موسیقی جز، کت و شلوار، کلاه شاپو و اسلحه | ۱۳ نکتهای که تا به حال از Mafia III دریافتیم
Mafia III قطعا مورد انتظار ترین عنوان در سری مافیا است. ماجراهای نسخه سوم در نسخهای ساختگی از شهر New Orleans در سال ۱۹۶۸ جریان دارد و داستان Lincoln Clay، یک کهنه سرباز را روایت میکند. کهنه سربازی که از جنگ برگشته و خانواده خود را قتل عام شده مییابد. مافیای سیاه، تنها چیزی که لینکلن میتواند آن را خانوده صدا کند، از هم پاشیده و مافیای ایتالیایی به قدرت رسیده است. با کمک مافیای بریتانیایی و روابطی که بین گنکهای وجود دارد، لینکلن تشکیلات مافیایی را از درون نابود میکند و احتمالا به جایی میرسد که به آن تعلق دارد.
قسمت سوم Mafia بهوسیله دو استودیوی Hangar 13 و ۲K Czech در حال ساخت است، سازندگانی که دو قسمت پیشین سری را نیز ساخته بودند. Mafia III اولین بازی محیط باز واقعی سری است، علاوه بر این، قسمت سوم اولین بازی در سری است که یک قهرمان دو رگه دارد و در جنوبی ترین قسمت شهر، زمانی که اختلافهای نژادی در بالا ترین سطح خود هستند، روزگار میگذراند. اما جدا از این موضوعات، او یک جنایتکار حرفهای است که به وسیله مافیا پرورش داده شده است. هیچ ملایمتی در کار آنها نیست؛ بازیبازان شهر New Bordeaux را به قلمرو خود تبدیل میکنند و جار و جنجالهای جنایی را هر طور که دوست داشته باشند بر پا کرده و انجام میدهند.
هیدن بلکمن، خالق و کارگردان بازی، در مصاحبهای خواندنی با وبسایت Gamespot اینگونه سخن میگوید:«من همیشه میخواستم عنوانی را خلق کنم که در آن بازیبازان حس کنند یکی از نویسندگان داستان هستند. ما در Hanger 13 این موضوع را در نظر گرفتیم که داستان هر بازیباز در نوع خود، یکتا و منحصر به فرد باشد. این قطعا چیزی است که میخواهیم و برای رسیدن به این هدف از هیچ موردی فروگذار نمیکنیم.» این نکته قابل ذکر است که در یک دوره hands-on که به تازگی برگزار شد، این موضوع تایید شد که فرصتهای فراوانی برای ساخت داستان خود داریم و میتوانیم Mafia III را به مافیای خود تبدیل کنیم.
این اولین مافیای محیط باز واقعی است اما هنوز صحنههای سینمایی مخصوص، مانند بازیهای گذشته، در بازی وجود دارند.
بلکمن توضیح میدهد:
«ما نمیخواستیم مسیر خود را به طور خیلی زیاد تغییر دهیم و همه آن مواردی که بازیبازان در Mafia II دوست داشتند را از بین ببریم. روایت داستان بسیار خوبی در بازی وجود دارد که شما را به داخل خود میکشد و هر کاری که انجام دهید، در نحوه روایت داستان تاثیر خواهد داشت. من فکر میکنم که تیم رسانه ما کار شگفت انگیزی را انجام داده است. صحنههای سینمایی بسیار به یکدیگر پیوسته هستند و خوب کار شدهاند.»
۲K بسیار امیدوار است که با Mafia III یکبار دیگر تیم Mafia را مطرح کند و در زمانی که Mafia شروع به از دست دادن شکوه خود میکند، این تیم را برنامه ریزی کند.
بیل هارمز، سرپرست نویسندگان بازی توضیح میدهد:
«به عنوان یک نویسنده من نمیخواهم در زمان به عقب بروم و همان داستانهای تکراری تبدیل شدن یک فقیر به یک پولدار یا فردی که از صفر شروع کرده و پیشرفت میکند را بنویسم. ما قصد داریم تا پیچشهای داستانی متفاوت و راههای بیشتری به داستان بدهیم که من فکر میکنم در اینجا، خلق شخصیت لینکلن به عنوان یک مافیای متفاوت، در راستای همین هدف است. مورد دیگری که بسیار روی آن کار شده، دوره زمانی بازی میباشد. ما حتی پیش از اینکه کلمهای از داستان را بنویسیم، تحقیقات بسیار بسیار فراوانی انجام دادیم و در آخر بیشتر اعضای تیم به نتیجه رسیدند که اواخر دهه ۶۰ مناسب روایت داستان میباشد. این سالها، اواخر عصر طلایی مافیای ایتالیایی بود. پیش از آن، مردم واقعا نمیدانستند که مافیای ایتالیا وجود دارد و اگر هم میدانستند، فکر میکردند که یک کلوپ اجتماعی است و به نفع همسایهها قلمداد میشد.»
بازی بر اساس پروندهای از حوادث سال ۱۹۶۸ که شخصی به نام لینکلن در آن دست داشته قاب بندی شده است.
در بین مراحل بزرگ و مهم بازی، شخصیت جدیدی به نام Jon Donovan را میبینیم که در یک دادگاه، در مورد اتفاقاتی که پیرامون لینکلن هستند صحبت میکند. به نظر میرسد این صحنهها، از یک نوار VHS قدیمی استخراج شدهاند و تکههایی از پرونده فعالیتهای لینکلن هستند و صحنههای روایی جالبی را برای Mafia III تهیه میکنند. این مسئله ممکن است از فعالیت تیم تحقیقاتی Mafia III برای داستان الهام گرفته شده باشد و یا حاصل خواندن تعداد زیادی پرونده باشد.
شهر New Bordeaux تعداد ۹ منطقه دارد که هر کدام مناظر خاص خود، جو و اتمسفر متفاوت و مراحلی جداگانه دارند.
Mafia III در شهر New Orleans جریان دارد که شامل ۹ منطقه است. اولین منطقه French Ward نام دارد که در سال گذشته و در نمایشگاه گیمزکام (همراه با معرفی بازی) معرفی شد. در دموی Hands-on جدیدی که از بازی مشاهده کردهایم، مرکز شهر New Bordeaux به نمایش درآمد که در واقع بین دو منطقه فقیر نشین و ثروتمند شهر است. علاوه بر این منطقهها، منطقه صنعتی، منطقه برون شهری، یک بندرگاه، منطقه کشتی سازی و Bayou نیز در شهر قرار دارند که یک مرداب مخفی در شهر است که افراد مافیا، سری ترین رازهایشان را در آنجا مخفی میکنند.
بلکمن توضیح میدهد:
«درجه جرم و جنایت در Bayou به اوج خود میرسد اما ساختار آن با دیگر مناطق تفاوت دارد. با وارد شدن به Bayou میتوانید صدمات زیادی به رقیبان وارد کنید و به عنوان مثال میتوانید منابع و اهدافی را در این مطقه شکار کنید.»
هر منطقه در Mafia III مشکلات مختص به خود را دارد. شما به راحتی اخاذی میکنید، به صورت غیر قانونی گازولین، مواد ساختمانی و دارو (مواد) بفروشید و حتی کسب و کار moonshine راه بیاندازید. به محض این که لینکلن این مناطق را تصرف کند، از هر راهی درآمد آن منطقه را به سود خود میبرد و با این کار کیف پول شما حجیم و حجیم تر میشود.
شخصیت اول بازی، Lincoln Clay، یتیم دورگه و یک کهنه سرباز جنگ ویتنام است که سابقه زیادی برای پوشاندن میل خود به پیدا کردن جایی که به آن متعلق است، دارد.
طبق سخنان بلکمن و هارمز، دلیل سقوط لینکلن به درون گودال مافیا پس از جنگ ویتنام، میل او برای پیدا کردن یک خانواده و مکانی به نام خانه است. لینکلن دوران کودکی خود را در یتیم خانه سپری کرده است و در زمانی که کودکان یتیم و بیچاره در سراسر کشور آمریکا دیده میشوند و این موضوع به یک مسئله عادی تبدیل شده است، توسط Sammy Robinson، رئیس مافیای سیاه سرپرستی میشود و با زندگی به همراه خانواده آنها، با پسر Sammy Robinson با نام Ellis دوست میشود. اما با این حال، این خانواده حقیقی و خونی او نیست و او هرگز حس نمیکند که به آنها تعلق دارد.
در بازی میتوانید با زیر دستان خود روابط دوستانهای را برقرار کنید که برروی زندگی شخصیتان نیز تاثر میگذارد.
سه نفر زیر دست لینکلن کار میکنند: یک رئیس گنگ به نام Cassandra، یک مرد اسکاتلندی به نام Burke و Vito که شخصیت اصلی Mafia II بود و حال، در New Bordeaux اقامت دارد. پس از به پایان رساندن مرحلههای اصلی بازی یا فتح هر منطقه از شهر، لینکلن، به همراه همکاران خود «جلسه»هایی را ترتیب میدهد (Hanger 13 اینگونه برروی آن اسم گذاشته است). در این جلسات، آنها دور یک میز مینشینند و دلایل کارهایی که باید انجام شود (مانند دلیل گرفتن یک منطقه) را به لینکلن توضیح میدهند.
دادن کنترل هر منطقه یا هر مخفی گاه به هر یک از همکاران، مزایا و معایب خود را دارد. به عنوان مثال، دادن یک منطقه به Burke، پشتیبانی بیشتری در مبارزات برای شما به همراه دارد. Burke اینگونه لینکلن را تامین میکند و در هنگام مبارزات، اسلحه و افرادی را برای کمک به او و از بین بردن رقبا میفرستد. این ویژگی قطعا در شرایط سخت و در زمانی که مهمات شما تمام شده است، به شدت به کار میآید. هر چقدر بیشتر با Burke کار کنید و مسئولیتهای بیشتری به او بسپارید، او پشتیبانی بیشتری به شما میرساند.
اوضاع در مورد Vito نیز به همین گونه است. تبادل مناطق با او میتواند اسلحههای بهتر و آیتمهای مفید تری در اختیار شما بگذارد. قدرت دادن به Vito مساوی است با اسلحههای بهتر و بیشتر، ابزار محافظتی بیشتر و دیگر آیتمهای مفید. اما تاثیر Cassandra به شکل دیگری است. او کنترل کلی مبارزات را در اختیار دارد و در کارهای فیزیکی کاری انجام نمیدهد. Cassandra دوستان عالی رتبهای دارد که از طریق تلفن با آنها ارتباط دارد. به عنوان مثال لینکلن میتواند در هنگام مبارزه از او بخواهد تا خطوط تلفنی را قطع کند تا دشمنان نتوانند درخواست نیروی پشتیانی داشته باشند.
محبوب کردن هر کدام از این همکاران، دو تای دیگری را عصبانی میکند پس باید مواظب تصمیم گیریهای لینکلن باشید. شما همچنین نمیتوانید همه پرکها و ارتقاهای هر همکار را در اولین دوری که بازی را به اتمام میرسانید، کامل کنید پس باید با خودتان فکر کنید که به چه چیزی بیشتر از همه نیاز دارید. برای مثال، دادن همه قدرتها و مناطق به Burke، باعث خشم Vito و Cassandra میشود؛ در نتیجه نمیتوانید از اسلحههای فوق قوی Vto استفاده کنید.
بلکمن در مورد سیستم روابط در بازی اینگونه توضیح میدهد:
این هیچ ربطی به یک بازی نقشآفرینی ندارد. با اینحال من یک طرفدار سرسخت سبک نقشآفرینی هستم و چیزی که بیشتر از همه در مورد این سبک بازی دوست دارم، روابط بین شخصیتها و تکامل آن در طول بازی میباشد. ما میدانیم که از بعضی المانهای این سبک استفاده کردیم اما میخواستیم آن را به گونه دیگری پیاده کنیم که کسی تا به حال آن را انجام نداده است.
تلههای سیمی همه چیز را آسان تر میکند.
شما این گزینه را در بازی دارید که مناطق مخصوصی در هر منطقه را با سیم تله گذاری کنید. تلههای سیمی نه تنها دسترسی به تلفنهای دشمنانتان را فراهم میکند، بلکه به یکی از قابلیتهای و مهارتهای لینکلن وصل است. با کلیک کردن برروی استیک آنالوگ، دید اطلاعاتی شما بالا میآید که به شما نشان میدهد که چند دشمن هماکنون در منطقه هستند، در کجا قرار دارند، فرد هدف شما کیست و کدام یک از آنها میتواند به نیروی پشتیبان خبر دهد. این قطعا یک ویژگی مفید و به درد بخور است اما وقتی کار میکند که شما پیشاپیش آن منطقه را تله گذاری سیمی کرده باشید. تلههای سیمی را میتوانید با پیدا کردن جعبه تلفن (که معمولا در منطقه دشمن است و باید کمی معما برای رسیدن به آن حل کنید) و فعال کردن آن انجام دهید. این کار، همه گفت و گوهای دشمنان را به صورت مستقیم به گوش شما میرساند و اطلاعات شما را برای حرکت بعدیتان افزایش میدهد.
وقتی از مردم بازجویی میکنید، یا میتوانید آنها را به قتل برسانید یا میتوانید مجبورشان کنید برای شما کار کنند.
واضح است که اخاذی از مردم مزایای خود را داشته و برای شما پول و منابع مختلفی به همراه دارد. اما در هر حال شما میتوانید علاوه بر آن به سراغ مغازهها روید و گاو صندوقهای آنها را خالی کنید یا به سراغ گنگهای رقیب روید؛ البته قبل از اینکه این کار را به Vito ،Cassandra یا Burke بسپارید.
پایان مراحل کاملا باز است و برای اتمام آنها همیشه چند راه وجود دارد.
راههای مختلفی در بازی وجود دارد که میتوانید از عهده شرایط و مراحل بربیایید. میتوانید به صورت مخفی و بدون سر و صدا وارد شوید، هر چیزی که میخواهید بردارید و از منطقه خارج شوید، یا میتوانید طوفان گلوله راه بیاندازید. هر مرحله برای خود و برای رسیدن به غولآخر، فهرستی از کارها را شامل میشود اما در مواقعی، یک حرکت هوشمندانه میتواند شما را چند پله جلو بیاندازد و به شما اجازه دهد که به هدف اصلی نزدیک تر شوید. با این حال، شما میتوانید همه کارهای خواسته شده را انجام دهید و اگر دوست دارید بازی به کلی به پایان برسانید و سرنخی از خود به جای نگذارید، چند مانع دیگر برای رسیدن به هدف در پیش رو دارید.
من گزینههای زیادی داشتم تا یک گنگستر را از بین ببرم. من به جای اینکه بی سر و صدا وارد مخفی گاه آنان شوم، با افراد اسکاتلندی بری کمک تماس گرفتم و آنها افراد دشمن را یکی پس از دیگری نابود میکردند. البته این کار زمان مرا تا حدی گرفت اما به جای اینکه از ورودی اصلی ساختما وارد شوم، از طبقه وسطی ساختمان وارد شدم و توانستم با موفقیت همه را قلع و قمع کنم.
پس از آن، من دو راه برای فرار کردن از هتل داشتم؛ میتوانستم به گاراژ بروم، یک ماشین بدزدم و در راه با چند دسته دشمن مبارزه کنم، یا اینکه میتوانستم از سالن اصلی هتل خارج شوم که من گزینه دوم را انتخاب کردم. در راه خارج شدن از هتل با تعداد زیادی دشمن درگیر شدم و از مولتوف به خوبی استفاد کردم و توانستم چند دشمن را یک جا با یک مولتوف از بین ببرم.
در بازی بسته به این که چه راهی را انتخاب میکنید، محتوای متفاوتی مشاهده خواهید کرد. مکان و زمان اهمیت دارند.
شما میتوانید در بازی از رخ دادن بعضی اتفاقات جلوگیری کنید یا بگذارید تا اتفاق بیافتد. به عنوان مثال بگذارید یک نفر بمیرد و یا پا پیش بگذارید و جان او را نجات دهید. به عنوان مثال در یکی از مراحل باید برای دزدیدن پول به یک پایگاه ساختمانی بروید. من بدون کشتن یک نفر به انتهای مسیر رسیدم و پولی که نیاز داشتم برروی میز گذاشته شده بود. اما فراتر از بحث پول، از لای در مشاهده کردم که دو گنگستر میخواهند دو مرد را به قتل برسانند. من بعدا فهمیدم که میتوانستم به راحتی پول را بردارم و فرار کنم که در این صورت آن دو مرد میمردند. اما من به سمت آنها رفتم و توانستم یکی از آن دو مرد را نجات دهمو بعدا در یک میان پرده مشاهده کردم که کسی در مورد اتفاق آن روز صحبت میکرد و نمیدانست که یکی از آن دو مرد مرده است.
دست فرمان ماشینهای Muscle در بازی به مانند دست فرمان آنها در واقعیت است.
طی روند بازی من در Mafia III به سراغ ماشینها بازی نیز رفتم و مدت زیادی را به ماشنهای کلاسیک دهه ۱۹۶۰ خیره شده بودم که دست فرمانشان شبیه به قایقهای بزرگ بود. طبق گفتههای بلکمن، طراحی ماشینها و انتخابهای انجام شده در آنها، همگی جهانی بودهاند. تیم سازنده میخواسته که کنترل و دست فرمان ماشینها همان حس واقعیت را داشته باشند. با اینکه از رانندگی با آنها لذت بردم اما مدتی طول کشید تا به آنها عادت کنم.
با پیشرفت در بازی میتوانید ماشینهای جدیدی را آزاد کنید و از آنها لذت ببرید و حتی زمانی که پیاده هستید، با تماس گرفتن با افراد، ماشینها را به مکان خود بیاورید. همچنین میتوانید ماشینهای دلخواه را با ارتقای مواردی مانند سیستم تعلیق و دست فرمان، بهبود بخشید. البته موارد دیگری نظیر تایرهای قدرتمند تر نیز برای ارتقای ماشینها وجود دارد، و بله، میتوانید در بازی ماشینهای NPC ها را بدزدید اما نمیتوانید آنها را نگه دارید.
قطعههای موسیقی بازی بی همتا هستند و شامل چندین موسیقی لایسنس شده میباشند.
در بازی موسیقیهای لذت بخش و زیبایی را خواهید شنید؛ Clearwater Revival ،Aretha Franklin ،Lonnie Youngblood و Sam Cooke همگی از هنرمندان سر شناس زمان خود بودهاند. همانطور که در سطح شهر New Bordeaux رانندگی میکردم، موسیقیPaint It Black از The Rolling Stones و موسیقی House of the Rising Sun از The Animals را گوش کردم. بلکمن، تاکید زیادی داشت که موسیقیها باید مناسب حال و هوای شهر و بازی باشند که کاملا اینطور به نظر میرسید.
۱۹۶۸ زمان به شدت جالبی در سطحهای مختلف بود و یکی از این سطحها و جنبهها، موسیقی بود. در آن زمان فرهنگها و فلسفهها و ایدههای موسیقی همه در هم میشکست. شما در آن زمان موسیقی pop داشتید، موسیقیهای آوازی داشتید، سبک RnB که واقعا انفجاری بود، به علاوه سبکهای Hard Rock و هجوم سبک بریتانیایی که مجموعه بزرگ و متنوعی را شامل میشود. شما میتوانستید در یک زمان، همه این سبکها را داشته باشید و هر شخص هم از ایدههای شخص دیگر استفاده میکرد. همین باعث تحول موسیقیایی بزرگی شد. برای ما بسیار مهم بود که این چنین آزادی عملی در موسیقی داشتیم.
به علاوه همه اینها، در مراحل با ضربآهنگ سریع و هیجانی، تنها موسیقیهای استرینگ و درام نمیشنوید و به جای آن موسیقیهای جز زیبایی پذیرای این صحنهها خواهد بود. من در طول بازی خود، پس از حل کردن یک معما در طبقه بالای هتل، شروع به حرکت در بین طبقههای هتل کردم و در آن زمان موسیقی ترومپت و شیپور قدیمی زیبایی به گوش میرسید که بسیار بی همتا بودو طبق گفتههای بلک من هر شخصیت تم موسیقی مخصوص به خود را دارد و موسیقیها در طول بازی تغییر میکنند.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
نظرات
فوق العادست :inlove: متاسفانه این نسخه پتانسیل شکست خوردنش زیاده ولی بعید میدونم شکست بخوره.
این بازی ممکنه از نظر متا شکست بخوره ولی از لحاظ فروش حتما تا دو سه هفته اول تو لیست فروش اوله .
چون به نظرم فناش بدجور تشنه ی انتظارش هستند و تعدادشون به هیچ وجه کم نیست .فقط کافیه سازندگانش از همه پتانسیل هاش استفاده کننو به همون ایده اولیه بسنده نکنن
مافیا ۳ یا خیلی موفق میشه یا شدیدا شکست میخوره تا زمان انتشار هم نمیتونیم بفهمیم اینو .
من همینجا قولمیدم متا بین ۸۵ تا ۹۵ میشه
۹۵? 😐 انچارتد ۴ هم به زور ۹۵ میگیره اونوقت مافیا ۹۵ بگیره؟!من میگم ۸۸ میشه
اعتماد به سقفت تو حلقم . ۹۵. :d
انچارتد ۴ چه اشغالی بوده که الان چی بشه؟
همونیه که قبلا گوتی شده و متای ۹۶ گرفته :-)) انچارتد همونیه که پایین ترین متاش با بالاترین متای مافیا برابر بوده :-))
مافیا هم پدر بازی های اپن ورلد سوم شخص بوده :yes:
پد.ر یا ما.در؟! مسئله این است :-))
سرهنگ جان…دفا خطی چیدیا هر چی میگن جواب میدی
ببین درکل نظرت راجع به مافیا برام مهم نیست ولی انچارتد به روز باید ۹۸ بگیره نه ۹۵ 😀 ۹۵ بدون زورشه
خخخخخخ
پست عشق مسعود اومد
من که امیدم به بازی زیاده مهم گوتی نیست مهم لذتی که باید ببرم که صد در صد هم از این و هم از انچارتد میبرم
از چه نظر پتانسیل شکست داره!؟
داستان و عدم خلاقیت دوست عزیز
داستان ؟؟؟؟؟همین که vito تو بازیه کافیه که داستان قشنگ باشه
آقا همین الآن برین تریلر گیم پلی جدیدشو ببینید که این تاپیک هم از رو همون ترجمه شده حتما ببینید تو YouTube یعنی بعد از دیدن اون تریلر من خیلی هایپ شدم شما هم حتما هایپ میشید من حتما میخرمش حالا متاش هرچی که بشه. :yes: :yes: :yes: :yes:
لطفا ثانیه ۱۸ تریلر رو ببینید
اونجا لینکون تیر به یرش میخوره
این یه جورایی اسپویله نه؟
اره اسپویل خیلی بدی بود :-((
البته این توی وسطای بازی اتفاق میوفته
پس کی میشه شخصیت اصلی
به نظرم عالی میرسه رفت تو لیست انتظار
منتظرشم ناجور
کجایی گوتی بیا دیگه
بعد آنچارتد انتظار اینو میکشم
اسم مافیا که میاد باید دربرابر عظمتش تعظیم کرد هنوز که هنوزه نسخه اولش رو که دوبله فارسی گرفته بودم یادم هست بی شک مافیا۳ یکی از برترین بازی های امساله
نسخه یکش در یک کلام افسانه بود ..هنوزم که هنوزه اگه وقت کنم دوباره نصبش میکنم بازی میکنم…. از داستان بی مثالش تا موسیقی متن احساسی و حماسیش همه بی نظیر بودن و صد البته دوبله بی نظیر دارینوس
برید کنار گوتی ای نشید 😀 😎
.
.
.
.
.
.الکی مثلا من مسعودم 😀
به به 😀
بعد از انتظار برای GTA V ( زیباترین انتظار عمرم ! ) واسه این بازی بد جور منتظرم .
کاملا موافقم :yes: :yes:
:yes:
گوتی ۲۰۱۶ :inlove:
میتونه گوتی باشه اما مطمنم شاهکاره 2k هایپ نمیکنه
ویتوی خوشتیب با اون ابهت زیردست لینکلن ?:-)
اشتباه اونایی که اطلاع ندارن اینکه فکر میکنن ویتو زیردسته.
ولی نه شما برو ثانیه ۳۴ توی اخرین تریلر رو ببین اگه متوجه نشدی چرا ویتو به لینکلن کمک میکنه بیا خودم بت میگم
نکنه اون یارو joe بود؟!! 😯 😯
فکر کنم جویی اونی بود که یارو را با چاقو می نه.
اگر اینطور باشه رو در روی هم قرار میگیرد جویی و ویتو
نه رو به روی هم قرار نمیگیرن.اره فکر کنم اونی که داشت چاقو میزد Joe بود.
پس حالا که فهمیدید نگین زبر دست :yes:
فکر کنم اونی که توی آتش سوزی میاد به لینکلن کمک می کنه ویتو باشه.
مدل موش به vito میخورد ولی صورتش خوب معلوم نبود نمیدونم. 🙄 :sarcasm: :silly:
نه ویتو نیست
اره درسته ویتو نیست چون الآن ویتو پیر شده ولی اون یارو تو آتش سوزی جوون میزد.
نه اون فکر کنم همون کشیشی بود که اخر تریلر به به لینکولن گفت
THIS IS A ONE WAY ROAD ONCE YOU….
من که رفتم مافیا ۲ رو بنصبم(حال و هوای دیگه ای داره . هم gta هم مافیا)
همچنان امیدوار م که از قفل استفاده نکنه.(خدای من یعنی میشه!)
من که هم mafia 1 هم ۲ رو بازی کردم واقعا عالی بودن بی صبرانه منتظره نسخه ۳ هستم :drool:
همون بازییه که شدیدا عاشقشمو میخوامش
در برابر انچارتد از اشغالم کمتره
آخه کجای دوتا بازی به غیر از سوم شخص و شوتر بودن با هم شباهت دارن که با هم مقایسشون میکنید من که نمیفهمم :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :sweat: :hypnotized: 😮 :sick:
نحوه حرف زدنتون،شعورتون رو میرسونه.بنده خدا نظرشو گفت(البته مسعود معمولا شوخى میکنه)حالا شد سگ؟!!
موفق باشید دوست عزیز 😐
با تشکر حی.وان هم شدیم رفت 😀
ناراحت نباش.کافر همه را به کیش خود پندارد.خودش سگه. 😀 😀
چرا همیشه به این بدبخت گیر میدید؟ (یادم هست چند سال پیش یک نفر فامیلی اش رو مسخره کرده بود)
در ضمن طرز صحبت شما نشان میده که از س. گ هم پست تری
برو وقت خوابته
ادب فن های سونی استوره ای است
اگر میدونی ضعیفه خو چرا بحث میکنی
به قول یکی از دوستان داخل سایت :
« توی زندگیم سعی کردم درباره مسائل بی ارزش بحث نکنم ولی اگرم کردم با فردی بحث کنم که بویی از منطق و صداقت توی کلامش باشه در جواب به فردی مثل شما نتها به جمله”موفق باشید” بسنده میکنم . »
microsoft.xboxone گفتش.
datfar@ الآن یچی بهت بگم بسوزی بچه؟ دو هفته توش بمونی؟ فکر نکن ما بلد نیستیما یچیزایی بهت میگم بری از بابات بپرسی بلد نباشه.
می خوام برم مشهد مقدس برات دعا کنم :rotfl: :rotfl: :rotfl:
من خودم فن آنچارتدم ولی با این کار فقط دارید ارزش این بازی رو میارید پایین ( برای کسایی که این مطلب رو میبینن) بعدن میگن فناتون اینجوریین بازیتون چجوریه. مافیا هم بازی خوبیه و هردو ارزش دارن و هر دو میتونن گوتی بشن( البته به نظر من انچارتد بهتره!) انقدر به بازیهای مختلف توهین نکنید.
خیلی دوست دارم این نسخه موفق بشه اما فکر کنم بدجور شکست بخوره :-/
فکر نکن 😀
باوشه اما دیگه دیره شرط بستم 😀
پودرتو عوض کن!
این چند ماه پیش رو بهترین روزهای یک گیمره :chic:
آنچارتد بعدشم مافیا درحال حاضرم داریم با دویژن لذت میبریم :yes: :yes:
اینایی که میگن مافیا گوت میشه همونایی هستن که میگفتن fallout گوتی سال ۲۰۱۵ ده زیاد جدی نگیرین
سوال تخصصی 😀
کسایی که تریلر رو دانلود کردن توی ثانیه ۳۴ به بعد توی درگیری داخل باز متوجه اون مرد چاقی شدید که داره به یه نفر چاقو میزنه؟؟ شباهت خیلی زیادی به جو باربارو داشت ببنید خودش نیست ؟؟ 😀 😀
خودشه
حتی هیدن بلکمن هم گفت پایان گنگ مافیا ۲ توی ۳ مشخص میسه
خب قرار بوده که بشه اینا اگه میذاشتن خود دنیل واورا داشت روی داستانش کار میکرد
یه چیزی به نظر میرسه جو داره برای مارکانو کار میکنه همون صحنه یه نفر شبیه مارکانو داره رد میشه بعدش یه سیاهو میزنه
مسعود بیا منو روشن کن ویتو برای چی میخواد به سیاه ها کمک کنه فقط به خاطر اینکه جو رو پیدا کنه؟ جو باید بیاد سراغ ویتو به خاطر اخر داستان
دلیل اصلی رو نمیدونم اما احتمال میدم که جو به ویتو حمله میکنه و میخواد بکشش اما موفق نمیشه و وقتی میفهمه لینکلن بر زد مارکانو بلند شده میاد که کمک کنه.
من همچین چیزی فکر میکنم
مسعود خیلی با تحلیلت حال کردم دمت گرم ولی من احتمال ۱% میدم که joe به ویتو حمله کنه میدونی چرا؟ چون تو قسمت دوم هم تفنگو بسمتش گرفت ولی بعد دوتاشون زدن بابای طرفو در آوردن آخه اینا رفیقای جون جونین میفهمی که؟
از نامزد های قدرتمند گوتی ۲۰۱۶ :heh:
با اینکه با لینکلن ارتباط برقرار نمیکنم(فرقشو با تامی مقایسه کنید) اما عکسارو که میبینم شخصیتای ایتالیایی رو که میبینم امیدوار میشم :yes:
نظرم درباره ی بازی نسبت به زمانی که معرفی شده تغییر کرده و بش امیدوارم ولی نمیدونم چی باعث این تغییر عقیده شد.
لینکلن یه جورایی شخصیتی مثل پانیشر داره.خانوادش کشته شدن و دنبال انتقام هست خیلی هم خشنه. صدا لینکلن خیلی شبیه J.o.n B.e.r.n.t.h.a.l تو سریال دردویل نقش پانیشر بازی کرد هست
ما باید به سازنده حق بدیم چون هیچ ایده داستانی خاصی نداشتن و نمیتوانستم مثل سری اساسین همون داستان تکراری بنا کنند بلکه باید در ناریخ و شخصیت و یه سری چیزها ریسک میکردند حالا این شخصیت دو رگه انتخاب کردن که ایتالیایی نیست اما اینطور که تو این مقاله گفته شده حتما شاهد یه بازی بی نظیر خواهیم بود و اگر ذقت کنید مافیا ۲ علاوه بر داستان تکراری فقیری که میخواست ثروتمند بشه که از نسخه یک به ارث برده با یک گیم پلی کوتاه نتونست طرفدارها راضی کنه اما این نسخه سوم خیلی پیشرفت ها در هر زمینه داشته بازم میگم جز شخصیت بازی همه چیز عالیه امیدوارم خاطرات خوب ما با فرنچایز مافیا دوباره زنده کنه
پس چه شد
به احتمال زیاد جزءکاندیدهای بهترین بازی های سال۲۰۱۶میشه…..در کل پتانسیل تبدیل شدن به یک شاهکارو داره.
ویتو توی این نسخه شبیه یه بازیگره هست فکر کنم؟
فکر میکنم از نسخه دوم بهتر از آب درآد
صحنه های +۱۸ زیاد داره دیگه نتونستم قسمت دو رو بازی کنم…. منه بیچاره هم تلویزیونم قشنگ تو جمع خانوادس… صحنه با خوشنت هم میبینن جرو بحث شروع میشه 😐
درکت میکنم 😀
تابستون بیا پیش خودم کار کن , یه تلوزیون مشتی بخر واس خودت 😀
نمیتونم واسشصبر کنم
تو اخرین تریلر
تو همون ثانیه ۳۴ اون فردی که داشت چاقو میخورد تو ثانیه های جلوترش داشت با لینکلن خوش و بش میکرد
پس به احتمال زیاد از دوستان لینکلنه
اگه اون کسی که داشت چاقو میزد جو باشه
به نظر میاد جو بر ضد ویتو و لینکلن خواهد بود
اع تازه میخاستم این مقاله رو برای مقاله ازمایشی خبرنگاری ترجمه کنم و بفرستم :beatup: :beatup:
من خود ویتو رو میخاااام 😥 😥 😥