طبق اعلام توسعه‌دهندگان Middle-Earth: Shadow Of War بازی آن‌ها تکمیل کننده افسانه‌های تالکین خواهد بود

PC ، PS4 ، Xbox One ، اخبار بازی ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴

Middle-earth: Shadow of War بسیار جاه‌ طلبانه‌تر از Shadow of Mordor خواهد بود. در این نسخه توسعه دهنده بازی Monolith Productions پا را فراتر از موردور (Mordor) خانه سائرون گذاشته و حتی در بازی شهری بزرگ از انسان‌های قابل تعامل درنظر گرفته است.

Middle-earth: Shadow of Mordor بیشتر شبیه یک داستان فرعی بود و تاثیر خاصی روی سرزمین‌میانه (Middle-earth) نداشت، ولی Shadow of War قرار است با اتفاقات بزرگ هابیت و ارباب حلقه‌ها ارتباط تنگاتنگی داشته باشد. در مصاحبه اخیر وب‌سایت IGN با سازندگان بازی، آقای Michael de Plater معاون استودیوی Monolith توضیح دادند که Shadow of War با داستان‌های تالکین ارتباط عمیقی خواهد داشت.

اگر فیلم‌های هابیت را مشاهده کرده باشید حتما به تاکید فیلم در مورد خروج سائرون از دول‌گولدور (Dol Guldur) و بازگشت وی به موردور پی برده‌اید، و دقیقا این همان جایی است که ما داستان بازی را آغاز می‌کنیم. بنابراین ما این بازه زمانی ۶۰ ساله را در اختیار داریم، که مدت زمان زیادی است. شبیه مدت زمان سپری شده از پایان جنگ‌جهانی دوم تا به امروز. اتفاقات زیادی می‌توانند در این مدت زمان رخ دهند.

پاسخ دادن به سوالات طرفداران دقیقا همان چیزیست که می‌خواهیم به آن دست یابیم. ما می‌خواهیم شما بازی را تا پایان پیش ببرید، سپس به سراغ کتاب یا فیلم‌های ارباب حلقه‌ها بروید و جریانات بازی را با کتاب یا فیلم ترکیب کنید. داستان بازی پاسخ برخی از عناصر ارباب حلقه‌ها را برایتان روشن خواهد کرد. پاسخ سوال‌هایی مثل: چرا سائرون در یک چشم شعله‌ور در بارادور (Barad-dur) گیر افتاد؟ نزگول (Nazgul) چه کسانی هستند و داستان‌شان چیست؟

اینطور که پیداست Shadow of War قرار است به سوال‌های بسیاری در مورد ارباب حلقه‌ها پاسخ دهد، De Plater همچنین قول داده که بازی برخی از حفره‌های داستانی تالکین را نیز پوشش خواهد داد.

در هابیت، بیلبو حلقه قدرت را بدست می‌گیرد و زمانی که سائرون در دول‌گولدور است درست جلوی چشمان او از Mirkwood عبور می‌کند. علت رخ دادن چنین اتفاقی این است که، زمانی که تالکین درحال نوشتن داستان هابیت بود در مورد اهمیت حلقه و رابطه‌اش با سائرون ایده‌ای نداشت. بنابراین ما از این اشتباه جزئی در داستان اصلی استفاده کردیم و دلیل این اتفاق را اینطور بیان کردیم که چون کلبریمبور (Celebrimbor) مجبور به ساخت حلقه قدرت شده بود، کمال وجودی وی باعث ایجاد حیات یا قدرت اختیار در حلقه شد که در این صورت بیلبو توانسته حلقه را از جلوی چشمان سائرون عبور دهد. ما می‌توانیم تلاش کنیم تا ارتباطاتی میان بازی و فیلم ایجاد کنیم، داستانمان را طوری پیش ببریم که با همه چیز ایجاد ارتباط کند.

Shadow of Mordor بازی اکشن فوق العاده‌ای بود اما روایت‌ چندان جالبی از داستان سرزمین‌میانه نداشت. بنظر می‌رسد Shadow of War قرار است هم اکشن فوق ‌العاده‌ای ارائه دهد و هم سبب شود تا طرفداران دنیای تالکین نیز به بازی توجه خاصی داشته باشند.

Middle-earth: Shadow of War قرار است در تاریخ ۲۲ آگوست ۲۰۱۷ (مصادف با ۳۱ مرداد ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

12345678910(5 رای, میانگین آرا 10٫00 از 10 )
Loading...

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید