اطلاعات جدیدی از داستان و عناصر نقشآفرینی Horizon Zero Dawn منتشر شد
در طول رویداد E3 2016، بسیاری از گوریلا گیمز خواستار ارائه اطلاعات بیشتری از داستان Horizon Zero Dawn بودند. ما واقعا میخواهیم بدانیم دایناسورهای ربات مانند از کجا به این دنیا آمدهاند و گذشته Aloy چه بوده اما گوریلا گیمز گفت اطلاعاتی مانند آنها را برای مدتی دیگر نگه میدارد.
حال با توجه به یک گزارش جدید از سوی گیماینفورمر، سازندگان از به اشتراک نگذاشتن اطلاعات داستان Horizon Zero Dawn هدف داشتهاند چراکه این عنوان از بازیبازان میخواهد وارد جهان آن شوند و در آن به کاوش و پیدا کردن پاسخ رمز و رازهایش بپردازند. در کنار خط داستان اصلی بازی، موارد اضافیای برای افرادی که میخواهند بهطور عمیقی وارد داستان و افسانه ها و روایات قومی آن شوند هم وجود دارد. جان گونزالس، نویسنده بازی، میگوید:
برای افرادی که معتاد داستان هستند و دوست دارند تمام یادداشتهای صوتی یا متنی در جهان بازی را جمعآوری کنند و میخواهند روایت بزرگی را در بازی داشته باشند، من فکر میکنم از چیزی که برایشان آماده کردهایم واقعا شگفتزده و خوشحال خواهند شد.
Mathijs de Jonge، کارگردان بازی، طی مصاحبه خود در E3 2016 با سایت گیماسپات گفته بود:
Aloy شخصیتی بسیار کنجکاو است. او میخواهد در جهان به کاوش بپردازد و رمز و رازهای آن را کشف کند و خوشبختانه ما میتوانیم همین احساس را به بازیبازان دهیم. شما در بازی میخواهید کشف کنید چه چیزی در آن بیرون است؟ قصد کشف ماشینآلات جدید را دارید و میخواهید با قبایل جدید ملاقات کنید.
در گزارش سایت گیماینفورمر، Mathijs de Jonge همچنین گفت عناصر نقشآفرینی Horizon Zero Dawn خیلی هم عمیق نخواهند بود تا باعث گیچ و دستپاچه شدن بازیبازان نشود:
چیزی که میخواهیم از آن دوری کنیم، منوهای پیچیده هستند. ما همچنین قصد نداریم با عناصر نقشآفرینیای که میسازیم، به جاهای عمیقی برسیم و میخواهیم به چیزی دست یابیم که برای بازیبازان سطح معین و قابل فهمی داشته باشد.
در ابتدا قرار بود عنوان Horizon Zero Dawn سال ۲۰۱۶ عرضه شود اما مدتی قبل سازندگان آن را تا ۲۰۱۷ تاخیر زدند. در حال حاضر تاریخ انتشار این بازی برای ۲۸ فوریه (سهشنبه ۱۰ اسفند) بهصورت انحصاری برروی پلیاستیشن ۴ برنامهریزی شده است.
Horizon: Zero Dawn یکی از عناوینی است که از قدرت بیشتر کنسول پلیاستیشن ۴ پرو استفاده خواهد کرد که جزئیات مربوط به آن را میتوانید در این بخش مطالعه کنید. وَن بیک، کارگردان هنری بازی، میگوید تصاویر بازی کاملا ۴K نیست اما آنقدر به این رزولوشن نزدیک خواهد بود که چشم انسان نمیتواند تفاوتها را تشخیص دهد.
علاوه بر این، گوریلا گیمز میگوید Horizon Zero Dawn چهار برابر پیچیدهتر و بزرگتر از تمام عناوین Killzone است و رسیدن به چنین جزئیاتی در یک عنوان جهانباز نقشآفرینی را دستاوردی بزرگ میخواند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
هر روز ازش اطلاعات میزارین
داداش هایپ دونمون پاره شد
البته اگه متن هارو خونده باشی متوجه میشی که یه روزی اینا میان با گیم اینفورمر مصاحبه می کنن و از اون موقع به بعد خبرنگارها هر روز میان یه سری جزئیات از همون مصاحبه رو به صورت جدا منتشر می کنن
خب سازنده باید از قابلیت های و داستان بازی حرف بزنه تا ملت دلیلی برای خرید بازی پیدا بکنن. به این نمیگن هایپ بهش اطلاع رسانی میگن.
