آن بوده‌ایم. بله از Wolfenstein II: The New Colossus صحبت می‌کنیم؛ عنوانی که بار دیگر قرار است قدرت کنسول نینتندو سوییچ را به رخ بکشد.  استودیوی Panic Button این بار به وعده‌ی خود عمل کرده و نتیجه‌ی کار نیز بسیار باورنکردنی است.

هم زمان با عرضه‌ی عنوان Wolfenstein II: The New Colossus بر‌روی کنسول نینتندو سوییچ، نقدها و نمرات این عنوان نیز منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت:

 

Nintenderos 8.7/10

این نسخه از عنوان Wolfenstein II: The New Colossus به ما نشان می‌دهد که کنسول نینتندو سوییچ کنسولی بسیار قدرتمند بوده و قادر به انجام هر کاری است.

Hobby Consolas 8/10

پنیک باتن عنوان تیراندازی سال ۲۰۱۷ را برای نینتندو سوییچ پورت کرده است و نتیجه‌ی کار نیز فوق العاده است. تجربه بازی در حالت Handheld کمی آزاردهنده است اما بر‌روی تلویزیون هرگز باور نخواهید کرد که چگونه همه چیز با تمام جزییات بر‌روی این کنسول پورت شده است؛ از تیراندازی دیوانه وار این عنوان گرفته تا شخصیت‌های کاریزماتیک آن.

GameSpot 8/10

تا زمانی که کنسول نینتندو سوییچ بر‌روی داک قرار داد و شما در این حالت به تجربه‌ی بازی می‌پردازید، Wolfenstein II: The New Colossus دقیقاً به مانند سایر نسخه‌ها شگفت انگیز است. بازی در این حالت بسیار خوب اجرا می‌شود و علیرغم برخی مشکلات گرافیکی جزیی، بازی از نظر بصری کیفت بسیار خوبی دارد. اما به نظر می‌رسد بازی در حالت دستی ( Handheld) به خوبی بهینه نشده و تجربه‌ی بازی با جوی کان‌ها نیز بر خلاف کنترلر‌های حرفه‌ای سایر کنسول‌ها لذت بخش نیست. اگر کنسول نینتندو سوییچ تنها راه بازی کردن شما است پس مطمئنا Wolfenstein II: The New Colossus ارزش وقت گذاشتن را دارد.

Everyeye.it 7.8/10

عنوان تیراندازی ماشین گیمز از لحاظ ویژگی‌های گیم‌پلی هیچ تفاوتی با یکی از بهترین عناوین تیراندازی سال گذشته ( نسخه‌ی کنسول‌های نسل هشتمی بازی) نداشته و به همین دلیل به نظر می‌رسد این عنوان بر‌روی کنسول‌ هیبریدی نینتندو سوییچ نیز هویت خود را حفظ کرده است.

IGN Spain 7.8/10

این نسخه از عنوان Wolfenstein II بهترین نسخه برای کنسول نینتندو سوییچ به شمار می‌رود. درست است که عرضه‌ی آن یک سال به طول انجامید  و حتی از مشکلاتی نظیر رزلوشن پایین و مشکلات گرافیکی رنج می‌برد اما تجربه‌ی این عنوان هیچ تفاوتی با سیار نسخه‌ها ندارد. یک عنوان تیراندازی دیوانه وار، خشونت آمیز و شگفت انگیز که به لطف کنسول نینتندو سوییچ، می‌توانید در هر زمان و مکانی از آن لذت ببرید؛ عنوانی که مشابه آن کمیاب است

Pocket Gamer UK 7/10

Wolfenstein II: The New Colossus یک پورت تحسین برانگیز دیگر از استودیوی پنیک باتن برای کنسول نینتندو سوییچ می‌باشد که همچنان گان پلی و داستان قوی نسخه‌ی اصلی را حفظ کرده است.اگرچه مشکلات و محدودیت‌های گرافیکی این عنوان تجربه‌ی آن را بسیار آزار دهنده می‌سازد؛ به خصوص در حالت Handheld.

