عنوان Arma 3 موفق به فروش دو میلیون نسخه شد | دو بروزرسان بزرگ نیز برای بازی رونمایی شد

۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴

امروز کمپانی Bohemia Interactive، تهیه‌کننده و سازنده فرنچایز محبوب ArmA، طی یک کنفرانس خبری از فروش بیش از دو میلیون نسخه‌ عنوان ArmA III خبر داد. در کنار این خبر Bohemia از دو بروزرسان بزرگ رایگان نیز رونمایی کرده و اطلاعات تازه‌ای را در رابطه با گسترش دهنده جدید این بازی به اشتراک گذاشت. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

دو بروزرسان رایگان بازی با اسم رمز Nexus و Eden شناخته می‌شوند. بروزرسان Nexus که برای عرضه در ماه نوامبر برنامه‌ریزی شده است، تمرکز خود را بروری پالایش ویژگی‌های اصلی گیم‌پلی و سیستم بخش چندنفره، قرار داده است. این موارد شامل پیشرفت قابل‌توجه مکانیزم‌های گیم‌پلی ArmA III مانند سیستم استقامت و خستگی، پیشرفت تجهیزات حفاظت فردی و… می‌باشد.
در کنار بروزرسان ذکر شده، بروزرسان Eden که برای عرضه در سال آینده میلادی آماده می‌شود، قرار است ویژگی که بسیاری از طرفداران بازی و به‌خصوص جامعه مودسازان خواهان آن هستند را به این عنوان بیاورد: یک ویرایشگر سه بعدی به نام Eden.
در کنار این دو بروزسان بزرگ، Bohemia اطلاعات جدیدی از گسترش‌دهنده بازی را که با نام ArmA III Apex شناخته می‌شود، منتشر کرد:

این گسترش‌دهنده که شما را به جزیره‌ای با مقیاس 100 کیلومتر مربع در اقیانوس آرام جنوبی به نام Tanoa می‌برد، شامل یک بخش داستانی تکنفره، بخش داستانی co-op، وسایل‌نقلیه جدید، سلاح‌ها و شخصیت‌های جدید، خواهد بود. یکی از تم‌های موجود در این گسترش‌دهنده، مبارزات با فناوری‌های آینده نظامی خواهد بود. این موارد را بازی‌بازان میتوانند به راحتی با ابزارهای جدیدی مانند هواپیماهای VTOL تشخیص داده و از این تکنولوژی های جدید برای پیش‌برد اهدافشان استفاده کنند.

در پایان نیز آقای Jay Crowe، مدیر نوآوری عنوان ArmA III افزود:

ما در مورد آینده فرنچایز بسیار خوش‌بین و هیجان‌زده هستیم، فروش نسخه سوم به تازگی از مرز دو میلیون نسخه گذشته و ما قصد داریم بیش از پیش به سمت مسیر پیشرفت فرنچایز حرکت کنیم. هدف بعدی ما اصلاح هسته گیم‌پلی بازی بوده و به ایجاد تجربه‌های فوق‌العاده با محتوای جدید خواهیم پرداخت. ما قصد داریم ArmA III را تبدیل به یک پلتفرم بی‌نظیر، باز و متنوع تبدیل کرده و این عنوان را به دوران اوج برسانیم.

ArmA III هم اکنون به طور انحصاری برای رایانه‌های‌شخصی در دسترس می‌باشد.

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • unreal engine گفت:

    یکی از قشنگ ترین بازی هایی که تا به حال دیدم معتقدم واقعا در حق این بازی ظلم شده! بازی قابلی بود

    0
    0
    • Dr. Freeman گفت:

      2 میلیون نسخه برای یه بازی انحصاری pc اونم تو یه سبکی که همه پسند نیست و برای بازی ای که به نوعی شبیه ساز جنگ به حساب میاد فروش خیلی خوبیه به نظرم. اگه از نظر متا میگی حق داری، به نظرم حقش بیشتر بود

      0
      0
      • unreal engine گفت:

        آره متاشو میگم خیلی نسبت بهش کم لطفی کردن

        0
        0
        • Dr. Freeman گفت:

          تا اونجایی که من به خاطر دارم اکثر بازی هایی که به نوعی مخاطب خاصی رو هدف می گیرن و فقط با سلایق یک عده محدود از گیمرها مطابقن مورد کم لطفی و کم عنایتی منتقدین قرار می گیرن. البته خب آرما 3 نمره خوب 8 رو از گیم اسپات و یوروگیمر گرفت ولی در کل با توجه به سبک خاصش نمی شد انتظار متای خیلی بالایی ازش داشت

          0
          0
      • بله دکتر عزیز از نظر فروش بسیار خوبه
        مشکل از همین متا و واکنش مسخره منتقدین نسبت به این بازی هست.
        ولی یکی از کارهای بسیار خوبی که Bohemia داره انجام میده و یواش یواش هم داره جواب میده، سخت کردن این بازی و قابل فهم کردن مکانیسم هاش هست.
        یعنی از یه طرف مکانیسزم های بازی قابل فهمتر و شفاف تر شده و از طرف دیگه بازی سختتر شده که در نوع خودش خیلی جالبه. مثلا برای یادگیری کنترل هلیکوپتر تو نسخه دوم حدود 1 ماه وقت لازم بود، اما چندتا از دوستان بنده کنترل هلیکوپتر تو نسخه سوم رو تو چند روز یاد گرفتن که نشون میده این روش داره جواب میده.

