کارگردان بازی Final Fantasy 15 در مورد تاخیر آن جزئیاتی را ارائه کرد
هاجیمی تاباتا به عنوان کارگردان بازی Final Fantasy 15 بار دیگر توضیحاتی در مورد علت به تاخیر خوردن دوباره این بازی از ماه سپتامبر به ماه نوامبر ارائه کرد.
در صحبت با مجله فامیتسو، تاباتا اعلام کرد که بهینه سازی بازی هنوز به درجه مطلوب و کافی نرسیده است و در طول بازی همچنان شاهد باگهایی هستیم و میزان نرخ فریم بازی نیز از میزان تعیین شده (۳۰) کاهش پیدا میکند.
باگهای Final Fantasy 15 مانعی برای پیشبرد بازی از سوی بازیکنان نخواهد بود (بازیهای بسیاری باگهای از باگهای مشابه برخوردار میباشند.) اما آقای تاباتا امیدوار است که مقدار آنها تا زمان عرضه کاهش یابد. او گفت:
در این بازی همچنان تعدادی باگ به چشم میخورد که موجب شناور شدن غیر طبیعی شخصیتها در هوا میشوند یا ظاهر عجیب و غریبی را پیدا میکنند.
آقای تاباتا همچنین توضیح داد که این دو ماه اضافه منجر به محقق شدن یکی از اهداف آنها در توسعه بازی و ایجاد ثبات بیشتر در آن خواهد شد، گرچه جزئیات بیشتری در این خصوص ارائه نشد.
پیش از این آقای تاباتا در مورد علت تاخیر این بازی اعلام کرده بود که یکی از دلایل اصلی صرفنظر نمودن از بهینه ساز روز اول است و او همچنین به این موضوع اشاره کرد که برخی از بازیکنان دسترسی به اینترنت نداشته و این موضوع برای آنها دردسر ساز خواهد بود.
در صحبتهای پیشین آقای تاباتا ایشان از تاخیر پیش آمده عذرخواهی و اعلام نمود که این زمان اضافه منجر به آن خواهد شد که بازیکنان به آنچه که شایستگی آن را دارند دست پیدا کنند.
تاخیر بازی Final Fantasy 15 در حال اعلام شده بود که شاهد تاخیری در ارائه انیمیشین آن یعنی Kingsglaive نبودهایم و طبق برنامه زمانبندی به کار خود ادامه داده است.
بازی Final Fantasy Versus 15 سالها پیش معرفی شد و در ابتدا قرار بود که برای کنسولهای نسل قبل ارائه گردد اما پس ازگذشت زمان ارائه آن برروی کنسولهای نسل جدید تایید گردید.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
نظرات
یه ۵ ماه دیگه هم تاخیر بزن حله :evilgrin: :evilgrin:
اون موقع میخوره به پست پرسونا و تو ژاپن موفق نمیشه :giggle:
اگه ده سال دیگه هم تاخیر بخوره راضی ام 😀
اما باگ نداشته باشه فقط :reallyangry:
میشه بگن تو این ده سال داشتن چه گ…(غلتی) می خوردن(میکردن)؟
بگم باور نمیکنی 😀
نگو باور نمیکنم :laugh: 😀 :rotfl: :rotfl: :rotfl:
😀 😀
خوبه حداقل صادقانه گفت که ماستم یکم ترشه و باید روش کار بشه.من که به این بازی امیدوارم.