نقدها و نمرات نسخه‌ی نینتندو سوییچ عنوان Wolfenstein II: The New Colossus منتشر شد - گیمفا
عنوان Wolfenstein II: The New Colossus هم اکنون برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقدها و نمرات نسخه‌ی نینتندو سوییچ عنوان Wolfenstein II: The New Colossus منتشر شد - گیمفا
نقدها و نمرات نسخه‌ی نینتندو سوییچ عنوان Wolfenstein II: The New Colossus منتشر شد - گیمفا
نقدها و نمرات نسخه‌ی نینتندو سوییچ عنوان Wolfenstein II: The New Colossus منتشر شد - گیمفا
نقدها و نمرات نسخه‌ی نینتندو سوییچ عنوان Wolfenstein II: The New Colossus منتشر شد - گیمفا
نقدها و نمرات نسخه‌ی نینتندو سوییچ عنوان Wolfenstein II: The New Colossus منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • لطف این نسخه به همین بود که روی حالت دستی خوش ساخت باشه که خب نشد و مشخص هم هست هیچ شوتری روی حالت دستی و اصلا با جوی کان سوویچ زیاد جالب در نمیاد همون اسپلتون هم به نظرم به شدت نیاز به پرو کنترلر داره و حسش با جوی کان قابل مقایسه نیست.
    خود بازی هم که حرفی برای گفتن نمیذاره…
    هنوز بهترین بازی که لطف کردن برای سوویچ پورت کردن ابرشاهکار اسکایریم هست که کنار زلدا هزاران ساعت محتوای قابل غرق شدن در کنار سوویچ ساختن و تجربشون روی حالت دستی صفای خاصی داره…
    البته یکی از کاربرا چند هفته پیش یه جوری تو نقدش نسخه زلدا رو پیچید که این بازی کسل کننده و بی هنر جای دفاع نداره

    • N.S.A گفت:

      کاملا موافقم بارها گفتم این سبک بازی ها بخصوص از این لحاظ که سرعت بالایی دارند بدرد این کنسول نمی‌خورند بهترین بازی ها برای این کنسول rpg ها هستند و بازی های که توانایی های جوی کان رو به نمایش میزارند مثل بازی های حرکتی نینتندو که بسیار لذت بخش هستن

    • VMahdi گفت:

      من دووم رو هم رو حالت هندل میزاشتم رو میز با پرو میرفتم
      ولی با جویکان ها هم مشکلی نداشتم در کل
      اما استفاده از گریپ ؟ نه اصلا

      • منم برای اسپلتون دقیقا همین کارو میکردم
        ولی واقعا نمیتونم تصور کنم چجوری با جوی کان اسپلتون میشه بازی کرد
        زلدا رو هم کلا روی حالت دستی با جوی کان تموم کردم.
        بیخود اسمش سوویچ نیست هر بازی یجور میچسبه 😀

