The Plague عنوان اکشن ماجراجویی جدید برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی معرفی شد

۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

شرکت فوکس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) و استدیوی فرانسوی آسوبو (Asobo) عنوان The Plague، یک اکشن ماجراجویی جدید برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی، را معرفی کردند.

The Plague، که هم‌اکنون در انتهای مراحل پیش‌تولیدی خود است، در یکم و دوم فبریه طی مراسم What’s Next de Focus – همایشی در پاریس برای از نمایش بازی‌های در حال توسعه – معرفی خواهد شد.

 

در ادامه می‌توانید نظرات مسئولان این دو شرکت پیرامون این همکاری جدید را مطالعه کنید.

 

Sebastian Wloch – مدیرعامل Asobo

 

همکاری با فوکس هوم اینتراکتیو بر روی یک ساخته جدید از تیم ما، قدمی بزرگ در توسعه‌ استدیومان به حساب می‌آید. برای این پروژه جاه‌طلبانه، ما به حمایت کامل یک ناشر قوی و درحال رشد احتیاج داشتیم. تیم فوکس با حرفه‌ای گری، علاقمندی و صداقت خود، به صورت طبیعی خود را به همکاری ایده‌آل برای آوردن تجربه‌ای که ما برای بازیکنان در نظر داریم، بدل کرده‌اند.

 

Cédric Lagarrigue – رییس شرکت Focus Home Interactive

 

باعث افتخار شرکت فوکس بوده تا استدیوی آسوبو را در توسعه یک ساخته جدید از این استدیو همراهی کند. این امضای جدید (نوشتن قرارداد همکاری با آسوبو) تایید کننده نتایج و آگاهی ما در مورد حمایت از استدیوی‌های مستقل با استعداد چون Dontnod، Deck 13، Giants Software، Cyanide، New World Interactive و Larian در زمینه افزایش پروژه‌های جاه‌طلبانه و جهانی است. پیشرفت قابل مشاهده‌ای در لیست عناوین ما وجود داشته و عنوان The Plague مطمئنا یکی ازعناوین برجسته شرکت فوکس در سال‌های پیش‌رو خواهد بود.

 

از جمله عناوینی که پیش‌تر استدیوی Asobo در توسعه آنان نقش داشته می‌توان به عنوان انحصاری مایکروسافت ReCore و یکی از عناوین جدید یوبیسافت در نسل هشتم The Crew، اشاره داشت.

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Mr. Paradox گفت:

    با تشکر از آقای سالمی
    اگه اجازه بدید میخوام تحلیل Death stranding رو در این صفحه قرار بدم Wink

    0
    0
  • Mr. Paradox گفت:

    “نورمن ریداس در سرزمین عجایب”
    https://i1.wp.com/killscreen.com/wp-content/uploads/2016/06/031318.jpg?zoom=2.5600000000000005&fit=880%2C495&ssl=1
    ﻧﻤﯿﺪوﻧﻢ ﻗﺼﻪ ﯼ ﺁﻟﯿﺲ ﺩﺭ ﺳﺮﺯﻣﯿﻦ ﻋﺠﺎﯾﺐ ﺭو ﺧﻮندید ﯾﺎ ﻧﻪ.ﺍﮔﺮ ﭼﻪ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﯽ ﺭسه ﺍﯾﻦ ﻗﺼﻪ،ﯾﮏ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻋﻠﻤﯽ تخلیه،ﺍﻣﺎ ﺑﺎﯾﺪ بگیم که ﺟﻬﺎﻥ ﮐﻮﺍﻧﺘﻮﻣﯽ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺧﻮﺩﻣون، ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻋﺠﯿﺐ ﺗﺮ ﺍﺯ ﺳﺮﺯﻣﯿﻨﯽ هست ﮐﻪ ﺁﻟﯿﺲ ﺩﺭ ﺁﻥ ﮔﻢ ﺷﺪ!
    ﻣﮑﺎﻧﯿﮏ ﮐﻮﺍﻧﺘﻮﻣﯽ، ﻗﻠﻤﺮﻭﯼ ﻋﺠﯿﺒﯽ ﺍﺯ ﻭﺍﻗﻌﯿﺖ ﺍﺳﺖ. ﺫﺭﺍﺕ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺳﻄﺢ ﺍﺗﻤﯽ ﻭ ﺯﯾﺮﺍﺗﻤﯽ، ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺩﺭ ﺁﻥ ﻭﺍﺣﺪ ﺩﺭ ﺩﻭ ﻣﮑﺎﻥ ﻇﺎﻫﺮ ﺷﻮﻧﺪ.ﺍﺯ ﺁﻧﺠﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺍﯾﻦ ﺫﺭﺍﺕ،ﺑﺎ ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﻭ ﺍﺑﻬﺎﻣﺎﺕ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﺳﺖ، ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪﺍﻥ ﻓﻘﻂ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﺪ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺗﺎﺑﻊ ﻣﻮﺝ ﺗﻮﺻﯿﻒ ﮐﻨﻨﺪ.
    بله دوستان من,به فکر این باشید که چند تا واحد فیزیک کوانتوم پاس کنید تا برای وارد شدن به جهان death stranding آماده باشید. Grin
    (با همین پیش زمینه کوتاهی که دادم تا آخرش بخونید استاد کوجیما با پیاده کردن افکارش در این بازی چه بر سر ذهن شما می خواد بیاره)
    https://gamefa.com/wp-content/uploads/2017/01/1.jpg

