Mass Effect: Andromeda در پلی‌استیشن ۴ و پرو با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود - گیمفا
Mass Effect: Andromeda در پلی‌استیشن ۴ و پرو با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود - گیمفا
Mass Effect: Andromeda در پلی‌استیشن ۴ و پرو با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود - گیمفا
Mass Effect: Andromeda در پلی‌استیشن ۴ و پرو با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود - گیمفا

Mass Effect: Andromeda در پلی‌استیشن ۴ و پرو با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود

سعید شیخی‌پور
۱۲:۰۷ ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
Mass Effect: Andromeda در پلی‌استیشن ۴ و پرو با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود - گیمفا

الکترونیک‌آرتز تایید کرد که Mass Effect: Andromeda در هر دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن پرو با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

فابریس کاندامینس، تهیه کننده بازی، این جزئیات را طی مصاحبه خود با سایت گیم‌اسپات در رویداد پلی‌استیشن میتینگ به اشتراک گذاشت. پلی‌استیشن پرو از مدل معمولی قوی‌تر است و می‌تواند به نرخ فریم بالاتری دست یابد اما به‌نظر می‌رسد شاهد چنین چیزی در Mass Effect: Andromeda نخواهیم بود.

این نکته هم ارزش گفتن را دارد که این ویدیو از گیم‌پلی از نسخه آلفای بازی بود بنابراین احتمال دارد تلاش‌های سازندگان برای بهینه‌سازی آن‌ها را به عملکرد بهتری در کنسول‌ها هدایت کند.

نرخ فریم بالاتر در بخش چندنفره بازی‌ها برروی گیم‌پلی بازی تاثیر بسیاری می‌گذارد و در آینده نزدیک هم دو بازی Battlefield 1 و Call of Duty: Infnite Warfare که در سبک شوتر هستند، نرخ فریم بسیار برای آن‌ها مهم است اما به‌نظر می‌رسد در پلی‌استیشن پرو شاهد چنین چیزی نخواهیم بود.

پلی‌استیشن پرو در ماه آبان با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می‌شود. سونی همچنین در هفته آینده کنسول پلی‌استیشن ۴ اسلیم را به قیمت ۲۹۹ دلار منتشر خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Mass Effect: Andromeda در پلی‌استیشن ۴ و پرو با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود - گیمفا
Mass Effect: Andromeda در پلی‌استیشن ۴ و پرو با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود - گیمفا
Mass Effect: Andromeda در پلی‌استیشن ۴ و پرو با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود - گیمفا
Mass Effect: Andromeda در پلی‌استیشن ۴ و پرو با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود - گیمفا
Mass Effect: Andromeda در پلی‌استیشن ۴ و پرو با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • احتمالا چون رزولوشن رو بردن بالا مجبور شدن نرخ فریم رو فدا کنن

    • OLDKRATOS گفت:

      شاید میخواستن تفاوتی بین ps4 وps4 pro نباشه
      اخه این خبر تایید شده که بازیهای چند نفره نرخ فریم یکسانی روی دو کنسول سونی خواهند داشت
      بدون تردید pro از پس اجرا infinite warfare بارزولوشن ۴k و نرخ فریم ۶٠ برمیاد اما بعید میدونم بخاطر محدودیت های ps4 شاهد اینچنین خروجیه مد نظری روی pro باشیم

      • اینکه بگیم نمیخواستن تفاوتی بین پرو و کنسول فعلی باشه اشتباه هست اگر نمیخوان تفاوت باشه پس چرا اصلا پرو ساخته شده؟؟؟ ببین پرو مطمئنن توی نرخ فریم و جلوه های گرافیکی باید برتر باشه چون قدرت بیشتری داره و اصلا هدف از ساختش همین هست و ببین وقتی رزولوشن میره بالا خب مطمئنن بعضی چیز ها باید فدا بشه

          • GENERAL گفت:

            microsoft.xboxone @
            به نظرت زود نیست برای همچین حرف هایی ؟! نباید یکم منتظر موند شرکت های دیگه که بازی رو از این تاریخ به بعد معرفی میکنند چه کیفیتی رو مد نظر قرار میدن !

            • جنرال عزیزم ببین این واضح هست که وقتی رزولوشن بره بالا خب دردسرهایی برای سازنده ایجاد میکنه توی نسل فعلی هم داریم میبینیم که خیلی بازی ها چون ۱۰۸۰ شدن دارن ۳۰ فریم اجرا میشن من به شخصه همون طور که اون روز باهم بحث خوبی کردیم انتظار داشتم سونی برای رقابت قدرت ۵/۵ ترافلاپس رو انتخاب کنه چرا چون دیگه نیاز به فدا کردن نبود اما الان کار خیلی سخت هست دیگه ماشاالله خودت بالغ هستی و اطلاعات بالا داری نباید مامثل افراد کم سن یا متعصب بحث کنیم ببین چه الان چه در اینده به دلیل قدرت متوسط GPU یکسری فدا کردن ها صورت میگیره ببین الان فورزا۶ چون شده بود ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم ترن۱۰ مجبور شد برخی جلوه های گرافیکی رو کاهش بده یعنی یک چیز مرسوم هست چون قدرت سخت افزار محدود هست

            • GENERAL گفت:

              باهات کمی موافقم ولی باید کمی زمان داد ، باید کمی صبر کرد.

      • OLDKRATOS گفت:

        گذشته از اون حالا ۴k رو به صورت up-scale رندر کنه چه آسیبی به یه عده میزنه که از الان دارن انتقاد میکنن؟؟
        قیمت این کنسول ۴٠٠ دلاره!!!تو امریکا طرف میره ١ هفته کار میکنه میخره،مثل اینجا نیستش
        شما یه سیستم ۴٠٠ دلاری واسه من بیارین ۴k رندر کنه!!اصلا نیست همش متل گوییه،الان بخوای یه کارت رده بالا بخری حداقل باید ٣٠٠ دلار هزینه کنی
        از این هم بگذریم شما ببینید چه بازیهایی قراره روی pro اجرا بشن!uncharted اونم ۴k میدونید یعنی چی؟؟؟
        پشت ساخت این کنسول صدها تکنسین سخت افزار و نرم افزار نشسته!حالا یه عده میان گیر دادن.خب که چی؟؟؟
        من خودم pc دارم،با اینکه pc بهترین خروجیه ۴k رو اراعه میده اما اصلا از نظر گرافیکی در سطح انحصاری های سونی نیست،حالا تصور کنید این انحصاری ها قراره با رزولوشن ۴k چه تجربه ای رو برای گیمر رقم بزنن

        • dark_one گفت:

          عزیزم گرفتن فرین ریت ثابت با رزولیشن ۴k و گرافیک super low که در کنسول داره اجرا میشه حتی برای سیستم های ارزون تر هم امکان پزیره
          رزولیشن بالا باشه شفافیت تصویر بالا میره اما اگر گرافیک بازی بالا نباشه چه فایده ای داره؟

        • ali gc گفت:

          نه عزیز اشتباه متوجه شدی up-scale یه مقوله ی جدا محسوب میشه در حقیقت تأثیر حقیقی روی کیفیت نداره اگه خونه تلویزیون ۴k با قابلیت آپ اسکیل داشته باشی متوجه میشی چی میگم من الان تی وی ۴k با این قابلیت دارم حتی یه شبکه ی اس دی مثل نسیم هم باهاش نگاه میکنم تی وی تصویر ویرایش میکنه تا برای نمایش تو مجموعه ی خیلی بزرگتر از پیکسل ها آماده باشه ولی کیفیت فرق خاصی نمیکنه. در کل خودت عقل داری اگه پی اس پرو با فرض اینکه پی اس ۴ فول اچ دی بی مشکل ساپورت میکنه میخواست برای ۴k ته ریزی بشه باید ۴ برابر بار بیشتر یا به عبارتی حداقل ۴ برابر قدرت بیشتر نسبت به پی اس ۴ داشته باشه نه ۲ برابر. پی اس پرو بنظرم بیشتر برای واقعیت مجازی ته ریزی شده و مناسب برای رزلوشن فول اچ دی با بافت های گرافیکی خیلی بهتر نسبت به الان هست البته طبیعتا بازی های خاصی که پردازش کلی آنچنانی ندارن میتونه با رزلوشن بالاتر اجرا کنه. من از کار سونی ایراد نمیگیرم چون کنسول میان نسلی معرفی کرده خودمم خیلی علاقه مند شدم پی اس معمولیمو باهاش عوض کنم ولی به امید ۴k کسی این کنسول نخره ۴k میخواید منتظر اسکورپیو بمونید یا پی اس ۵

  • mamadii گفت:

    با ۳۰ که اصلا نمیشه بازی کرد من فریمم اگه زیر ۴۰ بیاد احساس لگ بودن میکنم

  • sorena گفت:

    کنسول جدید برای من هیچ جذابیتی برای خریدش نداشت و نداره.با توجه به خبر های منتشر شده خیالم از یک سری مسائل راحت شد مثل نرخ فریم تو آنلاین و غیره. واسه همین این کنسول واسه من که تی وی ۴k ندارم و علاقه ی هم به وی ار ندارم پول دور ریختن هست. تفاوت گرافیک هم فکر نمیکنم آنقدر باشه که خیلی به چشم بیاد نهایتش میخواد بشه مثل تفاوت پی سی و کنسول که مشکل ندارم باهاش. تا آخر نسل با همین معمولی میگذرونم. اما از سونی هم راضی نیستم بخاطر این قیمت! خوب همون اول اینو، اصلا ۱۰۰دلار هم گرونتر می دادی دست مردم خیلی بهتر بود..

  • kourosh ha 78 گفت:

    خیلی جالب میشد اکه تو همه بازیا یه گزینه ای میزاشتن که بازی ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم باشه یا ۴k و ۳۰ فریم.

Mass Effect: Andromeda در پلی‌استیشن ۴ و پرو با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود - گیمفا