یکی از طرفداران صحنه ای از عنوان Star Wars: Battlefront را به وسیله CryEngine بازسازی کرده است

۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸

اگر علاقه مند بودید که بدانید عنوان مورد انتظار Star Wars: Battlefront با موتور بازیسازی قدرتمند CRYENGINE به چه شکلی در خواهد آمد، اکنون این فرصت را دارید تا تصاویری از محیط های بازی که به وسیله این موتور بازیسازی ساخته شده اند را مشاهده کنید. برای اطلاعات بیشتر، در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

به تازگی یکی از کاربران خوش ذوق انجمن موتور بازیسازی CRYENGINE، تصمیم گرفته است که تعدادی از صحنه های عنوان زیبای Star Wars: Battlefront را به وسیله موتور بازیسازی CRYENGINE، بازسازی کند.

همانطور که می دانید، عنوان مورد انتظار Star Wars: Battlefront به وسیله موتور Frostbite 3 ساخته می شود. با مشاهده تصاویری که در انتهای خبر قرار گرفته است، می توانید به تفاوت های این دو موتور بازیسازی قدرتمند پی ببرید. نویسنده وبسایت dsogaming معتقد است که موتور Frostbite 3، عملکرد بهتری را به نمایش گذاشته است.

البته این نکته را نیز باید مد نظر قرار دهید که عنوان Star Wars: Battlefront، توسط یک تیم بزرگ و با تجربه ساخته شده است و این در حالی است که بقیه تصاویر توسط یکی از طرفداران بازی ساخته شده است. می توان گفت که مقایسه جالبی به نظر می رسد. عنوان Star Wars: Battlefront توسط استودیوی با تجربه DICE ساخته می شود و قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر (سه شنبه، ۲۶ آبان ۱۳۹۴) برای پلتفرم های PC, PS4 و Xbox One منتشر شود.

بیشتر از این شما را منتظر نمی گذاریم و در ادامه می توانید این تصاویر مقایسه ای را مشاهده کنید:

 

 

 

 

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • badboy گفت:

    اقا کدوم کرای انجینه کدوم فراست بایت ?

    0
    0
  • موندم با كدوم cry engine اينو بازسازي كرده با سه اش يا با نسل بعدي اش بعيد بدونم كراي انجين از فراست بايت شكست بخوره

    0
    0
  • ولي cry engine خيلي قوي تر از frostbite هست حالا موندم چرا اين جا اين طوريه

    0
    0
  • باژی رو بذن همین پسزه بسازه حله Neutral

    0
    0
  • FDM.Pro گفت:

    احتمال میدم یا طرف طراح حرفه ای نبوده یا از نسخه های قبلی کرای اینجین استفاده کرده.
    کرای اینجین از لحاظ قابلیت های گرافیکی و فیزیک و … از فراستبایت خیلی بالاتر هست.
    فراستبایت یه موتور ناقص هست هر بازی که باهاش میسازن اون قابلیت های جدید که میخوان رو بازی ساز ها بهش اضافه میکنن فراستبایت هنوز یه موتور فیزیکی قوی هم نداره در حالی که موتور فیزیک کرای اینجین یکی از قویترین های موجود بین موتور های در دسترس عموم هست.
    از طرف دیگه فراستبایت هنوز خیلی از تکنولوژی هایی که کرای اینجین برای رندر گرافیک داره رو نداره.
    پس فقط یه نتیجه میشه گرفت اونم این هست که طراحی که با کرای اینجین کار کرده یا وقت زیادی نزاشته یا طراح حرفه ای نبوده.

    0
    0
    • در این خصوص که کرای انجین جزو موتورهای تاپه شکی نیست ولی باید کلی به گرافیک بازیها نگاه کنی.
      کرای انجین از نظر (تکنیکی) عالیه.
      این تصاویر شبیه سازی شده با کرای انجین در مقایسه با دنیای واقعی که منتشر میکنن اینا در حد رندر فقط همون یه عکسه با سیستمه بسیار قوی…تو بازی ساخته شده با کرای انجین عمرا همچین گرافیکی رو ببینیم..در کل هر دو عالی هستن ولی بنظرم frostbite چشم نوازتره!
      برای نمونه و مقایسه کرایسیس و بتل ۴ رو خودت تست کن..موفق باشی!!

