پاسخ کپکام به کمبود محتویات Street Fighter 5
بازی مبارزه ای Street Fighter 5 در ماه فوریه ۲۰۱۶ بود که منتشر شد اما بدلیل کمبود محتویات و نبود آموزش های کافی، مورد انتقادات بسیاری قرار گرفت. یوشینوری اونو به عنوان تهیه کننده اجرایی حاضر در کپکام به تازگی طی صحبت های خود با Game Informer، پاسخگوی این مشکلات بوده است.
اونو گفته است:
فکر می کنم که به راحتی بشود گفت ما محبوبیت محتویات بخش تک نفره را دست کم گرفته بودیم. با این حساب ما بابت دو بخش کاملا جدید تک نفره تحت عناوین داستان و بقا (survival) هیجان زده هستیم و برنامه داریم تا این تجربه ها را بهبود داده و گسترش دهیم.
شرکت کپکام هشت سال بر روی Street Fighter 4 کار کرده بود و اونو هم در صحبت های خود اضافه کرده است که مدت زمانی بیشتر یا مشابه همین مقدار هم صرف Street Fighter 5 خواهد شد. یوشینوری اونو اینطور ادامه می دهد:
قبلا هم گفته بودیم Street Fighter 5 یک پلتفرم در حال تحول است که به مرور بهود یافته و ساخته می شود. برای ما این برنامه یک ماراتون است نه دوندگی سریع و از تمامی حمایت هایی که صورت میگیرد متشکریم.
اونو در آخر تایید کرده است که عرضه Street Fighter 5 در ماه فوریه به خاطر برنامه Capcom Pro Tour بوده است؛ لیگی رقابتی که سری Street Fighter در آن حضور دارد. او می گوید:
برنامه Capcom Pro Tour تنها دلیل عرضه بازی ما در زمان اتفاق افتاده نیست. ما درک می کنیم که اگر محتویات بیشتری در زمان عرضه داشتیم، برای آن دسته از هواداران تفننی Street Fighter که عوض رقابت با دیگران به سراغ بخش تک نفره می روند، بازخورد بهتری دریافت می شد. تعادل خیلی خوبی بین بازیکنان سرسخت و تفننی ما وجود دارد. ما درک می کنیم که بازی ما باید نیازهای گوناگونی را بر طرف کند و با سخت کوشی سعی می کنیم تا در ماموریت ‘Street Fighter برای همه’ موفق ظاهر شویم.
هرچند مصاحبه Game Informer بیشتر در رابطه با بخش تک نفره بوده اما یوشینوری اونو در رابطه با بخش چندنفره هم گفته است که با رفع مشکلات سرورها در قسمت آنلاین، لذت تجربه این بخش بیشتر خواهد شد.
Street Fighter 5 برای رایانه های شخصی و پلی استیشن ۴ در دسترس است.
پر بحثترینها
- گزارش: فروش ۵ برابری PS5 نسبت به Xbox Series X/S در سه ماهه اول ۲۰۲۴
- تریلر رونمایی Assassin’s Creed Shadows در یوتیوب بیش از ۲۲۳ هزار دیسلایک دارد
- بازیکنان ژاپنی از Assassin’s Creed Shadows ناراضی هستند
- رتبه بندی ۱۰ شخصیت قدرتمند در دنیای انیمه
- منبع داخلی: Xbox تبدیل به یک ناشر چند پلتفرمی خواهد شد
- با انتشار تریلری سینمایی از Assassin’s Creed Shadows رونمایی شد + تاریخ عرضه
- شایعه: کنسول بعدی Xbox در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد
- نقدها و نمرات بازی Hellblade 2 منتشر شدند
- پروسه ساخت بازی Hellblade 2 از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- نیمی از کاربران پلی استیشن هنوز پلی استیشن ۵ تهیه نکردهاند
نظرات
همه اینا با یه تاخیر درست میشد ولی عزیزان فقط به درآمد فکر میکنن یه نفر مثل کوجیما سر همین قضیه دعوا میکنه واخراج میشه یه نفرم مثل شما با بهونه های مختلف سعی در ماست مالی کردن داره
این نسخه مشکلاتی داشت واقعا کپکام افتضاح شده
خدایی دیگه بازیسازا شورشو دراوردن دو سه سال میشینن بازی میسازن بعد ۲۵ درصد بازی رو میدن بیرون ۷۵ درصدشو میکنن محتوای قابل دانلود این چه وضعیه.
از این سیاستی که اکثر شرکت های گیم دارن پیش میگیرن واقعا متنفرم اینکه شما یک بار پول یک بازی کامل رو میگیری و جنس ناقص دست طرفداران اون بازی میدی و بعدش شروع میکنی برای تمام محتویاتی که باید از همون اول توی بازی قرار داده میشد پول میگیری و به اسم محتوای اضافی عرضه میکنی کم مونده EA بیاد بگه برای فعال کردن دکمه New Game بیست دلار بپردازید شرکت هایی مثل کپکام هم دارن دنباله رو همون EA میشن
البته وضع EA یکم بهتر شده.
درسته سر قضیه ۱۱۰ برای استار وارز زیاده روی کردن ولی قسمت EA اکسس و اریجین اکسس واقعا سرویس های خوبی هستن و با ماهی ۵ دلار به بازی های زیادی دسترسی پیدا میکنی.کلا باید قیمت DLC هاشونو کاهش بدن .
تمام محتوای اضافه این بازی رایگانه از جمله تمام کارکترای که بعدا اضافه میشن, واس هیچ کدوم پول نمیگیرن , ولی خو کارشون مسخره بود که ناقص دادن
ولی wb بدجور سر mortal پول دزدید از ملت 😐
به نظرم وارنر برادرز باید از صنعت بازیسازی بیرون کنن بره تو هموم دنیای فیلمسازی
واقعا بدجور