خداحافظی با لندن | نقد و بررسی عنوان Assassins’ Creed: Syndicate
همه چیز از آنجا آغاز شد که در خبر ها شنیدیم حوادث نسخه بعدی سری محبوب Assassin’s Creed قرار است در لندن ویکتوریایی به وقوع بپیوندد و جدید ترین نسخه سری Syndicate نام گرفته است. لازم به ذکر است که Syndicate نخستین قسمت از مجموعه Assassin’s Creed محسوب میشود که به طور کامل توسط استودیو Ubisoft Quebek ساخته میشود. با ما در ادامه همراه باشید.
———————————————————–
نام: Assassin’s Creed Syndicate
سازنده: Ubisoft Quebec
ناشر: Ubisoft
پلتفرم های مقصد: PC، PS4 و Xboxone
تاریخ انتشار: ۲۳ اکتبر ۲۰۱۵ (نسخه های کنسولی) و ۱۹ نوامبر ۲۰۱۵ (نسخه PC)
میانگین نمرات بازی: ۷۶ (نسخه PS4)
۷۹ (نسخه Xboxone)
———————————————————–
این استودیو که یکی از زیر مجموعه های کمپانی بزرگ Ubisoft محسوب میشود پیش از این نیز در ساخت نسخه سوم سری و همچنین عناوین Rogue، Revelations و Unity مشارکت داشته است. از زمانی که Ubisoft تصمیم به انتشار سالیانه این سری گرفت شاهد افت نسبی بازی و کاهش رضایت برخی از طرفداران بودیم. این موارد در نسخه Unity به اوج خود رسید و خشم طرفداران دو آتشه سری را بر انگیخت.
پس از رخ دادن این موارد عده ای از منتقدین و بازیکنان انتطار داشتند تا Ubisoft برای بهبود کیفیت نسخه بعدی حداقل یک سال به این فرنچایز استراحت دهد با این حال مدیران این کمپانی هیچ تمایلی به انجام دادن چنین کاری نداشتند و با فاصله کوتاهی عنوان Syndicate را معرفی کردند.
همانطور که اطلاع دارید، Ubisoft برنامه های گسترده ای برای سری پر طرفدار خود دارد و در سال جاری بسته الحاقی Dead Kings را برای عنوان Unity و نسخه فرعی Assassin’s Creed Chronicles: China را که یک عنوان دو بعدی و Side Scroller بود را منتشر کرد. بسته الحاقی Dead Kings برای دارندگان عنوان Unity رایگان بود. قرار بود که از سری فرعی Chronicles دو عنوان دیگر با نام های چین و روسیه نیز در سال ۲۰۱۵ منتشر شوند اما ظاهرا یوبیسافت در حال حاظر عجله ای برای انتشار این دو عنوان فرعی ندارد و تمام توجه خود را به Syndicate معطوف کرده است.
بر طبق گفته های سازندگان، Syndicate بزرگترین نسخه سری تا کنون است و وسعت نقشه بازی نزدیک به ۳۰ درصد از نقشه عنوان Unity بزرگتر است. تیم سازنده به خوبی از این فضای اضافی استفاده کرده تا جهان بازی را پویا تر از گذشته نشان دهد. در Syndicate سازندگان بر روی سرگرم کردن بازیکنان تمرکز کرده اند. در واقع بازی ابزار ها سیستم ها و آزادی کاملی به بازیکن میدهد تا تجربه منحصر به فرد خود را خلق کند.
در همین راستا میتوان گفت که اتمسفر بازی تا حدودی با نسخه های قبل متفاوت است و جهان بازی از آن حالت تاریک خارج شده است. البته این به معنی تاریکی مطلق نسخه های پیشین نیست و همانطور که میدانید در سه گانه مربوط به شخصیت دوست داشتنی Ezio یا عنوان Black Flag در کنار داستان جدی و خاکستری بازی شاهد موقعیت های طنز دلنشینی نیز بودیم. به عنوان مثال Ezio در ابتدای کار و در نسخه دوم بازی یک جوان خام و نترس بود و به تدریج تبدیل به یک فرد پخته و با تجربه شد. در Black Flag نیز بازیکنان آزادی عمل بسیار بالایی داشتند و میتوانستند به شیوه مورد علاقه خود در جهان بزرگ بازی دست به ماجراجویی بزنند.
سازندگان در AC: Syndicate تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا نقاط قوت بازی را حفظ و قسمت های منفی را حذف نمایند. مکانیک های جدیدی که در این قسمت معرفی میشوند تاثیر زیادی بر افزایش هیجان موجود در بازی داشته اند. سیستم حمل و نقل بازی در لندن که به بازیکنان اجازه میدهد به وسیله کالسکه در شهر تردد کنند یا Rope Launcher ای که بی شباهت به ابزار شخصیت کامیک بوکی محبوب بتمن نیست و به وسیله آن میتوانید در کسری از ثانیه از نقطه ای به نقطه دیگر بروید.
همانطور که انتظار میرفت داستان این نسخه بیشتر پیرامون تغییر دادن فضای شهر لندن در آن دوره و تبدیل کردن آن به یک مکان بهتر است. این موضوع نیز در ماموریت های اصلی بخش داستانی و همچنین در بخش های جانبی به وضوح دیده میشود.
به عنوان مثال در یکی از بخشهای ابتدایی بازی افرادی را میبینید که به شکل غیر قانونی مواد مخدر را در شهر توزیع میکنند و شما باید فروشنده ها و افرادی که در خط تولید این محصولات فعالیت دارند را دنبال نمایید تا در نهایت فرد اصلی یا به عبارتی دکتری که پشت سر این موضوع است را پیدا کرده و او را ترور کنید تا به میزان اندکی فساد موجود در شهر را کاهش داده باشید.
همانطورکه پیشتر گفتیم در Syndicate یک هدف اصلی وجود دارد و آن هدف نیز بهبود اوضاع لندن و از بین بردن فسادی است که تمام گوشه های شهر را در بر گرفته است. نکته مثبت این است که سازندگان به نحوی بازی را طراحی کرده اند که تمام بخش های بازی مطابق با این هدف حرکت میکنند و در راستای آن هستند. بنابراین علاوه بر روایت داستانی که نقش مهمی در این زمینه دارد المان های گیمپلی نیز به کمک این هدف بزرگ آمده اند و آن را همراهی میکنند. به همین دلیل مخاطب احساس میکند که با یک عنوان منسجم سر و کار دارد و این مورد تاثیر زیادی در افزایش رضایت بازیکن خواهد داشت.
مهمترین ماموریت جانبی بازی از شما میخواهد که بخش هایی از شهر لندن را آزاد نمایید. زمانی که این مناطق را پاکسازی کنید باید وارد مبارزات خیابانی شوید و در صورت موفق شدن در این موارد میتوانید یک هفتم شهر را از دست تمپلار ها آزاد نمایید که موفقیت بزرگی به حساب میآید.