    • “تو نقدش نسخه زلدا رو پیچید که این بازی کسل کننده و بی هنر جای دفاع نداره”
      من خودم سونی فن هستم اما…
      درسته که BOTW داستان و موزیک درست و حسابی نداره، ولی بجاش گیمپلی و دنیای بازی هدفمند طراحی شدند(برای بار دوم دارم مستر مد رو میرم).
      بازی تو همون یک ساعت اول بهت این توانایی رو میده که بری Clamaty Ganon رو شکست بدی (حتی جز اولین ماموریت هایی هست که بهت میده) اما وقتی یه بوکابلین قرمز لعنتی با یه چوب خشک میزنه تو سر لینک و اون هم مثل یه گونی سیب زمینی از بالای تپه قل میخوره و میمیره، ناخودآگاه فکر میکنی که لینک قدرت جنگیدن با گنون رو فعلا نداره و باید سلاح و زره بهتری بدست بیاری. اما حقیقت اینه که هسته ی بازی جوری طراحی شده تا مهارت بازیکن رو افزایش بده نه اینکه لینک قویتر بشه. بعد از ۱۰۰ ساعت بازی کردن اینقدر مهارتت افزایش پیدا میکنه که دیگه به ۴ تا ابرقدرت و ۳۰ تا قلب و ۳ حلقه نیرو محتاج نیستی تا گنون رو شکست بدی. میتونی با زیر شلواری و چندتا تیرکمون چوبی بری به جنگ گنون.
      درمورد موزیک بازی هم فقط این رو میتونم بگم: وقتی وسط دشت هایرول ایستادی و سایه ی ابرها بر روی امواج چمنزار رو نظاره میکنی، صدای وزش باد از هر موسیقی روح-نوازتره.
      وقتی فومیتو اوئدا داشت Ico رو توسعه میداد، میخواست که بازی عالی باشه اما به جای اضافه کردن محتویات، شروع کرد به حذف کردن المان هایی که هسته و پیغام اصلی بازی رو ساپورت نمیکردن تا به قویتر شدن المان های اصلی کمک کنه. امروز به این ایده میگن “design by subtraction” و خیلی از بازی های موفق ازش پیروی کردن (حتی لست اف آس). در کل BOTW یه بازی کامل نیست، اما همون کمبود ها باعث شده تا اینقدر خاص باشه و در بخش های دیگه عالی به نظر بیاد.

      پی نوشت:
      ۱- این نظر شخصی خودم بود و فکت نیست.
      ۲- خوب میشد اگه گیمفا شروع کنه به پرداختن به موضوعات اینچنینی. به نظر من وقتشه که به جای سطحی نگری، شیرجه بزنیم به اعماق دنیای بازی سازی که هنوز برای خواننده های فارسی زبان تازگی دارن. اینجوری شاید کاربرای فهمیده ی قدیمی هم برگردن به بخش نظرات.

      • Kumatetsu
        داداش من خودم بیگ فن زلدا هستم و داشتم به نقدش تیکه مینداختم
        با همه حرفات موافقم بجز اون تیکه که گفتی زلدا موسیقی درست و حسابی نداره…
        از شما بعیده، قطعه های پیانو که تو هر نقطه از نقشه به یه صورت پخش میشه با طبیعت بی نظیر و دنیای لبریز از هنر زلدا خیلی روح نوازه…
        Main theme زلدا یکی از ١٠ ساندترک برتر کل تاریخه در بسیاری از لیست ها که یادمه ign هم توی لیست برترین main theme ها گذاشته بودش.
        زلدا اولین بازی تاریخه که ساندترک هارو وسط مراحل هم قرار داده… و بسیاری از اولین تاریخ های دیگه
        تازه این موضوع موسیقی تنها بخشی از گلواژه سرایی در اون نقده. اگه ارزشی تو اون نقد بود همونجا جوابشو میدادم الانم فقط چونکه شما نظر دادی اینو گفتم…

        • منظور من این نیست که موسیقیش بده، من میگم موسیقی Botw اکثر مواقع بیش از حد مینیمالیسم و تکراریه و در مبارزات خیلی بندرت پیش میاد که حس حماسی داشته باشه. به نظر من این کار عمدی بوده ولی در نهایت نتونستند اونجوری که باید دربیارن.

  • xbox fan boy گفت:

    جانم نینتندو سویچ سرور هرچی کنسوله :-* :yes:

  • ETERNAL_MAN گفت:

    عالیه این بازی…. عالی ، آفرین به Punic Buttion

  • Senatorbigy گفت:

    مبارک فن هاش :yes:
    اسپم:آقا یه سوال من دوستم میخواد یه بازی مولتی پلیر خفن بجز rainbow,overwatch,battlefile و gta میخواد چی سراغ دارید واسش؟یا واسه pre-order آیا پیش خرید spider-man یا fallout 76 عاقلانه است؟آیا spider-man ps4 دارای مولتی پلیره؟ Question لطفا جواب بدید :yes: gg

  • razi konande…albate vase man hamishe gamespot moheme

  • N.S.A گفت:

    من به عنوان کسی که این کنسول رو داره یه انتقاد دارم اونم اینه که چرا ۶۰ دلار برای گیفت کارت نینتندو باید ۵۰۰۰۰۰ تومان باشه الان در شرایطی که بازی های فیزیکی این کنسول بسختی گیر میاد آیا به نظر شما خرید همین بازی برای نینتندو ۵۰۰۰۰۰ تومان می ارزه آخه من موندم الان تو چه جهنم دره داریم زندگی میکنیم امیدوارم صدای من به مسولان برسه بخدا آدم هرچقدر هم پولدار باشه ۵۰۰۰۰۰ تومان بابت یه بازی نمیده

    • mohsenf5 گفت:

      داداش حرفت کاملا درسته بهترین کاریی که دوستان سویچ دار میتونن بکنن اینه که کنسولشونو هک کنن وهکش هم کامل اومده و صدرصد بی نقصه ۲۵۰ ،۲۷۰ اینا پول لایسینس میدین یه مموری باحجم بالا میگیرین تموم من الان کلی بازی سویچ زدم دانلود کردم با پی سی همین روزام برنامشو میزنم هک کنم کنسولو یکم ریزه کاری داره هنوز دارم بررسی میکنم که درست هکشه ، تو یوتیوبم اموزشش هست دوستان سویچ دار حتما ببینن

    • VMahdi گفت:

      فزیکی به صرفه تره
      بزار برات ماریو تنیس رو مثال بزنم دیجیتال ۴٣٠ در میومد
      ولی فزیکی ۴۵٠
      فزیکی بخری میتونی راحت تعویض هم کنی با بازی دیگه .
      باسه شخصی که بازی رو ارشیو میکنه برای بنده واقعا سخته خرید با همچین قیمت هایی
      ولی خیلی هارو دیدم که بازی رو میخرن و بعد از تمام کردن میفروشن با بیست سی تومن روش یک بازی دیگه میگیرن در کل هزینه ی هر بازی سی تومن بیشتر نمیشه
      بعدشم کسی بازی ارزون بخواد باید برسه سراغ پی سی و تخفیف های استیم

    • f.socity گفت:

      منم نینتندو سوییچ دارم هکش کردم cfw کامل مجانی نداره ولی تا اخر تابستان atmosphere nx کامل میشه اونوقته که تمام بازیارو میتونیم مجانی بریزیم البته الان هم میشه ولی خیلی کار داره

      • VMahdi گفت:

        طرف هک کرده سیستم عامل منتشر کرده بعدا خودش قفل ضد هک گزاشته روش ٣٠ دلار میفروشه
        بخوای دورش هم بزنی خیلی قشنگ بریک میکنه کنسول رو کاری که نینتندو سر کنسول های هکیش به راحتی در نمیاره :لول:

    • Amir گفت:

      Atmosphere OS یکی دو ماه دیگه آمده میشه صبر کن میتونیم تمام بازی هارو مجانی نصب کنیم 🙂

  • ... گفت:

    دیگه نینتندو همه جور بازی داره میده این نسل روی کنسولش !…گرچه خود من اگر دنبال خرید این کنسول باشم بیشتر به خاطر بازی هایی مثل Zelda و mario kart خواهد بود تا Doom و Skyrim و Outlast و بازی هایی که روی PC هم میشه انجامش داد..
    خود نینتندو هم به نظرم از این قضیه خبر داره و بیشتر دنبال این هست که دهن یکسری رو ببنده..در کل نینتندو خوب شروع کرد با سوییچ اگر بتونه باز هم بازی های بزرگی مثل Zelda و غیره بده بیرون و فقط دنبال بازسازی یکسری بازی های قدیمی نباشه که این نسل رو کولاک میکنه..

  • Abdollah A گفت:

    بچه ها سایتی نمیشناسید که زلدا بفروشه؟ اصلا همه تموم کردن از شانس ما

نقدها و نمرات نسخه‌ی نینتندو سوییچ عنوان Wolfenstein II: The New Colossus منتشر شد - گیمفا