بزودی منتظر عناوین بزرگی برای WII U باشید - گیمفا
بزودی منتظر عناوین بزرگی برای WII U باشید - گیمفا
بزودی منتظر عناوین بزرگی برای WII U باشید - گیمفا
بزودی منتظر عناوین بزرگی برای WII U باشید - گیمفا

بزودی منتظر عناوین بزرگی برای WII U باشید

کسری نراقی
۱۲:۰۲ ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
بزودی منتظر عناوین بزرگی برای WII U باشید - گیمفا

به تازگی رئیس استدیو Straight Right اقای Tom Crago در طی یک مصاحبه با Eurogamer میگوید عناوین بزرگ WII U در راه هستند

 

احتمالا شما نیز از جمله افرادی هستید که کنسول جدید شرکت نینتندو یعنی WII U را میشناسید.کنسولی که با قابلیت های بالا و جالبی که دارد توجه همگان را تا حدودی به خود جلب کرده است.در طی کنفرانس مطبوعاتی شرکت نینتندو در E3 2012 در لیست عناوین این کنسول جدید عنوان بزرگ و مشهور MASS EFECT 3 را مشاهده کردیم.حال رئیس استدیو Straight Right اقای Tom Crago که بهمراه تیم خود مسئولیت ساخت این عنوان را بر عهده دارد اذعان داشته است که:

عناوین بزرگ WII U در راه هستند…منتظر باشید.ما در حال حاضر بغییر از MASS EFECT 3 در حال کارکردن برروی یک عنوان بسیار بزرگ هستیم که در سال ۲۰۱۳ منتشر خواهد شد.باید گفت که فرنچایز های بزرگ کنسول WII U در راه هستند و بیش از این هستند که شما تصور میکنید

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بزودی منتظر عناوین بزرگی برای WII U باشید - گیمفا
بزودی منتظر عناوین بزرگی برای WII U باشید - گیمفا
بزودی منتظر عناوین بزرگی برای WII U باشید - گیمفا
بزودی منتظر عناوین بزرگی برای WII U باشید - گیمفا
بزودی منتظر عناوین بزرگی برای WII U باشید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • چون ویتا کنسول دستی هست و شما هر چی میشه و هر بازی میاد روی کنسول های خانگی میخوای رو ویتا هم باشه ولی سونی هیچوقت قول این مسئله رو نداده بود که شما هی میای میگی !متوجه که هستی عرفان جان ویتا کنسول دستی هست و WiiU یا PS3 یا ۳۶۰ کنسول خانگی ! دیروز هم سونی یه خبرگذاشته بود اعلام کرد که قصد نداره اشتباهی که سر PSP کرد و هر بازی که میومد یه پورت بی کیفیت ازش واسه PSP میومد رو روی PSVita هم اجرا کنه !من همیشه به سونی به چشم شرکتی نگاه میکنم که واسش بیشتر کیفیت مهم هست نه کمیت !

      • ERFAN VITA گفت:

        دانیال جان بحث “ویتا “به طور کامل بسته شد…
        با این جمله هم کاملا موافقم”قصد نداره اشتباهی که سر PSP کرد و هر بازی که میومد یه پورت بی کیفیت ازش واسه PSP میومد رو روی PSVita هم اجرا کنه”
        خب پس هدف سونی از طراحی این کنسول چی بود؟
        پس چرا یه سخت افزار قوی واسه یه کنسول دستی گذاشت؟
        اگه هدفش اجرای بازی های کوچک بود”مثل تری دی اس”میتونست این همه خرج نکنه…
        مطمعن باشی اگه تو کنسول دستی،سود یود،تا الان مایکروسافت هم وارد رقابت شده بود…
        حرف بدی زدم؟

        • شما چی فکر میکنید عرفان جان ؟ که سونی مثلا شامل ۲و۳ نفر آدمه بعد یهو اونم یهو تصمیم میگیرن یه چیز بدن بیرون ؟نه عرفان جان ! شرکتی مثل سونی برنامه ریزیهاش مطمئن باش تا ۲۰ سال دیگه هست ! برای مثال کنسول PS3 میدونید استارت ساختش از چه سالی دقیقا زده شد ؟؟ سال ۱۹۹۹ ! تازه این چیزی هست که رسما گفته شده خدا میدونه اینا برنامه هاشون از چه سالی بوده ! پرونده ی ساخت این کنسول ها از زیر دست چند صد کارشناس و وکیل تو صدها حوزه اقتصادی،تکنولوژی رد میشه و در آخر چیزی به عنوان مثال PSVita میاد بیرون ! به نظر شما چرا سونی اومد در سال ۲۰۰۶ از کنسولی رونمایی کرد که پردازشگر Cell داشت ؟پردازشگری که در شاتل های فضایی برای پردازش های سنگین استفاده میشه ؟ به نظر شما،چرا کنسولی به اون سنگینی و با اون قیمت ساخت ؟ دلیلش رو من میگم : آینده ! اثبات میخوای ؟ چشم ! یه نگاه به THE LAST OF US و BEYOND بنداز ! عناوینی که در آخر نسل هفتم یکهو برای PS3 ظاهر شدن و جونی دوباره به پیکره ی این کنسول میخوان بدن ! این بازی ها در هیچ کنسول دیگه ای با این کیفیت مشاهده نمیشه ! حالا بیا آخرین بازی های XBOX360 رو ببین ! GEARS of WAR JUDGMENT یا HALO4 ! آیا در کنسول Xbox360 گرافیک از این بالاترنیست ؟
          یا مثال دیگه! کنسول PS2 رو یادتون هست ؟ برهیچکس افتخارات این کنسول پوشیده نیست ! در سال ۲۰۰۶ که آخر عمر نسل ششم بود و کنسول Xbox360 یک سال بود منتشر شده بود،عنوان GOW 2 رو منتشر کرد و با آنچنان کیفیتی این بازی روی صحنه اومد که کمر ۳۶۰ در اون سال شکسته شد !

          اگر یه دو دوتا ۴تا کنید میبینید که سونی همیشه به فکر آینده بوده ! حرکت های سونی همیشه در اول راه آهسته و پیوسته بوده و کم کم مانند ماری از سوراخ بیرون میاد ! افزایش فروش کنسول PS3 در سال ۲۰۱۲ نسبت به سال های قبل گواه این موضوع هست ! مسلما هم برای VITA همین نقشه ها رو به اجرا خواهد گذاشت !

        • در ضمن عرفان جان ! کی گفته در کنسول دستی سود نیست !؟ شرکتی مثل نینتندو که نون شبشون کنسول دستی هست و میرسیم به PSP ! فروش بین ۸۰ تا ۹۰ میلیون دستگاهی تا همین لحظه که دارم با شما صحبت میکنم برای شرکت سونی یک موفقیت هست (اگر اون مقاله ای که نوشته بودم رو خونده بودی الان این حرف رو نمیزدی) و مطمئن باش شکستی برای سونی در کار نبوده دوست عزیز !در ضمن،اگر کنسولی مثل DS رو بخوایم به حساب بیاریم که کلاهمون پس معرکس ! به قول مدیرعامل شرکت نینتندو میگفت : ما با شرکت های دیگه کاری نداریم و مسیرخودمون رو میریم !

  • ERFAN VITA گفت:

    وی یو کنسول فوق العاده ایه…
    منتظر عرضه شدنش هستم…
    بحث “ویتا”به طور کامل بسنته شد…
    با تشکر از عماد عزیز 😉

  • soheilds گفت:

    ممنون 😉
    ما منتظریم تا ببینیم چه عناوبنی واسش میاد 😀

    • Devil Hunter گفت:

      ۱۰۰% بات مخالفم! دسته ی وی یو واقعا گیم پلی بازی ها رو بهتر کرده کاملا کارامد و امروزی … نمی شه به خاطره سخت افزار متوسطش زد تو سرش … اصلا تریلر زامبی یو رو دیدی ؟! فوق العاده هیجان انگیز بود … زلدا چی ؟!
      تنها مشکلی که وی یو داره گرو بودنش واسه ی ایرانی هاست که بیشتر از یک ملیونه و اگه بیاد تو ایران مطمئنن نزدیک به دو ملیون میشه که واقعا زیاده :reallypissed:

  • ... گفت:

    ای بابا من که فقط منتظر ps4 هستم الان ps3 دارم ولی دیگه نمیتونم برای ps4 صبر کنم خدا کنه هر چه زود تر بیاد تازه wiiu هم دارهخودشو بالا میکشه :yes: :snicker:

  • Devil Hunter گفت:

    دوستان می شه یک بحث برای ترول کردن ایجاد کنید … سایت داره یخ میزنه! ۶۰ نفر on ن هیچ کی هیچی نمی گه! … سر موضوعش هم یه فکری می کنیم هیچیهم نبود سونی و ماکروسافت که نمردن! :evilgrin:

  • من موافقم
    یکی یه تاپیک باز کنه تا بززنیم تو سر یه بحثی
    حال میده
    درضمن وی یو از نظر من هونگی بیش نیست 😛

  • ERFAN VITA گفت:

    درودی همچون گل هایی پاییزی بر دانیال عزیز!
    اول از همه اینو بگم که آواتار شما فوق العادست!ولی نمیدونم عکس کیه!
    خب.بحث درباره ی ویتا بود به خدا!(Kidding)هر چند من به دوستان قول دادم که چیزی نگم،ولی تا وقتی شما،بحثی رو پیگیری کنید،دل کندن از گیمفا کار سختی خواهد بود! :disdain: 😉
    شما کل بخش سرگرمی سونی تحسین کردین!و من هم با شما ۱۰۰% موافقم! :chic:
    البته کنسول های خانگی سونی یه چیز دیگن،دیگه!(جان من قبول کنید!)
    از این جملتون خیلی خوشم اومد:”در سال ۲۰۰۶ که آخر عمر نسل ششم بود و کنسول Xbox360 یک سال بود منتشر شده بود،عنوان GOW 2 رو منتشر کرد و با آنچنان کیفیتی این بازی روی صحنه اومد که کمر ۳۶۰ در اون سال شکسته شد !”
    این جمله فوق العاده بود!تنها کسی که میتونست این جمله رو بگه شما بودین!
    ولی یه چیز هم من باید اضافه کنم:و اون چیزی نیست جز GOW:Ascension !
    راستش من به هیچ وجه از کنسول های خانگی سونی “بد”نگفتم…
    من فقط یه خورده از کنسول های دستی این شرکت “دل خور”هستم…
    منظورم از این که”مایکروسافت وارد کنسول های دستی”نخواهد شد،دلیلش فروش نجومی محصولات “نیتندو”بود…(از جمله کنسول های دستیش)
    شما همون قدر که به سری بازی های”متالگیر”علاقه مندید،من هم به همان اندازه به GOD of WAR علاقه مندم که به خاطرش مجبور شدم PS3 بگیرم(البته همه ی انحصاری های سونی فوق العادن،و طرفداران خاص خودشان را دارند…)
    یه پیشنهاد هم داشتم دانیال جان:لطفا یه نفر انحصاری های ps3 رو نقد کنه…
    به احتمال زیاد،من تا چند روز دیگه،یه مقاله درباره psp و عناوین fifa و nfs در این کنسول رو مینویسم…تا سایر کاربران ،بیشتر با این کنسول آشنا شوند.
    یه سوال (شوخی)هم داشتم:شما قصد خرید PS VITA رو دارید؟؟!!
    ———————————————————————————————————–
    من مطمئنم که سونی انحصاری های خوبی برای این کنسول معرفی خواهد کرد،ولی از عنواین مالتی پلتفرم این کنسول،انتظار بیشتری دارم(همه ی افراد این انتظار رو دارن)
    به هرحال،امید وارم ،ویتا به انتظارات طرفدارانش،در سال های آینده پاسخ قانع کننده ای بده… :inlove:
    امید وارم این کامنت مورد علاقه ی سایر دوستان واقع بشه.
    سپاس فروان از شما.
    موفق باشید.

  • ERFAN VITA گفت:

    دانیا جان کامنتم رو خوندی؟ ?:-)

  • faraz گفت:

    یکی به من بگه آواتارم چطوره؟ :blush:

بزودی منتظر عناوین بزرگی برای WII U باشید - گیمفا