    _برای دسترسی به این نتایج,مهندسی معکوس رو به کار گرفتم که خیلی مفید بود برام_

    اما به نظر شما کوجیما ایده هاش رو از کجا گرفته؟
    بهتره سراغ کلیپی که ریچارد داوکینز یکی از آتئیست های معروف درباره ی جهان های موازی حرف میزنه بریم(البته من کلیپی که به فارسی گویندگی شده رو گذاشتم)
    http://as7.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/4e61cc61b6eb5278cc2e21f17e5e6b024705601-270p__73000.mp4
    از همون ابتدا کلیپ,تمرکز رو بر روی سوال هایی قرار میده که جوابشون رو نمیشه بدست آورد! زمینه داستانی بازی هم میتونه مربوط به همین سوال ها باشه.
    به زمان هایی که میگم توجه کنید
    ۰۰:۴۲
    در این ثانیه از کلیپ گفته میشه:
    چرا خیلی از حیوانات و انسان های بی گناه( Innocence ) از چیز های وحشتناکی رنج میبرند.
    زخم روی شکم نورمن ریداس
    زخم روی پیشانی ﮔﯿﻠﺮﻣﻮ ﺩﻝ ﺗﻮﺭﻭ
    مرگ حیوانات دریایی در بازی

    در این زمان ۰۰:۴۸
    گوینده میگه:
    آیا برای زندگی من برنامه از پیش تعیین شده وجود داره؟
    آیا قراره آینده اتفاق بیافته؟ یا از قبل نوشته شده و فقط ما نمی تونیم ببینیمش؟
    اونوقت اصلا من اراده دارم؟
    اصلا من کیم؟
    نکنه من فقط یه ماشین زندم؟(در این لحظه گوشت و پوست انسان کنار زده میشه و اون رو به شکل یک “اسکلت”نشون میدن همونطور که تو تریلر دوم اون سرباز ها رو به شکل اسکلت دیدیم)
    خوب پس چرا هوش و آگاهی دارم؟
    اصلا آگاهی چیه؟آیا ربات ها یه روز خود آگاه میشن؟ (به نظر شما آیا ربات های انسان نما رو تو بازی میبینیم؟ آیا مدس میکلسون ممکنه یک ربات دارای هوش مصنوعی باشه؟)

