تغییراتی که بدلیل نگرانی بازیکنان از بتای بازی Titanfall 2 بوجود آمدهاند
پیش از این شرکت ریسپاون توضیحاتی را در مورد تست فنی اول بازی Titanfall 2 ارائه کرده بود. اکنون نوبت به آن رسیده است که این شرکت جزئیاتی که بدلیل بازخورد طرفداران اعلام شده است را معرفی نماید.
در پست اخیر این شرکت، استیو دروز به عنوان طراح بازی در مورد نگرانی طرفداران از برخی مسائل دیده شده در تست فنی اول بازی اعلام نمود که نسخهای که از سوی طرفداران در مدت تست فنی مورد آزمایش قرار گرفت نسخهای بوده است که چندین ماه قبل برروی آن کار شده است و این بدین معنی خواهد بود که بسیاری از تغییرات در حال حاضر برروی بازی اعمال شدهاند که قابلیت نمایش در تست فنی ابتدایی را نداشتهاند. بسیاری از تغییرات را در تست فنی دوم این بازی مشاهده خواهیم کرد اما بسیاری دیگر را تا زمان عرضه بازی اصلی مشاهده نخواهیم کرد. او اعلام کرد:
بسیاری از بازیکنان متعجب بودند که چرا پویایی و تحرک بازی را نسبت به Titanfall 1 تغییر دادهایم. دو مسئله مهم وجود داشت که میخواستیم در بازی Titanfall 2 برطرف شوند. ابتدا آنکه برخی نواقص منجر به آن میشدند که بازیکنان از پشت یا کنارها مورد هدف قرار گیرند. درحالیکه حمله کردن از طرفین یکی از قسمتهای اساسی گیم پلی میباشد، مرگ اغلب احساس یک حالت تصادفی تا یک حالت ماهرانه را ایجاد مینمود. مسئله مهم دوم محدوده نبردهای نزدیک بود که بدلیل هرج و مرجی که بر اثر حرکت بازیکنان بوجود میآمد مشکلاتی را ایجاد مینمود، به همین دلیل با تغییری در پویایی خلبان، بهبودهایی را برای برطرف نمودن مشکلات اعلام شده ایجاد کردیم.
با وجود تغییرات بوجود آمده، سرعت حرکات هوایی و زمینی سریعتر شدهاند. موضوع مرتبط دیگر، اثر جانبی ناخواسته بوده است که نیروی حرکت را درحالیکه wallrunning برطرف شده است از بین میبرد.
برخی مشکلات دیگر مربوط به محدودیت مقادیر در تست فنی بوده است. بسیاری این نگرانی را داشتهاند که نقشه طراحی شده برای این بازی مسطحتر از نسخه اول بوده است. دروز در این مورد اعلام کرد که نقشه Homestead نشان دهنده هیچ چیز نیست. این تنها یک نقشه مسطح تر از چیزی که ما استفاده کردهایم بوده است. در تست فنی دوم با نقشه جدید Forwardbase Kodai روبرو خواهیم بود و جزئیات بیشتر دیگری در این هفته به نمایش گذاشته خواهند شد که طبق ادعای ریسپاون دارای طیف گستردهای خواهند بود.
موضوع دیگر مربوط به سرعت حرکت Titanها بوده است. دروز در این رابطه اعلام کرد که طرفداران باید هم نگران این موضوع شده باشند چراکه در تست فنی Titanها از سرعت بازی اصلی برخوردار نبودهاند. بطور مثال ریشارژ Titan اکنون با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.
در نهایت نگرانیهایی در مورد بقای Titan وجود دارد که دروز آن را یکی از مشکلات پیچیده بدلیل وجود چند دلیل خطاب کرد. از جمله تغییراتی که در بازی Titanfall 2 ایجاد شده است این است که بازیکنان پس از پرش برروی Titanهای دشمنان چه کاری میتوانند انجام دهند. در بازی اول شما قابلیت نشستن در بالای Titan دشمن، شلیک به آن و مجبور کردن خلبان به خروج از آن را در اختیار داشتید. در تست فنی این کار به سادگی از بین بردن یک باتری یا انداختن یک نارنجک (در صورتیکه باتری گم شده باشد) صورت میگیرد. آقای دروز گفت:
اول از هر چیز ما باید کاری در مورد انرژی سپر Titanها انجام میدادیم که اطمینان داریم منجر به بهبود گیم پلی بازی میشود. در بازی rodeo ،Titanfall 1 یک بحث جانبی برای Titanها بود تا بتوان خلبانان را مجبور به پیاده شدن و شرکت در یک نبرد ۵۰/۵۰ کرد. در بازی rodeo ،Titanfall 2 دزدیده شده و امکان آسیب رسانی به Titan دشمن وجود خواهد داشت. اگر آنها بتوانند باتری را به Titan دوست بدهند، Titan سپر دفاعی پیدا خواهد کرد و خلبان امتیازات Titan meter دریافت میکند. آن دسته از بازیکنانی که با این سیستم آشنایی پیدا کنند، اعتقاد داریم که خواهند توانست برای مدت بیشتری دوام بیاورند.
دروز اشارات دیگری در مورد مشکلات Titan در تست فنی نمود:
بطور مثال، برخی از Titanها در تست فنی حضور نداشتند و دارای توانایی دفاعی بالای هستند، برخی از Titan kits منجر به ارتقا در توانایی دفاعی خواهند شد و حتی خلبانان قابلیت ارتقا و بهبود توانایی دفاعی Titan را خواهند داشت.
او همچنین افزود و تاکید کرد که تغییرات بوجود آمده در ماههای اخیر صورت گرفتهاند و در تست فنی حضور نداشتهاند.
تست فنی دوم بازی Titanfall 2 از تاریخ ۲۶ اوت (۵ شهریور ماه) آغاز خواهد شد. در این تست فنی شاهد حالت Amped Hardpoint و یک نقشه جدید خواهیم بود. این تست فنی تنها شامل پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان خواهد شد و شامل رایانههای شخصی نمیشود. بازی اصلی در تاریخ ۲۸ اکتبر (۷ آبان ماه) برای هر سه پلتفرم عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Red Dead Redemption در تاریخ ۲۹ اکتبر برای PC عرضه خواهد شد + سیستم مورد نیاز
- ۱۵ شخصیت مکمل برتر در بازی های ویدیویی
- نقد و بررسی بازی Silent Hill 2 Remake
- نقد سریال The Boys | اثری فوقالعاده اما تراش نخورده
- شایعه: سونی قصد دارد ریمسترهای بیشتری عرضه کند
- جذابترین مرد دنیا در سال ۲۰۲۴ انتخاب شد
- طبق یک نظرسنجی بیش از ۹۵ درصد گیمرها مخالف حضور سیاستهای شمول و DEI در بازیها هستند
- شایعه: ریمستر سهگانه یونان God of War، نسخه Ascension و عناوین PSP در دست ساخت قرار دارند
- تاریخچه پلی استیشن؛ تکامل از نوع ژاپنی
- نقد و بررسی عنوان Starfield: Shattered Space
نظرات
بتا واقعا عالی بود :inlove:
تنها مشکلش گرافیکش بود و گرنه شخصا مشکل دیگه ای ندیدم (به عنوان بتا)
درسته کاملا صحیح هست نظر شما لطفه :yes: :yes: :yes:
رقیب IW در واقع این بازیه نه بتل…چون تایتانفال و کالاف بیشتر به هم شبیه ان تا بتل.سبکاشون خیلی شبیه هستن و توی مپای کوچک و سرعتی بازی انجام میشه