هیولای رقیب هم بیاد سال دیگه بازی در حد گرافیک
Horizon Zero Dawn نداره یا نمیتونن بسازن بازی AAA
Cell
حق با شماست
کسی دموی رزیدنت اویل رو دانلود کرده
میگن دوتا دمو هست دومی هم با اولی یکی کردن حجم دموی اولی ۲ گیگ خورده ای بود بعدش شد نزدیک ۶ گیگ
ولی دومی رو چطور بازی کنم
سال ۲۰۱۷ کولاک انحصاری های شاهکار سونی
البته بیشترشون تا ۲۰۱۸ تاخیر میخورن 😀
تاخیر خوردن بهتر از ارائه بازی ناقص و پر از مشکلات فنی :yes:
در ازاش بی نقص عرضه میشن 😀
:yes: :yes:
آره مثه نو منز که بعد کلی تاخیر یه بازی عالی و بی نقص بود :yes:
به نکته ظریفی اشاره کردی 😀
آیا نو منز اسکای یک بازی انحصاری بود دوست عزیز آنچارتد انحصاری بود که دیدید که شاهکار شد و ایشالا اسفند با دو بازی شاهکار دیگه وارد میدان میشویم اگر اونا مشکل داشت شما بیا حرف بزن من هم حرف شمارو تمام و کمال قبول میکنم
نه مثل ریکور یا کوانتوم که با تاخیر کم عرضه شدن و متاشون به ۸۰ نرسید؟! 😀 :rotfl:
تو داری ادعا میکنی بازیای سونی که تاخیر میخورن بی نقص عرضه میشن چه ربطی به ریکور داره :rotfl:
باشه ریکور به کنار کوانتوم تاخیر خورد ایا بی نقص بود؟!!
:rotfl: :rotfl:
اصلا حواسم نبود کوانتوم انحصاری مایکرو بود!!!! نه وان!!!!!! ریکور هم همینطور؟ الان انحصاری حساب میشن انحصاری اگه بخوای حساب نکنی نو منز اسکای هم انحصاری نیست
سکوت نشانه این است که ( یا برق رفته پنکه خاموشه) یا ( پنکه سوخت) :rotfl:
مث انچارتد که بعد از عرص اختلاف۲۰ میلیونی رو به ۲۵ داره میرسونه با بیشترین متای نسل هشت چیزی که تو مایکروسافت تبدیل به ارزو شده. :rotfl:
نمیدونم دقت کردید یا نه اما هر سال میگیم ” وای سال دیگه عالی میشه عجب چیز هایی قراره بیاد” و وقتی میریم توی همون سال میگیم “امسال چیز جالبی نیست سال دیگه بهترین سال گیمینگ میشه” این پروژه ادامه پیدا میکنه پس لطفا هایپ نشید :yes:
پس لطفا هایپ نشید…چشم
بزرگترین مشکل بازی از نظرم داستانش بود اما اینجوری که اقای گونزالس میگه داستانش باید غنی باشه خدا کنه همینجوری که میگن باشه به امید موفقیتش :yes:
چه عجب این بار در مورد گرافیک خیره کننده و رنگ های زنده تر و رزولوشن بیشتر و HDR و ۴K و کوفت و زهرمار روی پرو حرف نزدن…!
اره از ثانیه اول اینا شروع کردن :rotfl:
ما ps4 دارا با این بازی چه حالی بکنیم
شما که میری سربازی من جات بازی میکنم 😀
اینم شده عین واچ داگز هر روز یه خبر یا یه فیلم ازش منتشر میشه
دوست عزیز الان خیلی از بازی ها همینطور هستن مثلا مافیا که هنوز عرضه نشده ما همه ی شخصیت های بازی رو می شناسیم قانون بازی ها همین شده و سازنده ها دوست دارن که بازی شون همیشه در صدر اخبار باشه هایپ زیاد در صورتی به بازی ضربه میزنه که سازنده های بازی به قول هایی که دادن شده عمل نکنن وگرنه هایپ کردن به هیچ وجه چیز بدی نیست
برای افرادی که معتاد داستان هستند و دوست دارند تمام یادداشتهای صوتی یا متنی در جهان بازی را جمعآوری کنند و میخواهند روایت بزرگی را در بازی داشته باشند، من فکر میکنم از چیزی که برایشان آماده کردهایم واقعا شگفتزده و خوشحال خواهند شد.
خوراک منه پس ، دهانم سریع همین موارد و فهمیدن همه چیز توی ویچر سرویـس شد حالا نوبت اینه 😀
البته این دقت برای ویچر واقعا خوب بود چون چیزایی توش نهفته بود که بعضی وقتا واقعا جالب بود مثلا اینکه قبل از انتشار blood and wine با یادداشت ها و برخی دیالوگ ها به گیمر درباره این بسته خبر میده ، مثلا بعضی جاها از شهرش تعریف میکنه یا حتی یه یادداشتی تو بازی پیدا کردم که درباره ی شخصیت دوم blood and wine توش نوشته بود خلاصه وقت گیره ولی لذت میبرم از کاوش زیاد تو بازی
کاش وقتی نظر میره واسه تایید کنارش بنویسه بخاطر کدوم کلمه رفته :struggle: