سازندگان Star Wars: Battlefront 2 اطلاعات جدیدی از بخشهای داستانی و چندنفره منتشر کردند
هفته گذشته بود که طی جشن بزرگ Star Wars در ارلاندو فلوریدا، بازی Star Wars: Battlefront 2 به صورت کامل معرفی و به همراه یک تریلر زیبا، اطلاعات هیجان انگیز بسیاری نیز از آن منتشر شد؛ این اطلاعات شامل رونمایی از بخش تک نفره و داستانی بازی، یک سیستم کلاس جدید در بخش چند نفره و امکان مبارزه در ۳ دوره مختلف فیلمهای جنگهای ستارهای میشد حال، سازندگان بازی، اطلاعات جدید دیگری از Star Wars: Battlefront 2 منتشر کردهاند.
در یک مصاحبه جدید با وبسایت یوروگیمر، بعضی از اعضای تیم سازنده بازی Star Wars: Battlefront 2 در مورد جنبههای مختلفی از بازی توضیح دادند و بخشهایی که شاید کمی واضح و روشن نبود، مشخص کردند. در ابتدا، کارگران بخش تک نفره بازی، یعنی مارک تامپسون (Mark Thompson)، در مورد بخش کمپین بازی صحبت کرد و توضیح داد که این بخش تا چه حد خطی است. پیش از معرفی بازی، بسیاری از طرفداران تصور میکردند که بخش تک نفره بازی، به مانند بخش کمپین عنوان Battlefield 1 خواهد بود؛ به طوری که چند خط داستانی، برروی چند شخصیت به خصوص تمرکز میکنند و خبری از بازی با یک شخصیت تا انتها نیست. تامپسون این گونه توضیح میدهد:
ما تمام منابع خود را جمع کردیم تا ببینیم چطور میتوان یک داستان جنگ ستارهای تعریف کرد. ما با گروه داستانی لوکاس فیلم کار کردیم، فیلمها را تحلیل کرده و ضرب آهنگ و ریتم روایی داستانهای Star Wars را بررسی کردیم. پس بله، این یک داستان ادامه دار همراه با یک آغاز، وسط و پایان است و شما سفر Iden را به مدت ۳۰ سال از پایان Jedi تا Force Awakens در پایگاه Starkiller دنبال میکنید. این خط داستانی به مانند Battlefield 1 زنجیرهای از ماموریتها یا داستانهای جنگی جداگانه نیست. شما در این سفر، Iden را طی بازههای زمانی دنبال میکنید و داستان را از دید یکی از ماندگار ترین قهرمانان پیش میبرید زیرا این بخشی از DNA بازی Battlefront است.
تامپسون پس از این موضوع، بیشتر برروی ایدن ورسیو (Iden Versio)، شخصیت اصلی بازی Star Wars: Battlefront 2 متمرکز شد و پروسه ساخت این شخصیت را توضیح داد:
اگر شما به دیگر داستانهایی مانند رمان Twilight Company اثر الکساندر فرید، که قرار بوده یک Imperial باشند و بخشی از قسمت اول Battlefront را شامل میشدند دقت کنید، یک فصل فوقالعاده در آن در رابطه با یک Stormtrooper وجود دارد که از جنگ باز میگردد و جزئیات داستانی زیادی گفته میشود که شما آنها را در فیلمها نمیبینید؛ مانند این که شما کجا و چه زمانی میتوانید کلاهخود را بر دارید و پوشیدن یا نپوشیدن یونفرم، چه معنی و مفهومی دارد و این که او تا چه اندازه یک سرباز متفاوت بوده است. خواندن این داستان شگفت انگیز و البته بسیار الهام بخش بود. این یک مکان فوقالعاده خوب برای ما است که در بین شخصیتها و داستان جست و جو کنیم.
این گفت و گو به سمت بخش چند نفره و آنلاین بازی کشیده شد و تغییراتی که در این بخش صورت گرفته، توضیح داده شد. مارک وبستر (Mark Webster) از استودیوی کرایتریون (Criterion) که برروی بخش چند نفره بازی کار میکند، در مورد سیستم کلاس جدید بازی صحبت کرد:
چهار کلاس Trooper در بازی وجود دارد و آنها به راحتی قابل بازی هستند و وسایل معمولی و سادهای دارند؛ رنج (دور برد) و فایر پاور (نبرد نزدیک). یکی از قابلیتهایی که آن ها به ما میدهند، این است که بازی تیمی را آسان کنیم که بخش بسیار مهمی در چند نفره DICE به حساب میآید. با بازی کردن Trooper ها در کنار یکدیگر؛ آنها میتوانند یک قهرمان بسازند و این حالت «سنگ – کاغذ – قیچی» به ما این اجازه را میدهد که لحظات مبارزه بسیار خوبی داشته باشیم.
وبستر در ادامه توضیح داد که نشانهای آبی که شما میتوانستید آنها را در قسمت اول Battlefront انتخاب کنید، این بار به صورت خودکار انجام خواهند شد. زمانی که از ایشان دلیل این کار پرسیده شد، وبستر پاسخ داد:
به دلیل این که زمانی که شما به یک قهرمان تبدیل میشوید، این یک لحظه شگفت انگیز است اما این تنها برای افراد محدود و خوش اقبال، یک تجربه رودگذر و خلاصه به حساب میآمد یا بازیبازان تنها به فکر شکار و کمین کردن در محلهای زنده شدن بودند تا نشان بدست آورند. بنابراین ما میخواستیم که قهرمان بودن در یک مبارزه را گسترش دهیم. ما میخواستیم این فرصت را افزایش دهیم اما در عین حال میخواهیم بازیبازان به جای برداشتن نشان، به صورت مناسب تبدیل به قهرمان شوند.
در پایان این مصاحبه، وبستر اشاره کرد که در تاریخ ۱۰ تا ۱۲ ماه ژوئن، اطلاعات بسیاری از بازی Star Wars: Battlefront 2 در EA Play منتشر خواهد شد.
عنوان Star Wars: Battlefront 2 در تاریخ ۱۷ ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
نظرات
آقا کسی نسخه ۱ رو بازی کرده؟ اگه میشه یه اطلاعاتی به ما بدید
من از فن های sw هستم و بازی و سیزن پسش رو دارم،چجور اطلاعاتی میخوای؟
dice داره تو داستان سرایی پیشرفت میکنه چیزی که توش مشکل داشت :yes:
امیدوارم موفق شه :yes:
“این خط داستانی به مانند Battlefield 1 زنجیرهای از ماموریتها یا داستانهای جنگی جداگانه نیست. شما در این سفر، Iden را طی بازههای زمانی دنبال میکنید و داستان را از دید یکی از ماندگار ترین قهرمانان پیش میبرید”
چقدر خوب. خیالم راحت شد. اگر روی شخصیت یک نیروی امپایر تاکید بشه، و استودیوی Motive کارش رو به درستی انجام بده، خب ناراحتی های کمپین کمتر خواهند شد.
.
.
.
“وبستر در ادامه توضیح داد که نشانهای آبی که شما میتوانستید آنها را در قسمت اول Battlefront انتخاب کنید، این بار به صورت خودکار انجام خواهند شد.”
درست مثل سیستم squad boost بتلفیلد ۴ که – اگه یادتون باشه – با انجام کار تیمی و کسب امتیاز، قابلیت های ویژه باز میکرد. حالا Hero ها اگه اینطور باز بشن، خیلی بهتر از سیستم تصادفی نسخه ی اوله.
بی صبرانه منتظر گیم پلی هستیم. :yes: 😥