      0
      0
      • چرا راه دور ryse شاهکار گرافیکی افتضاح داستان و گیم پلی

        0
        0
      • FDM.Pro گفت:

        این که شما میفرمایید شبیه سازی شده با دنیای واقعی فرق میکنه درسته ولی اگه نگاه کنید میبینید که این عکس ها از داخل تریلر نمایشی بازی بوده که طبق گفته خود سازنده ها این تریلر گیمپلی بوده نه رندر شده پس یعنی این بازی میتونه تا اون حد کیفیت بده حالا اینکه با چه رزولیشنی نمایش داده شده بماند.
        از طرف دیگه شما میفرمایید گرافیک فراست بایت دلنوازتره اگه به طراحی هایی که شخص طراح توی کرای اینجین انجام داده متوجه میشید که هیچ گونه تسولیشن و هیچ هایت مپ (هایت مپ برای نمایش بهتر برجستگی ها روی اجسام استفاده میشه) و تکنولوژی های دیگه کرای اینجین استفاده نکرده یا به قول شما ممکن هست که سیستمش توانایی نمایش اون قابلیت هارو در حالت گیم پلی نداشته.
        درضمن من توی پست قبلی شما خوندم که گفتید فراست بایت داینامیک ترین و تخریب پذیرترین هست این حرفتون درست نیست تخریبپذیری توی همه موتور ها امکان داره ولی فراستبایت صرفا اومده و اون رو خیلی ساده کرده میتونید توی ویدیو هایی که در یوتو*یوب منتشر شده رو ببینید.
        یکی از امکانات تخریب پذیری کرای اینجین رو میتونید توی بازی ryse ببینید شکسته شدن بدنه کشتی و … طبق گفته خود سازنده ها این شکستگی ها رندر نشدن بلکه خود موتور اون ها رو شبیه سازی کرده بدون دخالت طراح.

        0
        0
        • تا حدودی با حرف شما موافقم.
          ولی اینکه تخریب پذیری رو میگید موتورهای دیگه هم دارن قبول ندارم یا اگه دارن انقدر مثل فراست پایدار نیست..چون رو کاغذ همه موتورها یچیز دارن ولی تو عمل باید نشون بدن..من ryse رو بازی نکردم ولی بغیر از این رایز تو هیچ بازی ای تخریب پذیری که هم سطح فراست باشه ندیدم..مخصوصا تو بخش آنلاین..تو فراست هم فک نکنم طراح دخالتی داشته باشه..تو فراست بصورت رندوم و موضعی اشیا رو تخریب میکنه!
          البته یچیز در مورد فراست بگم اینه که در بازیها کمی باگ دیده میشه که به سازنده بستگی داره.
          در مورد هایت مپ هم که فرمودید ..این مثل هیر ورک انویدیاست..سیستم باید قوی باشه تا اینارو حس کنی که واسه ما کاربرد نداره و بیشتر جنبه تبلیغاتی داره این تکنولوژی ها…. ولی در عمل در بازیها چیزی احساس نمیکنیم!
          اگه بخوایم اینجوری حساب کنیم آنریل ۴ هم پر از این تکنولوژی هاست…پس گرافیک خروجی باید از این دوتا هم بهتر باشه که نیست!! در کل هرکسی یه سلیقه ای داره..هر دو عالین..من خودم کرای انجین رو دوست دارم ولی فراست رو ترجیح میدم!

          0
          0
          • FDM.Pro گفت:

            دوست عزیز فکر نمیکنم تاحالا با موتور های گرافیکی کار کرده باشید هایت مپ جزو استاندار های تکسچر هست یعنی اگر هایت مپ نباشه هیچ گونه برجستگی عمیقی رو نمیبینید این موضوع ربطی به قدرت سیستم نداره میشه تا حدود برجستگی های بزرگ رو روی طراحی یک شیء قرار داد ولی برای برجستگی های کوچیک از هایت مپ استفاده میکنند هایت مپ رو میشه یک طراح خودش برای شئ طراحی کنه و یا بعضی از موتور ها مثل کرای اینجین میتونن این کار رو تا حدی انجام بدن ولی اینطوری کیفیتی نداره. در مورد تخریب پذیری هم که فرمودید اینکه میگید روی کاغذ هر موتوری قابلیت تخریب پذیری داره کاملا اشتباه هست تخریب پذیری دو نوع هست یک داینامیک دو استاتیک که فراست بایت از استاتیک استفاده میکنه ممتها چندین مدل تخریب داره مثلا تخریب دیوار ها اگه دقت کنید توی بتلفیلد هر یک دیوار به چهار قسمت تقسیم شده نسبت به نزدیکی و قدرت گلوله یکی ها چندتا یا همه اون چهار تیکه تخریب میشن تخریبشون هم یکسان هست. ولی همه موتور ها میتونن به صورت داینامیک تخریب پذیری رو به بازی اضفافه کنن، ببینید هر شئ توی موتور از یه سری نقطه (vorticity) و مش (meshes) هست با یه سری محاسبات ریاضی و تغییر مکان این ها میشه شکل کلی یک شی رو عوض کرد یا با از بین بردن یک سری از نقطه ها یا مش ها میشه نوعی تخریب توی شی به دست آورد. این قابلیت توی همه موتور های بازی سازی هستش.

            0
            0
    • Loner1 گفت:

      دوست عزیز…fdm pro..شما حرفه ای هستی بیا یکی مثل این بساز…چرا به بنده خدا تهمت میزنی؟؟؟

      0
      0
  • Strixxx گفت:

    من احتمال میدم طرف خوب بلد نبوده!! امکان نداره کرای انجین بدتر عمل کنه

    0
    0
  • sina-black گفت:

    وقتی دایس یه بازی میسازه بدون تردید فوق العاده میشه

    0
    0
  • T.M گفت:

    کی گفته cry engin قوی تره!!!
    EA هنوز از تمام توان فارست بایت اسفاده نکرده!!!

    0
    0
  • frostbite موتور گرافیکیه که گرافیک نهایی کار واقعا چشم نواز میشه! و همینطور هم داینامیک ترین و تخریب پذیرترین موتوریه که تا بحال تجربه کردم.فقط سازنده باید خیلی حرفه ای باشه تا با این موتور کار کنه که دایس اینو نشون داد.
    کسایی که بتل ۴ رو بالاترین حالت بازی کردن میدونن چی میگم! فقط از بدی این موتور اینه که اول بازی تکسچر رو دیر لود میکنه که مهم نیست در حد چند ثانیست!

    0
    0
  • John Shepard گفت:

    Frostbite جدیدا خیلی کامل تر و قوی تر از قبل شده
    کافیه به BF4 و Battlefronet نگاه بندازیم
    Battlefront رو باید دقت کنی تا متوجه شی بازیه انقدر که شبیه واقعیته .
    یا مثلا همین Need for speed و Mass effect جدید رو ببینید که چه پرافیکی دارن
    از اون گذشته از Cry engine رنپ بندی زیباتر و جزییات بهتری هم داره و از سخت افزار هم زور کمتری میگیره
    Crysis3 حیلی وقتی اومده اما هنوزم برا Ultra بازی کردن خیلی سخت افزار قوی میخواد اما Battlefront رو ببینید رو کنسول ها هم داره با پرافیک بالا 60 فریم میده

    0
    0
  • justfifa گفت:

    Frostbite خیلی بهتره!با این اپدیت جدیدش هم بسیار بهتر شده!هرکسی عکس ها را بببینه متوجه میشه Frostbite بهتره!
    واقعا هر چی از DICE بیاد نیکوست با این موتور Frostbite استدیو های EA را غنی کرده : D

    0
    0
  • Hamid2273 گفت:

    بابا گفته یکی از طرفدارا.بخونین یکی از طرفدارا نوشته.یعنی یه نفر.یه دونه ادم
    هی میگین بلد نبود
    بیچاره یه نفری چی درست کرده هی اشکال میگیرین
    رو استار وارز کمه کم شاید سیصد نفر کار کنن
    این بیچاره یه نفری چی درست کرده
    کسایی که مشکل میگیرن خودشون درست کنن ببینیم چقد بلدن

    0
    0
  • AMIR_PC گفت:

    یعنی اون دوستانی که میگن کرای انجین از فراسبایت قوی تره من چی بگم بهشون؟؟!؟!؟
    شما نسخه ی نسل هفتمی کرای انجین که رو کرایسیس 3 رو پیاده کرده بود رو دیدید؟تازه یک نفر همچین گرافیکی درسته کرده باهاش، قکر کن یه سری از افراد متخصص 300 نفری بخوان با کرای انجین نسل هشتمی کار کنن که دیگه………
    اینم یه مثال از قدرت کرای انجین نسل هفتمی!
    کرایسیس 1
    static1.gamespot*com/uploads/original/393/3936684/2847918-0536619061-php_Q*jpg
    کرایسیس 3
    cdn.wccftech*com/wp-content/uploads/2012/08/Crysis-3-Top-Secret-Tessellated-Toad-Tech*jpg
    s3.picofile*com/file/8202410634/url5*jpg
    s6.picofile*com/file/8202410884/K2OFuh*jpg
    تمام تاصویر هم از گیم پلی بودن…

    0
    0