از این فرمول در نسخه های قبلی سری نیز استفاده شده بود اما تفاوت در این است که با تجربه کردن Syndicate احساس میکنید این شیوه به تکامل و شکوفایی لازم رسیده است. منظورم همان حس شیرین پیشرفت تدریجی در بازی است اما سازندگان در Syndicate روایت داستانی را با گیمپلی درهم آمبخته اند تا یک معجون دوست داشتنی را خلق نمایند. شما به تدریج پیشرفت میکنید و قدرت بیشتری را کسب مینمایید و به خوبی آثار این موارد را در دنیای بازی مشاهده میکنید.
از نخستین قسمت سری تا کنون بخش هایی در بازی وجود داشتند که بازیکن را به دنیای کنونی منتقل میکردند که جذابیت چندان زیادی نیز نداشتند. خوشبختانه این قسمت ها در Syndicate کاهش پیدا کرده و تقریبا محو شده اند و سازندگان تمام تمرکز خود را بر روی شخصیت های اصلی داستان گذاشته اند. Syndicate یک داستان شخصی و باور پذیر را روایت میکند. تمپلار ها تحت فرماندهی Crawford Starrick کل شهر لندن را تصرف کرده اند و یک گروه خیابانی که Blighters نام دارد آنها را در رسیدن به اهدافشان یاری میکند. به مانند رسم همیشگی سری این بار تیز چند شخصیت تاریخی محبوب مثل Alexander Graham bell، Charles Dickens و Karl Marx در جدید ترین نسخه سری وجود دارند.
یکی از دلایل موفقیت تیم سازنده در تحت تاثیر قرار دادن مخاطب خلق شخصیت های به یاد ماندنی و جذاب است. همانطور که مشخص است برای ایجاد یک داستان درگیر کننده و موفق علاوه بر قهرمان های جذاب نیاز به شخصیت های منفی قدرتمند نیز دارید و نویسندگان در هر دو بخش عملکرد خوبی داشته اند. Crawford Starrick یکی از بهترین شخصیت های منفی سری به حساب میآید. او تا حدی به شخصیت جوکر در سری بازی های بتمن Rocksteady شباهت دارد.
اما میرسیم به شخصیت های اصلی داستان و همانطور که اطلاع دارید نویسندگان در Syndicate دو شخصیت اصلی خلق کرده اند. دو خواهر و برادر با نام های Jacob Frye و Evie Frye شخصیت های اصلی جدیدترین نسخه سری هستند. این دو شخصیت به خوبی به تصویر کشیده شده اند و تیم سازنده تلاش کرده که از پتانسیل بالای این دو شخصیت و روابط میان آنها نهایت استفاده را بکند. آنها دیدگاه های متفاوتی درباره اهدافشان و در زمینه چگونگی دستیابی به آنها با یکدیگر دارند.
استفاده از دو شخصیت به خوبی به پیشبرد اهداف داستانی کمک کرده است. Evie به دنبال پیدا کردن قسمتی از Eden است که در بخشی از شهر لندن مخفی شده است. در کنار آن Jacob در اندیشه آزاد کردن شهر از دست تمپلار ها و تلاش برای احیای حقوق مردم شهر لندن است.
اگر نویسندگان این داستان را تنها از طریق یک شخصیت روایت میکردند مطمعنا با یک داستان سطحی تر و اثر گذاری کمتری روبه رو بودیم. بنابراین به این نتیجه میرسیم که این انتخاب کاملا درست و به جا اتخاذ شده است. به این شیوه میتوان از دو زاویه به داستان نگاه کرد و این موضوع باعث افزایش تنوع در بازی شده است.
راز های مخفی
اگر جزو افرادی هستید که سال قبل عنوان Unity را تجربه کرده بودند به احتمال زیاد موقعیت های سورپرایز کننده و جالبی را که در طی آنها شخصیت اصلی داستان از فضای انقلاب فرانسه خارج شده و به زمان دیگری وارد میشد به یاد دارید. با وجود این که این موقعیت ها به شکل زیبایی طراحی شده بودند از مدت زمان کوتاهی برخوردار بودند. خوشبختانه وضعیت مشابهی در Syndicate وجود دارد. با این تفاوت که تیم سازنده این بار توجه بیشتری به این موارد نشان داده و آن ها را بهبود بخشیده است. به عنوان مثال یکی از این راز های مخفی که نسبتا طولانی است و پرداخت داستانی بسیار خوبی نیز دارد مربوط به فضای شهر لندن در زمان جنگ جهانی اول است. این بخش مخفی کیفیت بالایی دارد و پتانسیل آن را داشت که یوبیسافت آن را به صورت یک DLC منتشر کند.
در قسمتی از بازی (Sequence 6) علامتی بر روی نقشه بازی و در نزدیکی رودخانه Thamas پدیدار میشود. ممکن است این علامت بعد از رسیدن به قسمت مشخصی از داستان یا پیدا کردن یک Collectible خاص ظاهر شده است. در هر صورت زمانی که به سمت آن حرکت کنید متوجه میشوید که با یک پرتال سر و کار دارید و وقتی ماموریت را قبول کنید این.پرتال شما را به لندل دوران جنگ جهانی نخست خواهد برد.در این قسمت از بازی کنترل شخصیت Lydia Frye را بر عهده خواهید گرفت که مطمعنا با شخصیت های اصلی داستان ارتباط دارد. برخلاف بخش های تاریخی عنوان Unity که بسیار کوتاه بودند این قسمت یک محیط جهان باز را در اختیار شما قرار خواهد داد که شامل Collectible ها و ماموریت های خاص خود است. این بخش به مانند یک محتوای اضافی لذت بخش است که در جهان بزرگ Syndicate پنهان شده است. این قسمت جذابیت های خاص خود را دارد به عنوان مثال در یکی از دیالوگ ها شخصیت Lydia مستقیما از وینستون چرچیل تقاضا میکند که حق رای دادن را به زنان نیز اهدا کند. این حرکت یوبیسافت درنوع خود جالب محسوب میشود و امیدواریم که در نسخه های بعدی نیز شاهد موقعیت های اینچنینی باشیم.
بازی نقاط قوت زیادی دارد اما به مانند هر اثری تعدادی نقطه تاریک و منفی نیز در آن دیده میشود که بیشتر به قسمت گیمپلی مربوط میشود. مبارزات بازی همچنان و پس از چندین سال از انتشار قسمت نخست در سال ۲۰۰۷ میلادی فاقد عمق لازم هستند. البته گفتن این نکته به معنی عدم تکامل این بخش در طول این سالها نیست اما این قسمت هنوز نیز جای کار دارد و میتوانست بهتر از چیزی که در بازی میبینیم است. قضاوت در رابطه با بخش رانندگی با کالسکه ها نیز به نوعی سلیقه ای است و ممکن است به مانند بخش رانندگی سری Farcry مورد پسند همه واقع نشود.