    ۲:٣۰
    نقش ستاره ها بر روی یک خرچنگ نشون میده!
    چه مفهومی داره براتون؟
    “صورت فلکی خرچنگ”
    (تو دو تا تریلر بازی هم بار ها به خرچنگ ها اشاره شده بود)
    صورت فلکی خرچنگ از ﺳﺘﺎﺭﻩ ﻫﺎﯼ ﮐﻢ ﻧﻮﺭﯼ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺷﺪﻩ ﮐﻪ ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺁﻥ ﺩﺭ ﺷﻬﺮ ﻫﺎﯼ ﺑﺰﺭﮒ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺳﺨﺖ ﺍﺳﺖ .ﺳﺘﺎﺭﻩ ﻫﺎﯼ ﮐﻢ ﻧﻮﺭ ﺁﻥ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺧﺮﭼﻨﮕﯽ ﺭﺍ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ ﮐﻪ ﭘﯿﺸﯿﻨﯿﺎﻥ ﻣﺎ ﺩﺭ ﻫﻮﺍﯼ ﺑﺪﻭﺭ ﺁﻟﻮﺩﮔﯽ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺩﯾﺪﻧﺪ .(تیکه به آلودگی های اخیر با نشان دادن مرگ خرچنگ ها)
    ﺩﺭﻃﻮﻝ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺭﺍﺟﻊ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻧﻘﺶ ﺁﺳﻤﺎﻧﯽ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﻫﺎﯼ ﻣﺘﻔﺎﻭﺗﯽ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ : ﻣﺜﻼ ﺩﺭ ﺑﺮﺧﯽ ﻧﺴﺦ ﺍﻭ ﺭﺍ ﯾﮏ ﮐﺎﺭﺩﯾﻨﺎﻝ ﺩﺍﻧﺴﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﮐﻪ ﺳﻤﺒﻠﯽ ﺍﺯ ﺁﺏ ﻭ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻭ ﻧﯿﺰ ﻫﺪﺍﯾﺖ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﻫﻤﻪ ﺟﺎﻧﺪﺍﺭﺍﻥ ﺑﻪ ﺳﻮﯼ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕ ﺍﺳﺖ(همچنین می توان مرگ خرچنگ ها رو به آشوب و هرج و مرجی که در آن”جهان های”موازی ایجاد شده تشبیه کرد)
    تو همون ثانیه های کلیپ,خرچنگ رو روی شن های ساحل نشون میده و این جمله رو بیان میکنه که”احتملا ۱۰۰ میلیارد کهکشان توسط تلسکوپ های ما قابل شناسایی اند بنابراین اگر هر ستاره به اندازه یک شن ریزه باشه,کهکشان راه شیری تقریبا مسافتی به اندازه ۳ متر مکعب از سواحل زمین ما را باهاش پوشش میده”(آدم رو یاد اشعاری که نخست در تریلر اول به نمایش در اومد میاندازه)
    ۰۵:۵۵
    اشاره به جهان های موازی که بحث مفصلی داره Neutral
    کار ما با این کلیپ تموم شد

    نگاهی به تریلر ها
    ما در تریلر دیدیم که بچه درون دستان نورمن با اتصال بند ناف دل تورو به محفظه انتقال یافت.
    برای این که بفهمیم ایده بند ناف چطور به ذهن کوجیما رسوخ کرده باید دست به دامن فیزیک کوانتوم بشیم!!
    ام تئوری طرز کارکرد اشیا ریز و بزرگ رو در کیهان به طور همزمان توجیه میکنه.این تئوری میگه که ما بر روی غشای غول آسای پر از انرژی زندگی میکنیم.
    جهان ما با”طنابی”(طناب یکی از تم های اصلی مربوط به داستانه,شاید کوجیما این طناب رو گفته)به نام ابعاد بالاتر نامرئی,به این دنیا افسار زده شده.
    دیوانه کننده تر این که شش یا هفت تا از این ابعاد بالاتر که ما در زنگی روزمره مان نمیبینیم,ریز ریز هستن و دقیقا جلوی چشم ما هستن!!
    این ابعاد بالاتر نامرئی به مانند”بند نافی” ,عامل اتصال ما به بالک یا ابر فضا هستند.
    بخوام ساده بگم بچه با اتصال بند ناف به محفظه مخصوصش بین دنیا ها پاس کاری میشه.

    آشنایی با تئوری ریسمان
    تئوری ریسمان اینو مطرح می کنه که جهان های بیشمار دیگری نیز می توانند باشند که از انواع دیگری از ذرات ساخته شده اند,با ویژگی های متفاوت از قوانین دیگری پیروی می کنند.

    http://www.tripwiremagazine.com/wp-content/uploads/2013/11/PhotoManipulation.jpg

    برای این که بهتر با قضیه تله پورت بچه کنار بیاید این کلیپ رو ببینید
    اصل علیت و تصادف در کوانتوم
    https://m.youtube.com/watch?v=Y2mDoRFzigg

    تونل
    تونلی که تو تریلر دوم دل تورو در مقابل اون قرار گرفت,منو به یاد یه تصویر هنری از جهان های موازی انداخت به نام دروازه سحرآمیز
    http://www.tripwiremagazine.com/wp-content/uploads/2013/11/MagicGatewayWallpaper.jpg
    همون طور هم که در ادامه تریلر دیده بودید قطب نمای مدس میکلسون در این تونل پیوسته در حال چرخش بود.
    شاید این تونل با جهان دیگر بازی ارتباط داشته باشه که دل تورو میخواست واردش بشه!

