تماشا کنید: تریلر جدید Ghost Recon: Wildlands برروی موسیقی آن تمرکز دارد

۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵

یوبی‌سافت تریلر جدیدی از Ghost Recon: Wildlands با تمرکز برروی موسیقی آن منتشر کرده است.

در این تریلر، شاهد Alain Johannes، آهنگساز حرفه‌ای Queens of the Stone و Them Crooked Vultures هستیم که به توضیح چگونگی ساخت موسیقی متن بازی می‌پردازد. وی همچنین این فرصت یعنی آهنگسازی Ghost Recon: Wildlands را، رویایی می‌داند که به حقیقت پیوسته است. طبق گفته‌ی Johannes، آهنگسازی بازی باید با توجه به جلوه‌ها و گیم‌پلی آن انجام شود تا احساس سینمایی و هماهنگ‌تری را القا کند.

علاوه بر این، مدیر صداگذاری Ghost Recon: Wildlands یعنی Ghislain Soufflet به همراه Manu Bachet، سرپرست تیم، در تریلر حضور دارد و جزئیاتی از ساختار بازی ارائه می‌دهد. در نهایت، این تریلر نشان می‌دهد که تیم یوبی‌سافت چه کار اضافه و جالبی انجام داده و به Bolivia (محل وقوع بازی) رفته است تا بتواند صداهای دقیق‌تری را برای این عنوان ارائه کند.

Ghost Recon: Wildlands در ۷ مارس ۲۰۱۷ مصادف با ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، برای کنسول‌های نسل هشتم‌ِ ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ و همچنین رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. اکنون شما را به تماشای تریلر جدید آن دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

0
0
برچسب‌ها: ، ،

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • NeedForSpeedTheRun گفت:

    بازی مورد علاقه من.متای بالای ۸۰ میگیره.این بازی را همان روز اول به قیمت بیست تومن ( سر جمع با Cd key اشتراکی) خواهم خرید.یعنی ۴ دلار نه ۶۰ دلار.لذت بازی ارزون در عید نوروز وصف ناپذیره. Heh

    0
    0
  • Ghost Recon از فرانچایزهای مورد علاقه من هست هر چند نسخه قبلی future soldier خیلی خوب از آب در نیومد و مورد استقبال جدی قرار نگرفت اما من به این نسخه امید دارم و خوشحال می شم موفق میشه چرا که با این فرانچایز کلی خاطره دارم Yes Neutral

    0
    0
  • amir2hashmati گفت:

    امیدوارم نه تنها از لحاظ موسیقی و صداگذاری بلکه از لحاظ گرافیکی و هوش مصنوعی هم خوب از اب در بیاد نقدها و نمراتش منتشر بشه اگه راضی کننده بود و مورد قبول حتما میگیرمش

    0
    0
    • ایدن گفت:

      گرافیکش قابل قبوله اگه به جهان باز بودن بازی توجه کنی! حالا یه اطلاعاتی میدم بهت حالش رو ببری!
      ۱۱ محیط با آب و هوا و ظاهر مختلف و با وسعت زیاد.
      بیشتر از ۶۰ وسیله نقلیه مختلف(هواپیما-تانک-هلیکوپتر-ماشین های معمولی و جنگی-انواع کامیون-بولدوزر-قایق – قطار و …)
      بیشتر از ۵۰ سلاح با کاربرد متنوع
      بیشتر از ۱۰۰۰ قطعه برای شخصی سازی سلاح برای بر طرف کردن نیاز
      شخصی سازی قوی چهره و جنسیت و لباس کاراکتر
      در صورتی که نخوای از CO-OP فوق العلاده بازی استفاده کنی ۳ یار دیگه ات به صورت هوش مصنوعی کنترل میشن!
      محیط بسیار پویا ( NPC های کاملا زنده که چه کاری باهاشون داشته باشی چه نداشته باشی دارن واقعا زندگی میکنن و فرهنگ و تنوع لباس در منطقه های مختلف دارن-حیوانات زیاد-چرخه روز و شب و تغییر آب و هوا – تاثیر گذاشتن آب و هوا روی گیم پلی مثلا به گفته کارگردان تو شب و هوای بارونی بهترین وقت برای مخفی کاریه و …)
      از من میشنوی چند تا نقد از سایت های معتبری مثل گیم اسپات و IGN بخون.چون این بازی داستان محور نیست و از نظر اکثر منتقد ها هر بازی ای که سینگل داره باید داستان قوی داشته باشه! پس احتمال انتشار نمرات پایین زیاده ولی در تنوع مراحل و آزادی عمل و گیم پلی قدرتمند شک نکن Wink

      0
      0
      • یه مشکل بزرگی که توی بازی های یوبی سافت هست اون هوش مصنوعی دشمنات هست !
        دیویژن که هوش مصنوعیش یه چیزی بیشتر از افتضاح بود.
        کلا سری اساسین که حرفی نزنم بهتره !
        واچ داگز ۲ هم میگن زیاد هوش مصنوعیش خوب نیست !
        بخش تروریست هانت رینبو هم که هوش مصنوعیش در حد نسل ۶ که چه عرض کنم نسل ۵٫
        تنها بازی ای که تو نسل هشت از یوبی سافت دیدم و هوش مصنوعیش خوب بود Far cry 4.
        حالا این Ghost Recon Wildlands هم که با توجه به گیم پلی و سبکش باید هوش مصنوعیش خیلی خوب باشه.

        0
        0
        • ایدن گفت:

          فکر نکنم اینم زیاد تعریفی داشته باشه.تو گیم پلی هایی که دیدم دشمنه صد تا تیر میزد یکی میخورد به هدف Thinking دشمنا خیلی سریع میمیرن! خیلی! امیدوارم درجه سختی های متنوع داشته باشه(مثل WD2) که بشه رو درجه سختی بالا گذاشت و یه جوری سر کرد!

          0
          0
          • AJAY GHALE گفت:

            عزیز اگه تریلر های خود E3 رو مدنظر قرار بدی که این طبیعی هست چون نباید تو اون کنفرانس بین اون همه ادم گیمر ببازه پس مجبور میشن علاوه بر اینکه هوش مصنوعی رو ضعیف میکنن باید میزان سلامتی دشمن رو هم بیارن پایین تا اون گیمر هم راحتتر هم سریع تر پیش بره(البته این مخصوص کنفرانس هایی هست که به صورت زنده نشون داده میشن)
            البته قبول دارم هوش مصنوعی اساسین های قبل یونیتی زیاد جالب نبودن

            0
            0
      • NeedForSpeedTheRun گفت:

        احتمالش هست متای ۹۰ بگیره.تنها چیزی که ممکنه منتقدا واقعا بهش گیر بدن داستان بازیه چون اینجور بازیای بزرگ معمولا داستان کاملی ندارن.ماموریت های اصلی بازی بتنهایی حداقل صد ساعت گیم پلی داره .حال اگه ماموریت های فرعی رو هم در نظر بگیریم و قرار باشه مو رو از ماست بکشیم بیرون حداقل یک ماه ما رو سرگرم میکنه.

        0
        0