یکی از سازندگان Rise of the Tomb Raider استودیو Crystal Dynamics را ترک کرد
هم اکنون مشخص شده Brian Horton سازنده اصلی عنوان Rise of the Tomb Raider استودیو Crystal Dynamics را ترک کرد است. در همین راستا این استودیو در صفحه مربوط به بازی این اتفاق را تایید کرده و خاطر نشان کردهاست، پایان همکاری با Brian Horton بسیار سخت می باشد اما به هرحال این اتفاق رخ داده و او از جمع افراد این استودیو جدا شده است.
متن خداحافظی اشاره شده به شرح زیر میباشد:
اینک Brian Horton عازم یک ماجراجویی جدید بوده و با Crystal Dynamics وداع کردهاست. Brian به عنوان مسئول بخش طراحی های هنری، عضوی بسیار تاثیرگذار در موفقیتهای نسخه ریبوت Tomb Raider در سال ۲۰۱۳ بود. در ساخت Rise of the Tomb Raider در سمت کارگردان فعالیت کرد و در اولین ماجراجوییهای لارا نقش بسزایی داشت.
همچنین Brian Horton نیز متنی مرتبط با این اتفاق و جدایی خود منتشر کرده که در ادامه می توانید شاهد آن باشید:
برای من این افتخار بزرگی محسوب میشود که نقشی در سری Tomb Raider داشته و عضوی از تیم Crystal Dynamics باشم. طی این مدت با طرفداران بیشماری چه در دنیای مجازی و چه به صورت رو در رو در مورد علاقه مشترکمان یعنی این سری و شخصیت لارا کرافت صحبت کردهام. بعد از کار کردن بر روی دو عنوان شگفتانگیر من به همراه خانوادهام تصمیم بر مهاجرت به جنوب کالیفرنیا گرفتهایم تا ماجراجوییهای جدیدی را تجربه کنم. من بهخاطر جدایی از Crystal Dynamics ناراحت هستم اما از اینکه در آینده عناوین این استودیو را بهصورت یک طرفدار تجربه کنم بسیار هیجان زدهام. در پایان مجددا از تمامی شما به دلیل حمایتی که از من طی این سالها داشته و نقطه نظراتتان را بهاشتراک گذاشتهاید تشکر می کنم و امیدوارم کماکان در فضای مجازی ارتباطم با شما حفظ شود.
چندی قبل Crystal Dynamics به صورت رسمی اعلام کرد که در حال کار بر روی عناون بعدی این سری و بررسی ساخت نسخهی جدید Legacy of Kain می باشد. عنوان Rise of the Tomb Raider در نوامبر سال گذشته برای خانواده Xbox ( یعنی Xbox One و Xbox 360 ) منتشر شد و بر اساس بیانه اخیر ناشر بازی طی ماه جاری میلادی شاهد عرضه این بازی بر روی رایانههای شخصی خواهیم بود و نسخه PS4 بازی نیز برای انتشار در تعطیلات ۲۰۱۶ در نظر گرفته شده است. گذشته از این موارد این بازی در مراسم D.I.C.E. Awards که چندی دیگر برگزار میشود نامزد دریافت نه جایزه از جمله بهترین بازی سال میباشد که نشان از عملکرد مطلوب Rise of the Tomb Raider دارد. در پایان شایان به ذکر است که به دلیل وجود استودیوهایی همچون Naughty Dog, Riot Games, Infinity Ward و Blizzard در جنوب کالیفرنا احتمال پیوستن Brian Horton به یکی از آنها نیز وجود دارد.
پر بحثترینها
- تریلر معرفی بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، روی کانال پلی استیشن بیش از ۲۳ هزار دیسلایک دریافت کرده است
- اولین اطلاعات از بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic: The Heretic Prophet، منتشر شد
- Astro Bot بهترین بازی سال شد؛ فهرست کامل برندگان The Game Awards 2024
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- ناتی داگ از بازی جدید خود به نام Intergalactic: The Heretic Prophet رونمایی کرد
- نکات مخفی تریلر بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، که شاید متوجه آنها نشده باشید
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- منبع داخلی: دوران عناوین انحصاری ایکس باکس به پایان رسیده است
- رسمی: سونی تایید کرد که قصد دارد شرکت مادر FromSoftware را خریداری کند
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
نظرات
متای اساسین شد ۶۶اینی که توهنده
رفع اسپم
جالبه چند وقت پیش هم یکی هم کریستال رو ترک کرد تو هم روش
اره
من نمیدونم چه اتفاقی داره میفته
شاید کریستال داینامیکس هم بپاشه
چمدونم
همه که دارن لفت میدن :-/
لفت میدن!!!!!!!!!!!
خیلی باحال گفتی
رئیس راک استار نورث (لزلی بنزیس )هم ترک کرد اون شرکت رو بیش تر از یک هفته پیش گیمفا هم که….
گیمفارو که ولش کن بزار تو حال خودش باشه ولی نه نمیخاد باشه
گیمفا نمیدونم چی شده اخبار چرت و پرت بازی هایی که تا حالا به گوشم نخورده میزاره ولی چیزای مهم مثه این موضوع نمی ذاره :-/
امید وار هستم هر جا که بره مو فق باشه،خدایی زحت زیادی کشید :yes:
امید وارم واسه ملکه ماجراجویی مشکل به وجود نیاد 🙂 🙂
امید وارم با این وضع خبری از بر شکسته شدن کریستال داینامیکز نشنویم چون افراد سر مساعل مالی یه استدیو رو ترک میکنن اگه میخواست بازی سازی رو بیخیال بشه نمی گفت میخواد ماجراجویی دیگه ای رو داشته باشه ای تو روحت ماکرو کلا **د به بازی رفت
با انحصاری کردنش واقعا ر.ی.د عنوانی بود که همیشه تو ده تای اوله الان تورتبه۳۲هست من به محتویات بازی کاری ندارم سر فروشه اگه انحصاری نبود این مشکلات پیش نمیومد
عزیز چرا ایده پردازی میکنی؟؟؟این یه اتفاق خیلی معمولیه!که تو همه ی شرکت ها صورت میگیره!مخصوصا بعد از پایان پروژه ها!خیلی ها هستن(اکثرا از فن های یه کنسول خاص)که هی میخوان تلقین کنن که کریستال داره از هم میپاشه بخاطر همکاری با مایکرو و وضعش خوب نیست!!!درحالی که الان بازیش بالای ۱ میلیون فروش داشته اونم توی سالی که عناوین عجیب و غریب و طوفانی زیاد داشتیم!!!و با ی مقایسه با نسخه ی ۲۰۱۳ متوجه میشد با توجه به کمتر شدن مخاطب هاش از ۱۶۰ میلیون کنسول به ۱۰۰ میلیون کنسول تفاوت فروشش خیییلی زیاد نبوده!!حالا شما سال ۲۰۱۳ رو با ۲۰۱۵ مقایسه کن!و در آخر مطمئن باشید کریستال انقدرا از مایکرو گرفته که حاضر شده بازیشو انحصاری زمانی کنه…پس وضعیت مالیش با توجه به فروش میلیونی بازی نباید بد باشه!!و تازه بازیش هنوز روی پلی۴ و پی سی هم که عرضه نشده!
تو گیم اسپات نوشته کارگردانه بازی..چرا خبرو درست نمینویسین؟
با تشکر 🙂
عزیز
شما اصلا خبر خواندی؟؟ چندین بار تو متن اشاره شده کارگردان بود + سازننده اصلی :yes:
شما فقد نوشتی سازنده 😐
البته Crystal Dynamics به طور ۱۰۰% تایید نکرد که در حال ساختن Legacy Of Kain هستش .. گفتن امکان ساختش ۵۰ ۵۰ هستش 😐