پایان عنوان Deus Ex: Mankind Divided بسته به انتخابهای شما در طول بازی رقم خواهد خورد
همانطور که از تیتر خبر پیداست، پایان بندی جدیدترین نسخه از فرنچایز Deus Ex یعنی Mankind Divided، مانند نسخه Human Revolution نخواهد بود و دیگر از پایانی که تنها با انتخاب نهایی رقم میخورد، خبری نیست. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.
با توجه به شواهد موجود، استودیو Eidos Montreal، توسعه دهنده بازی، دیگر قصد برگزیدن یک پایان “پایان بازی را از میان گزینههای موجود انتخاب کن” برای آخرین مرحله عنوان Deus Ex: Mankind Divided ندارد. همچنین استودیو قصد ندارد پایان نهایی بازی کاملا بسته به انتخاب پایانی شما باشد و انتخابها و تصمیماتی که در طول روند بازی گرفتهاید، بر پایان نهایی بازی تاثیر خواهد گذاشت.
آقای Olivier Proulx تهیه کننده بازی در مصاحبه با وبسایت PCGamesN میگوید:
من قصد ندارم که به شما در مورد تعداد پایانهای بازی چیزی بگویم، تعداد آنها اندک میباشد و تصمیماتی که در طول بازی میگیرید، تاثیر فراوانی بر این پایانها خواهد گذاشت.
آقای Proulx در ادامه اعتراف کرد که ساخت پایانی که بر اساس تمامی انتخابهای بازیباز رقم بخورد، بسیار پیچیده میباشد و این که انتخابهای موجود در مراحل پایانی بازی بیشترین تاثیر را در پایان بازی خواهند داشت:
البته انتخابهایی که در اوایل بازی انجام میدهید، بی تاثیر نبوده و تاثیر خود را در مراحل پایانی بازی نشان میدهد. بسیاری از عواقب تصمیمات اولیه شما نیز تا پایان بازی در داستان موثر خواهند بود.
Deus Ex: Mankind Divided در تاریخ ۲۳ فبریه برای پلتفرمهای PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
دیگه بیشتر بازی ها دارن اینطوری میشن که عالیه.
یه زمانی بازی ها یه پایان داشت و بی ولی الان اکثرا اینجوری دارن میشن
مثل فارکرای ۴
اونکه ۲۰ تا انتخاب توش بود لامصب 🙂
معلومه تا حالا rpg بازی نکردی تو بازی rpg هر مرحلش بالای ۲۰،۳۰ تا انتخاب باید کنی فارکرای که چیزی نیست
اون انخاب هاش ضایع بودن باهوش خان
الان میخواستی بگی من خیلی حالیمه؟ :struggle: ?:-) ?:-) ?:-)
من فکر کردم منظورت اینه که فارکرای ۴ خیلی انتخابای تاثیر گزاری داشت
مگه من بهت توهین کردم که اینطوری جواب می دی؟ :reallyangry:
من مدل جوابام اینطوریه
به دل نگیر رفیق :yes: :yes:
من میدونم مثلا تو ویچر ۳ انتخاب جواب ها تاثیر زیادی داشت ولی بالاخره به یه حا ختم میشد ولی تو فارکرای انتخاب کشتن یا نکشتن بود
اوکی؟ :yes:
جالبه
کمم کم همه ی بازی ها دارن اینجوری مشن
این بازیه رو من خیی دوست دارم
وقتی دیشب تریلرشو دان کردم شیفته ی گرافیکش شدم
حتما میخرمش
خب این یک چیز عادیه…
چند پایانی بودن نوآوری خوبیه ولی مشکل اینه که با چند پایانی شدن بازی ها، ساخت نسخه های بعدی سخت تر می شه و برای ساخت ادامه داستان باید چند داستان رو تو یه بازی جا داد. یا اثر انتخاب های بازی قبلی رو بسیار کاهش داد. برای همینه که بیشتر تو نسخه های اخر یا در آخرین حضور شخصیت اصلی اثر انتخاب ها رو افزایش می دن.
یا باید داستان نسخه ی جدید رو کاملا جدا از داستان نسخه ی قبل بسازن.