مکانیک تارافکنی در Spider-Man بهبود داشتهاست|در SDCC نمایش جدیدی از بازی درکار نیست
قطعا با توجه به نمایش ها و اطلاعاتی که از بازی Spider-Man استودیوی اینسومنیاک گیمز دیده و شنیده ایم، میتوانیم به قطع گفت که این بازی پتانسیل تبدیل شدن به یک بازی ویدیویی فوقالعاده اقتباسی از کامیک بوکهای ابرقهرمانی را دارد؛ دقیقا همان اتفاقی که برای Batman رخ داد و نام این شخصیت مشهور و محبوب را در دنیای بازی های ویدیویی بیش از پیش بر سر زبان ها انداخت (سری آرکهام). استودیوی اینسومنیاک گیمز پس از نمایش بازی در E3 2017، در فاصله های زمانی اندک، هر بار، اطلاعات جدیدی را از Spider-Man منتشر کرده و بازیبازان و طرفداران را هر چه بیشتر با این عنوان به شدت مورد انتظار آشنا میکند.
پس از نمایش فوقالعاده و شگفت انگیز بازی در کنفرانس سونی در E3 2017، شاهد نمایش جدیدی از بازی در D23 Expo بودیم و اینسومنیاک گیمز همچنان بازیبازان را با انتشار اطلاعات (بیشتر در تویییتر)، به روز نگه میدارد. در اطلاعات جدید منتشر شده از بازی، اول از همه به بهبود های مکانیک تارافکنی اشاره شد که در نمایش D23 بازی نیز شاهد آن بودیم. طبق گفته های اینسومنیاک، بهبود در این مکانیک مهم در بازی به چشم میآید و تماما بر اساس مهارت بازیباز است.
علاوه بر این دریافتیم که هر گونه شباهت بین علاومت سفید جدید اسپایدر من و لباس Venom، کاملا اتفاقی و تصادفی بوده است. این موضوع در داستان بازی توضیح داده میشود و هیچ ربطی به Symbiote ندارد. صحبت از لباس که شد، بد نیست بگوییم که لباس ها و پوشش های جایگزین نیز در بازی Spider-Man وجود خواهند داشت اما اینسومنیاک فعلا نمیتواند در مورد آن ها صحبت کند و جزئیاتی را منتشر سازد.
در آخر، یادآوری میکنیم که در کامیک کان سن دیگو، یک پنل برای Marvel Games وجود خواهد داشت (۲۰ جولای) اما استودیوی اینسومنیاک به صورت واضح اعلام کرده است که هیچ نمایش جدیدی از Spider-Man در این پنل در کار نخواهد بود.
شما میتوانید در زیر، تصاویر هنری منتشر شده از بازی را مشاهده کنید که در یکی از آن ها، اتاق پیتر پارکر به چشم میخورد. طبق اطلاعات منتشر شده در این مورد، پیتر پارکر در بازی هیچ کاری ندارد و با مشکل بی پولی مواجه است.
این نکته نیز به صورت نهایی تایید شده بود که بازی Spider-Man برروی کنسول پلیاستیشن ۴ معمولی با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه اجرا میشود و برروی کنسول پلیاستیشن ۴ پرو با رزولوشن ۴K (با استفاده از راه حل موقتی استودیوی سازنده) و نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه به نمایش در خواهد آمد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
ادم این بازیو میبینه فقط میتونه بگه
الحقو والانصاف sony و playstation سلاطین صنعت گیمند.
خوبه گوارای وجود سونی فن ها
منم برم پا ps2 پولم جواب گوی ps4 نیست……
کنکورم خو نگو دیگه…..
من میخوام بدونم عقده ای هستن ملت که منفی به این جمله دوستمون دادن
بازیش مفت نمی ارزه
چرا چرت و پرت میگی ایکس باکسم مفت نمیارزه