سازندهی Resident Evil 7 از ایجاد موقعیتهای ترسناک میگوید
ظاهرا قرار است که Resident Evil 7، در زمینهی القای حس ترس عالی عمل کند و همچنین بهنظر میرسد که سازندگان بازی، درک خوبی از این موضوع دارند و چگونگی ایجاد موقعیتهای ترسناک را میدانند. در ادامه همراه گیمفا باشید تا از جزئیات بیشتری آگاهی یابید.
مسچیکا کواتا (Masachika Kawata) در مصاحبهاش با Official PlayStation Magazine، راجع به القای حس ترس چنین نظری داشته است:
شما به این نیاز دارید که موقعیتهایی همراه با ترس، استرس و شوک ایجاد کنید و همچنین باید بازیکن را با کنجکاو کردن به چیز ناشناختهای، بیشتر تحت تاثیر قرار دهید.
او همچنین گفته است:
اتاقهای تاریک باعث ترس بیشتر شما میشوند زیرا از حملهی ناگهانی دشمنان نگران میشوید. علاوه بر این، صحنههای شوکه کننده مانند پریدن موجودات از یک پنجره، شما را بیشتر میترسانند… هر موقعیت کوچکی میتواند تجربهای ترسناک و دلهرهآور را برایتان رقم بزند.
حرفهای مسچیکا کواتا کامل درست هستند، اما با این حال، فقط پرشهای ناگهانی نیستند که باعث ترس ما میشوند و موقعیتهای کوچک هم با استرسی که به ما القا میکنند، به نوع خود موثرند.
Resident Evil 7 در ۲۴ ژانویهی ۲۰۱۷ (۵ بهمن ۱۳۹۵) برای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازی Intergalactic ناتی داگ را زود قضاوت نکنید
- گزارش: بازی بعدی God of War با محوریت اساطیر مصر در دست ساخت قرار دارد [بهروزرسانی شد]
- رسمی: Forza Horizon 5 بهار امسال برای PS5 عرضه خواهد شد
- کارگردان Ori: پلی استیشن بهزودی استراتژی چندپلتفرمی ایکس باکس را دنبال خواهد کرد
- فیل اسپنسر: بازیهای بیشتری از Xbox برای پلتفرمهای دیگر عرضه خواهند شد
- شایعه: لیان کندی شخصیت اصلی Resident Evil 9 خواهد بود
نظرات
خیلی به این نسخه امید دارم ! بزرگترین ویژگیش هم اینه که از راه های مختلف و خلاقانه برای ترسوندن استفاده میکنه (با توجه به دمو و تریلر ها) و مثل اینکه با یه داستان فوق العاده هم طرفیم ! دوستانی هم که میگن این رزیدنت ایول نیست و… باید بگم اتفاقا هنوزم یه رزیدنت ایول هست. طبق شایعات که کریس تو این نسخه وجود داره و سیستم سیو بازی مثل قبل هست، هنوزم اون گیاه های معروف بازی تو این نسخه وجود دارن. اسلحه هم که هست. ما دیگه تو نسل هشت هستیم و دیگه نمیشه مثل قبل گیمر ها رو ترسوند و تغییر هم برای هر فرانچایز لازمه.
با شما کامل مخالفم…. تغییر خوبه اما تقلید نه…
ما که نمیتونیم به شایعات اتکا کنیم!… حلا چون سیو بازی مثل قبل شده…
رزیدنت اویل اصل و ریشه اش این چیزا نیست عزیز من
از این کپکام هیچ بخاری بلند نمیشه…
دقیقا…از کپ کام نسل ۷ و ۸ بازی خوب بعیده حالا چه برسه به اینکه بخواد حس و حال رزیدنت رو هم زنده کنه…این بازی فقط به درد vr میخوره و بس
telegram_me/joinchat/B9_mA0CSld36H8NjeFewUA
جوین بدید،ی گروپ با ادب برای بروبچ گیمفا
رزیدنت چهار هم که یکی از بهترین نسخه های سری هست چون نسبت به نسخه قبل خیلی تغییر داشته با توجه به حرف شما پس اونم رزیدنت اویل نیست 😐
تغییر تو هر چیزی لازمه
این بازی ریشه اش ترسوندنه که تو این نسخه قرار همه رو بترسونه
دو بازی در طول تاریخ فقط از القای ترس روان شناخی استفاده نکردند و به همین خاطر بازیکن تو محیط بازی واقعا میترسه و این ترس همیشه هستش مثل بعضی بازی ها روان شناختی نیست که بازیکن عادت کنه بهش.
این دو تا بازی یکی Resident 7 با توجه به تریلر ها و دموش، دومیشم Evil Within شینجی میکامی بر اساس تجربه ی شخصیه.
موافقم باهات Come on جان
این کجاش تغییر هست آخه؟این کپی پیست سایلنت هیل و فیلم هایی مثل حلقه و تپه ها چشم دارند و کلا فیلم های چندش آور درجه سه هالیوودی هست.با کریس و دستگاه سیو و گیاه های رزیدنت اویل که این بازی رزیدنت اویل نمیشه اینا سبکش رو ویران کردن.
این بازی رو اگه رو وی آر بازی نکنی به شدت یک بار مصرف خواهد شد.
کاراکتر منفی هایه قدرتمند و سریع و عجیب هم خیلی تاثیر داره
تغییرات خیلی خوبی داشته همین اول شخص شدنش باعث حس بهتر میشه دلم برا یه بازی ترسناک خوب تنگ شده بود 😎
موافقم، به نظر من اول شخص رو باید تو بازی هایی که پارکور دارن به کار برد و بازی های ترسناک، چون حس ترسی که القا میکنه دو برابر از سوم شخصه چون تو اول شخص زاویه ی دوربین طوریه که جلو رو میبینی بر عکس سوم شخص، همینم باعث میشه دلت نخواد عقب رو نگاه کنی و میخوای که فقط فرار کنی مثل دنیای واقعی که ما هم خودمون رو اول شخص میبینیم.
دقیقا باهات موافقم تو سوم شخص میتونی پشتتو ببینی اما تو اول شخص فقط دیدت رو به جلوئه و اگرم بخوای حواستو به پشت سر جمع کنی از جلو میترسی که در کل یه حس ترس عجیبی رو القا میکنه
صد در صد همینطوره که میگی عزیزم
بچه ها ایزی لایف بسته ای چنده ؟ 😀 😀 😀 😀