    کوجیما گفته بود تم بازی به نهنگ و دلفین هم مربوطه
    و اینو بگم تو آسمون تا دلتون بخواد برا حیوونا صورت های فلکی هست.
    صورت فلکی دلفین
    http://www.peoplesguidetothecosmos.com/constellations/delphinus-stellarium.jpg
    ﺩﻟﻔﯿﻦ ﺍﺯ ﮐﻮﭼﮏﺗﺮﯾﻦ ﺻﻮﺭﺕﻫﺎﯼ ﻓﻠﮑﯽ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻟﺤﺎﻅ ﺷﮑﻞ ﻣﺸﺨﺺ ﺁﻥ، ﺍﺯ ﺩﯾﺮ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻮﺭﺩ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪﺍﺳﺖ . ﺍﺳﺎﻃﯿﺮ ﺧﯿﻠﯽ ﮐﻬﻦ ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ، ﺩﻟﻔﯿﻦ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﻭ ﻧﺠﺎﺕ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﺧﺪﺍﯾﺎﻥ ﻭ ﺍﻧﺴﺎﻥﻫﺎ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺷﺪﻩﺍﺳﺖ

    صورت فلکی نهنگ
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8a/CetusCC.jpg
    ﺩﺭ ﺗﻤﺪﻥﻫﺎﯼ ﺍﻭﻟﯿﻪ ﺑﯿﻦ ﺍﻟﻨﻬﺮﯾﻦ، ﺍﯾﻦ ﺳﺘﺎﺭﮔﺎﻥ ﺭﺍ ﺗﺤﺖ ﻧﺎﻡ ﺗﯿﺎﻣﺎﺕ ﺑﻪ ﻣﻌﻨﺎﯼ ﺍﮊﺩﻫﺎﯼ ﮐﯿﻬﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻭﺳﯿﻠﻪٔ ﻣﺮﺩﻭﮎ ﮐﺸﺘﻪ ﺷﺪ . ﺩﺭ ﺍﺳﺎﻃﯿﺮ ﮐﻼﺳﯿﮏ ﻗﯿﻄﺲ ﻫﻤﺎﻥ ﻫﯿﻮﻻﯼ ﺩﺭﯾﺎﯾﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺁﻧﺪﺭﻭ ﻣﺪﺍ ﺭﺍ ﺗﻬﺪﯾﺪ ﮐﺮﺩ

    کوجیما گفته بود,قصد داره مفهوم جدیدی به مرگ و زندگی در بازی های ویدیویی ببخشد!
    ما حدس خودمون را از این حرفش بر نظر فیزیک دانان کوانتوم میگذاریم:
    گربه شورودینگر
    http://bigbangpage.com/wp-content/uploads/2014/03/schroedingerfull.jpg
    ﺷﺮﻭﺩﯾﻨﮕﺮ ﺩﺭ ﺁﺯﻣﺎﯾﺶ ﺧﯿﺎﻟﯽ – ﺫﻫﻨﯽ، ﮔﺮﺑﻪ ﺍﯼ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﺭﻭﻥ ﺟﻌﺒﻪ ﺍﯼ ﺩﺭﺑﺴﺘﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ ﮐﻪ ﺩﺭﺁﻥ ﯾﮏ ﺍﺳﻠﺤﻪ ﮐﺸﻨﺪﻩ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪﻩ ﮐﻪ ﻣﺎﺷﻪ ﺍﯼ ﺣﺴﺎﺱ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﯾﮏ ﺍﺗﻢ ﺭﺍﺩﯾﻮﺍﮐﺘﯿﻮ ﻫﻢ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺟﻌﺒﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﺩ . ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺍﺗﻢ ﺭﺍﺩﯾﻮﺍﮐﺘﯿﻮ، ﻃﯽ ﻣﺪﺕ ﯾﮏ ﺳﺎﻋﺖ ﺍﺯ ﺧﻮﺩ ﭘﺮﺗﻮﯼ ﺳﺎﻃﻊ ﮐﻨﺪ، %۵۰ ﺍﺳﺖ . ﺍﮔﺮ ﺍﺗﻢ ﺭﺍﺩﯾﻮﺍﮐﺘﯿﻮ ﺗﺠﺰﯾﻪ ﺷﻮﺩ، ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺁﺯﺍﺩ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺁﺯﺍﺩ ﺷﺪﻩ، ﻃﯽ ﻓﺮﺁﯾﻨﺪﯼ ﻣﺎﺷﻪ ﺭﺍ ﻣﯽ ﭼﮑﺎﻧﺪ ﻭ ﮔﺮﺑﻪ ﮐﺸﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺍﮔﺮ ﺍﺗﻢ ﺭﺍﺩﯾﻮﺍﮐﺘﯿﻮ ﺗﺠﺰﯾﻪ ﻧﺸﻮﺩ، ﻃﺒﯿﻌﺘﺎً ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺁﺯﺍﺩ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ ﻭ ﻣﺎﺷﻪ ﻧﯿﺰ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ ﻭ ﮔﺮﺑﻪ ﻧﯿﺰ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪ . ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺻﻮﺭﺕ، ﭘﺮﺳﺶ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﮔﺮﺑﻪ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﯾﺎ ﺯﻧﺪﻩ؟
    ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﮔﻔﺖ : ﭘﺲ ﺍﺯ ﯾﮏ ﺳﺎﻋﺖ ﺩﺭ ﺟﻌﺒﻪ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ ﻭ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﮔﺮﺑﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﯾﺎ ﻣﺮﺩﻩ ﻭ ﺑﻪ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﺩﯾﮕﺮ، ﺗﺎ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺟﻌﺒﻪ ﺑﺎﺯﻧﺸﺪﻩ ﺍﺳﺖ، ﮔﺮﺑﻪ ﺑﻪ ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ۵۰-۵۰ ﯾﺎ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﯾﺎ ﻣﺮﺩﻩ؛ ﺍﻣﺎ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪﻩ، ﺻﺤﯿﺢ ﻧﯿﺴﺖ؛ ﺯﯾﺮﺍ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﻗﻮﺍﻋﺪ ﻣﮑﺎﻧﯿﮏ ﮐﻮﺍﻧﺘﻮﻡ، ﺍﺯ ﺁﻥ ﺟﺎ ﮐﻪ ﺫﺭﺍﺕ ﺯﯾﺮﺍﺗﻤﯽ ﻏﯿﺮ ﻗﺎﺑﻞ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﮔﺮﺑﻪ ﺗﺎ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺟﻌﺒﻪ ﺑﺎﺯ ﻧﺸﺪﻩ ﺍﺳﺖ، ﺣﺎﻟﺘﯽ ﻏﯿﺮﻗﻄﻌﯽ ﻭ ﻧﺎﻣﻌﯿﻦ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﻫﻢ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻫﻢ ﺯﻧﺪﻩ ﯾﺎ ﻧﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻧﻪ ﻣﺮﺩﻩ Neutral
    ﭘﺎﺭﺍﺩﻭﮐﺲ ﮔﺮﺑﻪ ﺷﺮﻭﺩﯾﻨﮕﺮ ﺑﻪ ﻗﺪﺭﯼ ﻋﺠﯿﺐ ﻭ ﻣﺎﻧﻮﺱ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﻏﻠﺐ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﻋﮑﺲ ﺍﻟﻌﻤﻞ ﺁﻟﯿﺲ ﺩﺭ ﺍﺑﺮ ﻧﺎﭘﺪﯾﺪ ﺷﺪﻥ ﮔﺮﺑﻪ ﭼﺸﺎﯾﺮ ﺩﺭ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻟﻮﺋﯿﺲ ﮐﺎﺭﻭﻝ می ﺍﻧﺪﺍﺯﺩ : ‏« ﮔﺮﺑﻪ ﮔﻔﺖ : ﺗﻮ ﻣﺮﺍ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ، ﺳﭙﺲ ﻧﺎﭘﺪﯾﺪ شد ﺁﻟﯿﺲ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﭼﻨﺪﺍﻥ ﺗﻌﺠﺐ ﻧﮑﺮﺩ ﭼﺮﺍ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﺗﻔﺎﻗﺎﺕ ﻋﺠﯿﺐ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﮐﻪ ﺭﺥ ﻣﯽ ﺩﺍﺩ ﻋﺎﺩﺕ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ همونطور که نورمن با غیب شدن بچه آنچنان زیاد تعجب نکرد.
    برای فهم بهتر این کلیپ رو ببینید
    خودکشی کوانتومی
    https://m.youtube.com/watch?v=L-ed15-xJ1Q&itct=CBYQpDAYACITCLbMzKjKrNECFYGeVQodmr4AhFId2K7ZiNiv2qnYtNuMINqp2YjYp9mG2KrZiNmF24w%3D&client=mv-google&hl=en&gl=US

    وقتی که داشتم اشعار گزیده ویلیام بلیک رو تو سایت های خارجی میدیدم
    جملاتی از هموطنش جان راسکین هم در”کنارش”به چشم می اومد,که آدمو یاد اهمیت نوزاد درون بازی می انداخت
    http://cdn.quotesgram.com/img/22/48/479546078-CuteFacebookStatusesMindPictures-8871.jpg
    جان راسکین ﮐﻪ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩﺍﯼ ﺛﺮﻭﺗﻤﻨﺪ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ، ﭘﺲ ﺍﺯ ﻣﺮﮒ ﭘﺪﺭﺵ ﺗﻤﺎﻡ ﺛﺮﻭﺕ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻭﻗﻒ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎﯼ ﺧﯿﺮﯾﻪ، ﻣﻮﺯﻩ ﻭ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖﻫﺎﯼ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﮔﯽ ﺍﺷﺘﻐﺎﻝ ﯾﺎﻓﺖ . ﺗﻤﺎﻡ ﺁﺛﺎﺭ ﻭﯼ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﺭﻧﮓ ﻭ ﻟﻌﺎﺏ اخلاقی است.
    احتمال داره کوجیما همونطور که از اشعار ویلیام بلیک استفاده کرده از آثار جان راسکین هم الهام گرفته باشه زیرا نوزاد رو هم در ارتباط با تم کلی بازی معرفی کرده.

    یادتونه در تریلر اول دوربین ناگهان به حالت اول شخص تبدیل میشه و نورمن به دست هاش نگاه میکنه

    http://i288.photobucket.com/albums/ll185/neilstylestrauss/Death%20Stranding%2005.jpg

    این مقاله رو بخونید که شعر ویلیام بلیک اولش اومده و حالت دستها هم شبیه به حالت دستهای نورمن هست,برا همین دوربین تو اون لحظه به حالت اول شخص در اومد
    Hand in hand in mind

    http://www.victoriamoyer.com/bodymindspirit/2015/8/5/hand-in-hand-in-mind

    قضیه دستبند ها رو متاسفانه هنوز روش کار نکردم و فعلا باید با همون برداشت ساده ای که ازش داریم(اسارت و بردگی انسان ها)سر کنیم.
    این نکته رو هم بازگو کنم جهان های موازی هنوز یک فرضیه هستش و معلوم نیست کی ثابت بشه.

    در کل این اطلاعات برداشت خودم از مشاهداتی بود که بر Death stranding داشتم,اثری که کوجیما بیان کرده که بهترین ساخته او خواهد بود.
    میشه نتیجه گرفت که Death stranding تجربه ی نابی رو برای گیمرا به همراه خواهد داشت.
    انگیزه ی زیادی هم برای آشکار کردن ذهن پارادوکس گونه این بشر داشتم که به خاطر آشنا بودن ذهنیتش کار برام آسون تر شد .البته ممکنه اشتباهات خیلی کوچکی هم کرده باشم.
    نکات دیگری هم در تریلر ها پیدا میشد که به دلیل مشغله کاری نتونستم روشون کار کنم.
    البته بهتره با دو تا تریلر و کمی اطلاعات درز کرده,دیگه بیشتر از این دل و روده بازی رو در نیاریم چون استاد عصبانی میشه ROTFL
    محسن. پ

    http://bayanbox.ir/view/8413664478248261334/36418.jpg

    https://i.ytimg.com/vi/RMDggV2DxTU/maxresdefault.jpg

    https://www.walldevil.com/wallpapers/a23/wallpapers-images-visual-paradox-jootix-skull-crcyborgskull-wallpaper.jpg

    0
    0
  • NeedForSpeed گفت:

    امیدوارم عنوان خوبی از اب دربیاد.تریلری ازش بیاد ببینیم چجوریاست.

    0
    0