جایزه ۵۰ میلیون تومانی پرابلم در انتظار توسعه دهندگان | فقط ۷ روز تا پایان مهلت ثبت نام
اگر جزو توسعه دهندگان بازی هستید و به شرکت در چالش ها علاقه دارید، چالش ۵۰ میلیون تومانی پرابلم با عنوان مسابقه ” داشبرد تحلیلی بازی های ویدئویی ” را پیشنهاد می کنیم:
دیگر برای نوآوری و حل مسئله نیازی به شرکت در مناقصهها و کاغذبازی اداری نیست. از هر مکان جغرافیایی میتوان و با داشتن حداقل امکانات میتوان مرزهای نوآوری را جابجا کرد پرابلم (Problem.ir) بستری ایجاد کرده است که به کمک آن و با استفاده از تواناییهای خود، میتوانید هم مسئله یک کارفرما را حل کنید و هم کسبوکار آینده خود را پایهگذاری کنید. در پرابلم مسابقهها بر اساس نیازهای سفارشدهنده ایجاد شدهاند و «واقعی» هستند. بهترینهای ایران در این مسابقهها با یکدیگر برای ارائه بهترین راه حلها رقابت میکنند.
مسابقه داشبرد تحلیلی بازی های ویدئویی
همه ما تجربه ی بازی های کامپیوتری و یا موبایلی را داشته ایم و حتی زمان زیادی را صرف آنها کرده ایم. این بازار بسیار جذاب، کم کم در حال رقابتی شدن است؛ به ویژه اینکه بازی های فریتوپلی یا همان رایگان به شدت زیاد شده اند و به خصوص در حوزه بازی های موبایلی رشد قابل توجهی را داشته اند. بنابراین دیگر نمیتوان از فروش مستقیم بازی به کاربران انتظار درآمد داشت. مهمترین ویژگی چنین بازی هایی این است که بتوانند کاربر را برای مدت زمان قابل توجهی با بازی درگیر کرده و سلایق او را پیشبینی کنند، چرا که بازی نیازمند بروزرسانی همیشگی ست و برای اینکه بتواند مشتری ها را راضی نگه دارد باید بتواند خود را با سلایق آنها تطبیق دهد. در مسیر حل این مساله ابزارهای متعددی چون تبلیغات، کنترل کیفیت، کانالهای توزیع و … در این مسیر وجود دارند. یکی از ابزارهای موجود برای بهینهسازی محصولات و کسب درآمد بیشتر، دانش تحلیل گیم و به کار بستن آن است. این دانش در سالیان اخیر توجهات زیادی را به خود جلب کردهاست. ورود به چنین تحلیلهایی از نیاز به داشتن دانش بیشتر از مخاطبان بازیها و بهینهسازی بازی برای تطابق با رفتارهای آنها برمیخیزد. چنین پلتفرمهایی در کنار موارد دیگری چون تجربه کاربری، تحقیقات بازار و …، در کنار هم هوش تجاری «Business Intelligence» را برای بازیساز به ارمغان میآورند.
طراحی یک داشبورد انعطاف پذیر برای بازی های اندرویدی
در این مسیر طراحی و پیادهسازی یک سرویس که در بازی ترکیب شده و اطلاعات تحلیلی مربوط به بازی را هرچه کاملتر و با قابلیت انعطاف بیشتری به ما بدهد، میتواند در صورت پوشش دادن مناسب به نیازهای بازیسازان این خلأ را پوشش دهد و این مسابقه نیز به دنبال همین موضوع است. مورد درخواستی در این مسابقه، طراحی و پیادهسازی یک داشبرد اطلاعاتی از بازی است که اطلاعات تحلیلی مربوط به بازی را هرچه کاملتر و با قابلیت انعطاف بیشتری به ما بدهد. لازم به ذکر است تنها یک SDK برای موتور بازی یونیتی (unity) در این مرحله کافی است.
جایزه این مسابقه ۵۰ میلیون تومان پول نقد به همراه سایر حمایت های غیر مادی می باشد. برنده مسابقه کسی است که بیشترین امتیاز را بر اساس ملاک های داوری که در سایت عنوان شده ،در بین سایرین کسب نماید.
جزییات بیشتر مسابقه و ثبت نام در سایت رسمی مسابقات پرابلم، جهت ورود اینجا کلیک نمایید
زمان بندی
مهلت ثبت نام : ۲۲ اردیبهشت ماه
مهلت ارسال راه حل : ۱۵ مرداد ماه
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
- شایعه: سری Watch Dogs به پایان راه خود رسیده است
- سریال Shōgun همه آن چیزی است که بازی تاج و تخت باید میبود
نظرات
آخه ۵۰ مىلىون دردى از جامعه بازیساز ھا دوا نمى کنه
ىھ ۲۰ مىلىاردى مىدادىن بھ مھدى فنای اون وقت چىزى درست مى کرد با متاى بالاى ۸۰
ىھ کم سر کىسھ رو شل کنىد
داداش شما همون edboon تو سایت زوم g هستی?
نه
دوست عزیز