        0
        0
    • بله کاملا حق با شماست
      کلا دنیایی شده…
      عناوین آبکی و بی مفهمومی مثل همونایی که خودتون می دونید هر سال با کمترین پیشرفت و بیشترین ضعف نسبت به نسخه قبلیشون منتشر می شن و با فروش های آنچنانی، سود هنگفتی رو به جیب ناشرهای *** میزنن. عناوینی مثل Arma و خیلی بازی های دیگه با بیشترین پیشرفت ممکن و هر چند سال یکبار منتشر میشن و متاسفانه به مذاق خیلی از منتقدینی که جیباشون توسط ناشرهای دیگه پر شده خوش نمیاد و عناوین بدرد نخوری و آش.غ.ال های به تمام معنایی مثل Ghost که حتی انیمیشن های کات سین هاش هم کپی عناوین قبلی هست ( و آبروی شاهکارهایی مثل MW 2 رو هم میبرن)، متای یکسانی رو با این عناوین کسب می کنند.
      البته چند وقتی میشه که چشم و گوش مردم کمی باز شده و یواش یواش افراد کمتری گول فرنچایزهای ماشین پول ساز و بدرد نخود رو، می خورند.

      0
      0
      • Dr. Freeman گفت:

        تا زمانی که مخاطبای کم سن و سال و تازه کار که سلیقه راحت پسندی هم دارن و به آسونی گول تبلیغات و هیاهوی اطراف یه بازی نخ نما رو می خورن و حتی قبل از انتشارش اقدام به پیش خرید می کنن وجود دارن نمیشه انتظار داشت که سازنده تشنه پول و ناشر تشنه تر از سازنده شیره یه سری بازی رو به هر روش ممکن نکشن. پیش خرید کردن شده یه آفت، یعنی سازنده هر بازی بدردنخوری هم که بسازه باز یه عده هستن که پیش خرید کنن و این یعنی دادن اعتماد به نفس کاذب به سازنده برای ادامه دادن به روند شیر دوشی

        0
        0
        • ali sepehr گفت:

          طرف تو پست شیر دوشی یوبی از ملت اومده گفته شما لیاقت بازی های خوب یوبی سافت رو ندارین ROTFL
          یه ضرب المثل معروف هست که میگع :کرم از خود درخته Neutral
          تا وقتی خود طرف دوست داره ازش پول بچاپن باید همچین بازی هایی هم باشه تا اینا پولشون رو خرج کنن تهشم سازنده ها به حما.قت اونا بخندن Laugh
          خیلی خیلی مونده تا چشم و گوش ملت باز بشه Neutral

          0
          0
      • unreal engine گفت:

        زمانه دقیقا برعكس شده هر کسی سعی داشته باشه با هر حرکت چیپی پول از جیب گیمر بیرون بکشه موفق تره! نمونه ش اکتیویژن که کال آفش رو هنوز هم ازش تعریف و تمجید میکنن نمیدونم یا خیلی کال آف دوست دارن یا اصلا نسخه های قديمي رو به چشم ندیدن! بعد جالب اینجاست هر کسی ازش ایراد هم میگیره آخر سر بازی میکنه همین رفقای من خیلی از اسسینز و کال اف ایراد میگیرن و آخر هم ميگيرن بازی میکنن! هنر تبلیغاته! به جرأت میگم تریلر ها خیلی ها رو به راحتی برای خرید وسوسه میکنه!

        0
        0
        • Dr. Freeman گفت:

          یه مثل امریکایی هست که میگه اگه 1 دلار داری 99 سنتش رو خرج تبلیغ کن. تبلیغات به شدت در دنیای تجارت اهمیت داره تا جایی که بعضی از شرکت ها کار رو به جایی رسوندن که با همین تبلیغات کلاغ رنگ میکنن جای قناری میفروشن

          0
          0
          • Absolution گفت:

            درسته
            نمیدونم تبلیغات عظیم و پر هزینه راکستار که برای عناوین بزرگش مثل gta v و مکس پین سه انجام داده رو دیدی یانه
            تو شهر های بزرگ و پر تردد روی ساختمان های بزرگ تبلیغات گیم هاش رو میکنه
            هر چند راکستار حقشه و واقعا اگر دیر دیر بازی میده اما شاهکار میده نمیشه اسم اینکاراش رو هایپ گذاشت

            0
            0
    • واقن شبسه ساز جنگ از این بهتر پیدا نمیشه

      0
      0
  • saeedgreat گفت:

    یادش بخیر فلش پوینت یک اون موقع چه حالی میکردم باش.دقیقا سبک گیم پلی سری ارما مثل فلش پوینت یک هست.و لی فلش پوینت تو قسمتای بعدیش از هسته ی اصلی گیم پلیش کمی دور شد.

    0
    0
  • Ghost-ODRI گفت:

    بنظرم زیاد بازی جذابی نیست

    0
    0
  • ali.stop گفت:

    امروز بازی مورتال کمبت x رو خریدم چه بازی هست کف کردم بهترین بازی عمرمه

    0
    0
  • pooria0071 گفت:

    من بدبخت هر کاری کردم نتونستم آرما رو رو یاد بگیرم. لا مصب خیلی پیچیده بود!

    0
    0
  • ashkandlv گفت:

    چه بد بختی های کشیدیم سر هلی سواری تو 2 …بازی رو که میخری انگار کنسول جنگ خریدی هی مود هی مود هی مود تموم نمیشه Grin تازه سرور های کرکی که مود های باحال تری هم هست Evil Grin عشقه

    0
    0
  • Overlord گفت:

    ما که باسخ مود این بازی رو به کلی تغییر دادیم البته هسته بازی سرجاشه کلی بخوام بگم بازی رو دوبرابر سخت تر کردیم

    0
    0