مورد دیگر که سازندگان در تبلیغات بازی مانور زیادی بر روی آن داده بودند Grappling Hook بود. این وسیله تازه بسیار کار آمد است و سرعت بازی را افزایش داده است. اما در عین حال باعث کمرنگ تر شدن یکی از بخش های لذت بخش و اساسی سری Assassin’s Creed یعنی بالا رفتن از ساختمان ها و دیوار ها شده است. به این خاطر که میتوانید به جای انجام دادن آن کار سنتی به راحتی و با استفاده از وسیله تازه ای که سازندگان در اختیارتان قرار داده اند به سرعت به مکان دیگری بروید. در حقیقت پس از انجام دادن کار دشوار تر برای یک مدت طولانی استفاده از این ابزار تازه به مانند تقلب کردن به نظر میرسد. تلاش یویسافت برای سریع تر کردن بازی و راحت تر کردن کار بازیکنان تحسین بر انگیز است اما اگر پس از چند ساعت بازی کردن به عقب برگردید متوجه خواهید شد که به میزان بسیار کمی از شیوه سنتی Climbing استفاده کرده اید. این سیستم هیجان انگیز مورد مهمی بود که بسیاری از گیمر ها را به سمت سری Assassin’s Creed کشاند. بنابراین مشاهده این موضوع که این مکانیک دوست داشتنی در عنوان Syndicate در اولویت نخست قرار ندارد اندکی ناراحت کننده است.
ترور شخصیت های مهم یا Assassination یکی دیگر از بخش های پر اهمیت سری بازی های Assassin’s Creed است. خوشبختانه این بخش در نسخه Syndicate از گذشته نیز بهتر به نظر میرسد. به مانند ماموریت های Black Box عنوان Unity این بخش از بازی هیجان بسیار زیادی دارد. در هنگام تجربه کردن ماموریت های Black Box احساس خواهید کرد که یک اساسین واقعی هستید.
به لطف موتور بازیسازی قدرتمند Anvilnext لندن ۱۸۶۸ و دوره انقلاب صنعتی به بهترین شیوه ممکن باز سازی شده است. کارخانه های عظیمی که تمام شهر را فرا گرفته اند به مانند یک آتشفشان دود را وارد آسمان میکنند. همچنین ساختمان های بسیار زیادی در شهر وجود دارد و میتوانید از همه آنها بالا بروید. همچنین شخصیت های اصلی طراحی خوب و واقع گرایانه ای دارند. جنبه های بصری بازی کاملا قابل قبول هستند با این وجود در این زمینه تفاوت چندانی با نسخه Unity مشاهده نمیشود و این مورد نیز با در نظر گرفتن فاصله زمانی یکساله میان عرضه دو نسخه منطقی به نظر می رسد. برخی از طرفداران اعتقاد دارند که گرافیک بازی در مقایسه با نسخه قبل کاهش پیدا کرده است. هر چه که باشد در این نسخه بازی کاملا پایدار است و به خوبی برای پلتفرم PC بهینه شده است و در طول مدت زمانی که بازی را تجربه کردم به مشکل خاصی بر نخوردم.
لندن به مانند یک شهر زنده به نظر میرسد. ایستگاه های حمل و نقل مملو از جمعیت و رهگذر و قطار هستند. افراد فقیر و بی خانمان در کوچه پس کوچه های شهر برای گرم نگه داشتن آتش روشن کرده اند. گربه های کنجکاو نیز هنگامی که در نقطه ای ایستاده اید و منتظر هدف خود هستید به شما خیره خواهند شد. هوش مصنوعی NPC ها نیز قابل قبول است و هنگامی که فردی را به قتل برستانید موجی از ترس و وحشت جمعیت را در بر خواهد گرفت. البته به نظر میرسد سازندگان در این بخش کمی اغراق شده کار کرده اند. به عنوان مثال زمانی که در بازار به یک فرد مشت بزنید جمعیت اطراف شما و به خصوص کودکان و زنان به سرعت منطقه را تخلیه میکنند یا هنگامی که در حال Loot کردن یک فرد هستید مردم به شما خیره میشوند. در کنار همه این موارد باید به موسیقی و Sound Track های عالی بازی نیز اشاره کرد که تاثیر زیادی در ایجاد یک اتمسفر فوق العاده داشته اند. این آوا های به یاد ماندنی به خوبی حس یاس و نا امیدی نیازمندان و افراد فقیر جامعه و مصمم بودن برادر و خواهر داستان برای بهتر کردن وضعیت موجود را به بازیکن منتقل میکند. این موسیقی ها به نوعی تداعی کننده حس فراموش کردن گذشته و امیدوار بودن به آینده ای روشن هستند و لذت قدم زدن و جست و جو کردن در بخش های مختلف شهر را افزایش داده اند. آقای Austin Wintory آهنگساز عنوان Syndicate است. Victoria Atkin صداگذار Evie Frye و Paul Amos صداگذار شخصیت Jacob است. Kris Holden نیز وظیفه صداگذاری شخصیت منفی Crawford را بر عهده داشته است.
همانطور که گفتیم عنوانی با این عظمت و بزرگی فراز و نشیب های خاص خود را خواهد داشت اما در رابطه با Syndicate میتوان گفت که نقاط قوت بازی به اندازه ای هستند که بتوانیم ضعف های اندک آن به فراموشی بسپاریم. دربیشتر موقعیت ها گیمپلی، موسیقی، جنبه های بصری و روایت داستانی زیبای بازی یکدیگر را همراهی میکنند و این امر باعث شده است که بازیکن تا آخرین لحظه به بازی ادامه دهد. با قاطعیت میتوان گفت که پس از چندین سال شاهد یک عنوان موفق دیگر در تاریخ سری هستیم و Syndicate موفق شده که خاطره شیرین AC 2 و نسخه Brotherhood را در نزد طرفداران بیشمار سری زنده کند.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
تنها نسخه ای که از اسسینز بازی کردم نسخه سومش بود.که بازی عالی بود فقط یکم برام مبارزاتش خسته کننده بود چون تقریبا همش یه فن میرفت ولی بازم بازی عالی بود.هنوز نتونستم ای نسخهو تجربه کنم.ایشالله میخریم:D
اوه اوه نسخه سوم سیستم مبارزش افتضاح بود ! اونقد آسون و ساده بود که اگه یه لشکر هم بت حمله میکردن تو ۲۰ ثانیه همشونو میتونستی ناک اوت کنی :))
اما خوشبختانه این مشکل از نسخه یونیتی بهتر شد و توی سیندکت هم که دیگه به کل سیستم مبارزه آپگرید شده و به نظرم میتونه بازی رو جالب تر کنه.
متاسفانه هنوز موفق به تجربه این عنوان نشدم اما اینطور که از نقدها مشخصه به نظر بازی خوبی میاد.
هرچند هنوزم دلم یه آساسین به ابهتِ اتزیو میخواد تا بتونه این سری رو به اوج دوبارش برسونه.
ممنون بابت نقد ابراهیم جان، خیلی خوب بود خسته نباشی.
چند روز دیگه ایشالله دانلودش تموم میشه ببینیم اگه باگ و لگ نداشته باشه میزنیم به بدن مثه کرگدن!!!
تشکر رضا جان
اقا بازی رو گرفتم. در عرض یه روز کل ماموریت فرعی رو رفتم.در واقع قابلیت روپ لانچر خیلی بازی رو سریع کرده و سریعا میتونید بازی رو تموم کنید. سیستم مبارزات بازی و لاک پیک صندوق ها و مخصوصا شخصی سازی خیلی عالی شده و دیگه اون پیچیدگی بیخود یونیتی رو نداره. افت فریم و لگ هم خیلی کم شده. اما باگ هنوز هست.بازی خوب پیشرفت کرده و به نظرم الان دیگه وقتشه که یوبیسافت یه استراحتی به این سری بده و حداقل سال بعد اساسین نده و دنبال انتشار یک نسخه بزرگ و انقلابی باشه.
ممنون بابت نقد قشنگ نقد کردین بشینم بخونم ولی تا اینجای بازی خیلی خوب هست که دارم بازی میکنم ولی رانندگی با کالسکه واقعا سخته و به خصوص موقعی که تحت تعقیب هستی یا باید دنبال ی کالسکه دیگه بری دور زدن توش سخته گرافیک هم خوبه ولی کمی باگ داره در هر صورت توصیه میشه به تجربه کردنش
نقد خوبی بود ممنون
بازی خوبی هم هست
برای من بهترین اسسین ها ۲ و ۴ بوده
میشه اسم نسخه ۴ م این بازی رو بگی ؟؟؟؟
احتمالا منظورشون Black Flag هست.
بلک فلگ شماره ۴ نیست مثل جی تی ای سان اندرس که همه می گفتن جی تی ای ۵
نه بلک فلگ فرق داره.
جی تی ای سان آندریاس نسخه فرعی بود ولی اسسین بلک فلگ نه.
اگه به کاور های بازی هم دقت کنی نوشته Assassin’s Creed IV که همون معنای نسخه اصلی چهارمرو میده
اون که شماره ای نبود آساسیز لیبرتی بود که به صورت افزونه هم به بلک فلگ اضافه میشد
و شخصیت مونث داشت
والا اسم بازی با چهار یونانی رو کاور میخوره حالا شما میگی چهار نبوده یحتمل اشتباه از یوبی سافت بوده نه شما
من اشتباه کردم ببخشید فکر می کردم بلک فلگ نسخه فرعی چون نه بازیش کردم نه iv رو دوش دیدم شایدم دیدم یادم نیست
نسخه چهار سریه چهار یا هرچیزی که اسمشه به هر حال رو جلدش نوشته چهار iv 😐
assassins creed 2 ii 2009
assassins creed 4 iv blag flag 2013
منظورم اینا بود 🙂
۴ منظورت رولیشنه اگه منظورت اونه اون اره عالی بود
۴ ش هنوز نیومده اگه رولیشن رو بگه که اون قبل نسخه سوم این بازی منتشر شده فکر کنم
بلک فلگ نسخه چهار بود دیگه کجاش تعجب داره این ؟
ببخشید من فکر می کردم نسخه ۴ نیومده بلک فلگ هم نسخه فرعی اما من تابحال به iv بلک فلگ دقت نکردم شرمنده ببخشید نمیدونستم
مرسی بابت نقد بازی هم واقعا عالیه به من یجورایی حس سه گانه اتزیو رو میده :yes:
انصافاً بازی باحالیه 😀
و حتماً نقد عالی بود 😀
خسته نباشید :giggle:
بعد از یونیتی این نسخه خیلی پیشرفت کرد از هر نظر مخصوصا سیستم مبارزش
نقد خیلی خوبی بود ممنون :yes:
چرا نظرم میره واسه بررسی ؟
مگه چی گفتم؟
واقعا با حالی داداش هههههه :rotfl: :rotfl: :rotfl:
مثل همیشه عالی مرثی بابت نقد خوبتون ولی کلا این اساسینز کرید سلیقه ای هستش من که به شخصه ازش لذت بردم ولی ای کاش یوبیسافت به این فرانچز یه استراحتی بده و اساسینز بعدیو تو زمان التاییر بسازه 🙂 🙂
ممنون دوستان
ممنون واقعا نقد خوبی بود حتما تجربش می کنم :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
اول تشکر بابت نقد..
اما باید صادق باشیم…acتو سراشیبی سقوط…هر نسه جدید که عرضه نیشه فقط نمک روی زخم…
مهم ترین عامل موفقیت و هیجان acگیم پلی بود اما …
مثلاsyn گیم پلی بازی خیلی ضعیف…بدون تعارف…جنگ تن به تن بسیار ضفیف و خشک و مصنوعی طراحی شده…هوش مصنوعی جلبکی دشمنان هم که تکراری شده…
سازندگان هم فقط بلدن وسعت نقشه رو زیاد کنن یا گرافیک رو بالا ببرن…مهم ترین چیز برا این بازی گیم پلی و امکانات…نه وسعت شهر…کیفیت مهم تر از کمیت…این حرفها رو زدم نگین دشمن acبود…من خودم چهارتا نسخه acرو تموم کردمو و لذت بردم و الان ناراحتم که تو این وضعه…
دوست عزیز درسته که فقط تعداد کمی از بازی ها میتونن موفقیت نسخه های قبلی رو تکرار کنن ولی نمیشه که گفت اگه نسخه ی جدید نتونه موفقیت هاینسخه های قبلی رو تکرار کنه بازی خوبی نیستش و ازش ایراد نا به جا گرفت
نسخه سندیکا به نظر شخصی من خیلی خوب بود و تونسته بود به خوبی ضعف ها و مشکلات یونیتی رو برطرف کنه.هم روایت داستان خوب داشت هم تو گیم پلی نوآوری های خلاقانه داشت و گرافیکش هم که خوب بود
الکی بازی رو نکوبین لطفا
دوسا من اصلا بحث کوبیدن و خراب کردن بازی نیست…من خودم از طرفدارای دو آتیشه این سری بودم…وقتی خوبه باید گفت مشکلاتو باید گفت…چرا بعضی دوستان اصلا براشون مهم نیست دلیلشو نمیدونم…طبیعتا هر چیزی صعود و نزول داره و الان باید گفت تو نزول…
تو این مورد که این بازی از یونیتی بهتره که شکی نیست به مراتب بهتره..اما بزرگترین اشتباه اینه که بیایم یونیتیو معیار ارزش این بازی بزاریم…یونیتی جزء بدترین های فرانچایز بود و حالا که این لندن ویکتوریایی از اون بهتره که شاهکار نیست…
قبول دارم نکات مثبت زیادی داره و موارد خوبی هم اضافه شده اما در کل باید قبول کرد نمیشه این بازی رو جزء عناوین عالی حساب کرد…
به شخصه باید به عنوان یه فن بزرگ اساسین کرید که تمام نسخه هاشو بازی کرده باید بگم بهترین اساسین کرید بود!!! دوران تاریک ملکه ویکتوریا,گیم پلی کاملا جدید که بنظرم فوق العاده شده,داستان جذاب,مهم تر از همه دانشمندای چارلزدیکنز,چارلز داروین,گراهام بل و مرحله های فرعی فوق العاده مخصوصا مرحله های این دانشمندا بنظرم یوبی سافت برای اساسین بعدی باید داستان این دو تا رو ادامه بده و همینطور یه ضد قهرمان به بازی اضافه کنه.همچنین در رابطه با روپ لانچر که نکته ی بد حساب شده باید بگم هر کسی خوشش نیومد میتونه ازش استفاده نکنه و همه ی دیوارا رو با کلایمپ بالا بره به همین راحتی(البته من که باش حال کردم!!!)
آره خیلی اساسین قشنگی بود ولی این که بهترین نسخه بود شک دارم…
منم بعد از تموم کردن بازی گفتم در حد و اندازه ی AC II ولی وقتی مرحله های فرعی بازی رو انجام دادم فهمیدم که بهترین نسخه ست چون توی هیچ کدوم از اساسینا اینقدر به مرحله های فرعی اهمیت نداده بودن هر مرحه های دانشمندا یه داستان جدا دارن که واقعا فوق العاده ست.
ای کاش میتونستم بفهمم گیم پلی جذاب این نیخه کجا بود؟! :rotfl:
نقش شمشیر و سلاح های مثل اونو حذف کردن و پنجه بوکس و…رو اضافه کردن…اما یکساعتی که جنگیدم واقعا چنگی به دل نمیزد…حرکات دشمنا و خود شهصیت بازی خشک بود…حس جنگ تن به تن رو نمیداد…
دوست عزیز بنظرم این گیم پلی بهتره چون مبارزه های بازی رو سخت تر کرده و واقعی تر شده دیگه اینجوری نیست که شما یه نفره بری یه لشکرو بزنی منم اول فکر میکردم گیم پلیش خوب نیست ولی بعد از چند ساعت تو دستم اومد و باهاش راه افتادم و خیلی هم لذت می برم.
این نسخه Assassin واقعا عاااااالی بود
نقد خیلی زیبایی بود آقای ثمرصفا دستتون درد نکنه اساسین نسبتا بهتر شده یوبی سافت باید داستانی مثل اتزیو و گیمپلی مثل سیندیکیت رو ترکیب کنه اون وقت بازیش شاهکار میشه
راستی یه سوال شما با اکس باکس وان بازی میکنین؟
ممنون، خوشحالم که رضایت داشتین. در مورد سوالتون هم باید عرض کنم کنسول سونی رو دارم اما نسخه کامپیوتر شخصی Syndicate و Black Ops 3 و تجربه کردم. اون عکس کاور رو آقای صحرایی زحمتش رو کشیدند و ایشون Xbox One دارند.
سری اساسین بدون جید ریموند به عنوان کارگردان هنری یا co director هیچ نمیرزه.
اتفاق من از خدامه که گیم پلی بازی سخت بشه…خودت اساسینای مختلفو بازی کردی میدونی به اندازه هویج نیستن…ده نفری دورت حلقه میزنن بعد وامیستن تا بیای خلاصشون کنی… :rotfl:
من بحثم سر اینکه حالا که اون بخش جنگ با سلاح های سرد خیلی کمتر شده میبایست بخش جنگ تن به تن خیلی بهتر کار بشه…اولا باگ گرافیکی زیاد داره…به خصوص تو اجرای فینیشر ها دومن بازم مشکلی هوش مصنوعی هست که به صورت رگباری دشمنو میزنی کار خاصی نمیکنه…سوما گستردگی تو بخش دفاع و حمله و نداره…
خب جنگ با سلاح سرد باید هم کمتر شده باشه مثلا داستان بازی توی زمان توسعه و پیشرفته و دیگه کسی با شمشیر های قدیمی نمیجنگه.
گیم پلی جدید کلا توی بخش تن به تنه دقیقا شما منظورتون چیه که میگین باید خیلی بهتر کار بشه بعدشم بحث باگو وسط نکش چون واقعا من توی بازی دو سه تا باگ جزیی دیدم شما یه جوری میگین انگار هیچ بازی توی دنیا باگ نداره الا اساسین دوست عزیز تمام بازی ها باگ دارن تازه باگ های این نسخه اصلا به چشم نمیان بعدشم شما چجوری دشمنارو رگباری میزنی حتما با دشمنای لول پایین منظورت بوده چون من که با دشمنای هم لول خودم وارد فایت میشم اولی رو که میزنم میام دومی رو بزنم سریع دفاع میگیره و نمیشه همه رو سلاخی کنی.گسترگی دفاع و حمله هم توی بخش آپگریت و لول آپ بازی هست.
کسی میدونه بهینه سازیش چ کرده؟
ایشالا ک از یونیتی بهتر اجرا شه
واقعا یک بازی عالی با گرافیگ بی نقص و امکانات خوب و داستان گیرا و شخصیت پردازی خوب من که تا الان که بازی کردم ایرادی ندیدم نمره ۹از۱۰
نقد بسیار عالی ای بود اقای ثمرصفا
بازی از لحاظ گرافیک خوب ساخته شده بود ولی خب از گیم پلی و اینکه تو لندن هس خوشم نیومد شخصیتش هم برای من جذاب نبود کلا اصلا هیچ کاراکتری تو این عنوان به اتزیو نمیرسه واقعا
با تشکر
ممنونم دوست عزیز
جمعه تمومش
کردم
به نظرم یکی ازبهترین اساسین ها بود
واقعا از مراحل زیباش لذت بردم
من الان دارم میرم سیستم مبارزه نسبت به یونیتی بسیار بهتر و سریع تره. مخفی کاری بهترینه واقعا لذت بخشه مخفی کاریش. داستانش هم خوبه. لندن هم توش فوق العادس مخصوصا شبا :yes:
ممنون بابت نقد
بازیه خوبی بنظر میرسه چه از نظر نمرات و چه از نظر کسانی که بازیش کردن
امیدوارم یوبی سافت بیشتر از اینا پیشرفت کنه
ممنون بابت نقد
بچه ها به نظر شما این سری چطوره بازیش نکردم 🙂
خیلی ممنون که منصفانه نقد کردید واصلا از هوش مصنوعی فلاکت بار دشمنان،مبارزات بسیار افتضاح،طراحی مرحله ی بسیار بد،سیستم مخفی کاری بدرد نخور((به دلیل هوش مصنوعی بد دشمنان))،فیزیک بسیار مسخره هنگام مبارزات و باگ در نکات منفی نام نبردید و حتی چند تایی رو جزو نکات مثبت حساب کردید،بعد الان گرافیک نسبت به یونیتی پیشرفت داشته،فکر کنم پسرفت داشته ها!!! 😐
واقعا ممنون :yes:
___________________________
بله،منتظر مخفی شدن نظرم تا چند دقیقه ی دیگه:|
دوستان عزیزی که منفی میدن بیان بگن من کجای صحبتم اشتباه گفتم؟
خوبه بالاخره یکی هم عقیده من پیدا شد که بگه این بازی هوش مصنوعیش افتضاح و گیم پلی هم مشکلاتی داره…
از یونیتی بهتره
ولی به نظرم بهتره تو نسخه ی بعدی دیگه پرونده ی اساسین رو ببندن البته نظر شخصی منه چون به نظرم اگر یه بازی رو هی بخوان ادامه بدن کم کم لوث می شه و حسابی خراب می شه مثل این resident evil های جدید call of duty هم که با این bo3 حسابی رو سفیدمون کرد !!!!
در ضمن این اساسینا همین جوری دارن صد سال صد سال جلوتر میان فردا پس فردا می بینی اساسینا با جت پک دارن فرار می کنن تمپلار ها هم با وانت دنبالشون !!!!!
اقا من فالوت میخوام :shame: :shame: میدونم اینجا نباید بگم ولی دست خودم نیست
نقد خیلی عالی بود دستتون دردنکنه آقای ثمرصفا
YAS :rotfl: :yes:
رفیق
:snicker:
داداش ادزیو یا جیکوب 😀 😀 😀
واقا نقد کاملا درست بود و خیلی حال کردم
گیمفا تو نقد بازی ها استاده
پس اینطوری که فهمیدم . اشتباه فکر میکردم. با یک اساسینز خوب طرفیم پس خریدن این حتمی شد 😀
ی سوال بچه ها :از شما هم وقتی دارید راه میرید جلوتون در فاصله ی سی متری یهو بعضی آدما و اسبا پیدا میشند یا نه ؟؟؟ از من هر چ جلوتر میرم مثلا ب سمت ساختمون اونموقع تازه جزییاتش لود میشه ومیاد مشکل از چیه؟؟
بعد از اتفاقاتی که برای UNITY بسیاری از یوبی سافت خواهش کردند حداقل برای مدتی به شعبه Ubisoft Montreal به عنوان سازنده اصلی استراحت بدهد و کار را به یک استودیوی دیگر بسپارد. یوبی سافت نیز با توجه به این حرف استودیوی کانادایی نسبتا نوپا اما پر تجربه خود را برای این کار برگزیده است. این استودیو که پر از افراد جوان و جویای نام است تا به امروز در ساخت بسیاری از عناوین فرانچایز Assassins Creed نقش داشته است اما اولین بار است که به عنوان سازنده اصلی یکی از عناوین AAA این سری انتخاب می شود. رییس این استودیو در این رابطه می گوید:
زمانی که مدیریت ساخت Syndicate به ما داده شد همه ما خوشحال و هیجان زده بودیم اما با در نظر گرفتن شرایط فعلی مطمئن بودیم که باید کار زیادی رو روی بازی انجام بدیم تا مخاطبان ازمون راضی باشن. سعی می کنیم از مشکلات عناوین قبلی درس بگیریم و اونقدر عالی روی بازی کار کنیم که این استودیو رو تبدیل به سازنده عناوین دیگر این سری هم بکنیم. ما دوست داریم مدیریت عناوین دیگه این فرانچایز هم به ما سپرده بشه پس تمام تلاشمون رو می کنیم تا تجربه کاملی رو برای گیمر ها فراهم کنیم.
واقعا خسته نباشید بابت نقدتون
بنظرم این نسخه درسته درحد سه گانه ی اتزیو نبود اما ناحقی نباید کرد انصافا من الان دارم روی پی سی تجربه ش میکنم با سیستم ذغالی من خیلی خوب جواب داده و دارم لذت میبرم خداییش تا اینجا باگ ندیدم وشیطونی های جیکوب بازی رو از همه لحاظ شیرین کرده مبارزاتشم که خیلی خوبه بنظرم اونایی هم که دنبال جنگ با شمشیر و نیزه این دیگه گذشت برادرم هر چیزی زمانی داره اگه جدید میشه بازی میگین از ریشه دور شده اگه به سبک گذشته بسازه میگین تکراریه خداییش نمیدونین تکلیفتون با خودتون چند چنده بشینید لذت ببرید از بازی ن ذلت 😀
مگم داداش سیستم ذغالیت چنوع سیستمیه؟؟؟ 😀 😀 😀
رم ۸ گرافیکgtx750 ti oc
cpu core i3 4170 :struggle:
واو ماشاالله داداش خدا رو شکر کن داداش ههههههه :laugh: :laugh: :laugh:
بنظرت خوبه داداش؟؟
بابا اره داداش جون انشاالله بیشتر فضاییش کنی :yes:
داداش داداش داداش 😀
Salar.m@
ممنون لطف دارید
سیستم مبارزشو دوست ندارم زیاد جالب نیست
کلا دیگه دوران AC رو به تمامیه
دیگه هیچوقت شخصیتی مثل Ezio Auditore نمیاد 🙁
دقیقا البته باالطایر. تا به تاریخ دوره ۱-۲ بر نگرده اساسین نمیشه ….
اره داداش من به تو گود لایک میگم Ezio Auditore یه چیز دیگه است 😎 :yes:
:inlove: فدایی دازی
اصن Ezio یه ابهت و جذابیت خاصی داشت واقعا حس یه قاتل خوبی رو به بازیکننده میداد
نکته دوم از جذابیتش صدای معرکه ای هم داشت اوففففف اصن عاشق صداش بودم
حیف که دیگه نمیاد :-((
ههههههه اره رفیق از شمشیر یا خنجر زدن تو مغز و کلهی دشمن خیلی خیلی خوشم می یاد :rotfl: :rotfl: :rotfl:
اره عالیه منم دارم بازیش میکنم بازیش تا هر چه بگی عالیه
ولی به خوبی سری بازی assassins ezio نمیرسه :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Ezio Auditore IES MAN
Ezio Auditore Fairman
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :yes:
اصلا دشمنو اینطوری میکونه :beatup: :beatup: :beatup: : :rotfl: :rotfl: :rotfl:
همانطور که قبلا گفتم این سیندکیت سری اساسین در مسیر اوج قرار میده برحال بعد از افتضاح یونیتی حالا یوبی سافت میتونه سرشو بالا بگیره و سری های بعد رو بسازه
آقای ابراهیم ثمرصفا سوال داشتم نبود بخش آنلاین و co-op در نسل هشتم آیا نقطه ضعف بازی نیست و نباید نمره ازش کم کرد؟؟؟
ای کاش عکس از خود محیط بازی میگذاشتید.
وجود داشتن این بخش ها در بازی الزامی نیست و به همین خاطر باعث کاهش نمره بازی نمیشه.
ابراهیم عزیز خسته نباشی. مثل همیشه نقد عالی و پر محتوایی بود. متاسفانه هنوز این عنوان رو بازی نکردم و نمی تونم در مورد امتیازش نظری بدم ولی حتما یکی از اولین عناوینی که می خوام بخرم همین بازی هستش. نکته جالب در مورد این سری اینه که همه تا یه شماره اش منتشر می شه شروع می کنن به اه اه و غر زدن و … بعدش هم همشون بدون استثنا می رن بازی رو می خرن و تجربه می کنن و لذتش رو می برن.
درود بر شرفت اقای بابایی حداقل حرف حق میزنی حتما این بازی رو تهیه کنید خیلی لذت بخشه
سپاس فراوان سعید جان، بعد از نسخه سوم و به خصوص Unity جو منفی پیرامون این بازی شکل گرفته و روی مخاطبان تاثیر گذاشته البته نمیشه منکر افت نسبی سری شد اما خوشبختانه Syndicate یکی از بهترین نسخه هایی هست که تا به حال عرضه شده
دوستان شایعات میگن ک نسخه آخر سری سال ۲۰۱۶ منتشر میشه و در ژاپن اتفاق می افته و نام آخرین نسخه :
assassins creed v rising sun هست که از زمان رلیز آساسینز ۲ تا این زمان در حال ساخت
بنظرم حداقل با سه قسمت دیگه روبرو خواهیم بود چون اگه دقت کرده باشید سرنوشت پسر الطیر که در رولیشن به اون اشاره شد نفهمیدم که داستانش از چه قرار خواهد بود مطمئن باشید یوبی به این راحتی ها دست از سر این فرانچز نمیکشه
اره داداش حتما 😎
فدایی داری ایشالله نسخه های بعدی لذت بخش تر باشه :-))
اره اما این کم نیست
داستان پسر الطیر 😯 اگه بشه معرکست :yes:
یه اساسین جدی و خشک که ویژگی هر قاتل معتقد به فرقه حشایش هست :yes:
اره داداش اگه یادت باشه هیچ وقت یوبی مانوری روی پسر الطیر نداد و در رولیشن هم به این مسئله ی مقداری پرداخت احتمالا داستانی در این مورد باشه
واقعا فوق العادس
گرافیک و گیم پلی حرف نداره
میشه گفت یوبیسافت برگشته
میترسم تهش تموم نشه
من از اتزیو هی تو کف این بودم که تهش چی میشه این دزموند بلاخره اون قطعات بهشتی رو پیدا میکنه تهش چی میشه
ولی الان دیگه کلا یجوری شده که فقط مثلا تو پاریس یا تو لندن قدم میزنه
داستان از داستان اصلی جدا شده کلا تو گذشته هست داستان اصلیش گمه
اینقدر کش میدن همه کشور های جهان رو دور میزنن
چین ژاپن روسیه و … آخرشم بدون ته تموم میشه
یوبی سافت هم میلیارد ها دلار سود میکنه
بازی فوقش ۵ تا بعد داستانش تموم میشه دیگه
یعنی هی شما میری جولو به آخر نمیرسی 😐
اخرش فک کنم دیگه میره اینده خخخ
سال ۲۰۵۰ خخخخخ
داداش این آخرین سری بازی بود!البته اینجوری که من تو سایت ها خوندم!
یه نامه از طرف مدیر اجرایی بازی بود که این مطلبو تایید میکنه
با این سیستم میشه فریم خوبی گرفت
Gtx 650ti 1Gig
Ram8
Core i۷ 4770K
گرافیکت ضعیفه داداش الحق بقیه شاخ شکنن 😯 😯
بچه ها از شما هم اشیا و افراد وقتی ب فاصله ی چهل متریشون میرسید ی باره از زمین بالا میاند یا نه از من اینجوری مشکل چیه؟؟؟ گذاشتم رو اولترا ۱۰۸۰p
شاهکار قرن :inlove: :inlove:
بعد از این که یونیتی نسبت به این فرانچایز دلسردم کرد با خرید این نسخه ۱۰۰۰۰ برابر عاشقش شدم :inlove: :inlove:
شاهکار!!!!!!!!!!
جیکوب شخصیت عالی هستش :inlove:
همه چی عالی :inlove:
متا قاطی باقالی :rotfl:
نقد خوبی بود
ممنون آقا ابراهیم
من دارم بازی میکنم
همون طور که ذکر شده تو تا از بهترین شخصیت های سری رو داره…بر خلاف نسخه های قبل جیکوب یک شخصیت شاد و باطراوته…قبلیا خیلی خشک بودن خیلیییییییییییییییییییییییییییی
اما جیکوب کلا شوخه
روایت داستانی خارق العادس …خیلی بهتر از نسخه های قبل …..خیلی بهتر
سیستم مبارزاتی خیلی طبیعی تر شده و مثل نسخه ی ۳ یا بلک فلگ (البته بلک فلگ شاهکار بود) اسون نیست
جزییات لندن هم عالی هستن….انعکاس تصاویر در آّب خیلی خوبه
کلا من خیلی باهاش حال کردم…مخصوصا با شخصیت جیکوب
اولین سالی که نه کال اف رو خریدم و نه اساسین
نمی دونم یا من خیلی سنم رفته بالا و حوصله ام نمیی کشه و یا اینا خسته کننده شدن
موافقم با شما با این که بهترین بازی های من بودن
خیلی خسته کننده شدن
کاش حداقل نسخه ریمستر assassin 1 ,2,BH رو بزنه
همچنین COD MW2,3
البته یه دلیلش هم اینه دیگه PC نمیکشه بازی هارو
:evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:
خسته کننده شدن
پس خسته نباشی رسول اقا :rotfl:
اول تشکر میکنم از اقای ثمر صفا بابت نقدشون
ولی از نظر من تو قسمت نکات منفی کمرنگ شدن سیستم climbing و پیشرفت کم گرافیک رو نباید به عنوان یه نکته منفی حساب کرد البته باز این هم نظر شماست و ما هم بهش احترام میزاریم
قبل از خوندن از شما تشکر ویژه میکنم .
موفق باشید
:inlove: :yes:
سلام بچه ها یه سوال داشتم در مورد بازی assassins creed syndicate وقتی که داری بازی میکنی در قسمت گوشه سمت چپ بازی نوشته ( ۹:۲۴:۳۰ XP) و یه تایمر داره که زمانش داره تموم میشه اون چیه؟
اون bost xp هس!ینیxp هارو که میگیری بیشتر میکنه!مال ساعات اول بازیه!بعدش تموم میشه و اگه بازم بخوای باید آنلاین شی و یکسری کارا انجام بدی!
نقد عالی بود .
فقط یک مورد به نظرم نباید جزو نکات منفی قرار بگیرد . بخش رانندگی باکالاسکه خوب قطعا باید می بود .
1- بدلیل وسعت شهر : اگر وسیله نقلیه نباشه لندن به اون بزرگی رو نمیشه مثل یک جزیره در بلک فلگ دور زد .
2- با توجه به تاریخ: خوب حتما سال ۱۸۶۸ یکی از وسایل نقلیه اصلی اون دوره کالاسکه بوده .
باتشکر.
بخش رانندگی با کالاسکه خوب قطعاً باید می بود!
تورو خدا پارسی رو با فعل و فاعل درستش پاس بدارید
چهار با جملتو خوندم تا فهمیدم چی گفتی!!!
ببخشید اگه شما نفهمیدید .
داداش من خیلیا نفهمیدن توهین نکن 😐
سلام.
ببخشید میدونم که خیلی از انتشار نسخه unity گذشته و تقریبا همه تمومش کردن ولی من تازه گرفتم و میخوام بازی کنم اما یه مشکلی که داره اینه که وقتی بازی رو انجام میدم، هرچقدر که میرم جلو – با وجود اینکه آیکون saving اون پایین نشون داده میشه – ولی انگار هیچی ذخیره نمیشه و از بازی که خارج میشم وقتی دوباره وارد میشم از همون اول میاد. ممنون میشم اگه کسی بتونه کمکم کنه
داداش نسخت یا اپدیت یاپچ میخاد
ممنون!
این نسخه واقعا عالی بود نسبت به قلی ها و واقعا به اوجی که اساسینز کرید ۲ داشت به نظر من رسید
واقعا لذت بردم ازش ، حفظ ریشه ها به همراه پیشرفت و تغییر گیم پلی بازی با تغییر زمان ، واقعا عالی بود :yes:
بازی عالی هستش ولی یک مشکل بزرگ داره و اون هم لود کردن بازی هست که خیلی طولانیه.
بعد از عمری،یه نفر پیدا شد بدون عقیده شخصی و بدون منظور از این بازی حرف زد.
نمیگم بازی نکات منفی نداره،هیچ بازی ای بدون ضعف نیست،اما نکات منفی ذکر شده به نظرم منفی محسوب نمیشه.برای مثال کنترل کالسکه برای خیلی ها جذابه،نمیشه چیزای سلیقه ای رو جزو نکات منفی حساب اورد بازی Dark Souls هم خیلی سخته دلیل نمیشه بگی چون سخته و یه عد خوششون نمیاد بده.
یا حتی Climbing هم همینطور منفی به حساب نمیاد،تو AC Revelations هم اگه یادتون باشه یه طناب هایی از یکه ساختمون به ساختمون دیگه وجود داشت ویا یه مکان هایی{که کم هم نبود} وجود داشت که ادمو به جاهای مختلف مپ منتقل میکرد،اما کسیکه نمیخواست استفاده نمیکرد،و این دلیل بد بودن یا کمرنگ شدن Climbing نیست.
شرمنده طولانی شد.دوستان بحث من سر اینه که همه عالم دارن میکوبن اساسین رو یعنی اگه بهترین نسخه هم بیاد یکی پیدا میشه میگه مزخرفه،به رنگ لباس و حالت مو هاشم که شده باید گیر بدن تا بگن بده…
خو بده بازی نکن…
ممنون از ابراهیم ثمرصفا
نقد بسیار خوبی بود!من الان دارم بازیش میکنم!لندن خیلی خوب طراحی شده و واقعا زیبا و بزرگه!
مخصوصا خیابون هاش!توی unity خیابون خیلی کوچیک بود و جمعیت هم خیلی الکی زیاد بود!طوری که نمیتونستی
به راحتی توی شهر بدوی!ولی توی syndicate خیلی بهتر شده!کالسکه ها هم که جای خود دارن!پارک ها و درختای شهر به نظر من بهترین قسمت های شهرو تشکیل میدن!البته بازی یکم باگ داره ولی قابل چشم پوشی هس!در کل اولین اساسینی که دوست دارم
100 درصدش کنم! :yes: 😀
نقد خوب وکاملی بود :yes:
نقد عالی بود. حتما تهیه میکنم
سلام 🙂 راستش من بازی رو ندارم 😐 ولی می تونم نظر بدم ( درحد خیلی کم )!!!
درحقیقت من اول بین بازی های فالاوت ۴، کال-آف-دیوتی بلک آپس ۳( ببخشید انگلیسی ننوشتم ) و این بازی بزرگوار! آخرشم رفتم فالاوت خریدم. واقعا باهاش حال کردم. ( فوق العاده هست! ) من از بازی های اوپن ورد واقعا خوشم میاد به شکلی که که من رفتم GTA V رو خریدم! ( به نظرتون اشتباه کردم ؟ ) ولی بعد از اومدن این چنین بازی ها کلی غصه خوردم که پولمو دادم به اون بازی حالا بهتر از اونا اومده. 🙁
ضد اسپم : قطعا بازی جزو بازی های خیلی خوب می تونه باشه. ولی دور دوره بازی های مولتی پلیر هست. آیا این بازی چند نفره میشه ؟ والا ما ایرانیا که نمی تونیم عین آدم لذت بازی رو ببریم ولی در کل این سری اسسین کرید می تونه یکی از بهترین های یوبی سافت باشه. در صورتی که من خودم طرف راک استارم! 😀
گرافیک بازی پیشرفت کمی نداشت مهم این بود گرافیک یونیتی خیلی بالا بود
واسه همین کلی باگ داشت
ببخشید تو سیندیکت وقتی کلاه اساسینی میزاری سرت حتما باید بشینه یا سلیقه ایه؟
دقت کرده بودین جیکوب توی کاور بازی دقیقا مثل کانر روی صندلی نشسته؟
کانر هم همیشه برعکس روی صندلی مینشست و به همین ژست بود
اساسین بازی کن تا دنیات قشنگ بشه 🙂